* eensquote:Op woensdag 18 februari 2009 19:26 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Schnappi, Jordy van Loon, Rap das Armas. Allemaal kut, omdat ze in je hoofd blijven zitten
The songs you love to hate or you hate to love.quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:26 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Schnappi, Jordy van Loon, Rap das Armas. Allemaal kut, omdat ze in je hoofd blijven zitten
Vlak ook de stoomboot-versie niet uit.quote:
quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:29 schreef muisje-eliza het volgende:
* muisje-eliza vind dat Hans zn naam moet veranderen naar Michiel met die avater
quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:30 schreef -Hans- het volgende:
[..]. Zal kijken wat ik voor je kan doen
is it a badeend?!
[ afbeelding ]
Denk 'et welquote:Op woensdag 18 februari 2009 19:30 schreef -Hans- het volgende:
[..]. Zal kijken wat ik voor je kan doen
is it a badeend?!
[ afbeelding ]
Je moet kleinzusje even een PM sturen, die is erg handig met het maken van avatarsquote:Op woensdag 18 februari 2009 19:33 schreef themauster het volgende:
Mischien iemand die mij hier kan helpen ik ben dus helemaal niet goed in het maken van usericons en wou vragen of iemand een bewegende icon kan maken met het oude 3 fm loge met het kuiken en het 3fm logo van nu heb het geprobeert in het centraal icoon topic maar die lijkt uitgestorven![]()
Mischien dus dat iemand hier mij kan helpen alvast bedankt
Ik had 'et geprobeert met een gif animator, maar die zijn allemaal trials, en dus zie je bovenin een watermerk. Ik heb de hoop inmiddels opgegeven, deze is best.quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:33 schreef themauster het volgende:
Mischien iemand die mij hier kan helpen ik ben dus helemaal niet goed in het maken van usericons en wou vragen of iemand een bewegende icon kan maken met het oude 3 fm loge met het kuiken en het 3fm logo van nu heb het geprobeert in het centraal icoon topic maar die lijkt uitgestorven![]()
Mischien dus dat iemand hier mij kan helpen alvast bedankt
Gerard Ekdom avatarquote:Op woensdag 18 februari 2009 19:38 schreef morpheus_at_work het volgende:
Je kan ook vragen of ze wat voor je willen maken in het wacht hier op u avatar topic
quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:38 schreef morpheus_at_work het volgende:
Je kan ook vragen of ze wat voor je willen maken in het wacht hier op u avatar topic
bedankt voor de tipquote:Op woensdag 18 februari 2009 19:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je moet kleinzusje even een PM sturen, die is erg handig met het maken van avatars
Kan je doenquote:Op woensdag 18 februari 2009 19:39 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
moet ik nu een avater nemen van Sandstorm ofzo?
Ah, ook jij een nieuwe avatarquote:Op woensdag 18 februari 2009 19:38 schreef morpheus_at_work het volgende:
Badly Drawn Boyquote:Op woensdag 18 februari 2009 19:40 schreef muisje-eliza het volgende:
tis dit
quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:43 schreef Marc63 het volgende:
Benieuwd of de FOK!-ers bij 3FM nu een avatar met een foto van iemand van ons nemen.
Bij mij gingen ze steeds na een paar maanden kapot.quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:44 schreef 3FMaster het volgende:
Gele livestrong bandjes? Die draag ik nog steeds
Gelukkig had ik er 2 gekocht. 1 ging naar een half jaar kapot, maar die andere draag ik nu al ongeveer 2 of 3 jaar al. Heb ook nog van nike gehad, maar dat waren er 2 en die was wel snel stuk (daar ook nog 1 van in plastic liggen) én ik draag nog die oranje respect2all bandje.quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:45 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Bij mij gingen ze steeds na een paar maanden kapot.
Een broekie icoon, waar is die eigenlijkquote:Op woensdag 18 februari 2009 19:43 schreef Marc63 het volgende:
Benieuwd of de FOK!-ers bij 3FM nu een avatar met een foto van iemand van ons nemen.
Die heeft ie zelf al.quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:47 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Een broekie icoon, waar is die eigenlijk
't is gewoon een erg vette plaatquote:Op woensdag 18 februari 2009 19:47 schreef Marc63 het volgende:
Waarom kan ik deze plaat nog zo meezingen?
Heb er 3 gehad.quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:46 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Gelukkig had ik er 2 gekocht. 1 ging naar een half jaar kapot, maar die andere draag ik nu al ongeveer 2 of 3 jaar al. Heb ook nog van nike gehad, maar dat waren er 2 en die was wel snel stuk (daar ook nog 1 van in plastic liggen) én ik draag nog die oranje respect2all bandje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |