Ik vind tweetdeck en Twhirl beide handig, maar ik gebruik het meest twhirl.quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die zal dezelfde limiet hebben.
Tweetdeck is zooo handig.
Ik sla de leesmap bij de plaatselijke frituur over een paar weken ook over.quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:41 schreef Sersjee het volgende:
Note to self: niet de Panorama kopen
quote:Ineens dacht ik iets te horen dat me bekend voorkwam. Ik draaide me om en keek m’n geluidsman Ronald aan. Met z’n koptelefoon op kon hij vast beter ontcijferen wat er gezongen werd dan ik. Dat klopte.
Aan z’n gezicht zag ik dat ook hij door het stadion hoorde galmen: ‘Bert Maalderink, ho, ho’. De supporters kenden m’n naam blijkbaar en plaatsten die moeiteloos in het rijtje Nederlandse EK-helden. Ik kwam na Rafael van der Vaart en voor Ruud van Nistelrooij.
Ronald tikte m’n cameraman Frank op de schouder en gebaarde naar hem om in te zoomen op een groepje fans. Tien seconden later werd er een nieuw lied ingezet dat ik niet kon verstaan, maar het werkte erg op de lachspieren van Frank. Pas later in de montagewagen zag en hoorde ik waarom. Een groepje dikke mannen met vlechten, klompen, een leeuwenkop en waarschijnlijk veel bier op, zong uit volle borst: ‘Bertje Maalderink is een homo’. Lekker is dat.
Aan het kruis ermee.quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:10 schreef cosmick het volgende:
O jezus, wat slecht!
Heyquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:42 schreef 3FMaster het volgende:
* 3FMaster Blaast beetje stof af van topic
Goedemiddag allen
Ja, hij staat in het Guiness book of records met meest aantal Fuck in 1 liedjequote:Op woensdag 18 februari 2009 14:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ah, dit gedrocht hadden we ook nog. Eamon toch?
Even opgezocht, en het staat er: 33 vloeken in het liedje. Dus het liedje met de meeste vloeken.quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:46 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ja, hij staat in het Guiness book of records met meest aantal Fuck in 1 liedje
Daar breng ik verandering inquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:52 schreef Dichterbijer het volgende:
Dit topic gaat opeens niet erg hard meer...
* gerbenp sluit zich aanquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:13 schreef Dichterbijer het volgende:
Daar gaan we weer, allemaal achter elkaar in de POLONAISE:
[ afbeelding ]
Ga jij nog carnaval vieren in DB?quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:13 schreef Dichterbijer het volgende:
Daar gaan we weer, allemaal achter elkaar in de POLONAISE:
[ afbeelding ]
Nee.... hou niet van carnaval.quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:17 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ga jij nog carnaval vieren in DB?
Die zal zo wel in mijn iTunes vallen. Kreeg wel vorige week braakneigingen, toen hij het had poep. Ik lag gewoon rustig in bed.quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:22 schreef Sersjee het volgende:
We hebben hier net even de column van Kluun teruggeluisterd, die was gelukkig niet zo heel erg hilarisch.
Ik ook.quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:21 schreef Glacier het volgende:
* Glacier wil die carnavalsversies wel hebben
Zegt de naam Henk Huppelschoten je iets?quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:26 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Die zal zo wel in mijn iTunes vallen. Kreeg wel vorige week braakneigingen, toen hij het had poep. Ik lag gewoon rustig in bed.
Jezus, wat een slechte jingle..
Neen, maar klinkt als iemand die in de jaren 80 en 90 actief ergens in was?quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:26 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Zegt de naam Henk Huppelschoten je iets?
Mij wel.quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:26 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Zegt de naam Henk Huppelschoten je iets?
Gelukkig maar eentje.quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:32 schreef themauster het volgende:
nee geen jump nummer ik kan het niet meer aanhoren![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |