Misschien handig om dit topic alleen als updatetopic te maken met de lijsten per dag en een aparte [GC]SC-Dagcijfers-topic te makenquote:Op woensdag 25 februari 2009 16:42 schreef Klonk het volgende:
zo, klaar met bijpraten, SC kan ergens anders
is al eerder besproken en het antwoord is nee, voor alle duidelijkheid, er is een verschil tussen iets roepen als yeahh, zoveel post´s, dat is prima en slap gelul, dat kan op genoeg andere plekken op FOK!quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Misschien handig om dit topic alleen als updatetopic te maken met de lijsten per dag en een aparte [GC]SC-Dagcijfers-topic te maken
Kan ik niet ruiken dat dat al eerder besproken is he?! Maar prima! As you wish heilige modquote:Op woensdag 25 februari 2009 17:09 schreef Klonk het volgende:
[..]
is al eerder besproken en het antwoord is nee, voor alle duidelijkheid, er is een verschil tussen iets roepen als yeahh, zoveel post´s, dat is prima en slap gelul, dat kan op genoeg andere plekken op FOK!
niet gelijk zo sjaggoquote:Op woensdag 25 februari 2009 17:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kan ik niet ruiken dat dat al eerder besproken is he?! Maar prima! As you wish heilige mod
Kan inderdaad niet als je levenloos bentquote:Op donderdag 26 februari 2009 09:03 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Ik kan niet beschrijven hoe gelukkig ik me voel
Daar kan jij over mee pratenquote:Op donderdag 26 februari 2009 09:04 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Kan inderdaad niet als je levenloos bent
Ik ben nog erger..quote:Op vrijdag 27 februari 2009 08:50 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Oei ik merk dat ik bijna geen leven meer heb
Valt dus wel tegenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 01:19 schreef kraaksandaal het volgende:
Ik heb een vaag vermoeden dat ik er veel heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |