Misschien handig om dit topic alleen als updatetopic te maken met de lijsten per dag en een aparte [GC]SC-Dagcijfers-topic te makenquote:Op woensdag 25 februari 2009 16:42 schreef Klonk het volgende:
zo, klaar met bijpraten, SC kan ergens anders
is al eerder besproken en het antwoord is nee, voor alle duidelijkheid, er is een verschil tussen iets roepen als yeahh, zoveel post´s, dat is prima en slap gelul, dat kan op genoeg andere plekken op FOK!quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Misschien handig om dit topic alleen als updatetopic te maken met de lijsten per dag en een aparte [GC]SC-Dagcijfers-topic te maken
Kan ik niet ruiken dat dat al eerder besproken is he?! Maar prima! As you wish heilige modquote:Op woensdag 25 februari 2009 17:09 schreef Klonk het volgende:
[..]
is al eerder besproken en het antwoord is nee, voor alle duidelijkheid, er is een verschil tussen iets roepen als yeahh, zoveel post´s, dat is prima en slap gelul, dat kan op genoeg andere plekken op FOK!
niet gelijk zo sjaggoquote:Op woensdag 25 februari 2009 17:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kan ik niet ruiken dat dat al eerder besproken is he?! Maar prima! As you wish heilige mod
Top 100 van woensdag 25 februari 2009
Kan inderdaad niet als je levenloos bentquote:Op donderdag 26 februari 2009 09:03 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Ik kan niet beschrijven hoe gelukkig ik me voel
Daar kan jij over mee pratenquote:Op donderdag 26 februari 2009 09:04 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Kan inderdaad niet als je levenloos bent
Top 100 van donderdag 26 februari 2009
Ik ben nog erger..quote:Op vrijdag 27 februari 2009 08:50 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Oei ik merk dat ik bijna geen leven meer heb
Valt dus wel tegenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 01:19 schreef kraaksandaal het volgende:
Ik heb een vaag vermoeden dat ik er veel heb.
Top 100 van vrijdag 27 februari 2009
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |