Dat is echt heel lang geleden jaquote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hee heeealles goed? Ik heb je al een tijd niet gesproken joh
![]()
!
Jaaaa onkruid vergaat niet he, HAHAHAHHAAquote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:50 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Dat is echt heel lang geleden ja![]()
![]()
maar alles goed bij jou dan?
![]()
![]()
hier wel
![]()
je hebt het in jequote:
HAHA BEN JIJ EEN ONKRUIDJE DAN?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jaaaa onkruid vergaat niet he, HAHAHAHHAA![]()
![]()
![]()
met slechte mensen gaat het altijd goed
![]()
![]()
!!1!!!EINZ
Is Noorsbloed er weer?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:51 schreef jitzzzze het volgende:
Jullie moeten allemaal buigen, de SC-opperbaaz is hier.
Wat een koningsopmerking. Mijn beste vriend zegt dat ook altijdquote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jaaaa onkruid vergaat niet he, HAHAHAHHAA![]()
![]()
![]()
met slechte mensen gaat het altijd goed
![]()
![]()
!!1!!!EINZ
Ja, ik heb nu wel weer genoeg van dat falende 'hallo, ben jij er weer, ik heb je een uur niet meer gesproken, maar wil weten hoe het je is vergaan in die zestig minuten dat je er even niet was'.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
JA GOED MANMet jou dan
![]()
? En hoe is het met de kinderen
?
banaan, maar dan andersquote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:51 schreef jitzzzze het volgende:
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:51 schreef jitzzzze het volgende:
Sinterklaas is alweer 2 maanden geledenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:52 schreef MiVer het volgende:
[..]
banaan, maar dan anders
goed voor kalium
vroeger met chloraat gedaan
gr
HIHIHIHI ja dat weet je tochquote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:51 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
HAHA BEN JIJ EEN ONKRUIDJE DAN?NAUGHTY BITCH HIIHIHHAHAHAHAHAH
![]()
![]()
Wel leuk hoe hij weer deed in KLB FB.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:53 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Zonder NB is Crane niet compleet.
SAUCY!!1quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
HIHIHIHI ja dat weet je toch![]()
oooh stoute ik
![]()
![]()
Dat dus. Ik heb veel keukens van binnen gezien, en 9 van de 10 keer wilde ik het niet weten.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Gatver...
![]()
Eigenlijk zou je ook nooit moeten weten hoe de keuken eruit ziet...
't is een complot: Adelante adoratietopicquote:
He kankerfaler, daar is de deur weer. Doei.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:51 schreef jitzzzze het volgende:
zou best wel eensquote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:53 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Sinterklaas is alweer 2 maanden geleden
He, sukkel! Wat moet je?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:55 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
He kankerfaler, daar is de deur weer. Doei.
Is het eigenlijk raar om te vragen of je de keuken mag zien?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:55 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat dus. Ik heb veel keukens van binnen gezien, en 9 van de 10 keer wilde ik het niet weten.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
[..]
't is een complot: Adelante adoratietopic
je laat iemand bannen en voor je het weet, ben je homofiel
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:36 schreef Adelante het volgende:
De eerste FA die mij een roze kleurtje durft te geven, klaag ik aan!
Als het een fatsoenlijk restaurant is niet. Dan mag je best even binnen kijken. Maar zodra de chef ook maar iets te verbergen hebt dan mag het natuurlijk nietquote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is het eigenlijk raar om te vragen of je de keuken mag zien?
quote:
Oke cwl, maar ik denk dat ik toch liever ontwetend blijf.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:59 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Als het een fatsoenlijk restaurant is niet. Dan mag je best even binnen kijken. Maar zodra de chef ook maar iets te verbergen hebt dan mag het natuurlijk niet
Maar in een goed restaurant kan je het altijd vragen aan de ober, die het dan aan de chef vraagt.
Zodra er nee gezegd wordt, dan weet je natuurlijk genoegquote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke cwl, maar ik denk dat ik toch liever ontwetend blijf.
quote:
Het zal eerder andersom zijn.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:03 schreef jitzzzze het volgende:
REMLOF, wil jij Adelante op zijn flikker geven?
JUICY!!1quote:
Uiteraard, maar ik kan het me ook wel voorstellen dat als je in de spits komt, ze niet zitten te wachten op pottenkijkers (wat een woordgarpquote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:02 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zodra er nee gezegd wordt, dan weet je natuurlijk genoeg
Jewaidut.quote:
Ik weet niet wat bookmarks is.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:06 schreef Broekpaling het volgende:
Fas, heb je dit topic al aan je bookmarks toegevoegd?
Echt een te slechte woordgrapquote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uiteraard, maar ik kan het me ook wel voorstellen dat als je in de spits komt, ze niet zitten te wachten op pottenkijkers (wat een woordgarp)
Zeker niet als iedere gast dat eventueel zou willen
Boven naast het knopje nieuw topic staat een sterretje met een plus, dat is je bookmark.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik weet niet wat bookmarks is.![]()
Maar ik voel me wel heel vereerd, dankje BP.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:10 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
haha, trekeend, hoe haal je die grappen en grollen toch ook elke keer weer uit die hoge hoed.
Ik maak alleen maar slechte (woord) grappen.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:10 schreef jitzzzze het volgende:
Echt een te slechte woordgrap
Een echte chef zou daar wel een paar minuutjes tijd voor maken.
PAASKONIJNquote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En hoe mogen we jou noemen??
![]()
![]()
![]()
![]()
Blijkbaar.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:11 schreef Breathtaking het volgende:
Hahaha Remlof, kun jij ook sigs veranderen?
Paasknijn?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nu verpest je het gewoon! Dat is zooo niet kinky
![]()
Doe dan, PaaskonijnTJE![]()
[ afbeelding ]
Hete baco boy?quote:
hihihiquote:
Ik ben gewoon verschrikkelijk goedquote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:10 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
haha, trekeend, hoe haal je die grappen en grollen toch ook elke keer weer uit die hoge hoed.
Poepie...quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:17 schreef Broekpaling het volgende:
Koosnaampjes.
Bedankt, nu heb ik weer in m'n broek gepist.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:20 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik ben gewoon verschrikkelijk goed
Plassex.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:20 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Bedankt, nu heb ik weer in m'n broek gepist.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:20 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Beertje?quote:
Wat ben jij een smerig mannetjequote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:20 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Jij was Saucy.quote:
Het liefst zou ik d'r nog een keer onder willen zeiken, gewoon, om mijn disrespect aan haar te tonen.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:23 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wat ben jij een smerig mannetjeHoe vaak heb je HJ onder gezeken?
Godver ja.quote:
quote:
STUUT!11wEINZ!!11quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:32 schreef Paaskonijn het volgende:
Half 12 op school zijn. Maar ik ga al om 8 uur.
Je hebt zitten fappen dus.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:36 schreef IQM het volgende:
Zo. Ik heb even een uur naar het plafond gestaard. Hier is ook niks spannends gebeurd, zie ik.
Hang opeens een lucht van eigendunk hier niet te kort......quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:36 schreef IQM het volgende:
Zo. Ik heb even een uur naar het plafond gestaard. Hier is ook niks spannends gebeurd, zie ik.
Hoe kan een lucht niet te kort zijn?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:37 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hang opeens een lucht van eigendunk hier niet te kort......
quote:
Dan al? Of word je contant betaald?quote:
Witte gij hoe da moet ?quote:
Morgen is het toch ook loon?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:39 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dan al? Of word je contant betaald?
de 18e? ik moet nog wel een week wachten...quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:46 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Morgen is het toch ook loon?
Ik ookquote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:47 schreef Adelante het volgende:
[..]
de 18e? ik moet nog wel een week wachten...
Waarom ben jij roze?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:47 schreef Adelante het volgende:
[..]
de 18e? ik moet nog wel een week wachten...
Adelante adoratietopicquote:
Dat gaat een krappe maand worden.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:47 schreef IQM het volgende:
Ik kreeg van de week m'n loonbrief op de deurmat. Voor februari.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ookooh wacht, ik werk niet.
Jawel.quote:
Neuh, het duurt altijd even voordat het overgeschreven is.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:51 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat gaat een krappe maand worden.
Wtf is er met jou gebeurdquote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:39 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dan al? Of word je contant betaald?
Tof.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:47 schreef IQM het volgende:
Ik kreeg van de week m'n loonbrief op de deurmat. Voor februari.
Goeie instelling.quote:Op woensdag 18 februari 2009 00:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Tof.
Ik zou mezelf gaan ziekmelden nu.
Dit is fok, natuurlijk.quote:
Oh, jij gedraagt je ook al anders hier?quote:Op woensdag 18 februari 2009 00:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dit is fok, natuurlijk.
In de echte grote boze wereld zou ik dat natuurlijk niet doen.
Ja.quote:Op woensdag 18 februari 2009 00:06 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Oh, jij gedraagt je ook al anders hier?
quote:Op woensdag 18 februari 2009 00:30 schreef Breathtaking het volgende:
Toen ik dertien was dacht ik dat er in Zweden alleen maar knappe jongens/mannen woonden.
Hoax. In Zweden wonen namelijk alleen maar knappe, geile blondines.quote:Op woensdag 18 februari 2009 00:30 schreef Breathtaking het volgende:
Toen ik dertien was dacht ik dat er in Zweden alleen maar knappe jongens/mannen woonden.
Dat dus.quote:Op woensdag 18 februari 2009 00:32 schreef IQM het volgende:
[..]
Hoax. In Zweden wonen namelijk alleen maar knappe, geile blondines.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 00:32 schreef IQM het volgende:
[..]
Hoax. In Zweden wonen namelijk alleen maar knappe, geile blondines.
Ja, ik zou het er wel op kunnen ja.. MET MN OGEN DICHT.quote:Op woensdag 18 februari 2009 00:35 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ga weg. Hij is enorm doable.
Rik van GTST.quote:Op woensdag 18 februari 2009 00:35 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ga weg. Hij is enorm doable.
Lievv!quote:Op woensdag 18 februari 2009 00:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Na Sjaak wil ik simpelweg niemand anders meer!
quote:Op woensdag 18 februari 2009 00:36 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, ik zou het er wel op kunnen ja.. MET MN OGEN DICHT.
HOEÂH!quote:Op woensdag 18 februari 2009 00:36 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, ik zou het er wel op kunnen ja.. MET MN OGEN DICHT.
neequote:Op woensdag 18 februari 2009 00:39 schreef elfzesendertig het volgende:
Dit topic gaat nu over deze man:
[ afbeelding ]
Ja, mam. Sorry, mam.quote:Op woensdag 18 februari 2009 00:43 schreef Krentenbol. het volgende:
Ik ga slapen, eet smakelijk!![]()
![]()
[ afbeelding ] Wel een beetje laat om te eten hè [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 18 februari 2009 00:30 schreef Breathtaking het volgende:
Goede tijd om te eten juist. Gisteren at ik rond deze tijd een pizzaquote:Op woensdag 18 februari 2009 00:43 schreef Krentenbol. het volgende:
Ik ga slapen, eet smakelijk!![]()
![]()
[ afbeelding ] Wel een beetje laat om te eten hè [ afbeelding ]
Hij is tof.quote:
quote:Op woensdag 18 februari 2009 00:43 schreef remlof het volgende:
[..]
I love it when a plan comes together
Niet.quote:Op woensdag 18 februari 2009 00:51 schreef Zotheid het volgende:
Je msn heeft het begeven.
Onmogelijk.quote:
Ik heb hem opgeslagen als laura.rarquote:
Nou verwacht je wel erg veel van mijquote:Op woensdag 18 februari 2009 08:55 schreef jitzzzze het volgende:
Eindelijk is er weer iemand om dit kansloze topic toch nog wat inhoud te geven
van mij hoef je het niet te verwachten vandaag. Ik ben echt mega chagrijnig vandaag. Ik moet nog steeds een motivatie voor de Marine schrijven, ik erger me nu al kapot aan mn collega's. En dan begint die Eurlings te zeiken over nieuwe banden. Weet die mafketel wel wat dat kost?quote:Op woensdag 18 februari 2009 08:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nou verwacht je wel erg veel van mij
400 euroquote:Op woensdag 18 februari 2009 09:03 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
van mij hoef je het niet te verwachten vandaag. Ik ben echt mega chagrijnig vandaag. Ik moet nog steeds een motivatie voor de Marine schrijven, ik erger me nu al kapot aan mn collega's. En dan begint die Eurlings te zeiken over nieuwe banden. Weet die mafketel wel wat dat kost?
Wat? Laat ze eerst maar eens asfalt bijleggen zodat je ook wat aan die banden hebt.quote:Op woensdag 18 februari 2009 09:03 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
van mij hoef je het niet te verwachten vandaag. Ik ben echt mega chagrijnig vandaag. Ik moet nog steeds een motivatie voor de Marine schrijven, ik erger me nu al kapot aan mn collega's. En dan begint die Eurlings te zeiken over nieuwe banden. Weet die mafketel wel wat dat kost?
Ja, voor 3 wanliwangpang bandjes uit China. Als ik dood wil dan kan ik wel een prettigere manier verzinnen.quote:
Voor in de file hoef ik geen hoogstaande kwaliteitsbanden te hebben. Dan zijn 3 afgeragde bandjes ook primaquote:Op woensdag 18 februari 2009 09:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat? Laat ze eerst maar eens asfalt bijleggen zodat je ook wat aan die banden hebt.
Nee, precies. Ach ja, stelletje geldkloppers.quote:Op woensdag 18 februari 2009 09:25 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Voor in de file hoef ik geen hoogstaande kwaliteitsbanden te hebben. Dan zijn 3 afgeragde bandjes ook prima
Weet je wat ten gunste komt van het milieu? Die files eens oplossen.quote:De Dienst Wegverkeer (RDW) gaat de autobanden toetsen aan de hand van deze EU-criteria over grip, geluid en rolweerstand.
Volgens Eurlings komt de lage rolweerstand ten gunste van het verbruik en daarmee dus het milieu en de portemonnee van de automobilist. De verbeterde grip zorgt ervoor dat deze band veiliger is, stelt het ministerie. Ook zijn de banden stiller.
Precies.quote:Op woensdag 18 februari 2009 09:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Weet je wat ten gunste komt van het milieu? Die files eens oplossen.
Ja sorry, ik zag dat Stephanie online was dus toen moest ik even fappen.quote:
Wat een kansloos forum is het toch ook.quote:Op woensdag 18 februari 2009 09:54 schreef jitzzzze het volgende:
http://www.flitsservice.n(...)n-gepakt-t50358.html
Royal sadness
JuH ZiT oP MIjSpaCe.C0mquote:Op woensdag 18 februari 2009 10:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja sorry, ik zag dat Stephanie online was dus toen moest ik even fappen.
[ afbeelding ]
Ze had je toch verwijderd uit je vriendenlijstje?quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Klopt, wel leuk om te lezen en mensen uit te lachen. En heel blij zijn dat dat mij niet overkomt.quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat een kansloos forum is het toch ook.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Pics.quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:06 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik heb tenminste 15 jarige AshleyMet cup D (of hoger)
Niet waar.quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:05 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ze had je toch verwijderd uit je vriendenlijstje?
http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendID=120209708quote:
Ik heb geen meisjes jonger dan 18 anders dan knikkeren ze je profiel weg bij MySpace.quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:06 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik heb tenminste 15 jarige AshleyMet cup D (of hoger)
Wat is er leuk aan MySpace dan? Je voegt chicks doe die je niet kent, en dan?quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb geen meisjes jonger dan 18 anders dan knikkeren ze je profiel weg bij MySpace.
Myspace verwijdert 29.000 pedofielen uit database
quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb geen meisjes jonger dan 18 anders dan knikkeren ze je profiel weg bij MySpace.
Myspace verwijdert 29.000 pedofielen uit database
Ik vind het ook niet heel spannend.quote:
MySpace is baas!quote:
Ik zal volgende keer als ik er ben naja laat maar...quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:13 schreef Florian_ het volgende:
Heeft ze ook een sextape DE, anders hoeft het van mij niet
Myspace is leuk omdat ik mensen ken die ik toevoeg, die ik anders niet zo vaak spreek (vooral mensen uit Amerika) En het werkt tenminste itt hyves.quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:14 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Wat is er leuk aan MySpace dan? Je voegt chicks doe die je niet kent, en dan?
Nou, ik voeg echt niet zomaar iedereen toe of zo. heb ook maar 61 vriendjesquote:Op woensdag 18 februari 2009 10:14 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Wat is er leuk aan MySpace dan? Je voegt chicks doe die je niet kent, en dan?
De vormgeving is bagger, hoewel Profile 2.0 wel mooi is. Het is inderdaad traag en de helft van de tijd krijg je vage meldingen, maar ach.quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:16 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]Hyves is zo slecht geschreven en die vormgeving
en hoe sloom het wel niet is
Dat zal best.quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
MySpace is baas!Iedereen die ik ken zit erop en het is handig om nieuwe artiesten te leren kennen.
Ik welquote:Op woensdag 18 februari 2009 10:16 schreef Florian_ het volgende:
Oh. Naja niks voor mij dan. Ik ken geen Amerikanen
Mijn profiel is de shit.quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:18 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat zal best.Maar ik vind het zo verdomde lelijk. Juist omdat je het zelf helemaal kan 'pimpen', net als bij Hyves. En dus is 95% van de profielen aartslelijk.
Ja, maar ik kom er ook niet voor de mooie webdesignsquote:Op woensdag 18 februari 2009 10:18 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat zal best.Maar ik vind het zo verdomde lelijk. Juist omdat je het zelf helemaal kan 'pimpen', net als bij Hyves. En dus is 95% van de profielen aartslelijk.
Nee, maar dat weerhoudt mij wel van een bezoekje.quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, maar ik kom er ook niet voor de mooie webdesigns
Daar zit niemand op die ik ken dus dan heeft dat weinig zin he.quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:20 schreef IQM het volgende:
[..]
Nee, maar dat weerhoudt mij wel van een bezoekje.Doe dan Facebook ofzo.
Facebook heb ik ook, maar dat vind ik helemaal vaagquote:Op woensdag 18 februari 2009 10:20 schreef IQM het volgende:
[..]
Nee, maar dat weerhoudt mij wel van een bezoekje.Doe dan Facebook ofzo.
Would you like to cum on myfacebook?quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:21 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Facebook heb ik ook, maar dat vind ik helemaal vaag
quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:22 schreef Florian_ het volgende:
Hyves, LinkedIn, Facebook,
Ik heb het allemaal.
Ik ken maar een paar Amerikanen (van vakantie en via m'n vriendin) voor de rest veel mensen uit Engeland.quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:16 schreef Florian_ het volgende:
Oh. Naja niks voor mij dan. Ik ken geen Amerikanen
quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:21 schreef jitzzzze het volgende:
Alleen BobbyB kent een Amerikaan, zijn vriendin. Hij weet het zelf nog niet, maar ze komt nooit meer terug naar Nederland.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:22 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Would you like to cum on myfacebook?
cu2quote:
Dat heb ik ook, ik ben nu in een discussie met een christelijke mongoolquote:Op woensdag 18 februari 2009 10:21 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Facebook heb ik ook, maar dat vind ik helemaal vaag
Ik heb alleen MySpace en Last.fmquote:Op woensdag 18 februari 2009 10:22 schreef Florian_ het volgende:
Hyves, LinkedIn, Facebook, verdwaald MySpace account
Ik heb het allemaal. Best erg eigenlijk
Oh, ja ook nog Last.fm!quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb alleen MySpace en Last.fmOja en ik had vroeger zo'n MSN Space ding.
wut, wie?quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:25 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Geen wonder dat ze zoveel vrienden heeft
Dag!quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:26 schreef Acinonyx het volgende:
Nog niet vol ?
Ah nouja LAPO dan maar en ik ga de school in brand steken, houdoei
Hoeveel?quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:29 schreef Florian_ het volgende:
IQM heeft straks weer de lapo, wedden
280?quote:
Watte?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |