Dat is echt heel lang geleden jaquote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hee heeealles goed? Ik heb je al een tijd niet gesproken joh
![]()
!
Jaaaa onkruid vergaat niet he, HAHAHAHHAAquote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:50 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Dat is echt heel lang geleden ja![]()
![]()
maar alles goed bij jou dan?
![]()
![]()
hier wel
![]()
je hebt het in jequote:
HAHA BEN JIJ EEN ONKRUIDJE DAN?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jaaaa onkruid vergaat niet he, HAHAHAHHAA![]()
![]()
![]()
met slechte mensen gaat het altijd goed
![]()
![]()
!!1!!!EINZ
Is Noorsbloed er weer?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:51 schreef jitzzzze het volgende:
Jullie moeten allemaal buigen, de SC-opperbaaz is hier.
Wat een koningsopmerking. Mijn beste vriend zegt dat ook altijdquote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jaaaa onkruid vergaat niet he, HAHAHAHHAA![]()
![]()
![]()
met slechte mensen gaat het altijd goed
![]()
![]()
!!1!!!EINZ
Ja, ik heb nu wel weer genoeg van dat falende 'hallo, ben jij er weer, ik heb je een uur niet meer gesproken, maar wil weten hoe het je is vergaan in die zestig minuten dat je er even niet was'.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
JA GOED MANMet jou dan
![]()
? En hoe is het met de kinderen
?
banaan, maar dan andersquote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:51 schreef jitzzzze het volgende:
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:51 schreef jitzzzze het volgende:
Sinterklaas is alweer 2 maanden geledenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:52 schreef MiVer het volgende:
[..]
banaan, maar dan anders
goed voor kalium
vroeger met chloraat gedaan
gr
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |