abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 16 februari 2009 @ 23:14:20 #1
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_66142924
Starmaker

Starmaker was een televisieprogramma in 2001 op Yorin waarin een groep geselecteerde jongeren tot band werd gemaakt in het oude Big Brother-huis.

Hier volgden ze verschillende workshops, waarna iedere week een deelnemer door de kijkers naar huis werd gestuurd. In eerste instantie was het het de bedoeling om zes jongeren over te houden. Zowel de kijkers als de deelnemers zagen uiteindelijk liever niemand meer vertrekken zodat besloten werd er tóch een zeven-tallige band van te maken. De winnaars kregen bij platenmaatschappij Sony BMG een contract aangeboden.

Onder de naam Starmaker werd een nummer één-hit gescoord met de single Damn (I think I love you). Deze werd uitgebracht voordat er deelnamers waren afgevallen, hoewel Hessel Deinum het programma al wel vrijwillig had verlaten. Het liedje was nummer één in de jaarlijst-Top 100 (verkoop). Als protest op zowel het programma als de single bracht het team van Kopspijkers vervolgens de single One Day Fly uit.

Uit Starmaker kwam de band K-otic voort, waarvan zangeres Sita zich enige tijd later afsplitste. In 2003 werd besloten de band op te heffen vanwege afnemend succes. Ook Sita, die nog een duet met Marco Borsato zong, krijgt rond deze tijd meer moeite hits te scoren en richt zich uiteindelijk op het presentatievak voor Jetix

Wie zaten erin?
Anna Speller
Bart Voncken
Bouchra Tjon Pon Fong
Martijn Terporten
Rachel Kramer
Sita Vermeulen
Stefan de Roon

Lieke van Duppen (vertrek 14 april)
Mendy Janssen (vertrek 31 maart)
Anuschka Westmaas(vertrek 24 maart)
Ruben Geuzinge (vertrek 24 maart)
Hessel Deinum (vertrek 16 maart)

En de eerste single, destijds nog bijna alle deelnemers:

Ik volgde het op de voet, sowieso alleen al omdat dat Big Brother huis al iets magisch had maar het was gewoon best een toffe serie. De voorloper van alle Idols versies en kloons
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_66143697
ik keek het ook wel eens want ik had een zwak voor anna
Heb het altijd vreemd gevonden dat daar geen 29384 vervolgen op kwamen
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 16 februari 2009 @ 23:39:04 #3
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_66143915
Anna was/is lekker ja

Ik vond Rachel altijd het leukste
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_66144238
quote:
Op maandag 16 februari 2009 23:39 schreef rubbereend het volgende:
Anna was/is lekker ja

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_66146131
Ik had zo'n enorme hekel aan die Stefan. Man man wat een homo was dat zeg
Het is...kiezen of delen; spelen, winnen, verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_66146195
quote:
Op maandag 16 februari 2009 23:47 schreef sjimz het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar keek ik het ook af & toe voor.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
  dinsdag 17 februari 2009 @ 09:30:18 #7
231092 KirkLazarus
Never go full retard
pi_66149130
O man wat had ik hier een hekel aan, alleen de Anna zag ik wel graag..
pi_66149891
Voordeel van deze groep was wel dat het er 'natuurlijk' uit zag, daarmee bedoel ik dat de verschillende leden (hoewel bij elkaar gezocht) goed bij elkaar pastten. Dat hebben de mensen die ze gecast hebben toch goed gezien.

Zie hier het grote verschil met dat 'Red' van tegenwoordig, die Popstars-groep die zo ontzettend duidelijk als los zand aan elkaar hangt.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 17 februari 2009 @ 13:08:19 #9
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_66156269
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 09:53 schreef female81 het volgende:
Voordeel van deze groep was wel dat het er 'natuurlijk' uit zag, daarmee bedoel ik dat de verschillende leden (hoewel bij elkaar gezocht) goed bij elkaar pastten. Dat hebben de mensen die ze gecast hebben toch goed gezien.

Zie hier het grote verschil met dat 'Red' van tegenwoordig, die Popstars-groep die zo ontzettend duidelijk als los zand aan elkaar hangt.
hier werd ook echt gekneed aan de groep, maanden van dag en nacht training. Was opzich wel tof om dat allemaal eens te zien.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_66176173
Heb ik van begin tot einde gezien.

Ik vond het wel een groep met leuke leden. Wat female zegt, er was een goede klik, ze pasten bij elkaar. Alhoewel het Martijn en Stefan wat te soft werd later.

Ik vond het erg jammer dat Lieke weg moest, die vond ik leuk en er ook goed bij passen. Ik hoopte dat ze Sita zou vervangen, maar dat kwam er helaas niet van.
That's all folks!
pi_66176361
Haha dit heb ik ook nog gekeken ja. Leuk ook dat ze ook instrumenten gebruikten. Toch denk ik stiekem dat ik keek om Anna
"Happiness is not getting more, but wanting less"
pi_66177532
Op Youtube staan de clips ook wel. Stefan is echt wel een goede zanger, beetje Ronan Keating achtig. (die ook wel MLN materiaal aan het worden is)

Een van m'n favorieten.
That's all folks!
  dinsdag 17 februari 2009 @ 23:58:19 #13
231092 KirkLazarus
Never go full retard
pi_66182296

Wie is dit en waarom is hij zo raar?
  woensdag 18 februari 2009 @ 00:13:38 #14
142151 Q_Orianka
Help spread the suffering!
pi_66182787
Had Starmaker nooit gezien (was voor mijn tijd) maar ik was wel een grote fan van K-Otic. CD's en muren die vol hingen met posters.

* Q_Orianka struint youtube af en zet koptelefoon op zodat niemand in huis hoeft te weten dat ze de liedjes nog steeds leuk vindt en zachtjes meezingt
Sarcasm. Because arguing with stupid people isn't nearly as much fun.
  woensdag 18 februari 2009 @ 09:34:54 #15
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_66188090
Die Sita is nog steeds niet van de buis af te meppen
Primum non nocere
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 18 februari 2009 @ 14:41:03 #16
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_66198565
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 22:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Op Youtube staan de clips ook wel. Stefan is echt wel een goede zanger, beetje Ronan Keating achtig. (die ook wel MLN materiaal aan het worden is)

Een van m'n favorieten.
oja die clip opnemen was nog een aardige hel voor somige bandleden.............. met hooikoorts
DeLuna vindt me dik ;(
pi_66207792
Wat mij opvalt is dat de nummers die uitgebracht worden in al die shows (zoals Idols, starmaker e.d.) in kwaliteit afnemen. Volgens mij besparen ze steeds meer op componisten en hopen ze gewoon op populariteitsstemmen. Die nummers van eerdere talentenjachten zitten veel beter in elkaar.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
pi_66207913
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 22:18 schreef -Vaduz- het volgende:

Een van m'n favorieten.
Die vond ik ook tof volgens mij was dat toen een van de single mogelijkheden waar uit gekozen kon worden

Leuk programma jah Vond Martijn altijd wel goed.
pi_66217927
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 18:49 schreef ssebass het volgende:
Wat mij opvalt is dat de nummers die uitgebracht worden in al die shows (zoals Idols, starmaker e.d.) in kwaliteit afnemen. Volgens mij besparen ze steeds meer op componisten en hopen ze gewoon op populariteitsstemmen. Die nummers van eerdere talentenjachten zitten veel beter in elkaar.
Wat vergelijk je nu met wat, ik snap er zo weinig van.
That's all folks!
  donderdag 19 februari 2009 @ 00:06:07 #20
218044 Shawnie
mama van 2 geweldige mannetjes
pi_66220669
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 23:58 schreef KirkLazarus het volgende:
[ afbeelding ]

Dat is Ruben, en waarom kan ik je helaas niet vertellen.
pi_66244569
Geweldig programma! En die liedjes... Heb de cd's hier ndg steeds liggen!
quote:
Op maandag 16 februari 2009 23:33 schreef rhubarbje het volgende:
ik keek het ook wel eens want ik had een zwak voor anna
Heb het altijd vreemd gevonden dat daar geen 29384 vervolgen op kwamen
Volgens mij kwam een jaar later Star Academy. Alleen was dat niet alleen zang, maar ook dans en acteerwerk bij. Die luitjes die er toen bij zaten waren allemaal hoogst irritant....
...de show werd dan ook vroegtijdig gecancelled!

Die ene die nu in Voetbalvrouwen speelt zat er toen bij....
pi_66246097
volgde t niet... Maar heb de CD van K-Otic wel Met die rechter dude die Bon Jovi na wou doen

just give a second thought
what if we don't get caught...
  donderdag 19 februari 2009 @ 20:43:48 #23
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_66252043
Starmaker? Ik heb veel liever One Day Fly!
pi_66255153
Leuk! Voor zover ik weet het eerste programma in zijn soort op de Nederlandse televisie, en tevens het enige dat ik ooit heb gevolgd. Naar mijn mening een stuk leuker dan het huidige (Idols / X-factor) concept van auditie doen - weekje later terugkomen en optreden doen - niet weggestemd worden - weekje later weer terugkomen - etc.
  donderdag 19 februari 2009 @ 23:00:56 #25
237877 Kuwaro
Walkin down the street....
pi_66258471
Rachel
I Am Trying Finding Beauty In Negative Spaces
  vrijdag 20 februari 2009 @ 17:52:34 #26
16701 scanman01
Today's a good day
pi_66285126
Geweldig programma, toen nog gepresenteerd door Gijs

De topper was in mijn ogen Martijn. Zijn stem leek erg op Bon Jovi, maar je kon ook erg met hem lachen. In het huis zette hij vaak alles op z'n kop. En echt luisteren naar de 'kenners' deed hij niet echt. Martijn werd verliefd op één van de danseressen die meekwamen met de danslerares. Dat vond het programma niet zo leuk en werd ook vanalles aan gedaan om dat af te kappen, wat ook is gebeurd. Martijn heeft het nummer 'Gina' over haar geschreven. Dat nummer staat op het eerste album van K-otic. Daar staat ook Stefan's eigen nummer 'Piece of mind' op. Stefan had destijds al een vriendin, maar dat was best een raar mens als ik me nog goed herinner.
En dan was daar natuurlijk de clip van 'Damn, I think I love you'. Anna heeft hemel en aarde bewogen om de clip opnieuw te doen want ze was héél erg ontevreden over de manier waarop ze in de clip te zien is. Anna heeft nogal grote borsten en dat is in de clip wel heel erg nadrukkelijk aanwezig op bepaalde momenten. De makers hebben enorm op haar moeten inpraten, maar Anna heeft volgens mij de clip nooit weer gekeken.
Ook herinner in me nog het eerste optreden bij de MTV awards. De hele groep ging erheen, inclusief de danslerares (die toen zowaar best aardig bleek te zijn). Wat het meest bleef hangen is dat Stefan's microfoon het niet deed tijdens het optreden.
Verder was het dus Sita, die ze de solocarrière hebben gegeven. Sita, dat meisje dat absoluut geen stemvolume heeft.... ongelooflijk. Als ik het destijds ergens mee oneens was, was het dat wel.
Tot slot kan ik me nog heibel met Bouchra's familie herinneren. Wat er precies aan de hand was weet ik niet meer, maar het had er volgens mij ook mee te maken hoe ze altijd op de streams aan het stoeien was met Martijn.
Martijn heeft na K-otic al in twee bandjes gezeten, 'Taxe' en 'Van Gunn' (zie clips enzo op youtube) en Stefan probeert het met zijn band 'Lev'. Bart zat natuurlijk in XYP, maar dat is inmiddels alweer gestopt. Van de meiden zie ik alleen Rachel af en toe opduiken bij een talentenjacht.

Tot zo ver mijn memory lane. Ik lag destijds door een beknelde zenuw vrij lang plat op bed en heb ze toen 24 uur per dag gevolgd met Mr.Zapp.

[ Bericht 1% gewijzigd door scanman01 op 20-02-2009 19:02:38 ]
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_66287029
voor je geheugen!
pi_66288876
Ik keek het vrijwel elke dag.

zie ook K-otic topic
full stops and exclamation marks
  vrijdag 20 februari 2009 @ 20:04:28 #29
16701 scanman01
Today's a good day
pi_66289742
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 19:41 schreef krioro het volgende:
Ik keek het vrijwel elke dag.

zie ook K-otic topic
Ik kom niet in dat forum.
pi_66291093
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 20:04 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Ik kom niet in dat forum.
Oh.
  vrijdag 20 februari 2009 @ 21:19:03 #31
16701 scanman01
Today's a good day
pi_66293279
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 20:38 schreef krioro het volgende:

[..]

Oh.
Ja, een K-otic topic in het 'onzin voor het leven' forum zegt toch wel genoeg denk ik.
pi_66293570
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 21:19 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Ja, een K-otic topic in het 'onzin voor het leven' forum zegt toch wel genoeg denk ik.
Wat jij wil hoor, dan lees je het niet. Alsof mij dat wat uitmaakt.

Misschien zijn er anderen die het wel willen lezen hè.
  vrijdag 20 februari 2009 @ 21:52:37 #33
136283 knars
Teethgrinder
pi_66295225
Oh god ja, Starmaker
Leerde in de tijd van Damn! I Think I love you net iemand kennen via internet, en zij keek elke aflevering. Dus dat werd wel een beetje ons liedje, soort van.

Die Bouchra is nu trouwens toch getrouwd met Robin van Persie?
  vrijdag 20 februari 2009 @ 22:41:41 #34
218044 Shawnie
mama van 2 geweldige mannetjes
pi_66297606
Die band van Martijn hadden in die tijd een mp3 van een van hun nummers op hun website staan, Hey old man heette dat. Vond ik een waanzinnig goed nummer, maar helaas kan ik die mp3 nergens meer vinden.
Ik vond het een hartstikke leuk programma, en was helemaal gek van Martijn (tsja, puppielove)
Jammer dat er zo weinig van het programma is terug te vinden.
  vrijdag 20 februari 2009 @ 22:43:32 #35
16701 scanman01
Today's a good day
pi_66297683
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 21:52 schreef knars het volgende:
Oh god ja, Starmaker
Leerde in de tijd van Damn! I Think I love you net iemand kennen via internet, en zij keek elke aflevering. Dus dat werd wel een beetje ons liedje, soort van.

Die Bouchra is nu trouwens toch getrouwd met Robin van Persie?
Lol... nee, dat is een andere Bouchra.
pi_72299943
Starmaker en daaruit voortgekomen K-Otic."heeft jammer genoeg niet lang mogen duren"Wie kent het niet Persoonlijk flink meegedaan met de zanglessen,MMMMMMMM ,OOOOOOO NNNNN .ZZZ enz enz Superleuk programma. Mijn favo Rachel. Onlangs ,ff geleden met X Factor hoge ogen gegooid.

En Bart lieverdje die verliefd was
op Sita.heeft in die tijd een bestaand nummer weer op de kaart gezet "Supergirl"
Opgenomen toen Starmaker K-Otic als naam had gekregen

Starmaker was een televisieprogramma in 2001 op Yorin waarin een groep geselecteerde jongeren tot band werd gemaakt in het oude Big Brother-huis.

Hier volgden ze verschillende workshops, waarna iedere week een deelnemer door de kijkers naar huis werd gestuurd. In eerste instantie was het het de bedoeling om zes jongeren over te houden. Zowel de kijkers als de deelnemers zagen uiteindelijk liever niemand meer vertrekken zodat besloten werd er tóch een zeven-tallige band van te maken. De winnaars kregen bij platenmaatschappij Sony BMG een contract aangeboden.

Onder de naam Starmaker werd een nummer één-hit gescoord met de single Damn (I think I love you). Deze werd uitgebracht voordat er deelnamers waren afgevallen, hoewel Hessel Deinum het programma al wel vrijwillig had verlaten. Het liedje was nummer één in de jaarlijst-Top 100 (verkoop). Als protest op zowel het programma als de single bracht het team van Kopspijkers vervolgens de single One Day Fly uit.

Uit Starmaker kwam de band K-otic voort, waarvan zangeres Sita zich enige tijd later afsplitste. In 2003 werd besloten de band op te heffen vanwege afnemend succes. Ook Sita, die nog een duet met Marco Borsato zong, krijgt rond deze tijd meer moeite hits te scoren en richt zich uiteindelijk op het presentatievak voor Jetix.

Rachel Kramer uit K-otic deed in 2009 een poging door te breken in X-factor en stond op 9 mei in de finale. Ze behaalde de tweede plaats
bron WikipediA

Een hit onder de naam Starmaker "Dammm i think i love you ..

Anne .links..was niet blij met dit filmpje,haar borsten vlogen haast uit haar BH tje

[ Bericht 1% gewijzigd door Mooiiiiiii op 31-08-2009 02:05:51 ]
Love music!
  maandag 31 augustus 2009 @ 01:25:33 #37
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_72299979
tvp
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_72300143
Duet Bart en Sita"Starmaker"
Love music!
  maandag 31 augustus 2009 @ 01:44:38 #39
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_72300169
Ik kan me alleen maar die piepmiep sita en dat wijf met die krullen en dikke tieten herinneren.
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
pi_72300202
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 01:44 schreef cerror het volgende:
Ik kan me alleen maar die piepmiep sita en dat wijf met die krullen en dikke tieten herinneren.
Vind dit toch wel een leuk nummer ,zeker omdat het heel in het begin was.Alles beter dan Jan Smit
Love music!
  maandag 31 augustus 2009 @ 02:35:34 #41
259788 Bakkerbier
Overactief, Irritant, Kansloos
pi_72300626
Eendagsvliegen
Bovenstaand bericht kan hoge mate van sarcasme, ironie, cynisme of sadisme bevatten. Spelfouten voorbehouden.
pi_72300704
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 02:35 schreef Bakkerbier het volgende:
Eendagsvliegen
Ach ,platenmaatschappijen hebben weinig geld tegenwoordig al heel lang.Komt door downloaden en zo..Ze konden echt wel zingen als je sommige audities ziet in talentenshows
Edit: Ik was een soort trots "als moeder voor haar kinderen" ,hoe ze zich ontwikkelden ,vooruitgingen en vooral plezier hadden in hetgeen ze deden,,

[ Bericht 18% gewijzigd door Mooiiiiiii op 31-08-2009 03:09:31 ]
Love music!
pi_72301628
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 01:44 schreef cerror het volgende:
Die chick idd met de dikke tieten Rennend over de landingsbaan waarbij haar vest steeds verder open ging

Leuk vind ik het toch wel dat Sita enorme successen heeft behaald.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 31 augustus 2009 @ 08:34:27 #44
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_72301748
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 08:19 schreef StephanL het volgende:

Leuk vind ik het toch wel dat Sita enorme successen heeft behaald.
Inderdaad...

U2
The Stones
Sita
Michael Jackson
pi_72301875
Ja leuk was dat! En ik vind die liedjes van K-Otic ook echt leuk
pi_72302253
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 02:43 schreef Mooiiiiiii het volgende:

[..]

Ach ,platenmaatschappijen hebben weinig geld tegenwoordig al heel lang.Komt door downloaden en zo..
Dat is echt zo'n bullshit. Platenmaatschappijen worden steeds rijker. Maar iedere maand een ander kutbandje levert gewoon meer geld op, omdat als artiesten een echt succes worden, je ze niet meer af kan zetten.
  maandag 31 augustus 2009 @ 11:27:07 #47
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_72304660
Vond het een van de leukste programma's op het gebied van talent zoeken. X-factor etc. zie je eigenlijk alleen het resultaat, met een kleine compilatie van het werken er naartoe. Maar juist het werken naar het resultaat toe vindt ik persoonlijk het meest interessant. En dan vooral op streams. Hoop echt weer op zoiets. Ala fame.
host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
  maandag 31 augustus 2009 @ 11:30:05 #48
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_72304732
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 08:34 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Inderdaad...

U2
The Stones
Sita
Michael Jackson
. Chuckie, daar lijkt ze op *ril*

Ik zat vorig jaar bij Bouchra en Anna in het vliegtuig vanuit Ibiza..wat een dooie is die Anna zeg, uitsrraling van een dooie marmot. Bouchra liep met d'r kindje en ze hadden twee van die mooiboys bij zich.

Rachel vond ik altijd wel erg goed en ook symphatiek overkomen.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_72306661
tvp
SPOILER
pi_72308193
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 11:27 schreef sunny16947 het volgende:
Vond het een van de leukste programma's op het gebied van talent zoeken. X-factor etc. zie je eigenlijk alleen het resultaat, met een kleine compilatie van het werken er naartoe. Maar juist het werken naar het resultaat toe vindt ik persoonlijk het meest interessant. En dan vooral op streams. Hoop echt weer op zoiets. Ala fame.
Daar hadden ze DGK villa in Eemnes mooi voor kunnen gebruiken .Voor een 2de "Starmaker"
Love music!
pi_72308485
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 08:50 schreef patatmetfriet het volgende:
Ja leuk was dat! En ik vind die liedjes van K-Otic ook echt leuk
En wat waren ze trots toen hun 1ste CD uitkwam,alleen Anna was ontevreden over dit nummer.

Love music!
pi_72310254
Ah ja, vond dat ook echt leuk, heb die cd ook gekocht toen.

Bart was nog even succesvol met XYP he, jaar of twee geleden.
Don't you love her madly?
  maandag 31 augustus 2009 @ 16:44:24 #53
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_72313320
Een dergelijk programma zou in deze tijd best wel weer kunnen, met al die negativiteit over jongeren. jongeren die gepassioneerd zijn en hard werken om een doel te bereiken.
host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
  maandag 31 augustus 2009 @ 19:08:10 #54
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_72317226
Ik vond Starmaker ook leuk, en de liedjes van K-otic ook .

Ben wel benieuwd wat de leden nu doen (en hoe ze ook alweer allemaal heetten, dat ook )
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_72317329
Bart Voncken > Werkt nu bij Sony BMG als A&R Manager
Bouchra Tjon Fon nogwat? > Heeft kindje en werkt in kledingwinkel(?)
Anna Speller > Visagiste
Rachel Kramer > Falend zangeres voor al uw feesten en partijen
Stefan ?? > ??
Martijn ?? > Had zo'n bandje in Amerika
Sita Vermeulen > Danst nu de Hannah Montana dans op Jetix
pi_72317770
http://www.muziektv.nl/
http://nl.wikipedia.org/wiki/Starmaker ,Maar willen Bouchra ,Martijn en Stefan uit de belangstelling blijven
http://www.bol.com/nl/p/b(...)000062343/index.html
Bedankt Fann

[ Bericht 24% gewijzigd door Mooiiiiiii op 31-08-2009 19:33:12 ]
Love music!
pi_72318048
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 19:12 schreef patatmetfriet het volgende:
Anna Speller > Visagiste
Stefan ?? > ??
Niet iedereen kan zo goed zingen als @jij
Love music!
pi_72318560
Stefan (de Roon) heeft een eigen band(je) :

http://www.levonline.nl

[ Bericht 52% gewijzigd door Lady-Miekie op 31-08-2009 19:58:56 ]
  maandag 31 augustus 2009 @ 19:58:14 #59
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_72318791

De reünie van K-Otic tijdens de Amsterdam Gay Pride betreft alleen de vrouwelijke helft van de groep. Op zondag 2 augustus staan Rachel, Anna en Bouchra voor het eerst sinds lange tijd weer samen op het podium. Daar zullen ze de grootste hits van K-Otic nog eens ten gehore brengen, zoals Damn, I Think I Love You en I Really Don’t Think So. De mannelijke helft is niet benaderd door het speciale optreden.

De meiden hebben bijna allemaal zelf een andere carrière ontplooid. Rachel deed mee aan X Factor en zou deze zomer met een solosingle komen. Anna is het acteerpad opgegaan en speelde in meerdere bioscoopfilms.

pi_72318889
vond die clip in die boom altijd cool en was verliefd op die martijn
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  maandag 31 augustus 2009 @ 20:08:19 #61
162917 tuinfluiter
pi_72319154
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 20:01 schreef littledrummergirl het volgende:
pi_72320902
quote:
Was toen een hele heisa.Bouchra die over de grond rollebolde samen met Martijn.
Love music!
pi_72321038
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 19:51 schreef Lady-Miekie het volgende:
Stefan (de Roon) heeft een eigen band(je) :

http://www.levonline.nl

Is die middelste Stefan? Wat is die veranderd Ik herken hem amper.Houdt ie nog steeds z'n nek zo stijf als ie zingt? Kreeg ie toen veel commentaar op.
Love music!
pi_72321209
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 08:34 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Inderdaad...

U2
The Stones
Sita
Michael Jackson
Bob Dylan niet te vergeten
edit en Stevie Wonder,Marvin Gay
Love music!
pi_72321464
quote:
Jaaaaa

pi_72321490
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 20:56 schreef Mooiiiiiii het volgende:

[..]

Is die middelste Stefan? Wat is die veranderd Ik herken hem amper.Houdt ie nog steeds z'n nek zo stijf als ie zingt? Kreeg ie toen veel commentaar op.
En zijn neusgaten zo wijd
pi_72321944
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 21:08 schreef patatmetfriet het volgende:

[..]

En zijn neusgaten zo wijd
Lollll
En Martijn deed vaak van die radio stemmetjes ha ha ..Toch was het erg leuk.Straks mijn favo nummer eff opzoeken.. Hoewel Bart die zo verliefd kijkt tijdens het zingen "in de O Post naar Sita ,mijn hartje smelt Vond het gewoon een schatje..pubers zijn lieff
Love music!
  maandag 31 augustus 2009 @ 21:23:42 #68
162917 tuinfluiter
pi_72322240
Leuk topic !!

mooie toepjes !!

ben ze nu aan het luisteren...

pi_72323758
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 21:26 schreef FANN het volgende:
Leuk topic !!

mooie toepjes !!

ben ze nu aan het luisteren...

Dit is wel echt Rachel sound..Zou een Starmaker 2 heel leuk vinden met streams
Love music!
pi_72324799
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 21:59 schreef Mooiiiiiii het volgende:

[..]

Dit is wel echt Rachel sound..Zou een Starmaker 2 heel leuk vinden met streams

Hey! M'n filmpje

7129x bekeken...
M'n Eva Jinek filmpje doet het beter
pi_72325185
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 22:23 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Hey! M'n filmpje

7129x bekeken...
M'n Eva Jinek filmpje doet het beter
Plaats je 'm toch
Love music!
  ESF Reporter maandag 31 augustus 2009 @ 22:35:20 #73
87554 Cee
Welluk?
pi_72325350
tvp, vond dit leuk.

Stefan die over de rooie was dat ie werd nagedaan door Ruud de Wild (toen nog werkzaam bij 3fm). Want hij had 3fm heel hoog zitten en nu werd ie belachelijk gemaakt.

Volgens mij waren ze in eerste instantie van plan om maar zo'n 5 mensen in de groep te doen maar er kwamen er steeds meer bij.
En ik weet me ook nog te herinneren dat ene Mandy en ene Anuschka afvielen, bij het troosten van Anuschka toen ze hoorde dat ze uit het huis moest, werd ze door de rest getroost met de woorden dat ook zij snel voor een bomvol Ahoy' zou optreden.

Monamonamonamooooooooo
pi_72325420
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 22:32 schreef Mooiiiiiii het volgende:

[..]

Plaats je 'm toch
Die staat er al, onder dezelfde account
Exact dat filmpje dat op 3 maart in DWDD kwam...

http://www.youtube.com/MoosePower740
pi_72325653
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 22:35 schreef Cee het volgende:
tvp, vond dit leuk.

Stefan die over de rooie was dat ie werd nagedaan door Ruud de Wild (toen nog werkzaam bij 3fm). Want hij had 3fm heel hoog zitten en nu werd ie belachelijk gemaakt.

Volgens mij waren ze in eerste instantie van plan om maar zo'n 5 mensen in de groep te doen maar er kwamen er steeds meer bij.
En ik weet me ook nog te herinneren dat ene Mandy en ene Anuschka afvielen, bij het troosten van Anuschka toen ze hoorde dat ze uit het huis moest, werd ze door de rest getroost met de woorden dat ook zij snel voor een bomvol Ahoy' zou optreden.

Monamonamonamooooooooo
Mandy, dat was idd echt niets...

Van Lieke heb ik overigens dat album "Attacks when provoked".
Ze geeft nu zangles en treedt af en toe op (bruiloften en partijen).
  maandag 31 augustus 2009 @ 22:44:45 #76
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_72325785
Ik heb starkmaker eigenlijk helemaal niet gekeken, maar vond k-otic echt geweldig Ben nog naar een concert geweest in 013 ooit Vond Stefan echt helemaal te gek, en hij woonde nog vlakbij ook (waalwijk). Waarom weet ik dit nog
Leuke liedjes eigenlijk, zelfs nu nog. Ik heb de cd gewoon op mijn ipod staan. Komt dus nog regelmatig langs haha!
To infinity…and beyond!
pi_72325958
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 22:44 schreef ivetje het volgende:
Ik heb starkmaker eigenlijk helemaal niet gekeken, maar vond k-otic echt geweldig Ben nog naar een concert geweest in 013 ooit Vond Stefan echt helemaal te gek, en hij woonde nog vlakbij ook (waalwijk). Waarom weet ik dit nog
Leuke liedjes eigenlijk, zelfs nu nog. Ik heb de cd gewoon op mijn ipod staan. Komt dus nog regelmatig langs haha!

Ik ben nog naar de Oosterpoort geweest, ergens rond kerst was dat

maandag 31 augustus 2009 @ 22:50:36 #78
11458 ivetje
pi_72326037
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 22:48 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Ik ben nog naar de Oosterpoort geweest, ergens rond kerst was dat

[ afbeelding ]
Ja idd, met zo'n kerstmuts op naar K-otic Ik heb nog ergens foto's liggen...niet digitaal helaas.
To infinity…and beyond!
pi_72326205
Ik was op mijn 13e zo'n enorme Starmaker-fan. Ik had een heel soort plakboek gemaakt met van iedereen foto's en stukjes erbij geschreven.
En ook ik was ernstig verliefd op Martijn. Ik zie nu eigenlijk pas in dat het een sukkeltje was.

Starmaker was
Koel en donker bewaren
  ESF Reporter maandag 31 augustus 2009 @ 22:55:14 #80
87554 Cee
Welluk?
pi_72326239
quote:
Vriendin van mij uit Waalwijk zag 'm ook altijd daar rondlopen, was toen de local celebrity.
  maandag 31 augustus 2009 @ 22:56:38 #81
11458 ivetje
pi_72326306
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 22:55 schreef Cee het volgende:

[..]

Vriendin van mij uit Waalwijk zag 'm ook altijd daar rondlopen, was toen de local celebrity.
Vriendin van mij woonde bij em om de hoek. Ik ging daar dus regelmatig slapen in de hoop een glimp op te vangen van deze celeb
ik voel me sneu...
To infinity…and beyond!
pi_72326541
Is dit trouwens niet meer een topic voor Memory Lane?
Koel en donker bewaren
pi_72326843
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 22:54 schreef Guanabana het volgende:
Ik was op mijn 13e zo'n enorme Starmaker-fan. Ik had een heel soort plakboek gemaakt met van iedereen foto's en stukjes erbij geschreven.
En ook ik was ernstig verliefd op Martijn. Ik zie nu eigenlijk pas in dat het een sukkeltje was.

Starmaker was
Ik vond Martijn ook een schatje deed zo z'n best...,Moeten toch meer filmpjes te vinden zijn.Binnenkort meer een programma gemist e-mailen ,kun je iets aanvragen..
Een ander mag het ook doen
Love music!
pi_72326967
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 23:01 schreef Guanabana het volgende:
Is dit trouwens niet meer een topic voor Memory Lane?
Nooit van gehoord
Love music!
pi_72327045
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 22:56 schreef ivetje het volgende:

[..]

Vriendin van mij woonde bij em om de hoek. Ik ging daar dus regelmatig slapen in de hoop een glimp op te vangen van deze celeb
ik voel me sneu...
Persoonlijk deed stefan mij niks,maar dat ken zei de hen
Love music!
  Moderator / Redactie Sport maandag 31 augustus 2009 @ 23:14:00 #86
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_72327155
Starmaker
Topic mag zeker een schop hebben naar MLN .

Memory Lane .
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_72328128
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 23:14 schreef borisz het volgende:
Starmaker
Topic mag zeker een schop hebben naar MLN .

Memory Lane .
Nee, want we willen een nieuwe Starmaker,kicking and alive..NU
Love music!
pi_72331149
ik was ook fan!
3 concerten jahwol
Cute, Adorable, Lovely... Just Smeej!
  dinsdag 1 september 2009 @ 09:07:29 #89
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_72332306
MLN is inderdaad een betere plaats. Geldt eigenlijk ook wel voor dat RLS topic in de huidige vorm.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_72333007
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 09:07 schreef Copycat het volgende:
MLN is inderdaad een betere plaats. Geldt eigenlijk ook wel voor dat RLS topic in de huidige vorm.
die opmerking begrijp ik niet helemaal, ik heb zojuist het laatste nieuws gepost over brian

mijn post daarvoor ging over Ribas ná CBML én over Jaaop na DGK,
dat de OP even een inleiding was waar en om wie het allemaal gaat oké...,
jammer als dat je stoort maar we doen ons best om het laatste nieuws bij te houden
zoals je ziet, dus ja,,, vind k een beetje jammer die opmerking..

maar goed, ik zie het wel..

,
  dinsdag 1 september 2009 @ 09:50:42 #91
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_72333090
Ik stoor me er helemaal niet aan, waarom zou ik?
Vind het hartstikke leuk dat jij zoveel tijd daarin wil steken.

Maar ik denk alleen dat die huidige vorm -wat toch echt voornamelijk terugblikken zijn en ook dat is niet meer dan logisch aangezien er weinig 'nieuws' is over deze mensen die toch al een tijd uit de betrekkelijke spotlights zijn- beter op zijn plek is in het subforum Memory Lane.
  dinsdag 1 september 2009 @ 09:56:32 #92
162917 tuinfluiter
  dinsdag 1 september 2009 @ 11:34:28 #93
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_72335772
Hihi, ik heb ook nog de cd! En ik ben ook nog naar een concert geweest, maar dat was al toen ze al waren afgezakt naar concerten in buurtdisco's.
pi_72361127
quote:
] ja want zolang mensen leven komt er waarschijnlijk geen nieuws meer
Love music!
pi_72361157
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 11:34 schreef egeltje1985 het volgende:
Hihi, ik heb ook nog de cd! En ik ben ook nog naar een concert geweest, maar dat was al toen ze al waren afgezakt naar concerten in buurtdisco's.
Het zal je zoon of dochter zijn geweest die aan Starmaker heeft meegedaan en later in K-Otic..Ben je toch hardstikke trots.. Zo zag ik het een beetje ,Niet hoogstaand maar zingen konden ze best wel..
Love music!
  † In Memoriam † woensdag 2 september 2009 @ 10:28:15 #97
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_72364457
Ik vond 'I really don't think so' wel leuk .
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
  woensdag 2 september 2009 @ 10:33:57 #98
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_72364575
quote:
Op woensdag 2 september 2009 01:45 schreef Mooiiiiiii het volgende:

Je hebt de klok horen luiden, nu die klepel nog even vinden!
pi_72367791
Oh ik was ook een K-otic fan en ook verliefd op Martijn
  woensdag 2 september 2009 @ 14:20:45 #100
162917 tuinfluiter
pi_72370179
quote:
Op woensdag 2 september 2009 12:44 schreef Michellee het volgende:
Oh ik was ook een K-otic fan en ook verliefd op Martijn
pi_72370728
quote:
Op woensdag 2 september 2009 10:33 schreef Copycat het volgende:

[..]

Je hebt de klok horen luiden, nu die klepel nog even vinden!
Gevonden
SPOILER
Love music!
  woensdag 2 september 2009 @ 14:58:27 #102
162917 tuinfluiter
pi_72371120
quote:

Vond Stefan echt helemaal te gek, en hij woonde nog vlakbij ook (Waalwijk).
Leuke liedjes eigenlijk, zelfs nu nog. Ik heb de cd gewoon op mijn ipod staan.
Stefan
pi_72374221
quote:
Op woensdag 2 september 2009 10:28 schreef Skaai het volgende:
Ik vond 'I really don't think so' wel leuk .
Die vond ik ook leuk

En ik vond stefan de leukste
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  woensdag 2 september 2009 @ 18:43:03 #104
251095 Purdey
Better off alone..
pi_72374830
Oooh ja ik was ook verliefd op Martijn!
Ik kon úren naar 'Gina' luisteren

Rachel stond een week of wat geleden te kopiëren bij Super de Boer,niemand keek naar d'r om..
Bekend zijn is ook niet meer wat het was
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
  woensdag 2 september 2009 @ 19:25:08 #105
162917 tuinfluiter
pi_72376123
quote:
Op woensdag 2 september 2009 18:43 schreef Purdey het volgende:
Oooh ja ik was ook verliefd op Martijn!
Ik kon úren naar 'Gina' luisteren

Martijn
pi_72378129
Ik keek starmaker ook . Mijn favoriet is When the heart is connected en Peace of mind van Stefan. Ik viel niet echt op een van de leden, vond gewoon het programma leuk en heb het dan ook fanatiek gevolgd.
Hé, kom mee naar smurfenland!
  woensdag 2 september 2009 @ 21:29:24 #107
251095 Purdey
Better off alone..
pi_72380670
quote:
Op woensdag 2 september 2009 19:25 schreef tuinfluiter het volgende:

[..]

Martijn
[ afbeelding ]
Oeww
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
  woensdag 2 september 2009 @ 22:59:45 #108
162917 tuinfluiter
pi_72399889
quote:
Op woensdag 2 september 2009 01:45 schreef Mooiiiiiii het volgende:

[..]

vast wel

http://www.destentor.nl/r(...)ezorgd-dagje-uit.ece

Onbezorgd dagje uit

donderdag 12 juni 2008 | 08:30 | Laatst bijgewerkt op: donderdag 12 juni 2008 | 08:59

[img][/img]

BIDDINGHUIZEN - In Walibi World in Biddinghuizen kregen 250 gezinnen met een gehandicapt
kind gisteren een dagje vertier met bekende Nederlanders, zoals Starmaker-kandidate Sita,
aangeboden.

Het dagje uit is een initiatief van de Nederlandse Stichting voor het Gehandicapte Kind (NSGK).
Een dagje uit is voor de genodigden niet zo vanzelfsprekend.

Er komt nogal wat bij kijken omdat kinderen met een handicap veel zorg en begeleiding nodig
hebben.

.
pi_72400209

http://www.xs4all.nl/~mzwaan/ilpendam/sita/sita.html

http://www.clubs.nl/community/default.asp?clubid=242560

Welkom bij deze club over Sita Vermeulen!

Sita doet in 2001 mee aan het programma Starmaker, waar vervolgens de groep K-otic uit ontstaat. Na een tijdje besluit ze solo verder te gaan. Haar album Happy en de bijbehorende singles zijn erg succesvol, zelfs in het buitenland! Ook neemt ze samen met Marco Borsato het nummer Lopen op het water op, ter ere van de bruiloft van Willem Alexander en Maxima. Daarna is het in Nederland een beetje stil rond Sita. Maar in Frankrijk heeft Sita een grote hit met de band Kyo, getiteld Le chemin. Vervolgens komt ze eind 2003 met een geheel nieuw album: Come with me! Ook in Frankrijk gaat haar succes verder, want ze brengt twee Franstalige singles uit, afkomstig van haar album L'envers du décor wat Engels- en Franstalige nummers bevat.
Momenteel treedt ze met haar band her en der op in Nederland. Ook presenteert ze elke woensdagmiddag het programma De Karaokeshow op Jetix. Daarnaast zijn er plannen voor een nieuw album!

Op deze club vind je o.a. foto's, interviews en songteksten van Sita.

Operator: Simon

Updated: 31/8/2009
pi_72411332
Sita was in Starmaker toch een heel rustig, verlegen meisje? Nu is ze een soort ADHD'er met K3'eritis geworden

Ik had de cd ook. Best leuke liedjes. Het programma zou ik wel weer eens terug willen zien .
pi_72415156
Ik heb destijds zelfs die gesigneerde singles nog besteld en gekregen
Heb ze alle 3 nog
Evenals zo'n beetje alle singles, albums, de DVD, stukjes van de livestreams (in de studio met o.a. Tjeerd en Adje), album van Lieke, 1e album van Sita, etc.

Rachel was trouwens m'n favoriet, alhoewel ik Sita een "stabielere" zangeres vind.

Hieronder staat wat ouder werk van Rachel dat o.a. voor een vriendin eens online heb gezet:

http://www.youtube.com/user/MoosePower740

M'n 3 favo songs van Rachel:

pi_72415969
Bart had toch een relatie met die Anna?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 4 september 2009 @ 00:27:32 #115
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_72420602
quote:
Op donderdag 3 september 2009 22:27 schreef SSJKliko het volgende:
Bart had toch een relatie met die Anna?
ja die lagen onder het podium in de tuin te vozen
DeLuna vindt me dik ;(
pi_72420847
Ik vond die Stefan vroeger niks vanwege z'n kapsel maar hoe ie het nu heeft is ie meteen stukken knapper
pi_72435550
quote:
Ah topic is verhuisd, toch weer gevonden!

Mooiiiiii deze is voor jou ....

vrijdag 4 september 2009 @ 16:47:23 #118
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_72436307
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 16:23 schreef FANN het volgende:
Ah topic is verhuisd, toch weer gevonden!
Geschopte topics blijven gewoon in je MyAT's staan .
  zondag 6 september 2009 @ 16:35:13 #119
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_72489103
Dit heeft me dus niet geboeid
Kaleidoscopiklimax
pi_72490165
quote:
Op zondag 6 september 2009 16:35 schreef RadioSlut het volgende:
Dit heeft me dus niet geboeid

maar nu staat ie wel in je MyAT's

ooit was er eens een film over STARMAKERS die was leuk....

die film heette FAME

vooral dit liedje en clip

pi_72579757
Heb het ook gevolgd
Voor mijn gevoel is het wel veel langer geleden, voelt als 1998 ofzo
pi_72665295
Prachtig programma. Ik heb het op Mr.Zap gevolgd. Leuk dat Martijn nu een bandje heeft en optreedt in amerika. Zijn stem blijft erg op die van Bon Jovi lijken. Martijn was de leukste

En ook nog een tijdje onder de naam 'Van Gun' :

[ Bericht 31% gewijzigd door scanman1 op 12-09-2009 02:00:49 ]
pi_72684847
Ik denk dat diegene die in K-otic heeft gezeten zichzelf in de handjes mag knijpen want ik denk dat ze vooral een onwijs leuke tijd hebben gehad
pi_72685852
Anna en Bouchra vormen nu met Dewi een gelegenheidstrio Bliss dat af en toe samen optreden.

http://www.talentenbeurs.nl/index.php?section=nieuws&module=artikel&id=517

En ze zingen ook allebei regelmatig bij Dewi's Jam

pi_73547516
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 23:58 schreef KirkLazarus het volgende:
[ afbeelding ]

Ruben doet zo raar, omdat er allemaal water op hun werd gesproeid, zodat het leek ofdat het regende, alleen uit 'reflects en reactie' deed Ruben zijn ogen dicht. Hier is hij wel op aangesproken!
Fanhyves:
http://xfactorrachelkramer.hyves.nl/
http://annaspellerfanhyves.hyves.nl/
http://bouchrafanhyves.hyves.nl/
pi_73547624
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 01:55 schreef scanman1 het volgende:
Prachtig programma. Ik heb het op Mr.Zap gevolgd. Leuk dat Martijn nu een bandje heeft en optreedt in amerika. Zijn stem blijft erg op die van Bon Jovi lijken. Martijn was de leukste

En ook nog een tijdje onder de naam 'Van Gun' :

De band, Taxe, die later veranderde van naam in, Van Gunn, bestaat helaas niet meer.
Martijn trad daarna op in een coverband 'Speed Dial' en heeft nu weer een eigen bandje gevormd '7 day's wonder'

Zie voor meer info:
http://sevendayswonder.hyves.nl/
http://www.myspace.com/7dayswonderofficial
Fanhyves:
pi_73547868
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 19:12 schreef patatmetfriet het volgende:
Anna Speller > Visagiste
Stefan ?? > ??
Mhz.... klopt niet helemaal!

Bouchra Tjon Pon Fong, zingt in de bandjes: Trip en Bliss zie voor meer info: http://bouchrafanhyves.hyves.nl/
Anna Speller, zingt in Bliss en acteerd in Hextasia nieuwe tv serie wat nog op de buis moet komen en gastrollen in ONM, Voetbalvrouwen en Co assistente. Zie voor meer info: http://annaspellerfanhyves.hyves.nl/
Stefan, zong in Lev, maar staat nu op een laag pitje.
Martijn, zit in zijn band 7 days'wonder zie voor meer info: http://sevendayswonder.hyves.nl/
Bart, klopt dat hij bij Sony BMG zit!
Sita, presenteerd nog steeds bij Jetix en is bezit met een nederlands talig album
Rachel, is bezig met een platendeal en het uitbregen van haar eigen single wat deze maand uit moet komen. Voor meer info zie: http://xfactorrachelkramer.hyves.nl/
Fanhyves:
pi_73566466
Dit is het bewuste Bliss flmpje denk ik

pi_73600262
Toen het bijna afgelopen was heb ik dit een beetje gevolgd. Later op TMF zeiden ze dat er scénes waren die beter niet herhaald konden worden. Nooit te weten gekomen waar dit over ging ofzo
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 12 oktober 2009 @ 12:42:34 #130
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_73606778
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 02:10 schreef Roberto258 het volgende:
Toen het bijna afgelopen was heb ik dit een beetje gevolgd. Later op TMF zeiden ze dat er scénes waren die beter niet herhaald konden worden. Nooit te weten gekomen waar dit over ging ofzo
ik zou het ook niet weten, het gerommel tussen Bart en Anne was voornamelijk buiten de camera's
DeLuna vindt me dik ;(
pi_73614319
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 18:14 schreef Apotheose het volgende:
volgde t niet... Maar heb de CD van K-Otic wel Met die rechter dude die Bon Jovi na wou doen

[ afbeelding ]
Die linker lijkt op die knakkert van de Backstreetboys

Bouchra was ook wel 'n geyl mokkel
pi_74095727
Is er iemand die nog afleveringen van Starmaker heeft? Ergens op video of misschien inmiddels al op dvd. Hier ben ik al enige tijd naar op zoek!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 4 november 2009 @ 19:27:08 #133
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_74395547
Ik zal eens door mijn stapels video's gaan bladeren.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_74732628
Haha, ik ben benieuwd
pi_75269267
Ik werkte indertijd voor de hoofdsponsor van Starmaker (Vizzavi, inmiddels failliete internet-dochter van vodafone) en was verantwoordelijk voor alle berichtgeving en organisatie (prijsvragen etc) rond dat programma. Ik zat dus verplicht de hele dag op mijn werk die streams te kijken, ben ook nog een paar keer in dat huis geweest. Ik denk niet dat ik het had gevolgd als het niet voor mijn werk was, maar ik heb er wel goede herinneringen aan omdat het zo´n intense periode was.
mooi he, alles
pi_75282032
Dus jij weet of er nog spectaculaire dingen zijn gebeurd?
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
  zondag 6 december 2009 @ 11:09:07 #137
24652 tisauch
Don't mention the war
pi_75332548
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 16:25 schreef Tommeke het volgende:

[..]

...

Bouchra was ook wel 'n geyl mokkel
Djeez, smaken kunnen verschillen zeg.
Qui habet aures audiendi audiat
pi_79426398
Starmaker
Niet de eerste serie (Follow That Dream was volgens mij eerder), maar wel zo'n beetje de succesvolste talentenjachtshow op de Nederlandse tv. En het album is nog steeds best leuk
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 22 maart 2010 @ 00:11:08 #139
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_79434035
quote:
Op zondag 21 maart 2010 22:04 schreef Maartel het volgende:
Starmaker
Niet de eerste serie (Follow That Dream was volgens mij eerder), maar wel zo'n beetje de succesvolste talentenjachtshow op de Nederlandse tv. En het album is nog steeds best leuk
zegt me niks Follow That Dream
DeLuna vindt me dik ;(
pi_79434139
quote:
Op maandag 22 maart 2010 00:11 schreef rubbereend het volgende:

[..]

zegt me niks Follow That Dream
Het stelde ook niet veel voor.
RTL4 serie gepresenteerd door Manuela Kemp, werd ook een bandje samengesteld, maar met maar één uitzending per week en volgens mij weinig beelden van audities e.d.

Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 22 maart 2010 @ 00:19:10 #141
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_79434287
quote:
Op maandag 22 maart 2010 00:14 schreef Maartel het volgende:

[..]

Het stelde ook niet veel voor.
RTL4 serie gepresenteerd door Manuela Kemp, werd ook een bandje samengesteld, maar met maar één uitzending per week en volgens mij weinig beelden van audities e.d.

ow dat ja één hitje, hoogste positie 25 in de top 40
DeLuna vindt me dik ;(
pi_79434320
Die ene kneus lijkt op Albers, onze eigen geflopte F1 coureur.

Of ben ik de enige die dat vind?
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_79434338
Jep.. en ik weet nog dat dat rond de tijd van Big Brother was en ik toen nog bedacht 'je zou die twee moeten combineren, daar valt vast een leuk programma van te maken'.
Ik rekende mezelf al helemaal rijk met het verzinnen van een briljant programma-concept.. een paar weken later begon Starmaker
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 18 maart 2012 @ 01:46:06 #144
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_109221375
Anna is inmiddels actrice geworden
DeLuna vindt me dik ;(
pi_109221922
quote:
10s.gif Op zondag 18 maart 2012 01:46 schreef rubbereend het volgende:
:D Vanwaar deze verlate constatering?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 18 maart 2012 @ 02:14:04 #146
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_109221964
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2012 02:12 schreef Maartel het volgende:

[..]

:D Vanwaar deze verlate constatering?
in een ander topic kwam K-otic voorbij en toen moest ik er ineens aan denken.

Ze blijft toch :~
DeLuna vindt me dik ;(
pi_109224754
quote:
10s.gif Op zondag 18 maart 2012 01:46 schreef rubbereend het volgende:
Oh :o Schijnbaar is ze al aardig aan de weg aan het timmeren als actrice. Nooit geweten.
pi_109243197
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2012 09:49 schreef StephanL het volgende:

[..]

Oh :o Schijnbaar is ze al aardig aan de weg aan het timmeren als actrice. Nooit geweten.
quote:
..ontving ze in oktober 2007 een Gouden Ui voor slechtste actrice.
Lekker bezig ja.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 18 maart 2012 @ 23:42:58 #149
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_109259200
quote:
10s.gif Op zondag 18 maart 2012 18:55 schreef krioro het volgende:

[..]

[..]

Lekker bezig ja.
Ik kan dr wel waarderen
DeLuna vindt me dik ;(
pi_109353118
Had toen een vriendinnetje die helemaal ziekelijk fan was van starmaker. Dus ik kwam daar een keer eten en na het eten zaten we nog aan tafel. Het was mooi weer dus we aten buiten en ineens springt die mmoeder op roept. Het is half 7, de bold en THE beautifull. Waarop mijn vriendinnetje roept. Starmaker!!!!!!!! Zat ik daar met dat zusje aan tafel..... En met mijn vriendin was geen contact mogelijk als dat kut programma er op was.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 21 maart 2012 @ 19:03:41 #151
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_109359116
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2012 16:00 schreef Markitos81 het volgende:
Had toen een vriendinnetje die helemaal ziekelijk fan was van starmaker. Dus ik kwam daar een keer eten en na het eten zaten we nog aan tafel. Het was mooi weer dus we aten buiten en ineens springt die mmoeder op roept. Het is half 7, de bold en THE beautifull. Waarop mijn vriendinnetje roept. Starmaker!!!!!!!! Zat ik daar met dat zusje aan tafel..... En met mijn vriendin was geen contact mogelijk als dat kut programma er op was.
Je had haar het ook kunnen gunnen
DeLuna vindt me dik ;(
pi_109372651
Dit is wel een uniek stukje Starmaker geschiedenis :)

17 maart online gezet...
pi_109405964
En de échte liefhebber kent deze natuurlijk nog wel ;)

pi_109856027
Lieke zat vroeger in onze vriendengroep. Vandaar dat ik keek, Verder niet gevolgd.
"Ignorance is the night of the mind, but a night without moon and star."
pi_109861288
Nooit gekeken, maar luisterde wel naar K-Otic. "Damn I think I love you." :')
pi_149740467
Ik ben op zoek naar beeldmateriaal van starmaker. Kan iemand mij hier aan helpen?
pi_149753692
Heb je al eens op YouTube gekeken?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 18 februari 2015 @ 18:02:31 #158
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_149799932
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 21:09 schreef robijntje12 het volgende:
Ik ben op zoek naar beeldmateriaal van starmaker. Kan iemand mij hier aan helpen?
bewegend beeld of foto's?
DeLuna vindt me dik ;(
  donderdag 5 maart 2015 @ 16:40:24 #159
379794 thats_meh
Wil je een koekje?
pi_150319003
Zag die Anna laatst voorbijkomen in een aflevering van Divorce.
Dit was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?
  Redactie Frontpage donderdag 5 maart 2015 @ 16:44:24 #160
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_150319146
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 16:40 schreef thats_meh het volgende:
Zag die Anna laatst voorbijkomen in een aflevering van Divorce.
Heeft ze nog steeds dikke tieten?
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  donderdag 5 maart 2015 @ 16:44:55 #161
379794 thats_meh
Wil je een koekje?
pi_150319169
Ja, ze speelde ook een beetje een hoer...
Dit was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?
pi_150319182
Talentenshows :')
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 5 maart 2015 @ 16:58:08 #163
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_150319655
quote:
14s.gif Op donderdag 5 maart 2015 16:44 schreef Djeez het volgende:

[..]

Heeft ze nog steeds dikke tieten?
dat talent heeft ze nog steeds
DeLuna vindt me dik ;(
  Redactie Frontpage donderdag 5 maart 2015 @ 16:58:37 #164
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_150319666
quote:
14s.gif Op donderdag 5 maart 2015 16:58 schreef rubbereend het volgende:

[..]

dat talent heeft ze nog steeds
Pics
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_150319730
Dezen?

pi_150361896
Bouchra speelde nog in de film Loverboy.
pi_150727218
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 21:09 schreef robijntje12 het volgende:
Ik heb volgens mij nog ergens op zolder die DVD/videoband liggen.Of was dat van die andere band genaamd K-Otic?

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 17-03-2015 10:04:33 ]
pi_150731403
quote:
6s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 10:01 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Ik heb volgens mij nog ergens op zolder die DVD/videoband liggen.Of was dat van die andere band genaamd K-Otic?
K-Otic groep is resultaat Starmaker programma.
  donderdag 19 maart 2015 @ 16:03:07 #169
54310 Keano
PSV / Celtic
pi_150815415
Die Stefan treedt geregeld op in Eindhoven in de O'sheas Irish Pub met volgens mij verschillende bandjes. Heb hem nu al een paar keer gezien.
"These four walls saw the rise and fall and your midnight getaway"
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 19 maart 2015 @ 18:57:43 #170
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_150820687
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 16:03 schreef Keano het volgende:
Die Stefan treedt geregeld op in Eindhoven in de O'sheas Irish Pub met volgens mij verschillende bandjes. Heb hem nu al een paar keer gezien.
die kon nog best aardig zingen ook volgens mij. Leek me al meer een bandjes iemand
DeLuna vindt me dik ;(
pi_150820814
quote:
2s.gif Op donderdag 5 maart 2015 17:00 schreef Loveless85 het volgende:
Dezen?

[ afbeelding ]
Met kleding wel leuk, maar je moet ze eens naakt zien. :r
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 10 april 2015 @ 15:37:55 #172
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_151551344
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 19:01 schreef MrSalazar het volgende:

[..]

Met kleding wel leuk, maar je moet ze eens naakt zien. :r
heb jij dr helemaal naakt gezien dan? :o
DeLuna vindt me dik ;(
pi_151745406
Die tekst van dat liedje Damn I Think I Love You slaat natuurlijk ook helemaal nergens op he. Al die jaren na dato vraag ik mij nog steeds af waarom je in vredesnaam eerst 29862568x roept dat je godverdomme van iemand houdt en daarna wil je een BLIND date en anders is het doei? Kan iemand die dit wel logisch vindt me eens uitleg geven?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 16 april 2015 @ 20:16:13 #174
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_151752297
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 16:17 schreef sinadOH het volgende:
Die tekst van dat liedje Damn I Think I Love You slaat natuurlijk ook helemaal nergens op he. Al die jaren na dato vraag ik mij nog steeds af waarom je in vredesnaam eerst 29862568x roept dat je godverdomme van iemand houdt en daarna wil je een BLIND date en anders is het doei? Kan iemand die dit wel logisch vindt me eens uitleg geven?
pure poëzie
DeLuna vindt me dik ;(
  ESF Reporter donderdag 16 april 2015 @ 20:41:02 #175
87554 Cee
Welluk?
pi_151753267
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 16:17 schreef sinadOH het volgende:
I only caught a hasty screenshot
Of your smile
You told me all your hotspots
You really make me wonder -
Do you know who i am?

Breathe me - it's so exciting
I only wanna know if you're for real

Het gaat over een online liefde. Dus hij/zij heeft haar/hem nog nooit gezien want ze praatten alleen online met elkaar. En toen werd hij/zij verliefd op haar/hem en nu wil hij/zij met haar/hem een blind date en als dat niet kan dan doei.

You're welcome. :7
pi_151774563
Dan is het toch niet BLIND? Dat is toch juist dat beide partijen elkaar nog nooit hebben gezien?

(En verder moet ik toegeven dat ik puur op dat ene stukje bleef hangen en de rest nog nooit tot me is doorgedrongen. Het is wel iets logischer zo. :'))
pi_151796677
Bizar dat er niks meer te vinden is van hun, hun muziek staat ook helemaal niet op Spotify. Ja ik heb gezocht :+
  zaterdag 18 april 2015 @ 11:13:57 #178
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_151796827
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 april 2015 11:13 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik heb de cd. O-)
Ik ook :P
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 3 maart 2016 @ 21:45:33 #180
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_160401723
Er komt een comeback :D

Ze zoeken nog wel geld :P

https://www.voordekunst.nl/projecten/4305-k-otic-reunion
DeLuna vindt me dik ;(
pi_160485461
quote:
10s.gif Op donderdag 3 maart 2016 21:45 schreef rubbereend het volgende:
Er komt een comeback :D

Ze zoeken nog wel geld :P

https://www.voordekunst.nl/projecten/4305-k-otic-reunion
Die crowdfund gaan ze wel redden zo te zien, zeker na hun TV-optreden van gisteren (wat ook nog prima klonk na 15 jaar).
pi_161232417
Jezus...

Reünieconcert K-otic in Heineken Music Hall
http://nu.nl/muziek/42427(...)eken-music-hall.html
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 6 april 2016 @ 22:38:09 #183
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_161239901
_O_ daar begonnen ze ook
DeLuna vindt me dik ;(
pi_161240062
Ik trok me destijds af op de tieten van Anna in de videoclip van "Damn I think I love you".
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
pi_161246383
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2016 22:41 schreef MrSalazar het volgende:
Ik trok me destijds af op de tieten van Anna in de videoclip van "Damn I think I love you".
Welke tieten!?

En Godver, wat heeft die Sita ook een kutkop.
Ze kijkt alsof ze 30 dagen per maand ingesteld is en een citroen als tampon gebruikt.
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')