Gevondenquote:Op woensdag 2 september 2009 10:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je hebt de klok horen luiden, nu die klepel nog even vinden!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Love music!
Stefanquote:Op maandag 31 augustus 2009 22:44 schreef ivetje het volgende:
Vond Stefan echt helemaal te gek, en hij woonde nog vlakbij ook (Waalwijk).
Leuke liedjes eigenlijk, zelfs nu nog. Ik heb de cd gewoon op mijn ipod staan.
Die vond ik ook leukquote:Op woensdag 2 september 2009 10:28 schreef Skaai het volgende:
Ik vond 'I really don't think so' wel leuk.
quote:Op woensdag 2 september 2009 18:43 schreef Purdey het volgende:
Oooh ja ik was ook verliefd op Martijn!![]()
Ik kon úren naar 'Gina' luisteren
Oewwquote:
vast welquote:Op woensdag 2 september 2009 01:45 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
] ja want zolang mensen leven komt er waarschijnlijk geen nieuws meer![]()
ja die lagen onder het podium in de tuin te vozenquote:Op donderdag 3 september 2009 22:27 schreef SSJKliko het volgende:
Bart had toch een relatie met die Anna?
Ah topic is verhuisd, toch weer gevonden!quote:Op dinsdag 1 september 2009 09:07 schreef Copycat het volgende:
MLN is inderdaad een betere plaats. Geldt eigenlijk ook wel voor dat RLS topic in de huidige vorm.
Geschopte topics blijven gewoon in je MyAT's staanquote:Op vrijdag 4 september 2009 16:23 schreef FANN het volgende:
Ah topic is verhuisd, toch weer gevonden!![]()
quote:
Ruben doet zo raar, omdat er allemaal water op hun werd gesproeid, zodat het leek ofdat het regende, alleen uit 'reflects en reactie' deed Ruben zijn ogen dicht. Hier is hij wel op aangesproken!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:58 schreef KirkLazarus het volgende:
[ afbeelding ]
Wie is dit en waarom is hij zo raar?
De band, Taxe, die later veranderde van naam in, Van Gunn, bestaat helaas niet meer.quote:Op zaterdag 12 september 2009 01:55 schreef scanman1 het volgende:
Prachtig programma. Ik heb het op Mr.Zap gevolgd. Leuk dat Martijn nu een bandje heeft en optreedt in amerika. Zijn stem blijft erg op die van Bon Jovi lijken. Martijn was de leukste
En ook nog een tijdje onder de naam 'Van Gun' :
Mhz.... klopt niet helemaal!quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:12 schreef patatmetfriet het volgende:
Bart Voncken > Werkt nu bij Sony BMG als A&R Manager
Bouchra Tjon Fon nogwat? > Heeft kindje en werkt in kledingwinkel(?)
Anna Speller > Visagiste
Rachel Kramer > Falend zangeres voor al uw feesten en partijen
Stefan ?? > ??
Martijn ?? > Had zo'n bandje in Amerika
Sita Vermeulen > Danst nu de Hannah Montana dans op Jetix
ik zou het ook niet weten, het gerommel tussen Bart en Anne was voornamelijk buiten de camera'squote:Op maandag 12 oktober 2009 02:10 schreef Roberto258 het volgende:
Toen het bijna afgelopen was heb ik dit een beetje gevolgd. Later op TMF zeiden ze dat er scénes waren die beter niet herhaald konden worden. Nooit te weten gekomen waar dit over ging ofzo
Die linker lijkt op die knakkert van de Backstreetboysquote:Op donderdag 19 februari 2009 18:14 schreef Apotheose het volgende:
volgde t niet... Maar heb de CD van K-Otic welMet die rechter dude die Bon Jovi na wou doen
![]()
[ afbeelding ]
Djeez, smaken kunnen verschillen zeg.quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:25 schreef Tommeke het volgende:
[..]
...
Bouchra was ook wel 'n geyl mokkel
zegt me niks Follow That Dreamquote:Op zondag 21 maart 2010 22:04 schreef Maartel het volgende:
Starmaker![]()
Niet de eerste serie (Follow That Dream was volgens mij eerder), maar wel zo'n beetje de succesvolste talentenjachtshow op de Nederlandse tv. En het album is nog steeds best leuk
Het stelde ook niet veel voor.quote:
ow dat jaquote:Op maandag 22 maart 2010 00:14 schreef Maartel het volgende:
[..]
Het stelde ook niet veel voor.
RTL4 serie gepresenteerd door Manuela Kemp, werd ook een bandje samengesteld, maar met maar één uitzending per week en volgens mij weinig beelden van audities e.d.
in een ander topic kwam K-otic voorbij en toen moest ik er ineens aan denken.quote:
quote:Op zondag 18 maart 2012 09:49 schreef StephanL het volgende:
[..]
OhSchijnbaar is ze al aardig aan de weg aan het timmeren als actrice. Nooit geweten.
Lekker bezig ja.quote:..ontving ze in oktober 2007 een Gouden Ui voor slechtste actrice.
Ik kan dr wel waarderenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |