Je had haar het ook kunnen gunnenquote:Op woensdag 21 maart 2012 16:00 schreef Markitos81 het volgende:
Had toen een vriendinnetje die helemaal ziekelijk fan was van starmaker. Dus ik kwam daar een keer eten en na het eten zaten we nog aan tafel. Het was mooi weer dus we aten buiten en ineens springt die mmoeder op roept. Het is half 7, de bold en THE beautifull. Waarop mijn vriendinnetje roept. Starmaker!!!!!!!! Zat ik daar met dat zusje aan tafel..... En met mijn vriendin was geen contact mogelijk als dat kut programma er op was.
bewegend beeld of foto's?quote:Op maandag 16 februari 2015 21:09 schreef robijntje12 het volgende:
Ik ben op zoek naar beeldmateriaal van starmaker. Kan iemand mij hier aan helpen?
Heeft ze nog steeds dikke tieten?quote:Op donderdag 5 maart 2015 16:40 schreef thats_meh het volgende:
Zag die Anna laatst voorbijkomen in een aflevering van Divorce.
dat talent heeft ze nog steedsquote:
Picsquote:
Ik heb volgens mij nog ergens op zolder die DVD/videoband liggen.Of was dat van die andere band genaamd K-Otic?quote:Op maandag 16 februari 2015 21:09 schreef robijntje12 het volgende:
Ik ben op zoek naar beeldmateriaal van starmaker. Kan iemand mij hier aan helpen?
K-Otic groep is resultaat Starmaker programma.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:01 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij nog ergens op zolder die DVD/videoband liggen.Of was dat van die andere band genaamd K-Otic?
die kon nog best aardig zingen ook volgens mij. Leek me al meer een bandjes iemandquote:Op donderdag 19 maart 2015 16:03 schreef Keano het volgende:
Die Stefan treedt geregeld op in Eindhoven in de O'sheas Irish Pub met volgens mij verschillende bandjes. Heb hem nu al een paar keer gezien.
Met kleding wel leuk, maar je moet ze eens naakt zien.quote:
heb jij dr helemaal naakt gezien dan?quote:Op donderdag 19 maart 2015 19:01 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Met kleding wel leuk, maar je moet ze eens naakt zien.
pure poëziequote:Op donderdag 16 april 2015 16:17 schreef sinadOH het volgende:
Die tekst van dat liedje Damn I Think I Love You slaat natuurlijk ook helemaal nergens op he. Al die jaren na dato vraag ik mij nog steeds af waarom je in vredesnaam eerst 29862568x roept dat je godverdomme van iemand houdt en daarna wil je een BLIND date en anders is het doei? Kan iemand die dit wel logisch vindt me eens uitleg geven?
I only caught a hasty screenshotquote:Op donderdag 16 april 2015 16:17 schreef sinadOH het volgende:
Die tekst van dat liedje Damn I Think I Love You slaat natuurlijk ook helemaal nergens op he. Al die jaren na dato vraag ik mij nog steeds af waarom je in vredesnaam eerst 29862568x roept dat je godverdomme van iemand houdt en daarna wil je een BLIND date en anders is het doei? Kan iemand die dit wel logisch vindt me eens uitleg geven?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |