quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 16 februari 2009 23:47 schreef sjimz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Daar keek ik het ook af & toe voor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
hier werd ook echt gekneed aan de groep, maanden van dag en nacht training. Was opzich wel tof om dat allemaal eens te zien.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:53 schreef female81 het volgende:
Voordeel van deze groep was wel dat het er 'natuurlijk' uit zag, daarmee bedoel ik dat de verschillende leden (hoewel bij elkaar gezocht) goed bij elkaar pastten. Dat hebben de mensen die ze gecast hebben toch goed gezien.
Zie hier het grote verschil met dat 'Red' van tegenwoordig, die Popstars-groep die zo ontzettend duidelijk als los zand aan elkaar hangt.
ojaquote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Op Youtube staan de clips ook wel. Stefan is echt wel een goede zanger, beetje Ronan Keating achtig. (die ook wel MLN materiaal aan het worden is)
Een van m'n favorieten.
Die vond ik ook tofquote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Op Youtube staan de clips ook wel. Stefan is echt wel een goede zanger, beetje Ronan Keating achtig. (die ook wel MLN materiaal aan het worden is)
Een van m'n favorieten.
Wat vergelijk je nu met wat, ik snap er zo weinig van.quote:Op woensdag 18 februari 2009 18:49 schreef ssebass het volgende:
Wat mij opvalt is dat de nummers die uitgebracht worden in al die shows (zoals Idols, starmaker e.d.) in kwaliteit afnemen. Volgens mij besparen ze steeds meer op componisten en hopen ze gewoon op populariteitsstemmen. Die nummers van eerdere talentenjachten zitten veel beter in elkaar.
Dat is Ruben, en waarom kan ik je helaas niet vertellen.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:58 schreef KirkLazarus het volgende:
[ afbeelding ]
Wie is dit en waarom is hij zo raar?
Volgens mij kwam een jaar later Star Academy. Alleen was dat niet alleen zang, maar ook dans en acteerwerk bij. Die luitjes die er toen bij zaten waren allemaal hoogst irritant....quote:Op maandag 16 februari 2009 23:33 schreef rhubarbje het volgende:
ik keek het ook wel eens want ik had een zwak voor anna
Heb het altijd vreemd gevonden dat daar geen 29384 vervolgen op kwamen
Ik kom niet in dat forum.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:41 schreef krioro het volgende:
Ik keek het vrijwel elke dag.![]()
zie ook K-otic topic
Ja, een K-otic topic in het 'onzin voor het leven' forum zegt toch wel genoeg denk ik.quote:
Wat jij wil hoor, dan lees je het niet. Alsof mij dat wat uitmaakt.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, een K-otic topic in het 'onzin voor het leven' forum zegt toch wel genoeg denk ik.
Lol... nee, dat is een andere Bouchra.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:52 schreef knars het volgende:
Oh god ja, Starmaker![]()
Leerde in de tijd van Damn! I Think I love you net iemand kennen via internet, en zij keek elke aflevering. Dus dat werd wel een beetje ons liedje, soort van.
Die Bouchra is nu trouwens toch getrouwd met Robin van Persie?
Vind dit toch wel een leuk nummer ,zeker omdat het heel in het begin was.Alles beter dan Jan Smitquote:Op maandag 31 augustus 2009 01:44 schreef cerror het volgende:
Ik kan me alleen maar die piepmiep sita en dat wijf met die krullen en dikke tieten herinneren.
Ach ,platenmaatschappijen hebben weinig geld tegenwoordig al heel lang.Komt door downloaden en zo..Ze konden echt wel zingen als je sommige audities ziet in talentenshowsquote:
Die chick idd met de dikke tietenquote:Op maandag 31 augustus 2009 01:44 schreef cerror het volgende:
Ik kan me alleen maar die piepmiep sita en dat wijf met die krullen en dikke tieten herinneren.
Inderdaad...quote:Op maandag 31 augustus 2009 08:19 schreef StephanL het volgende:
Leuk vind ik het toch wel dat Sita enorme successen heeft behaald.
Dat is echt zo'n bullshit. Platenmaatschappijen worden steeds rijker. Maar iedere maand een ander kutbandje levert gewoon meer geld op, omdat als artiesten een echt succes worden, je ze niet meer af kan zetten.quote:Op maandag 31 augustus 2009 02:43 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Ach ,platenmaatschappijen hebben weinig geld tegenwoordig al heel lang.Komt door downloaden en zo..
quote:Op maandag 31 augustus 2009 08:34 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Inderdaad...
U2
The Stones
Sita
Michael Jackson
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar hadden ze DGK villa in Eemnes mooi voor kunnen gebruiken .Voor een 2de "Starmaker"quote:Op maandag 31 augustus 2009 11:27 schreef sunny16947 het volgende:
Vond het een van de leukste programma's op het gebied van talent zoeken. X-factor etc. zie je eigenlijk alleen het resultaat, met een kleine compilatie van het werken er naartoe. Maar juist het werken naar het resultaat toe vindt ik persoonlijk het meest interessant. En dan vooral op streams. Hoop echt weer op zoiets. Ala fame.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |