is ook helemaal geweldig! Je ziet realtime armen bewegen, mondje open en dichtgaan enzoquote:Op maandag 16 februari 2009 11:30 schreef Belana het volgende:
ow, een bewegende 3D echodat lijkt me wel mooi zeg!
rottdog
wat rocka zegt Bar, ben ik ook nieuwsgierig naar
edit: en al antwoord ook
dat had ik gister al gedaanquote:Op maandag 16 februari 2009 11:32 schreef Maneki.Neko het volgende:
Leuk Vicky, een 4D echo
Stukken leuker dan dan wat ik heb gedaan iigDe hele verdieping gestofzuigd en gedweild *uitpuft*
Die staan hier altijd met de donderdag meppeldagen en nee ben er geen fan vanquote:Op maandag 16 februari 2009 11:49 schreef pinquit het volgende:
er staan panfluitende indianen in de stad
is er serieus íemand die dat leuk/mooi vindt?
Da's hier tig keer per dag en ik word er niks anders vanquote:Op maandag 16 februari 2009 11:50 schreef pinquit het volgende:
ah gets, zojuist een ambulance door de straat met zon herrie-sirene
kippevel
Ach Bel stiekem heb je er al 3quote:Op maandag 16 februari 2009 11:55 schreef Belana het volgende:
ik heb vandeweek in mijn laveloosheid naar babyfilmpjes van de jongens zitten kijken en spontaan wilde ik ook weer een baby![]()
het ging helemaal kriebelen bij het zien van die droppies
Maar ik wil en kan niet meer hoor3 zou me echt veuls te veul zijn
Ja en van die video krijg je dan ook nog foto's meequote:Op maandag 16 februari 2009 12:18 schreef Ynske het volgende:
ok, Cool, rondzwemmende ukkiesdus eigenlijk een video ipv foto's
Onder het 6%-tarief valt het verstrekken van logies binnen het kader van het hotel-, pension- en vakantiebestedingsbedrijf aan personen die daar slechts voor een korte periode verblijven (tabel I, post b11). zie verderquote:Op maandag 16 februari 2009 13:05 schreef Faja-Lobi het volgende:
ik ben bezig met een spreadsheet maken van de kosten van een meeting laatst. Maar ik kan nergens het btw tarief vinden van een hotelkamerovernachting. Heeft iemand een idee of dat nou 6 procent is of 19?
Was net het vorige bankje aan het nalezen. Je betaalt bij afhalen, texquote:Op maandag 16 februari 2009 08:43 schreef texelonia het volgende:
Maar hoe heb je het kunnen betalen dan? Want ik zag geen gegevens daarvan in het bestel mailtje ofzow staan.
quote:Op maandag 16 februari 2009 13:10 schreef _Bar_ het volgende:krijg vanavond visite van een baby van 7 weekjes oud
Dus de box zo maar schoonmaken, en overeind zetten, kan het kleintje mooi daarin
tenzij je de albums per post laat komen.quote:Op maandag 16 februari 2009 13:16 schreef Rewimo het volgende:
Was net het vorige bankje aan het nalezen. Je betaalt bij afhalen, tex
prullaria opbergen of weggooien dusquote:Op maandag 16 februari 2009 16:59 schreef pinquit het volgende:
Jaaa appeltaartjes!!lekker.
wat een stressdag vandaagzo op het laatste moment de hele benedenverdieping schoon krijgen (en dan écht schoon
) is nog best een karwei
nu ben k moe! pfff
moet alleen nog 1 vensterbank (we hebben veeeel te veel prullaria, zonder al die troep was ik zo klaar) en dan stofzuigen en dan is het klaaaarrr
koninginnemarkt 30 aprilquote:Op maandag 16 februari 2009 16:59 schreef pinquit het volgende:
Jaaa appeltaartjes!!lekker.
wat een stressdag vandaagzo op het laatste moment de hele benedenverdieping schoon krijgen (en dan écht schoon
) is nog best een karwei
nu ben k moe! pfff
moet alleen nog 1 vensterbank (we hebben veeeel te veel prullaria, zonder al die troep was ik zo klaar) en dan stofzuigen en dan is het klaaaarrr
niet in het zwangerschap topic ik heb hem volgens mij ook ergens gelezen. of ik ben in de war met iets anders.quote:Op maandag 16 februari 2009 17:18 schreef Noli. het volgende:
Waar zag ik toch iemand die van die Kr***v*t-kaartjes voor de huishoud-/NegenMaandenbeurs over had?
Ik twijfel nog over de vrijdagavond. (zou het dan helemaal smooooordruk zijn of juist niet 's avonds?? )
volgens mij in Z & Gquote:Op maandag 16 februari 2009 17:18 schreef Noli. het volgende:
Waar zag ik toch iemand die van die Kr***v*t-kaartjes voor de huishoud-/NegenMaandenbeurs over had?
Ik twijfel nog over de vrijdagavond. (zou het dan helemaal smooooordruk zijn of juist niet 's avonds?? )
quote:Op maandag 16 februari 2009 17:22 schreef Noli. het volgende:
Kan het niet vinden..En ik weet toch zeker dat ik het ergens gezien heb.
Whaaaaaaaaaaaahhhh......
die bewaar ik nog even voor een volgende keer!quote:Op maandag 16 februari 2009 18:45 schreef Noli. het volgende:
Oeh, dat is zeker leuk Rewimo!
Ja Huup, groot gelijk én je bent gewoon zwaaaaaaaaaaaaaanger..
quote:Op maandag 16 februari 2009 19:34 schreef Brighteyes het volgende:
Bah, ik heb geen zin om te gaan zwemmen, ga dus ook niet, voel me stom daarover en dan gaat F. ook nog eens zitten pushen...
hier juist wel zin, maar Ruben is ziek dus Troel kan niet mee.quote:Op maandag 16 februari 2009 19:34 schreef Brighteyes het volgende:
Bah, ik heb geen zin om te gaan zwemmen, ga dus ook niet, voel me stom daarover en dan gaat F. ook nog eens zitten pushen...
Dat zei ik dus ook. Na het dames-zwemmen is er baantjeszwemmen, maar nee... hij is moe.quote:Op maandag 16 februari 2009 19:37 schreef huuphuup het volgende:
[..]ooooh! slaan!!
![]()
of nog beter, emmer koud water dr overheenkan ie lekker zelf zwemmen
Dus geen zin... Anders ging je wel.quote:Op maandag 16 februari 2009 19:38 schreef Ynske het volgende:
[..]
hier juist wel zin, maar Ruben is ziek dus Troel kan niet mee.
alleen gaan heb ik dan weer geen zin in
voor onderweg niet, maar ik weet dus niet ofdat het zomaar mee magquote:Op maandag 16 februari 2009 19:38 schreef Brighteyes het volgende:
Oh ja shoot... de aangifte... ik denk er steeds niet aan.
evenstar, 45 dagen is nog wel te doen.
Gelukkig hoef je niet al te ver toch? Dus de voeding hoef je niet meer voor onderweg toch?
wel zin om te zwemmen, niet om in mijn eentje te gaanquote:Op maandag 16 februari 2009 19:41 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dus geen zin... Anders ging je wel.
vandaar dat arwens opa me tig keer heb proberen te bellenquote:Op maandag 16 februari 2009 19:44 schreef Ynske het volgende:
lache, er is in Limburg Zuid een Simulatie Gevaarlijke Stoffen aan de gang
pap is blij dat hij nu niet hoeft te werken
aftellen gaatquote:Op maandag 16 februari 2009 19:50 schreef Reinhilde het volgende:
[..]
nog even wachten tot december, dan mag het weer!
Buggy mag gewoon mee.quote:Op maandag 16 februari 2009 19:48 schreef _evenstar_ het volgende:
hmm mooien buggy mag da gewoon mee zo
? als ik toch bezig ben
ik ben echt een kneus met dat soort dingen, ik durf niet.. wat je toch allemaal niet voor liefde over moet hebben haha
quote:Op maandag 16 februari 2009 19:49 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
vandaar dat arwens opa me tig keer heb proberen te bellen
Even op de site lezen of even bellen. Ik denk dat het iig met de buggy wel zo werkt hoor, maar toch maar even checken.quote:Op maandag 16 februari 2009 20:05 schreef _evenstar_ het volgende:
ja heuj die moet ik nu net hebben dies het goedkoopsteanwtje is niet zoveel en op de abn tot die eens gaan uitbetalen kan ik volgens mij wachten tot ik een ons weeg
quote:Op maandag 16 februari 2009 20:05 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb vandaag beschuit en muisjes gekocht!Zometeen lekker smullen.
Ik heb maar gewoon blauwe gekocht, voor Sasha zeg maar.
trouwens wel knap echt teveel gegeten eik en 3 kilo in 17 dagen eraf tochquote:
Sorry Noli, ik was even niet thuis dus ik kon niet meteen "IK IK IK" roepen, hihi. Maar als het ompraten gelukt is, zijn ze voor jou hoor.quote:Op maandag 16 februari 2009 17:18 schreef Noli. het volgende:
Zo een gedichtje van 160 tekens?quote:
quote:Op maandag 16 februari 2009 20:32 schreef moussy het volgende:
Jeej Evenstar wat ga je lekker
Ik heb net verf gehaald, bij een gepuimruimde keuken hoort een nieuwe kleur, we gaan van oranje naar frambozenrood, roze dusPeet vond de kleur helemaal goed tot ik roze in de auto zei, toen verschoot hij even, weet hij veel
![]()
![]()
quote:Op maandag 16 februari 2009 20:32 schreef moussy het volgende:
Jeej Evenstar wat ga je lekker
Ik heb net verf gehaald, bij een gepuimruimde keuken hoort een nieuwe kleur, we gaan van oranje naar frambozenrood, roze dusPeet vond de kleur helemaal goed tot ik roze in de auto zei, toen verschoot hij even, weet hij veel
![]()
![]()
Ik ook, maar evengoed mekkert hijquote:Op maandag 16 februari 2009 20:36 schreef huuphuup het volgende:
Mooi!![]()
mijn pa is kleurendoof dus mams heeft altijd het alleenrecht met de kleuren kiezen enzohij ziet et toch nie...
quote:Op maandag 16 februari 2009 20:36 schreef huuphuup het volgende:
Mooi!![]()
mijn pa is kleurendoof dus mams heeft altijd het alleenrecht met de kleuren kiezen enzohij ziet et toch nie...
Das natuurlijk ook geen paars! Net als dat frambozenrood ook geen roze is! Peet kan het toch niet zien, maar het idee van roze alleen al is genoeg, dus we noemen het zoals het op het blik staat, frambozenroodquote:Op maandag 16 februari 2009 20:46 schreef Brighteyes het volgende:Mous!
Mijn ex hield niet van paars. Maar ik mocht de balken in onze slaapkamer wel aubergine verven.![]()
![]()
Ik heb ook echt geen flauw idee hoe hij de kleur ziet. Fuchsia roze vindt hij een mooie kleur, tot ik zeg dat het roze isquote:Op maandag 16 februari 2009 20:50 schreef huuphuup het volgende:
Ghehehe
Stom is dat hoe zo'n woordje een enorm verschil kan maken qua hoe het overkomt schijnbaar.
Kan me voorstellen. Hij is onze huisarts, zo raar om hem zo op tv te zien.quote:Op maandag 16 februari 2009 19:09 schreef Ynske het volgende:
ow ik ben toch ook echt een jankerd
hart van nederland is vandaag totaal in het beeld van de rechtzaak tegen de moordenaar van Marlies van der Kouwe morgen. Als ik die ouders dan hoor praten...
haha ja ik weet niet, mijn pa is niet helemáál kleurendoof ofzo hoor. Als hij een afzonderlijke kleur geisoleer ziet zeg maar dan ziet hij wel kleur. Maar ik zou niet weten of hij dan hetzelfde ziet als ik of dat hij een soort afwijkende of lichtere versie zietquote:Op maandag 16 februari 2009 20:51 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik heb ook echt geen flauw idee hoe hij de kleur ziet. Fuchsia roze vindt hij een mooie kleur, tot ik zeg dat het roze is
Hoe is t met je? doe je voorzichtig? en let je goed op eventuele klachten?quote:Op maandag 16 februari 2009 21:12 schreef YPPY het volgende:
Leuke kleur moussy.
Vanochtend op weg naar m'n werk ben ik van achteren aangereden (snelweg, gelukkig stond ik zelf bijna stil). Echt heftig zoiets. Om 11 uur kon ik pas weg bij het bergingsbedrijf en ben niet meer gaan werken. Morgen met de trein, wordt een avontuur. Auo kan ws naar de sloop. Met Anna's lievelingscd in de autoradio die de auto doorvloog.
ja. mp4 kan muziek = mp3 en video=mp4 afspelen omgekeerd zou niet kunnenquote:Op maandag 16 februari 2009 21:44 schreef lady-wrb het volgende:
ik weet niet wie er van de week over begon, maar ik ga morgen met luca hierheen
ik zit nu de speurtocht te downloaden en nu maar hopen dat ik zo snel een mp3 speler kan vinden.
maar het zal toch ook wel op een mp4 speler kunnen
Dat is best waarschijnlijk inderdaad!quote:Op maandag 16 februari 2009 21:54 schreef Brighteyes het volgende:
Enge situatie hoor Yppy! Brrr...
Je zal morgen wel flinke spierpijn hebben ook!
Oi!quote:Op maandag 16 februari 2009 22:04 schreef YPPY het volgende:
freecell.
Jullie zijn lief.En de spierpijn mag niet te erg worden, morgen twee keer 2 uur en een keer 0,5 uur met het ov.
quote:Op maandag 16 februari 2009 22:40 schreef Chell het volgende:
Jeutje Yppy, wat eng!
Hopelijk valt het mee met de spierpijn morgen!
En over de Huishoudbeurs. Ik geef momenteel trainingen aan RAI medewerkers en zit er dus midden in. Wat een hysterisch fenomeen zeg!Ik dacht altijd dat mensen overdreven, maar het is écht zo erg! Om 10.40 stond er al een gigantische mensenmassa te wachten tot ze binnen mochten, één op de twee vrouwen loopt met een karretje, sommige mensen lopen op pantoffels en als er iets gratis is.... mijn god!
Onderwerp van de dag bij de lunch: de stand met schaamhaarverf![]()
En toen stond ik dus ook nog tussen al die hysterie op het perron vanmiddag, want ik mag niet met de auto naar m'n werk nu en terwijl ik daar op het perron was en de trein instapte heb ik m'n RAI pasje maar duidelijk zichtbaar om m'n nek gehouden, ik wilde niet dat mensen dachten ook dat ik bij die hysterische horde hoorde![]()
![]()
ik ben niet zo heel handig.quote:Op maandag 16 februari 2009 21:46 schreef huuphuup het volgende:
oh die link had ik gepost naar aanleiding van stout die vertelde dat haar jongen van archeologie enzo houdt![]()
staat het niet bij je eh, systeem dingesen van je mp4speler wat hij allemaal afspeelt? anders kun je het gewoon even proberen vanavond erop te zetten toch?![]()
lukt het niet, laat het me dan even weten dan heb ik misschien wel een oplossing, ik ben morgen vanaf veel te vroeg toch in leiden vlakbij het rmo.
Whahahaquote:Op maandag 16 februari 2009 22:40 schreef Chell het volgende:
Jeutje Yppy, wat eng!
Hopelijk valt het mee met de spierpijn morgen!
En over de Huishoudbeurs. Ik geef momenteel trainingen aan RAI medewerkers en zit er dus midden in. Wat een hysterisch fenomeen zeg!Ik dacht altijd dat mensen overdreven, maar het is écht zo erg! Om 10.40 stond er al een gigantische mensenmassa te wachten tot ze binnen mochten, één op de twee vrouwen loopt met een karretje, sommige mensen lopen op pantoffels en als er iets gratis is.... mijn god!
Onderwerp van de dag bij de lunch: de stand met schaamhaarverf![]()
En toen stond ik dus ook nog tussen al die hysterie op het perron vanmiddag, want ik mag niet met de auto naar m'n werk nu en terwijl ik daar op het perron was en de trein instapte heb ik m'n RAI pasje maar duidelijk zichtbaar om m'n nek gehouden, ik wilde niet dat mensen dachten ook dat ik bij die hysterische horde hoorde![]()
![]()
Ik wil paarsquote:Op maandag 16 februari 2009 22:43 schreef Chell het volgende:
Je wil het idd niet wetenMaar het is dus helaas wel serieus zo
Ze schijnen wel oranje te hebbenquote:Op maandag 16 februari 2009 22:43 schreef innepin het volgende:
Schaamhaarverf?!
Zouden ze ook paarse hebben? Even vriendje laten schrikken
Vrijdag ben ik waarschijnlijk vrij, maar ik weet het nog niet helemaal zeker. Ik heb overigens wel nog een parkeerkaart voor vrijdag (preferred parking), dus misschien ga ik wel alsnogquote:Op maandag 16 februari 2009 22:44 schreef Maneki.Neko het volgende:
ChellBen je er vrijdag nog? Dan stort ik mezelf er ook ff tussen
Jongen kan ook wel, gewoon stuk afzomen en shirt van makenquote:Op maandag 16 februari 2009 22:47 schreef Maneki.Neko het volgende:
Oh Rocka kijkJe moet een meisje bakken dit keer hoor
[ afbeelding ]
ja hoor, lopend is het een klein kwartiertje, met de bus eh, korter.quote:Op maandag 16 februari 2009 22:44 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik ben niet zo heel handig.
weet jij toevallig hoe ik van het station bij het museum kom?
quote:Op maandag 16 februari 2009 22:47 schreef Maneki.Neko het volgende:
Oh Rocka kijkJe moet een meisje bakken dit keer hoor
*plaatje
Heeeel veel tasjesquote:Op maandag 16 februari 2009 23:12 schreef sjak het volgende:
Leuk poppejans! Heb je veel tassen mee naar huis genomen?
IK ben zo verliefd op mijn meissie. Ze heeft zo haar best gedaan om de verjaardag van haar papa de mooiste van zijn leven te maken en volgens mij is dat wel gelukt. We hadden een mooi filmpje gemaakt en die kwam goe aan
quote:Op maandag 16 februari 2009 23:18 schreef sjak het volgende:
Hmm, lekker chocolade. Wij hebben nog heel veel taart staan
Ach joh... daar trekt niemand zich wat van aan, dus we kijken ook niet zo nauw bij een newbie.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:09 schreef pinquit het volgende:
[modmodus]
daar is het verjaardagstopic voor!!
[/modmodus]
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:14 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ach joh... daar trekt niemand zich wat van aan, dus we kijken ook niet zo nauw bij een newbie.![]()
Dat was de bedoeling ook.quote:
www.roodmetwittestippen.nlquote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:41 schreef Brighteyes het volgende:
Waar? Waar?
Want die winkel in A'dam lijkt dus alleen een web-shop te zijn.
Niet? Volgens de routeplanner was het 5 minuten met de auto. Leek me lopend ook prima te doen. Heb ik scheel gekeken dan?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:16 schreef snoopy het volgende:
De Overtoom is niet echt op loopafstand van de RAI
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:25 schreef pinquit het volgende:
er werd net een pakketje bezorgd (voor mijh&m) door de mooie postbodemeneer
![]()
ik deed de deur open, en toen was het zo van *shock* oeh!
en toen zei ie ook nog: ik wil nog wat vragen. *doubleshock*
hij wilde een straat weten, maar door mn shocktoestand wist ik ineens niet meer waar die wasbluuuuh.
Gewoon ruilen voor jouw vraag, of ie idd mee uit wilquote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:25 schreef pinquit het volgende:
![]()
hij wilde een straat weten, maar door mn shocktoestand wist ik ineens niet meer waar die wasbluuuuh.
![]()
nee mn geld johquote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:43 schreef freecell het volgende:
Pinq
Ik zou veel grote dingen gaan bestellen de komende tijd als ik jou was
![]()
aaaaah wat is je adres? dan sturen wij je wel een wekelijks fok! pakketjequote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:53 schreef pinquit het volgende:
[..]
nee mn geld johdat heb ik er niet voor over
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:55 schreef huuphuup het volgende:
[..]
aaaaah wat is je adres? dan sturen wij je wel een wekelijks fok! pakketje
Kinderkleding zaak. Ik heb de sjaal gekocht in Zwolle. Echt heel erg leuk. Keek net in de onlineshop en daar zag ik m niet meer.quote:
t's meestal niet de bedoeling dat je het lang aan hebt... dus dat scheelt dan weer qua schade-gevoeligheidquote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:16 schreef huuphuup het volgende:
pfoe idd wat je zegt chacamaik zou toch wel heel wat andere dingen kunnen verzinnen voor dat geld maar ja ieder zn ding. Ik zou het denk ik ook niet behoorlijk aandurven te doen ofzo
bang dat het stuk gaat...
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:22 schreef chacama het volgende:
t's meestal niet de bedoeling dat je het lang aan hebt... dus dat scheelt dan weer qua schade-gevoeligheid
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:22 schreef chacama het volgende:
[..]
t's meestal niet de bedoeling dat je het lang aan hebt... dus dat scheelt dan weer qua schade-gevoeligheid
Ik ook en ik ben nog niet eens bezwangerd.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:49 schreef Vicky het volgende:
ik wil al die fototjes niet zien want dan wil ik shoppen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |