prullaria opbergen of weggooien dusquote:Op maandag 16 februari 2009 16:59 schreef pinquit het volgende:
Jaaa appeltaartjes!!lekker.
wat een stressdag vandaagzo op het laatste moment de hele benedenverdieping schoon krijgen (en dan écht schoon
) is nog best een karwei
nu ben k moe! pfff
moet alleen nog 1 vensterbank (we hebben veeeel te veel prullaria, zonder al die troep was ik zo klaar) en dan stofzuigen en dan is het klaaaarrr
koninginnemarkt 30 aprilquote:Op maandag 16 februari 2009 16:59 schreef pinquit het volgende:
Jaaa appeltaartjes!!lekker.
wat een stressdag vandaagzo op het laatste moment de hele benedenverdieping schoon krijgen (en dan écht schoon
) is nog best een karwei
nu ben k moe! pfff
moet alleen nog 1 vensterbank (we hebben veeeel te veel prullaria, zonder al die troep was ik zo klaar) en dan stofzuigen en dan is het klaaaarrr
niet in het zwangerschap topic ik heb hem volgens mij ook ergens gelezen. of ik ben in de war met iets anders.quote:Op maandag 16 februari 2009 17:18 schreef Noli. het volgende:
Waar zag ik toch iemand die van die Kr***v*t-kaartjes voor de huishoud-/NegenMaandenbeurs over had?
Ik twijfel nog over de vrijdagavond. (zou het dan helemaal smooooordruk zijn of juist niet 's avonds?? )
volgens mij in Z & Gquote:Op maandag 16 februari 2009 17:18 schreef Noli. het volgende:
Waar zag ik toch iemand die van die Kr***v*t-kaartjes voor de huishoud-/NegenMaandenbeurs over had?
Ik twijfel nog over de vrijdagavond. (zou het dan helemaal smooooordruk zijn of juist niet 's avonds?? )
quote:Op maandag 16 februari 2009 17:22 schreef Noli. het volgende:
Kan het niet vinden..En ik weet toch zeker dat ik het ergens gezien heb.
Whaaaaaaaaaaaahhhh......
die bewaar ik nog even voor een volgende keer!quote:Op maandag 16 februari 2009 18:45 schreef Noli. het volgende:
Oeh, dat is zeker leuk Rewimo!
Ja Huup, groot gelijk én je bent gewoon zwaaaaaaaaaaaaaanger..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |