is ook helemaal geweldig! Je ziet realtime armen bewegen, mondje open en dichtgaan enzoquote:Op maandag 16 februari 2009 11:30 schreef Belana het volgende:
ow, een bewegende 3D echodat lijkt me wel mooi zeg!
rottdog
wat rocka zegt Bar, ben ik ook nieuwsgierig naar
edit: en al antwoord ook
dat had ik gister al gedaanquote:Op maandag 16 februari 2009 11:32 schreef Maneki.Neko het volgende:
Leuk Vicky, een 4D echo
Stukken leuker dan dan wat ik heb gedaan iigDe hele verdieping gestofzuigd en gedweild *uitpuft*
Die staan hier altijd met de donderdag meppeldagen en nee ben er geen fan vanquote:Op maandag 16 februari 2009 11:49 schreef pinquit het volgende:
er staan panfluitende indianen in de stad
is er serieus íemand die dat leuk/mooi vindt?
Da's hier tig keer per dag en ik word er niks anders vanquote:Op maandag 16 februari 2009 11:50 schreef pinquit het volgende:
ah gets, zojuist een ambulance door de straat met zon herrie-sirene
kippevel
Ach Bel stiekem heb je er al 3quote:Op maandag 16 februari 2009 11:55 schreef Belana het volgende:
ik heb vandeweek in mijn laveloosheid naar babyfilmpjes van de jongens zitten kijken en spontaan wilde ik ook weer een baby![]()
het ging helemaal kriebelen bij het zien van die droppies
Maar ik wil en kan niet meer hoor3 zou me echt veuls te veul zijn
Ja en van die video krijg je dan ook nog foto's meequote:Op maandag 16 februari 2009 12:18 schreef Ynske het volgende:
ok, Cool, rondzwemmende ukkiesdus eigenlijk een video ipv foto's
Onder het 6%-tarief valt het verstrekken van logies binnen het kader van het hotel-, pension- en vakantiebestedingsbedrijf aan personen die daar slechts voor een korte periode verblijven (tabel I, post b11). zie verderquote:Op maandag 16 februari 2009 13:05 schreef Faja-Lobi het volgende:
ik ben bezig met een spreadsheet maken van de kosten van een meeting laatst. Maar ik kan nergens het btw tarief vinden van een hotelkamerovernachting. Heeft iemand een idee of dat nou 6 procent is of 19?
Was net het vorige bankje aan het nalezen. Je betaalt bij afhalen, texquote:Op maandag 16 februari 2009 08:43 schreef texelonia het volgende:
Maar hoe heb je het kunnen betalen dan? Want ik zag geen gegevens daarvan in het bestel mailtje ofzow staan.
quote:Op maandag 16 februari 2009 13:10 schreef _Bar_ het volgende:krijg vanavond visite van een baby van 7 weekjes oud
Dus de box zo maar schoonmaken, en overeind zetten, kan het kleintje mooi daarin
tenzij je de albums per post laat komen.quote:Op maandag 16 februari 2009 13:16 schreef Rewimo het volgende:
Was net het vorige bankje aan het nalezen. Je betaalt bij afhalen, tex
prullaria opbergen of weggooien dusquote:Op maandag 16 februari 2009 16:59 schreef pinquit het volgende:
Jaaa appeltaartjes!!lekker.
wat een stressdag vandaagzo op het laatste moment de hele benedenverdieping schoon krijgen (en dan écht schoon
) is nog best een karwei
nu ben k moe! pfff
moet alleen nog 1 vensterbank (we hebben veeeel te veel prullaria, zonder al die troep was ik zo klaar) en dan stofzuigen en dan is het klaaaarrr
koninginnemarkt 30 aprilquote:Op maandag 16 februari 2009 16:59 schreef pinquit het volgende:
Jaaa appeltaartjes!!lekker.
wat een stressdag vandaagzo op het laatste moment de hele benedenverdieping schoon krijgen (en dan écht schoon
) is nog best een karwei
nu ben k moe! pfff
moet alleen nog 1 vensterbank (we hebben veeeel te veel prullaria, zonder al die troep was ik zo klaar) en dan stofzuigen en dan is het klaaaarrr
niet in het zwangerschap topic ik heb hem volgens mij ook ergens gelezen. of ik ben in de war met iets anders.quote:Op maandag 16 februari 2009 17:18 schreef Noli. het volgende:
Waar zag ik toch iemand die van die Kr***v*t-kaartjes voor de huishoud-/NegenMaandenbeurs over had?
Ik twijfel nog over de vrijdagavond. (zou het dan helemaal smooooordruk zijn of juist niet 's avonds?? )
volgens mij in Z & Gquote:Op maandag 16 februari 2009 17:18 schreef Noli. het volgende:
Waar zag ik toch iemand die van die Kr***v*t-kaartjes voor de huishoud-/NegenMaandenbeurs over had?
Ik twijfel nog over de vrijdagavond. (zou het dan helemaal smooooordruk zijn of juist niet 's avonds?? )
quote:Op maandag 16 februari 2009 17:22 schreef Noli. het volgende:
Kan het niet vinden..En ik weet toch zeker dat ik het ergens gezien heb.
Whaaaaaaaaaaaahhhh......
die bewaar ik nog even voor een volgende keer!quote:Op maandag 16 februari 2009 18:45 schreef Noli. het volgende:
Oeh, dat is zeker leuk Rewimo!
Ja Huup, groot gelijk én je bent gewoon zwaaaaaaaaaaaaaanger..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |