lief dat je er naar vraagtquote:Op zondag 15 februari 2009 22:08 schreef snoopy het volgende:
Heerlijk Lishe![]()
Evenstar, hoe is het met jou?
Is dat links onderin niet het klokhuis van de appel?quote:Op zondag 15 februari 2009 22:10 schreef RockabeIIa het volgende:
Ja, het is eva die reikt naar de appel (denk ik).
Nee ik vind het te spannend om elders te vragen
Nee, de appel ligt afgekloven links onder in de hoek.quote:Op zondag 15 februari 2009 22:10 schreef RockabeIIa het volgende:
Ja, het is eva die reikt naar de appel (denk ik).
Nee ik vind het te spannend om elders te vragen
quote:Op zondag 15 februari 2009 22:27 schreef Maneki.Neko het volgende:
De getuigen hebben ja gezegd op ons verzoekdus weer iets geregeld
*bij gaat lezen*
quote:Op zondag 15 februari 2009 22:36 schreef RockabeIIa het volgende:
ja maar schnuppy, ik denk toch altijd eerst aan mezelf
De strijd om het slapen!! Deel 3quote:Op zondag 15 februari 2009 22:44 schreef pinquit het volgende:
joehoe max slaaptnu tijd voor mezelf
![]()
lekker fillempie kieke
ik had al taart gebakken johquote:Op zondag 15 februari 2009 22:32 schreef RockabeIIa het volgende:
Mooi, weer een stapje verder (of dichterbij), maneki.
Snel de keuken in, taart bakken jij!
Met een smootherquote:Op zondag 15 februari 2009 23:00 schreef lady-wrb het volgende:
hoe krijg je dat laagje er zo mooi strak op, maneki?
bij mij wordt het altijd zo'n kledderboel en niet mooi glad
ik geef toe dat ik wel eens naar zinloze bagger kijk maar naar zulke shite kijk ik echt nooit!quote:Op zondag 15 februari 2009 23:02 schreef lady-wrb het volgende:
hebben jullie dat programma gezien met die hypnotiseur?
vreselijk! ik heb het uitgezet.
dat iemand er plezier in kan hebben mensen zo ontzettend voor lul te zetten op tv
dat vind ik echt nog erger dan de fratsen van vincent bij uri geller
nee dat bedoelde ik nietquote:Op zondag 15 februari 2009 22:49 schreef pinquit het volgende:
oh, of bedoelde je dat ik mn post daar moet zetten ipv hier![]()
aha. lijkt op dat ding waarquote:Op zondag 15 februari 2009 23:05 schreef Maneki.Neko het volgende:
[ afbeelding ]
Zo`n ding..daarmee kun je de marsepein mooi glad wrijven
quote:Op zondag 15 februari 2009 23:06 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik was al aan het googlen, maar kwam niet verder dan dat het iets is om je haar steil mee te krijgen.
ik kwam er al zappend op terecht.quote:Op zondag 15 februari 2009 23:04 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
ik geef toe dat ik wel eens naar zinloze bagger kijk maar naar zulke shite kijk ik echt nooit!
Het is een heeeeeeeel groot bordquote:Op zondag 15 februari 2009 22:59 schreef RockabeIIa het volgende:
da's wel heel erg zoet, Maneki <3
(wel een beetje klein)
Dat is in het klein jaquote:Op zondag 15 februari 2009 23:06 schreef pinquit het volgende:
is dat zo'n ding voor muren?of in het klein ofz?
en bedanktquote:Op zondag 15 februari 2009 23:06 schreef lady-wrb het volgende:
ik dacht al dat je me in de maling nam
Ik vond het geweldigquote:Op zondag 15 februari 2009 23:02 schreef lady-wrb het volgende:
hebben jullie dat programma gezien met die hypnotiseur?
vreselijk! ik heb het uitgezet.
dat iemand er plezier in kan hebben mensen zo ontzettend voor lul te zetten op tv
dat vind ik echt nog erger dan de fratsen van vincent bij uri geller
Het deed mij denken aan de hoes van een verzamelcd van Doe Maarquote:Op zondag 15 februari 2009 21:51 schreef skadhd het volgende:
http://tbn0.google.com/images?q=tbn:3SpwFiuVAVSG_M:http://www.avatarist.com/avatars/Art/Adam-and-Eve.jpg
Verder dan dit kom ik dus niet met mn avatar....de site waar ie op staat werkt niet mee.
En dit heb je wss al gevonden
Nou ja de bestelling is wel geplaatst, heb ook mailtje met link om de status te bekijken enzow. Alleen even uitvogelen hoe ik het nu moet betalen, desnoods even bellen morgen... Ik heb het album 3 keer besteld dus zou wel balen zijn als die korting nu niet doorgingquote:Op maandag 16 februari 2009 00:03 schreef bixister het volgende:
oeh, da's erg irritant ja!misschien doen ze 't er wel om tex.
even de site plat het laatste half uurtje, om de lastminuters te pesten.
Ik had laatst precies hetzelfde. De volgende morgen had ik toch het bevestigingsmailtje. Alleen werd er maar 1 album geleverdquote:Op maandag 16 februari 2009 00:09 schreef texelonia het volgende:
Nou ja de bestelling is wel geplaatst, heb ook mailtje met link om de status te bekijken enzow. Alleen even uitvogelen hoe ik het nu moet betalen, desnoods even bellen morgen... Ik heb het album 3 keer besteld dus zou wel balen zijn als die korting nu niet doorging
Maar hoe heb je het kunnen betalen dan? Want ik zag geen gegevens daarvan in het bestel mailtje ofzow staan.quote:Op maandag 16 februari 2009 07:20 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik had laatst precies hetzelfde. De volgende morgen had ik toch het bevestigingsmailtje. Alleen werd er maar 1 album geleverdMaar na een mailtje van mijn kant gaan ze er nog eentje maken
Hoezeequote:Op maandag 16 februari 2009 07:20 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik had laatst precies hetzelfde. De volgende morgen had ik toch het bevestigingsmailtje. Alleen werd er maar 1 album geleverdMaar na een mailtje van mijn kant gaan ze er nog eentje maken
Je kon kiezen, of thuis laten bezorgen en vooraf betalen, of ophalen in filiaal en daar betalen. Ik had dus het eerste gekozen. Heb zojuist een mailtje gestuurd en aangegeven dat ik het eventueel ook alsnog in de winkel kan ophalen en daar betalen.quote:Op maandag 16 februari 2009 09:27 schreef Belana het volgende:
tex, het betalen van die albums doe ik altijd bij ophalen ervan bij het filiaal, kan dat het zijn?
Als je even belt weet je het meteen.quote:Op maandag 16 februari 2009 09:31 schreef texelonia het volgende:
[..]
Je kon kiezen, of thuis laten bezorgen en vooraf betalen, of ophalen in filiaal en daar betalen. Ik had dus het eerste gekozen. Heb zojuist een mailtje gestuurd en aangegeven dat ik het eventueel ook alsnog in de winkel kan ophalen en daar betalen.
Las bij de veelgestelde vragen namelijk dat als de betaling mislukt is dat je dan de hele bestelling opnieuw moet doen omdat de speciale betaalgegevens niet meer achterhaald kunnen worden. Maar ja ik wil wel die 50% kortingDus of ze moet een speciale actie code voor me komen dat ik een nieuwe bestelling mét 50% korting kan doen, of ik kom het ophalen in de winkel en betaal daar. Of ze moeten zelf nog een briljante oplossing hebben
wat zij zegtquote:Op maandag 16 februari 2009 09:36 schreef Belana het volgende:
de hema kennende komt het wel goed, zijn meestal heel netjes in die dingen is mijn ervaring
dat dusquote:Op maandag 16 februari 2009 11:04 schreef Faja-Lobi het volgende:
bewegend 3 d beeld belana
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |