oeeh das zo lekker kwarktaartquote:Op zondag 15 februari 2009 20:54 schreef Spuuglokje het volgende:
Mandarijnen. Ik heb vanmiddag een kwarktaart met mandarijntjes gemaakt. Heb ik veel meer zin in!Zodra Wouter op bed is (hij kijkt een programma op Animal Planet wat ie voor 1 keer mag afkijken, omdat het vakantie is) gaan m'n man en ik lekker een stuk taart nemen. Morgen mogen de kinderen.
Nou ja kom op, hij is 13. Wat weet hij nou?quote:Op zondag 15 februari 2009 20:58 schreef Reinhilde het volgende:
Dat arme jochie heeft wel zn leuter er vrijwillig ingehangen...
mja, heartbreakingly naive vind ik hetquote:Op zondag 15 februari 2009 20:59 schreef Reinhilde het volgende:
Toch kan ik het wel waarderen dat hij voor haar op komt.
En voor haar 'reputatie'.
Ja. Precies.quote:Op zondag 15 februari 2009 21:02 schreef huuphuup het volgende:
[..]
mja, heartbreakingly naive vind ik hetheel lief, maar zo naief en zo sneu en zo eh.. 13...
quote:Op zondag 15 februari 2009 21:11 schreef Reinhilde het volgende:
Nou idd. Mooi gezegd huup.
Heb je wat te doen? Zin om mijn afwas te komen doen?
Ik heb cola light!
hahaha note to self: avoid couchquote:Op zondag 15 februari 2009 21:33 schreef skadhd het volgende:
Nope, zo stom om niks bij te laten maken. Even naar de woningblamensen bellen maar das weer duur enzo.
En de bank waar Pinq dr plas op deed is die bij haar thuis, dus als je daar ooit op bezoek komt, kijk uit met waar je gaat zitten.
Afwas morgen mee onder de douche.
Ik wil dat voor de lol best een keer proberen.
Wel eng met messen bij je voeten dan.
Brrr
quote:[q]
waarin moeders aan het woord worden gelaten die hun kinderen heel lang borstvoeding geven. Artsen adviseren meestal om baby's tenminste een jaar op deze manier te voeden, maar moeder Veronica's oudste is die leeftijd al ruimschoots gepasseerd. Het kan geen kwaad, maar het wordt gezien als iets wat je niet meer doet. Veronica vindt het juist prettig om haar oudere kinderen te zogen, mede omdat de kinderen in kwestie ook kunnen verwoorden wat ze er fijn aan vinden.
quote:Op zondag 15 februari 2009 21:38 schreef Brighteyes het volgende:
Hier ook even melden maar. Nu op rtl8 een tv programma over lang borstvoeden: Moedermelk tot je zevende!
[..]
Er is nooit een madam in mijn plaats geweest bij mijn weten?quote:Op zondag 15 februari 2009 21:43 schreef pinquit het volgende:
Maar BE, de madam die in je plaats speelde is een beetje heel erg niet leuk vind ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |