Snap echt niet waarom ze nog niet goed slaapt....ik val al haast in slaap van jullie
Dat je geen ouder bent betekent niet dat je geen goeie tips weet! beetje kortzichtig.
Jij wist ook niet meteen wat het was om ouder te zijn en wat je precies moest doen bij bepaalde dingen.
Tip van Khadgar is niet eens zo slecht.
Je dochter die heeft nu vast door dat jullie wel komen.
Al de tip geprobeerd dat je haar 5 minuten laat huilen? Er even heen en aai over do bol oid en dan weer weg.
Weer na 5 minuten heen enz en dat herhalen.
Hier werkte het bij Maarten hartstikke goed en heb er om de zoveel tijd 1 minuut bij gedaan.
Zodra Maarten rustig bleef deed ik er een minuutje bij en dan werd het om elke 6 minuten heen gaan.
Duurde misschien een aantal weekjes maar de ene keer was het al binnen een week 1 minuut erbij en de andere keer duurde het langer.
Uiteindelijk is het 15 minuten geworden en nu ga ik al niet eens meer heen omdat hij uit zichzelf lekker gaat slapen.
Geef het de tijd en geen 3 dagen maar geef het minimaal 2 week de tijd en kijk dan of je verschil ziet.
Ik wens je succes en hopelijk lukt het of accepteer je het gewoon dat het niet anders is.