Deze bedoelde ik:quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:05 schreef DaviniaHR het volgende:
Er is wel een tooi reeks hierover "de strijd om het slapen".
Kan niet op m'n mobiel opzoeken, maar qellicht staan daar ook tips.
En dat uurtje overdag? Is dat nog echt nodig? Wellicht kun je daarin iets doen?quote:Op maandag 31 oktober 2011 15:55 schreef webbyplus het volgende:
bedankt voor de reacties.
Het doorslapen is geen probleem, dat gaat goed.
Probleem zit hem echt in het vroeg wakker worden. Het is nooit later dan 6 uur. Altijd tussen 4 en 6 wordt hij wakker. En dan is hij ook echt KLAARwakker. En dan hij is vaak de hele dag niet te genieten. Vanochtend weer om half 5. Best vermoeiend...
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:45 schreef webbyplus het volgende:
Het slaapgedrag 's nachts begint ons zo'n beetje op te breken, Overdag zitten we compleet brak op het werk. Aanstaand weekend gaat de klok weer een uurtje achteruit, en zal het wel weer een horror-week gaan worden. Daarnaast is mijn vrouw bijna uitgeteld (2 weken) en de gedachte dat onze eerste dadelijk samen met onze nieuwe spruit gaan nachtbraken, maakt het allemaal nog erger.
Het zijn wel 2 verschillende problemen namelijk!quote:Op maandag 31 oktober 2011 15:55 schreef webbyplus het volgende:
Dan lijkt me de oplossing die simmu aandraagt de moeite van het proberen waard. Pas uit bed als het lampje aangaat, leg een paar boekjes en knuffels is bed, zodat wakker zijn maar niet uit bed mogen geen drama hoeft te zijn...quote:Op maandag 31 oktober 2011 15:55 schreef webbyplus het volgende:
bedankt voor de reacties.
Probleem zit hem echt in het vroeg wakker worden. Het is nooit later dan 6 uur. Altijd tussen 4 en 6 wordt hij wakker. En dan is hij ook echt KLAARwakker. En dan hij is vaak de hele dag niet te genieten. Vanochtend weer om half 5. Best vermoeiend...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |