Niet iedereen wil zo'n saai leven. Verzeker je, dek je in, ga bij de gemeente of provincie werken, maar laat het aan jezelf.quote:Op maandag 16 februari 2009 17:47 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Geen sophisticering van een systeem waar de scherpe kanten van het leven eruit gemodereerd worden? Eignelijk te gek voor woorden!
De allocatiedesk wilde me vanmiddag op een testklus aanbieden. Ik kreeg meteen last van hartkloppingen. Ik ga nog liever achter de vuilniswagen staan dan testwerk uitvoeren.quote:Op maandag 16 februari 2009 18:53 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Oh ok. Nouja, dan lijkt het mij een prima salaris.![]()
Ik dacht dat jij altijd een coordinerende en leidende rol innam. My bad. Ik vind het overigens wel een maf wereld, dat testwereldje. Ik blijf er, als het even kan, ver van weg.
Van 2400 netto kan je nog geen fatsoenlijke Mercedes rijden.quote:Op maandag 16 februari 2009 19:10 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
2400 netto zou EG je salaris voor halveren. VERDERFELIJK ENZO!
Het uitvoeren vind ik niet zo erg, maar als (hoofd-)programmeur wil ik niets te maken hebben met testmanagers. Ze verpesten mijn werk, net als vormgevers dat doen.quote:Op maandag 16 februari 2009 19:13 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
De allocatiedesk wilde me vanmiddag op een testklus aanbieden. Ik kreeg meteen last van hartkloppingen. Ik ga nog liever achter de vuilniswagen staan dan testwerk uitvoeren.
Nee, EG's God. Stel je voor dat je wat anders moet rijden dan een Mercedes!quote:Op maandag 16 februari 2009 19:14 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Van 2400 netto kan je nog geen fatsoenlijke Mercedes rijden.
Wat te denken van m'n vakantieplannen. Kan ik allemaal gaan terugdraaien...alsof dat menselijk is. Wat een beest, die EG.quote:Op maandag 16 februari 2009 19:14 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Mutant01 weet vast wel wat te ritselen.quote:Op maandag 16 februari 2009 19:14 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Vindt je het niet saai? Een baan gecreëerd om te zeiken en te zaniken. Het beperkt je creativiteit en je mogelijkheden.quote:Op maandag 16 februari 2009 19:16 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Het uitvoeren vind ik niet zo erg, maar als (hoofd-)programmeur wil ik niets te maken hebben met testmanagers. Ze verpesten mijn werk, net als vormgevers dat doen.
uh? huh?quote:Op maandag 16 februari 2009 19:23 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Vindt je het niet saai? Een baan gecreëerd om te zeiken en te zaniken. Het beperkt je creativiteit en je mogelijkheden.
Ik vind ook dat het de taak van de werkgever is om werknemers (met gezinnen) zekerheid te bieden en ook om werkzoekende ouderen en gehandicapte personen in de gelegenheid te stellen om aan de slag te gaan, zonder financiële zorgen. Werkgevers die daartoe in staat zijn wil ik best stimuleren om hun maatschappelijke verantwoordelijkheid nemen. Voor de werkgever kan dat ook best aantrekkelijk zijn.quote:Op maandag 16 februari 2009 17:47 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, maar begrijp je ook mijn punt? Ik ben niet tegen markt als het om verhandelen van producten gaat, integendeel. Maar mijn punt is dat het verhandelen van mensen via een markplaats a-moreel en bovenal abject vind.
A-moreel en abject: er zijn veel mensen die werkgevers een beetje aub moet spelen of ze er mogen werken. Mensonterend. Zeker als het om mensen gaat met een achterstandspositie, ik zei het al leeftijd, handicap of ras etc.
Mensonterend vind ik dat. Mensen hebben een gevoel. ik blijf het een walgelijk systeem vinden. Het gekke is dat iedereen het gewoon lijkt te vinden.Geen sophisticering van een systeem waar de scherpe kanten van het leven eruit gemodereerd worden? Eignelijk te gek voor woorden!
Het zal nooit veranderen denk ik. Mensen willen liever een systeem waar de ratrace regeert.
Wie wil dit nou in vredesnaam? Ik begrijp er geen hol van iig dat het een zo'n breed draagvlak lijkt te hebben. Iedereen onderdeel van een bedenkelijke tredmolen, het moet niet gekker worden ...... Ik kan het alleen verklaren uit ene grenzeloos egotisme bij individuen die geweldig aan de goede kant van de streep staan.
Jawel, ik heb mn fornuis uitgebaggerd.quote:Op maandag 16 februari 2009 19:45 schreef One_of_the_few het volgende:
zo.
lekker geskied.
iemand nog een nuttig weekend gehad?
quote:Op maandag 16 februari 2009 19:55 schreef Wheelgunner het volgende:
Clint Eastwood is mijn nieuwe icoon
ik ben jaloers...quote:Op maandag 16 februari 2009 19:47 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Jawel, ik heb mn fornuis uitgebaggerd.
Het werk van tester..quote:
Haha, niet genoeg om Dirty Harry uit te dagen.quote:Op maandag 16 februari 2009 20:09 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
![]()
En, voel je je gelukkig, punk?
Psies, daar heb je Chuck Norris voor nodig!quote:Op maandag 16 februari 2009 20:12 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Haha, niet genoeg om Dirty Harry uit te dagen.
Ik haat Mercedes.quote:Op maandag 16 februari 2009 19:21 schreef Reya het volgende:
[..]
Mutant01 weet vast wel wat te ritselen.
Jij bent echt de slechtste allochtoon ooit he. Je hebt zeker ook geen bontkraag?quote:
Ik ben een natuurtalentquote:
Joh...quote:Op maandag 16 februari 2009 21:39 schreef Aoristus het volgende:
ik zat net naar dat fok! radio te luisteren. Het is af te raden om daar tijd in te steken.
Echt waar, er zijn van die types die helemaal naar braboland rijden om helemaal niets te vertellenquote:
quote:De Telegraaf komt met een eigen publieke omroep: Wakker Nederland. De nieuwe zender wil programma's maken die nauw aansluiten bij de normen en waarden van De Telegraaf. Als de omroep de benodigde 50.000 leden heeft, wordt in april een aanvraag tot erkenning ingediend bij minister Ronald Plasterk.
‘Wakker Nederland zal weer evenwicht brengen in nieuws en actualiteit binnen de publieke omroep’, zegt Sjuul Paradijs, hoofdredacteur van De Telegraaf en oprichter van Wakker Nederland. Volgens De Telegraaf zal de nieuwe omroep een grote groep mensen vertegenwoordigen, die beschouwd kunnen worden als ‘de ruggengraat’ van onze samenleving. Het gaat om ‘hardwerkende mensen, veelal met gezinnen en niet altijd hoge inkomens. Zij hebben nu steeds vaker het gevoel niet gehoord te worden bij de bestaande publieke omroepen’, aldus het concern.
Maak je geen zorgen. De overheid pompt er wel miljarden in!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:36 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
De poep heeft de ventilator geraakt, -3,5% tot -5,5%![]()
Voor Wheelgunner Nederlands=doodquote:
Hoezo?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:21 schreef Sam_Spade het volgende:
[..]
Voor Wheelgunner Nederlands=dood
Omdat de zin die ik citeerde, erg lelijk was.quote:
Maar verder niet incorrect ofzo? Dan is het goed.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:34 schreef Sam_Spade het volgende:
[..]
Omdat de zin die ik citeerde, erg lelijk was.
Het deed aan als een Anglicisme.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:36 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Maar verder niet incorrect ofzo? Dan is het goed.
Ik ook hoor, ik ook.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:36 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Maar verder niet incorrect ofzo? Dan is het goed.
En als ik mooi wil schrijven, Nederlands of Engels, dan kan ik dat heul wel
Het zou ook raar zijn als het niet ergens vandaan zou komenquote:Op maandag 16 februari 2009 18:33 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Het is wel fijn om te weten dat je bitterheid en frustratie ook werkelijk ergens vandaan komen.
Allocatiedesk?quote:Op maandag 16 februari 2009 19:13 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
De allocatiedesk wilde me vanmiddag op een testklus aanbieden.
Ik geloof niet dat je dit meent. Wat zou daar mis mee zijn?quote:Ik kreeg meteen last van hartkloppingen. Ik ga nog liever achter de vuilniswagen staan dan testwerk uitvoeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |