Ik ben een natuurtalentquote:
Joh...quote:Op maandag 16 februari 2009 21:39 schreef Aoristus het volgende:
ik zat net naar dat fok! radio te luisteren. Het is af te raden om daar tijd in te steken.
Echt waar, er zijn van die types die helemaal naar braboland rijden om helemaal niets te vertellenquote:
quote:De Telegraaf komt met een eigen publieke omroep: Wakker Nederland. De nieuwe zender wil programma's maken die nauw aansluiten bij de normen en waarden van De Telegraaf. Als de omroep de benodigde 50.000 leden heeft, wordt in april een aanvraag tot erkenning ingediend bij minister Ronald Plasterk.
‘Wakker Nederland zal weer evenwicht brengen in nieuws en actualiteit binnen de publieke omroep’, zegt Sjuul Paradijs, hoofdredacteur van De Telegraaf en oprichter van Wakker Nederland. Volgens De Telegraaf zal de nieuwe omroep een grote groep mensen vertegenwoordigen, die beschouwd kunnen worden als ‘de ruggengraat’ van onze samenleving. Het gaat om ‘hardwerkende mensen, veelal met gezinnen en niet altijd hoge inkomens. Zij hebben nu steeds vaker het gevoel niet gehoord te worden bij de bestaande publieke omroepen’, aldus het concern.
Maak je geen zorgen. De overheid pompt er wel miljarden in!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:36 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
De poep heeft de ventilator geraakt, -3,5% tot -5,5%![]()
Voor Wheelgunner Nederlands=doodquote:
Hoezo?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:21 schreef Sam_Spade het volgende:
[..]
Voor Wheelgunner Nederlands=dood
Omdat de zin die ik citeerde, erg lelijk was.quote:
Maar verder niet incorrect ofzo? Dan is het goed.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:34 schreef Sam_Spade het volgende:
[..]
Omdat de zin die ik citeerde, erg lelijk was.
Het deed aan als een Anglicisme.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:36 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Maar verder niet incorrect ofzo? Dan is het goed.
Ik ook hoor, ik ook.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:36 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Maar verder niet incorrect ofzo? Dan is het goed.
En als ik mooi wil schrijven, Nederlands of Engels, dan kan ik dat heul wel
Het zou ook raar zijn als het niet ergens vandaan zou komenquote:Op maandag 16 februari 2009 18:33 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Het is wel fijn om te weten dat je bitterheid en frustratie ook werkelijk ergens vandaan komen.
Allocatiedesk?quote:Op maandag 16 februari 2009 19:13 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
De allocatiedesk wilde me vanmiddag op een testklus aanbieden.
Ik geloof niet dat je dit meent. Wat zou daar mis mee zijn?quote:Ik kreeg meteen last van hartkloppingen. Ik ga nog liever achter de vuilniswagen staan dan testwerk uitvoeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |