abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66215811
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 22:12 schreef mijsje het volgende:
gelukt!!! dank je happyme!
Gelukt!
Thnx mijsje voor het doorsturen van de pm van happy

Nou ik ga slapen, en goed mijn urine sparen haha
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
  woensdag 18 februari 2009 @ 22:51:35 #152
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_66217475
Ik duim voor je Cisco!!

en voor de andere dames die met smacht wachten natuurlijk
pi_66224264
F5

Of is het nog te vroeg?
pi_66224374
Ja dat was nog iets te vroeg fiemeeltje

Maar harstikke negatief! Ik snap er helemaal niks meer van.
Heb de hoop nu totaal opgegeven en ga maar wachten op de duivels...
Ben het zat en jullie horen het wel wanneer ik meer weet!

voor iedereen die aan het klussen is en aan het wachten en een
pi_66224397
Hè bah Cisco, ik had het zo voor je gehoopt. Dikke kus!

Verder draaien de duimen voor alle meiden natuurlijk.

Ik ben in afwachting van mijn menstruatie, maar dat kan nog wel wat weken duren.... ik kan niet wachten tot ik weer in het lijstje kan....
pi_66224542
Hè wat klote nou zeg!

Ik had gedacht dat je met 6 dagen overtijd inmiddels wel een mooie tweede streep zou piesen...
pi_66224765
cisco, ik hoopte het zo!
happyme, ik hoop ook dat je snel weer in het lijstje kan!
  donderdag 19 februari 2009 @ 08:24:36 #158
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_66224800
Ow wat jammer Cisco!
pi_66224821
He nou cisco, ik had echt goeie hoop. Maar daar heb je niks aan natuurlijk.

Happy, ik hoop dat je snel weer mee kunt kletsen hier!
pi_66225326
meekletsen kan altijd hoor! en in het lijstje hopelijk ook gauw!
pi_66226125
Oh ja, dat bedoel ik ook niet hoor! Kom al lekker kletsen en hopelijk snel weer hyperen als vanouds. Zo, da's beter/duidelijker.
pi_66236973
Waarom duurt dit wachten nou zou lang? Heb me een jaar lang niet druk gemaakt en nu trek ik die twee weekjes al niet eens

Owh, en ik heb echt enorme behoefte aan snaai e.d.

[ Bericht 14% gewijzigd door CrazyPrincess op 19-02-2009 14:23:52 ]
pi_66246353
He jakkie, balen Cisco, ik had goede hoop...
Op de hoeveelste dag van je cyclus zit je nou? Wel balen dat je cyclus kennelijk iet op orde is...
Dat vond ik ook steeds: dan baalde ik al dat ik niet zwanger was en dan kon ik ook nog eens niet van mijn cyclus op aan... echt rot!!

Ik hoop voor je dat er snel duidelijkheid komt!!
pi_66254643
Cisco, wat jammer...

Ik ken dat, ja, dat je niks snapt van je lichaam. Ik zit momenteel op cd21 en mijn ovulatie is nog steeds niet geweest! Omdat ik van mijn kortste cyclus uit moest gaan met de ovutesten, ben ik op tijd begonnen met testen en nu dus alweer 11 testjes armer... en die streep komt maar niet! Mijn temp is ook nog steeds laag, dus dat bevestigd het wel gelukkig.

Maarja, ik had dus de (naïeve) hoop dat ik, na twee perfecte cyclussen van 28 dagen, ineens regelmatig was geworden. Niet dus!
pi_66256027
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 09:29 schreef prinseszondererwt het volgende:
Oh ja, dat bedoel ik ook niet hoor! Kom al lekker kletsen en hopelijk snel weer hyperen als vanouds. Zo, da's beter/duidelijker.
ik was ook niet bang dat je het verkeerd bedoelde
pi_66268512
Cisco, temperaturen heeft trouwens echt alleen nut als je het meteen doet voor je opstaat. Dat merkte ik vandaag maar weer eens. Ik had voor opstaan 36.6 en toen ik had geplast en nog een half uurtje gesoesd in bed (heb vakantie) had ik 37... Dat bewijst maar weer dat het echt erg veel verschil maakt. (Niet dat je temperatuur niet hoog is hoor, just saying: laat je niet gek maken! ) )
  vrijdag 20 februari 2009 @ 11:18:49 #167
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_66270102
Cisco, hoe is het nu?
En met de andere dames?
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_66270615
Ik ben hier aan het wachten,na het weekend mag ik testen.Ik voel of merk nog niks bijzonders aan mijn lijf.Als ik het volhoud wil ik langer wachten met testen,de vorige ronde was mijn cyclus ook 38dgn.Ben deze ronde wel relax geweest maar of ik zo lang kan wachten kan k niet beloven haha!
01-08-2008
  vrijdag 20 februari 2009 @ 11:42:53 #169
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_66270998
PP, weet je wanneer je een eitje hebt gelegd?
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_66276174
en ik heb mezelf heel voorzichtig in het 'Als zwanger worden/blijven niet zo gemakkelijk gaat'topic laten zien... maandag maar eens de huisarts en daarna de gyn afwachten, maar ik hoop dat er nu toch eindelijk iets gaat gebeuren... zucht...
pi_66278099
Gezellig daar hoor mijsje. Nee, het is een behoorlijke stap weet ik helaas uit ervaring. Maar het is fijn dat daar meer meiden zijn met ervaring in de MMM. Ik kan het zelf niet laten hier ook mee te blijven posten/miepen/hyperen trouwens.
pi_66278395
Poezebeest sluit zachtjes achteraan op het wachtbankje, NOD is 6 maart
Voor iedereen waar het nog niet wil lukken en alle wachtenden en ik gun het jullieheel erg om hier eerder weg te zijn dan ikke

[ Bericht 58% gewijzigd door Poezebeest op 20-02-2009 15:00:00 ]
pi_66278474
fijn dat je daar ook bent, al hoop ik dat je er ook gauw weer weg bent...
als het aan mij lag, waren we al eerder begonnen in de mmm, maar de gyn zei ons te wachten... nu moet ik eigenlijk nog 4 maanden wachten, maar ik voel me depriër en depriër worden op het moment. en dan bedoel ik niet alleen een dipje, maar het echte soort waar ik helaas ook al ervaring mee heb...
pi_66279909
Lief mijsje, waarom zou je nog zo lang moeten wachten? Toen ik door de HA werd doorgestuurd naar de gyn (kon na een week of 4 ongeveer terecht) zat ik eigenlijk de dag erna meteen in de mmm met primolut en clomid. Kan vlot gaan hoor. Anders zoek je maar eens een andere gyn op, die wat voortvarender is. Er zit echt heel veel verschil in weet ik inmiddels. En ook al heeft mijn mmm nog geen effect tot op heden, het is een fijn gevoel dat je ermee bezig bent. Zorg voor jezelf dat je snel een afspraak hebt om naar uit te kijken, laat je niet zomaar wegsturen. Als je een lichtpuntje hebt is het misschien makkelijker positief te blijven.

Poezebeest, gezellig en spannend! Succes met wachten, het is zo 6 maart.
pi_66281875
Welkom Poezebeest!

Mijsje, ik kan me dat depri gevoel helemaal voorstellen! Ik hoop dat het allemaal een beetje vlot zal gaan met de gyn als je eenmaal bij de ha bent geweest.

Hier eindelijk een positieve ovutest!!! jippie Ik dacht al dat hij niet meer kwam... Ik wil graag mijn NOD even verzetten naar 7 maart, aangezien m'n ei zo laat is. Ik hoop dat ik niet te lastig doe zo, maar ik sta nu op 1 maart en lijkt me een beetje irri voor iedereen als er dan al vragen komen over de stand van zaken enz.
pi_66282330
Veel plezier met klussen Judes
pi_66282580
lol, ik bloos ervan, Poezebeest. Had er even niet bij stilgestaan dat jullie nu allemaal weten wat ik vanavond ga doen...
pi_66282802
Ah, judes heeft een ei! Have fun.
Als je nu al blozen moet... lees maar even terug. Ik lag met mijn benen wijd nog bijna aan Fok te denken.
pi_66283401
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 16:41 schreef prinseszondererwt het volgende:
Ah, judes heeft een ei! [ afbeelding ] Have fun.
Als je nu al blozen moet... lees maar even terug. Ik lag met mijn benen wijd nog bijna aan Fok te denken.

♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_66283719
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 16:35 schreef judes het volgende:
lol, ik bloos ervan, Poezebeest. Had er even niet bij stilgestaan dat jullie nu allemaal weten wat ik vanavond ga doen...
Hihi, iedereen hier doet denk ik wel hetzelfde wanneer er een ei is of men denkt in de vruchtbare periode te zitten. Je kunt hier niemand wijsmaken dat je kindjes tussen de bloemkolen vindt
En toch gaat poezebeest op zoek naar een plekje in de tuin om bloemkolen te planten, je weet immers maar nooit
pi_66283893
Btw, weten mensen in jullie omgeving dat jullie zwanger willen worden? Ik bedoel eigenlijk of mensen weten dat jullie er nu echt voor gaan? In mijn omgeving weten de meesten wel dat wij kinderen willen, maar ik heb nog niemand verteld dat we er nu echt voor gaan. Ik vind het wel moeilijk om voor me te houden. Vandaar dat ik ook hier mee kom schrijven, kan ik nog ergens mijn (spreekwoordelijke) ei kwijt
pi_66284152
Wij hebben het wel aan familie en vrienden verteld. Vooral omdat we in de MMM zitten en geen behoefte hebben aan suggestieve opmerkingen zoals "En hoe staat het met kinderen?'
pi_66284181
poezebeest
na m'n miskraam weet iedereen het wel in mijn/onze omgeving. maar toch probeer ik wel voor me te houden wanneer ik een NOD heb enzo... ik wil er ook niet irl veel over praten met mensen.

pze, ik wil proberen om inderdaad nu gewoon door te gaan en me niet meer naar huis te laten sturen door de gyn. hij had 9 maanden wachttijd gezet na de operatie om een vleesboompje te verwijderen, maar ik kan die 9 maanden niet afwachten. het is te lang voor me... vandaar dat ook zo lief was om een afspraak te maken bij de ha. wat een lieve heb ik ook...
pi_66284402
Hier weet iedereen het die het weten wil sinds we in de MMM zitten. Ik maak er nu ook geen geheim meer van. Iedereen mag weten dat het bij ons niet natuurlijk wil gaan en dat het dus niet zo vanzelfsprekend is dat vrouwen 'zomaar' zwanger worden..
pi_66284529
In de familie weet niemand het, vrienden ook niet. Op mijn werk weet bijna iedereen het. Rare situatie, maar voor ons even prima zo. Ik heb geen behoefte aan overbezorgde (schoon)moeders/oma's/schoonzussen/etc.
pi_66284644
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 17:31 schreef prinseszondererwt het volgende:
In de familie weet niemand het, vrienden ook niet. Op mijn werk weet bijna iedereen het. Rare situatie, maar voor ons even prima zo. Ik heb geen behoefte aan overbezorgde (schoon)moeders/oma's/schoonzussen/etc.
Mijn schoon.oeder vraagt nergens naar. En als ze dat wel es doet kan ik met lekkere korte antwoorden haar stil krijgen. Iemand die in me geinteresseerd is kan het hele verhaal te horen krijgen. Maar als je voelt dat het ze niet boeit, dan vertel ik ze ook niks. Simpel zat
pi_66284666
Op mijn werk weet juist niemand het (behalve de bedrijfsarts ). Gaat ze ook geen donder aan. Heb ook geen zin in een stempel op m'n voorhoofd. En wie weet duurt het nog wel 1 jaar of 2 jaar voor het eindelijk is gelukt...
pi_66284688
Jij hebt een fijne Vlindur, zo te horen. Pfft. Zo erg is het bij mij niet, maar echt klikken doet het ook niet. Andere golflengte zullen we maar zeggen...

CP, ik vind het juist fijn het om met mijn collega's te delen. Ze zijn heel lief als ik even naar het zkh moet of als er weer eens eentje zwanger is.
pi_66284746
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 17:36 schreef prinseszondererwt het volgende:
Jij hebt een fijne, zo te horen. Pfft. Zo erg is het bij mij niet, maar echt klikken doet het ook niet. Andere golflengte zullen we maar zeggen...
Check, dat heb ik dus ook. Totaal geen klik. En als die er wel naar is vertrouw ik het bedrijf an sich gewoon niet. De bedrijfsarts raadde ook aan vooral niets te zeggen aangezien het prive aangelegenheid is die ze niets aangaat.

Verder heb ik 't er wel naar m'n zin hoor

[ Bericht 0% gewijzigd door CrazyPrincess op 20-02-2009 17:44:44 (Misverstandje :P) ]
pi_66284793
quote:
Jij hebt een fijne Vlindur, zo te horen. Pfft. Zo erg is het bij mij niet, maar echt klikken doet het ook niet. Andere golflengte zullen we maar zeggen...

CP, ik vind het juist fijn het om met mijn collega's te delen. Ze zijn heel lief als ik even naar het zkh moet of als er weer eens eentje zwanger is.
Ik werk als adviseur en zit steeds bij verschillende klanten. Collega's zie ik dus niet zo vaak (niet elke dag iig ). Ik heb het wel aan 1 collega bij een klant verteld, maar die vertrouwensband was er dan ook
pi_66284844
quote:

Ach. Dat mens is wereldvreemd. Het went. Totaal geen interesse in andere mensen. Heel raar. Ze is wel aardig, maar je kunt er niks mee.
pi_66285032
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 17:40 schreef CrazyPrincess het volgende:

[..]

Ik werk als adviseur en zit steeds bij verschillende klanten. Collega's zie ik dus niet zo vaak (niet elke dag iig ). Ik heb het wel aan 1 collega bij een klant verteld, maar die vertrouwensband was er dan ook
Tsja, ik ben juf en de onderwijswereld is wat dat betreft wel apart. Totaal niet zakelijk. En een echte vrouwenwereld. Ik snap heel goed dat dat bij andere beroepen anders is, als ik naar andere banen terug kijk zou ik het ook nooooit hebben gezegd.
pi_66287667
Hoe lastig ik het soms ook vind, ook ik hou het geheim. Ook mijn vriend houdt het geheim, het is dus echt iets tussen hem en mij. Maar de echt oplettende kijkers zullen best wel een vermoeden hebben denk ik.
pi_66288664
Op mijn werk vertel ik zowiezo niets, ben niet zo close met mijn collega's.

Vindt het vooral moeilijk om mijn ouders en zusje niets te vertellen, heb een goede band met ze en weet dat ze het geweldig zullen vinden wanneer er een kindje komt.

Kan me heel goed voorstellen dat je er anders mee om gaat wanneer je in de MMM loopt.
pi_66289201
Nog steeds niks te zien.. wachten nog maar!

Bij ons weten alleen wij het en mijn beste vriendin... en ook nog 4 andere vrienden. Maar dat komt omdat 1 stelletje van hun ook in oOUD actief is en we er met toeval achter kwamen dat ook hun hier waren etc
pi_66289360
Ben er ook wel een beetje bang voor dat bekenden mij herkennen hier op Fok. Zover ik weet post er geen bekend hier in OUD, maar je weet nooit wie er allemaal mee lurkt.
pi_66290107
Ah joh, zolang je geen grote hints geeft over wat je doet en waar, valt het allemaal wel mee hoor
pi_66290759
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 11:42 schreef RockabeIIa het volgende:
PP, weet je wanneer je een eitje hebt gelegd?
Heb het totaal niet in de gaten gehouden en ik merkl het ook niet altijd dus geen idee deze maand.

Wij zijn erg open over onze kinderwens,de meeste mensen in onze omgeving zijn dan ook wel op de hoogte,vind het wel fijn eigenlijk dat ik er gewoon over kan praaten als ik daar behoefte aan heb.
01-08-2008
pi_66292499
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 17:31 schreef prinseszondererwt het volgende:
Dat is bij mij ook zo bijna de situatie, behalve dan mijn ma, schoonouders (medicijnen toegediend krijgen bij hen thuis), mijn zus en haar man en de tante van mijn man (apotheek).
Op het werk weet iedereen het
Vrienden: een paar

Ik vind het trouwens totaal geen rare situatie omdat ik ook veel meer tijd doorbreng op mijn werk in vergelijking met de tijd die ik doorbreng met familie/vrienden. Mijn collega's merken het vaker als ik slecht in mijn vel zit of ondervinden de last ervan als ik weer eens naar een ziekenhuis/dokter moet.
pi_66295192
Daar heb je gelijk in Leonieke, zo had ik het nog niet bekeken.
Hoe is het ermee trouwens?
pi_66296629
We blijven maar wachten, hé...
Afgelopen woensdag onderzoek gehad. Eileiders goed doorgankelijk, dus daar zal het niet aan liggen. Op 4 maart terug naar het ziekenhuis.

En voor de rest voel ik me momenteel gewoon nergens bij horen, maar dat zal wel aan mij liggen
pi_66298265
Ik heb gelukkig schoonouders waar ik heel goed mee op kan schieten! Maar ik heb het ze niet verteld, ik weet dat mijn schoonmoeder dan steeds zou gaan vragen of het al zover is en daar heb ik geen zin in. Mijn kant van de familie heb ik het wel verteld (alleen gezin, zeg maar, niet oma's en nichtjes enzo) al heb ik daar een beetje spijt van... Ik heb ze wel duidelijk verteld dat ik geen vragen wil of het al zover is, en dat respecteren ze gelukkig. Maar ik heb toch het idee dat ze me nu in de gaten houden, of ik een wijntje neem op een feestje bijvoorbeeld... Zit waarschijnlijk gewoon in mijn hoofd, maar toch.

Als het erg lang zou duren zou ik het misschien wel aan wat mensen vertellen, idd ook om te voorkomen dat er vervelende vragen of opmerkingen komen. Mensen bedoelen het vast niet rot, maar ik kan me er toch over verbazen dat ze er niet bij stil staan hoe verdrietig je ervan kunt worden.
pi_66298694
Leonieke, hier hoor je er toch wel bij hoor. Zeker en vast. Hopelijk komt er snel een beetje schot in voor je.
pi_66298916
Thx pze Maar ik bedoelde het niet zo alleen op Fok hoor. Ook irl eigenlijk
Mijn kennissen zijn voor het moment in te delen in een viertal grote categorieën:
- geen interesse in kinderen
- zwanger
- bezig voor een tweede/derde/...
- net bevallen

En dan zit ik daar momenteel tussen te zweven, nergens echt bij horen, verdriet op te kroppen (want ja, je kan niet blijven zeggen dat het moeilijk is natuurlijk ) en te hopen op het feit dat ook wij misschien ooit zo'n wonder zullen meemaken.
pi_66299133
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 22:20 schreef leonieke het volgende:

En voor de rest voel ik me momenteel gewoon nergens bij horen, maar dat zal wel aan mij liggen
Zullen wij ons eigen clubje beginnen 'Wijwillenzwangerwordenmaarhebbennoghindernissen"
Ik zit op mn werk met zwangere collega's en collega's met kleine kindjes en baby's, maar das wel erg leuk hoor, vorige maand nog op kraambezoek geweest

Fijn dat je eileiders wel goed waren! Dus nu dan alweer/nog steeds wachten?!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_66299245
Een eigen clubje Lijkt me wel een fijn gegeven

Nu nog steeds wachten ja Op naar 4 maart deze keer (en zo zit ik altijd met periodes van 2 weken die ik moet overbruggen, lijkt het wel )
pi_66299428
En dan duren die 2 weken vast ook nog eens heel erg laaaaaang, dat is echt zo erg als je ergens op wachten moet!
Succes met de weekjes doorkomen!
Hier hoop ik gewoon nog steeds op tekens van een naderende ongesteldheid, maar niks hoor. Ik test maar iedere maand eventjes met zo'n hele goedkope zwtest dipstick.. tja weet het anders ook niet.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_66299443
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 23:09 schreef leonieke het volgende:
Thx pze Maar ik bedoelde het niet zo alleen op Fok hoor. Ook irl eigenlijk
Mijn kennissen zijn voor het moment in te delen in een viertal grote categorieën:
- geen interesse in kinderen
- zwanger
- bezig voor een tweede/derde/...
- net bevallen

En dan zit ik daar momenteel tussen te zweven, nergens echt bij horen, verdriet op te kroppen (want ja, je kan niet blijven zeggen dat het moeilijk is natuurlijk ) en te hopen op het feit dat ook wij misschien ooit zo'n wonder zullen meemaken.
Is er niemand (naast je man) bij wie je 'mag' blijven praten hierover?
pi_66299703
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 23:21 schreef Poppejans het volgende:
En dan duren die 2 weken vast ook nog eens heel erg laaaaaang, dat is echt zo erg als je ergens op wachten moet!
Succes met de weekjes doorkomen!
Hier hoop ik gewoon nog steeds op tekens van een naderende ongesteldheid, maar niks hoor. Ik test maar iedere maand eventjes met zo'n hele goedkope zwtest dipstick.. tja weet het anders ook niet.
Ik vraag me af wat er trouwens met mijn lichaam aan het gebeuren is. Nu lijk ik opeens ongesteld te worden (ofwel is het van dat onderzoek). Alleszins een heel rare bedoening, en ook wel heel toevallig een paar dagen na dat onderzoek. Ik snap het alleszins niet meer

@CrazyPrincess: er zijn wel een aantal mensen waar ik terecht kan, maar ik wil hen daar ook niet te veel mee lastig vallen. om dan maar te zwijgen over het feit dat ik eigenlijk bij een totaal verkeerd persoon mijn hart heb uitgestort
pi_66307984
Bij ons weten ouders, schoonouders broers en zussen ook dat het op dit moment nog niet zo wil lukken. Gisteren kwam toevallig mijn schoonmoeder langs met haar vriendin die "heldervoelend" is. Tja je gelooft erin of niet... Ik dus wel en die had een brief voor me die ik pas open mag maken als ik zwanger ben er staat een voorspelling in.
maakte meteen de opmerking: Dus ze ziet in ieder geval dat je zwanger wordt! Maar nu brand die brief hier natuurlijk op de kast. Ik ben namelijk NIEUWSCHIERIG nummer 1.
Heeft hem voor het licht gehouden om te kijken of hij iets kon zien
Maar we zullen hem echt niet openmaken
Verder eigenlijk op dit moment niks nieuws alleen dan dat we druk aan het klussen zijn
&lt;embed src="http://babystrology.com/tickers/baby-ticker-glass.swf?parent=Hurminatore&year=2009&month=11&day=15&babycount=1" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="120" height="180"&gt;&lt;/embed&gt;
pi_66318673
In ieder geval een voor Leonieke. Vervelend dat je je nergens bij voelt horen en weinig mensen hebt met wie je je gevoel kunt delen of die in ieder geval naar je luisteren als je je even rot voelt.

Voor de rest die al heel lang wacht op twee streepjes ook Zal niet altijd even makkelijk zijn en ik kan me wel voorstellen hoe het voelt, maar hoe het echt is weet ik niet. En ik hoop dat jullie allemaal snel zwanger worden!

Hurminatore: have fun met klussen
pi_66332248
judes, ik had helemaal over je lieve reactie heengelezen... dank je wel!
en ik had daarbij dus ook je positieve ovutest gemist... heb je hem goed gebruikt?
leonieke ik begrijp de gevoelens die je beschrijft heel goed. ik ben op het moment gewoon jaloers als ik een dikke (zwangere) buik zie, maar niet met afgunst, maar gewoon van: dat wil ik ook... maar mensen weten niet altijd hoe ze subtiel moeten vragen hoe het gaat met de kinderwens... (kreeg van een collega toen een andere collega zwanger was de vraag: steekt dat jou niet, dat zij zwanger is en jij niet? hoezo lekker bot?)
verder probeer ik hier uit mijn depri-kuiltje te klauteren, dus als iemand me even een touwladder kan toewerpen? (maar serieus, het wordt echt tijd voor lente en zomer met zon, veel zon! Ik ben al wat vatbaarder voor de winterdip, maar nu gaat er ook wat depressiviteit mee gepaard... het valt nog mee hoor, maar het gaat wel weer de verkeerde kant op merk ik zelf. en als ik het zelf merk, dan gaat het niet goed)
pi_66335557
quote:
Op zondag 22 februari 2009 02:32 schreef mijsje het volgende:
en ik had daarbij dus ook je positieve ovutest gemist... heb je hem goed gebruikt?
leonieke ik begrijp de gevoelens die je beschrijft heel goed. ik ben op het moment gewoon jaloers als ik een dikke (zwangere) buik zie, maar niet met afgunst, maar gewoon van: dat wil ik ook... maar mensen weten niet altijd hoe ze subtiel moeten vragen hoe het gaat met de kinderwens... (kreeg van een collega toen een andere collega zwanger was de vraag: steekt dat jou niet, dat zij zwanger is en jij niet? hoezo lekker bot?)
verder probeer ik hier uit mijn depri-kuiltje te klauteren, dus als iemand me even een touwladder kan toewerpen? (maar serieus, het wordt echt tijd voor lente en zomer met zon, veel zon! Ik ben al wat vatbaarder voor de winterdip, maar nu gaat er ook wat depressiviteit mee gepaard... het valt nog mee hoor, maar het gaat wel weer de verkeerde kant op merk ik zelf. en als ik het zelf merk, dan gaat het niet goed)
Hee mijsje, ik denk dat we dat soort jaloezie allemaal wel herkennen hoor. Ik in ieder geval al wel, en dat al na de twee weken dat we besloten hebben te stoppen met de pil.
Subtiliteit over kinderwensen, ja die schijnt maar weinig te bestaan geloof ik. Mensen schijnen het allemaal maar heel vanzelfsprekend te vinden.
Maar troost je, er zijn gelukkig ook heel veel mensen die precies weten hoe je je voelt, of in het zelfde schuitje zitten/hebben gezeten. En het jammere is natuurlijk, dat je die mensen bijna niet ziet, omdat die juist heel subtiel geen vragen stellen over een zo gevoelig onderwerp.

En inderdaad, laat die lente maar komen met de bloemetjes en de bijtjes, dan kunnen we hier allemaal eitjes gaan leggen en streepjes gaan zien
  zondag 22 februari 2009 @ 12:49:42 #214
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66337027
Poezebeest, welkom! Je staat in het lijstje hoor!
pi_66338026
Daar was ik weer, de duivels zijn vanacht/vanmorgen gekomen
Eindelijk! Want wachten tot ze komen is ook niks.. zeker niet als je paar keer negatief getest heb

Nu kunnen we tenminste verder, deze cyclus was dus 37 dagen.
Nu voor mijn volgende weer 37 aanhouden? Vorige maand was ik 30 dagen.
Heb maar even er tussen in gedaan (33 dagen) dus mijn NOD mag naar 27 maart

Vanmorgen naar een doop geweest en als je dan dat kindje ziet, dan kriebelt het toch wel heel heel erg maar op dat zelfde moment heb je buikpijn van je ongesteldheid die net is komen aanzetten
pi_66339704
quote:
Poezebeest gooit een touwladdertje naar Mijsje om haar uit het kuiltje te helpen. Doet er ook even een zonnedansje achteraan zodat de zon komt kijken wie er zo idioot staat te dansen en zal de zon dan vragen om te blijven want van dit weer wordt zelfs de meest positief ingestelde persoon lichtelijk depressief.
pi_66339871
quote:
Op zondag 22 februari 2009 13:23 schreef Ciscostar het volgende:
Daar was ik weer, de duivels zijn vanacht/vanmorgen gekomen
Eindelijk! Want wachten tot ze komen is ook niks.. zeker niet als je paar keer negatief getest heb

Nu kunnen we tenminste verder, deze cyclus was dus 37 dagen.
Nu voor mijn volgende weer 37 aanhouden? Vorige maand was ik 30 dagen.
Heb maar even er tussen in gedaan (33 dagen) dus mijn NOD mag naar 27 maart

Vanmorgen naar een doop geweest en als je dan dat kindje ziet, dan kriebelt het toch wel heel heel erg maar op dat zelfde moment heb je buikpijn van je ongesteldheid die net is komen aanzetten
Fijn dat je nu in ieder geval weet waar je aan toe bent, jammer dat het dan de duivel himself is die je dat laat weten. Ik vind het ook lastig die cyclus, die onzekerheid wanneer ze komen. Toen ik aan de pil was vond ik het heerlijk om te weten wanneer ik zou menstrueren, nu ben ik de controle kwijt! En daar ben ik niet zo goed in, zucht
pi_66340219
poezebeest! *nog wat controle zoekt om naar poezebeest te sturen... is goeie ruil...*
Minniemin, je hebt gelijk, je hoort vooral van de mensen die er niet goed mee om weten te gaan. (ehm, lees hier, niet goed voor mij, dat is ook anders per persoon...) ik doe m'n best om er doorheen te kijken en door te gaan, maar ruim anderhalf jaar is wel lang om dat helemaal positief te blijven doen... zeker als je haast hebt... (mijn moeder is zo ziek dat we niet weten of ze het wel haalt om een kleinkind te zien, of zelfs maar te horen dat ze oma wordt...het moet haar eerste worden)
Cisco, fijn dat de er nu dan zijn, dan kun je door! Ik zou gewoon die 30 dagen aanhouden en dit als een lang uitstapje beschouwen. en als je niet wil dat iedereen je platgooit met suggesties om te testen, kun je je nieuwe NOD ook even bewaren... (wil niet zeggen dat ik het niet wil weten hoor, maar zo zou ik het doen denk ik...) Op naar de nieuwe ronde, en op naar twee streepjes Cisco!
  zondag 22 februari 2009 @ 15:31:58 #219
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_66342008
Voor alle dames die het nodig hebben
Blijf moed houden! hoewel dat soms makkelijker gezegd is dan gedaan...

Hier maar iets eerder aan het klussen gegaan dan mijn ticker aangeeft. Gebaseerd op mijn gevoel.
Ben benieuwd of deze ronde ons een 2e streepje oplevert

Nog leuke anekdote:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_66342222
quote:
De winter zal er hier volgens mij ook wel voor iets tussen zitten. Ik wil zomer en zon en warmte En terrasjes doen met vrienden
Dat 'jaloerse' gevoel herken ik ook wel een beetje. Maar ik zet het opzettelijk tussen aanhalingstekens, omdat ik het voor die mensen zo fijn vind, maar het gewoon ook graag wil Nu maar hopen dat we binnenkort weer kunnen klussen voor een tweede streepje
pi_66351512
quote:
Op zondag 22 februari 2009 14:35 schreef mijsje het volgende:
poezebeest! *nog wat controle zoekt om naar poezebeest te sturen... is goeie ruil...*
Minniemin, je hebt gelijk, je hoort vooral van de mensen die er niet goed mee om weten te gaan. (ehm, lees hier, niet goed voor mij, dat is ook anders per persoon...) ik doe m'n best om er doorheen te kijken en door te gaan, maar ruim anderhalf jaar is wel lang om dat helemaal positief te blijven doen... zeker als je haast hebt... (mijn moeder is zo ziek dat we niet weten of ze het wel haalt om een kleinkind te zien, of zelfs maar te horen dat ze oma wordt...het moet haar eerste worden)
Cisco, fijn dat de er nu dan zijn, dan kun je door! Ik zou gewoon die 30 dagen aanhouden en dit als een lang uitstapje beschouwen. en als je niet wil dat iedereen je platgooit met suggesties om te testen, kun je je nieuwe NOD ook even bewaren... (wil niet zeggen dat ik het niet wil weten hoor, maar zo zou ik het doen denk ik...) Op naar de nieuwe ronde, en op naar twee streepjes Cisco!
Ik hou hem gewoon op 27 maart (33 dagen, dan heb ik hem ruim genomen )
  zondag 22 februari 2009 @ 20:40:39 #222
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66352052
Jammer Ciscostar. Ik heb je datum aangepast.
  zondag 22 februari 2009 @ 21:01:11 #223
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66352760
quote:
Op maandag 16 februari 2009 13:21 schreef wolletjebol het volgende:
hmmm, ik lees over allemaal ... balen Tierrr en Sterrenmunt! nieuwe ronde nieuwe kansen...)
Welkom MinnieMin! Leuk om weer nieuwe gezichten te zien hier
hier is het ondertussen een misselijke bedoeling... ik was het hele weekend misselijk en moest vrijdag zelfs spugen... maar ik heb woensdag pas m'n NOD, dus het zal wel niks met elkaar te maken hebben... (ondanks zere borsten enz...) ik durf ook nergens op te hopen wat dat betreft...
we gaan het zien!
Hoe is het bij jou nu? Heb je nog getest deze week, of was het niet nodig?
pi_66355380
Zo weer thuis

Cisco, balen zeg dat de duivels gearriveerd zijn. Ik had echt goede hoop voor je. Wat een lange cyclus ook ineens, vaag hoor...

Verder een welgemeende knuffel voor de meiden die het nodig hebben

Hier nog niets, maar dat had ik ook nog niet verwacht. Uitgaande van m'n positieve ovulatietest zou ik komend weekend de duivels mogen gaan verwachten. Maar ik hou een slag om de arm... Het is trouwens opvallend te noemen hoe weinig kwaaltjes ik heb. Geen kwaaltjes die duivels aankondigen en geen die op een andere wijze op hormonen duiden. Ja m'n borsten raken weer gespannen, maar daar zoek ik niets meer achter. Verder wat kleine krampjes in de onderbuik, maar dat kunnen ook m'n darmen zijn Ik verwacht er niet veel van deze maand...
pi_66358316
quote:
Op zondag 22 februari 2009 21:01 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Hoe is het bij jou nu? Heb je nog getest deze week, of was het niet nodig?
lief dat je aan me denkt... ik was 2 dagen te laat, wat eigenlijk op het punt om te testen, maar toen voelde ik m'n rug... ik dacht, ik wacht wel even tot morgenochtend, en ja hoor: helaas...
ik weet geen nieuwe NOD, aangezien m'n cyclus zich niet goed aan een vast aantal dagen houdt...
(ik was zo teleurgesteld, ik dacht: ik ga maar even lurken...)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')