quote:Op zondag 15 februari 2009 12:34 schreef Butterfly91 het volgende:
Meezoekpost.
Uit de comments: Trance Generators - Do You Wanna Balloon (Trance Generators 1 £ Mix)quote:
Teveel moeite om de comments door te kijken?quote:
Niet toevallig iets van Captain Jack?quote:Op zondag 15 februari 2009 16:37 schreef Mr_DG het volgende:
Ik zoek een nummer, waarin een donkere rapper (Amerikaans ofzo) in het refrein steeds iets van Major, Major roept. Beetje vaag maargoed.
Zij heten The Fringe.quote:Op zondag 15 februari 2009 17:38 schreef 2dope het volgende:
Edit: nevermind, gevonden.
tnxquote:Op zondag 15 februari 2009 19:23 schreef rosstek het volgende:
St Germain : Rose rouge.
Neej lijkt me niet, volgens mij een vrij nieuw nummer, zag em gisteren op tv bij een of andere videomix van mtv.quote:Op zondag 15 februari 2009 17:27 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Niet toevallig iets van Captain Jack?
Heb je de comments gelezen?quote:
quote:I believe the first song is a remix of abacus 2
quote:Second track is "Here come the drums" by Doc Scott to anyone who's interested
quote:Op zondag 15 februari 2009 17:07 schreef PAA-053 het volgende:
2. Dancenummer met iets wat lijkt op de volgende tekst erin: oo singulek (een aantal keren achter elkaar).
Nee helaas, het nummer dat ik zoek is wat meer dance. Echt een clubnummer. En die rare tekst...zo klinkt het echtquote:
het is ook niet Jean claude Ades - Shingaling ?quote:Op maandag 16 februari 2009 11:12 schreef PAA-053 het volgende:
[..]
Nee helaas, het nummer dat ik zoek is wat meer dance. Echt een clubnummer. En die rare tekst...zo klinkt het echt
Nope helaas, ook niet....het nummer heeft niet die Cubaanse stijl zegmaar.quote:Op maandag 16 februari 2009 11:31 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
het is ook niet Jean claude Ades - Shingaling ?
Ja ik had de comments gelezen,quote:
Uitgaan, dus het kan een clubmix zijn....maar die tekst van 'oo singulek' wordt een meerdere keren, snel achter elkaar gezongen. Dat lijkt me wel echt een onderdeel van het oorspronkelijke nummer.quote:Op maandag 16 februari 2009 12:07 schreef Paul-89 het volgende:
Waar heb je het nummer gehoord uit een reclame/ radio /uitgaan ?
deze misschien?quote:Op zondag 15 februari 2009 16:37 schreef Mr_DG het volgende:
Ik zoek een nummer, waarin een donkere rapper (Amerikaans ofzo) in het refrein steeds iets van Major, Major roept. Beetje vaag maargoed.
quote:Op maandag 16 februari 2009 20:11 schreef fRiEtJeSaTe het volgende:
Op TV is nu een reclame voor films op RTL(7?), ik zoek het liedje dat daarin gedraaid wordt.
(zweverig meisjesliedje).
Chemical Brothers - Do it Againquote:Op maandag 16 februari 2009 18:54 schreef PAA-053 het volgende:
[..]
Uitgaan, dus het kan een clubmix zijn....maar die tekst van 'oo singulek' wordt een meerdere keren, snel achter elkaar gezongen. Dat lijkt me wel echt een onderdeel van het oorspronkelijke nummer.
Ook niet...'mijn' nummer wordt gezongen door een vrouw. Minder techno dan dit nummer....quote:Op maandag 16 februari 2009 22:30 schreef donroyco het volgende:
[..]
Chemical Brothers - Do it Again
tevens tvp.
De Stikpes - Unne spijker in munne kop?quote:Op maandag 16 februari 2009 21:18 schreef wayn het volgende:
Ik zoek een carnavalsnummer..... gaat zo:
ridadapdap di weeeeejooooooooooooo di weeeeejoooooooooo
ofzo haha
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:26 schreef EeFJeH het volgende:
Het muziekje bij 1.40 minuten:
En deze (gelijk vanaf het begin)
Dacht dat het van Mario was, maar welke tune weet ik nietquote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:45 schreef Lotte. het volgende:
Ik zit hier al dagen mee, maar ik kom er niet uit. In de reclame vanringtonekings.nl op Comedy Central
, waarin een meisje een lift met allemaal mannen in stapt en vervolgens zo'n hi-la-ri-sche scheetringtone heeft, speelt op de achtergrond een liedje dat ZO herkenbaar is. En ik kom er maar niet op waar het van is, volgens mij van een spelletje
HELP! Bij voorbaat dank ^t^
Ja wij dus ookquote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:52 schreef donroyco het volgende:
[..]
Dacht dat het van Mario was, maar welke tune weet ik niet
http://home2.swipnet.se/~w-22134/nmm/smb314.midquote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:56 schreef Lotte. het volgende:
[..]
Ja wij dus ookWe zijn alle NES-liedjes al afgeweest, maar zijn er nog niet achter. Meen me ook te herinneren dat het uit een later spel was en volgens mij ook bij een menu of bij iets waar je moet wachten of op start moet drukken. Aargh
Gevonden! Deze was het niet, het was de theme van Super Mario Land voor de GB. We wisten ook ineens waar we 'm van kenden: hij zit in de Mario Medley van Daigasso! Band brothers voor de DSquote:Op dinsdag 17 februari 2009 01:03 schreef donroyco het volgende:
[..]
http://home2.swipnet.se/~w-22134/nmm/smb314.mid
Geen dank, op tv is wel een slowversie te horenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 01:07 schreef Lotte. het volgende:
[..]
Gevonden! Deze was het niet, het was de theme van Super Mario Land voor de GB. We wisten ook ineens waar we 'm van kenden: hij zit in de Mario Medley van Daigasso! Band brothers voor de DSYES! Dankjewel voor je hulp iig
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 08:41 schreef babba het volgende:
Ik zoek een trance nummer, ik heb hem nu 2 keer op TMF voorbij zien komen maar ik vergeet steeds de artiest / titel te bekijken. De clip lijkt te zijn gemaakt op basis van een computergame.
Iemand? BVD
Neej, dat is m niet, maar wel bedankt. Heb em gevonden, het was Flo-rida - in the Ayer.quote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:55 schreef PICHT het volgende:
Crosspost wegens slot:
Iemand die weet hoe dat ene nummer van die bier reclame met die slak heet? Klinkt wel Russisch.
Jep, maar alsnog bedankt dat je de moeite nam om het te vragen.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:16 schreef bigmouse het volgende:
sorry picht was hier naar op zoek, maar ik zie dat je het al hebt gevonden.
Als ik me niet vergis is het niet een bestaand nummer. Heb even wat research gedaan en is gemaakt door een bedrijf, namelijk SoundScape.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:38 schreef bigmouse het volgende:
Ik ben op zoek naar de muziek van de reclame van Pickwick fruit wellness.
Die reclame waar een gezin in een boomgaard zit en de zakjes fruitthee van Pickwick uit de boom plukt.
weet iemand wie dat zingt? de reclame is te zien op http://sample.de.nl/Pickwickfruitwellness/
Juist, en wordt ook niet officieel uitgebracht. Is vaak erg zonde veel vraag naar altijd.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:08 schreef bigmouse het volgende:
O da's jammer, want dan heb je vaak copy right waar je niet omheen kunt en dat betekent dat je het dus niet kunt downloaden
Dat is hem iddquote:
Daft Punk - One More Timequote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:28 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Hoi
Ik zoek een nummertje wat al wat ouder is maar inmiddels al in diverse remixen is uitgebracht..
Ik weet niet zeker of het nummer echt uit de jaren 90 Toen hoorde ik het iig voor het eerst..
Er wordt iets gezongen wat lijkt op "you don't stop".. en het refrein wordt gefloten..
Dat klinkt weer als "The Riddle" ..
Wie o wie ..
?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:28 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Hoi
Ik zoek een nummertje wat al wat ouder is maar inmiddels al in diverse remixen is uitgebracht..
Ik weet niet zeker of het nummer echt uit de jaren 90 Toen hoorde ik het iig voor het eerst..
Er wordt iets gezongen wat lijkt op "you don't stop".. en het refrein wordt gefloten..
Wie o wie ..
The Prodigy - Omen ??quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:30 schreef delano.888 het volgende:
Alleen voor de mensen die TMF kijken, eens in de zoveel tijd komt er in de reclame 3 nummers voorbij, waarvan ik onthouden heb 1 met lil wayne, die zoek ik al niet, 1 met harde trance, die zoek ik! en nog iets, nogmaals ik zoek dus de titel van die 2e, ik heb het net gemist..
In de reclame was de volgorde overigens
Onbekende - trance (gezochtte) - lil wayne. Als ik het goed heb.
quote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:28 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Hoi
Wie o wie ..
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:39 schreef timmiez het volgende:
Hey forumpeople,
Ik kan even niet op de naam komen van een nummer die ik nodig heb, waarschijnlijk weet de eerste die hem hoort het wel.. gaat om het nummer uit dit filmpje die op 25:05 begint.
http://www.bnn.nl/page/st(...)0bce1bab0fd3aa7088c1
Alvast bedankt!
O Natuurlijk... nummer zit gewoon in Snatch!quote:Op woensdag 18 februari 2009 00:39 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Oasis - Fucking In The Bushes
Uit Snatch uiteraard.
Barrie Gledden - Castaway?quote:Op woensdag 18 februari 2009 01:17 schreef markcoret het volgende:
Hallo, ik zoek het nummer wat in de reclame van de nieuwe Fifth Gear europe wordt afgespeelt...
tnx m
klinkt als iets Shadows-achtigquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:18 schreef Maartel het volgende:
Indien mogelijk zoek ik de naam van de muziek onder deze scène..
(ik weet niet zeker of t speciaal gemaakt is voor de serie, of geleend van de soundtrack van een andere film)
Gigi D'Agostini - The Riddlequote:Op woensdag 18 februari 2009 20:28 schreef Ange-of-death het volgende:
Hey ik ben op zoek naar de muziek van de clip waar je dit mannetje de hele tijd ziet lopen.
[ afbeelding ]
Ken het deuntje wel maar kan even niet meer op de naam komen..
Heb nummer 1 gevonden!quote:Op zondag 15 februari 2009 17:07 schreef PAA-053 het volgende:
Deze stond vanuit het vorige topic nog open, even aangevuld met 2 nieuwe
1. Een nummer in het IJslands, dat in IJsland behoorlijk populair is, met name onder homo's en lesbiennes. Het nummer gaat over liefde, in het bijzonder vrije liefde tussen homo's en lesbiennes. Het is een dancenummer, gezongen door een man. De naam werd in mijn oor geschreeuwd maar dat was ten eerste onverstaanbaar en ten tweede IJslands, wat ik maar een heel klein beetje spreek. Het schijnt een beetje het lijfnummer van de gayscene in IJsland te zijn. Echt diep respect voor degene die deze weet
2. Dancenummer met iets wat lijkt op de volgende tekst erin: oo singulek (een aantal keren achter elkaar).
3. Dancenummer met de vorige tekst erin, zoals ik het verstond:
You'll be mine (2x)
freedom my home
the place
BVD!
hebbes:quote:Op donderdag 19 februari 2009 08:45 schreef MikeyMo het volgende:
Ik zoek een liedje met de tekst:
toet toet toet, in mijn favoriete file
toet toet toet, lekker wachten op 4 wielen
quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:27 schreef M_Frohike het volgende:
Hallo!
Ik ben op zoek naar een stukje songtekst:
In het nummer Black Soul Choir van 16 Horsepower zingt hij na het refrein 2 keer 'ooohhh... blablabla my way'. O.i.d. Dat stukje staat op geen enkele site bij de lyrics vermeld!
WIe verstaat de beste man?
Mag dat trouwens ook in dit topic?
ah, dat is het dus! thanx!quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:37 schreef ruud.nl het volgende:
Oh, he rises in my way.
http://www.mtv.com/lyrics(...)/828593/lyrics.jhtml
Helaas, dat is hem niet. Het was vrij recent. Reclame voor films op rtl-zender, dus zal wel niet meer voorbij komen.quote:
Gebruik Google in combinatie met de tracknaam...quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:08 schreef fRiEtJeSaTe het volgende:
[..]
Ook ben ik op zoek naar dit geweldige nummer, maar niet de naam, gewoon waar ik deze versie kan kopen!
Lijkt er enigzins op, maar carribean blue heb ik al grijs gedraait dus ik weet 100% dat dat hem niet is.quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:43 schreef -Peach het volgende:
Comments:
Yeah it's Enya it sounds like Carribean Blue. And apparently Enya's dead!![]()
lijkt er iig wel op!
The Doors - Gloriaquote:Op donderdag 19 februari 2009 23:15 schreef hobbs het volgende:
Ik maak mezelf horendol omdat ik er niet opkom.
Was een clip die volgens mij begin 2008 af en toe op TV kwam. In de clip zag je hoe iemand op een scooter stapte en naar een locatie waar een band aan het optreden was (zonder publiek).
Het deed mij denken aan David Bowie en ik dacht even dat het de band van z'n zoon was, maar dat was 't niet.
En in de tekst zingt de zanger een of twee keer g l o r i a (dus zingen alsof 't gespeld wordt).
Hopelijk kan iemand er iets mee.
Rudenko - Everybodyquote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:49 schreef Dirkos1987 het volgende:
Ik zoek een beetje dance house achtig nummer wat af en toe op tmf komt.
Ik weet alleen hoe de clip gaat,
Zijn een groep dames in beetje leger achtige kleding die daar beetje staan te dansen ( en volgens mij dansen ze om 1 vent heen)
hoop dat dit duidelijk genoeg is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |