quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:05 schreef pinquit het volgende:
Ja, ikea Utrecht is open![]()
nee totoro nog niet gekeken, morgenavond wordt m denkoeh daar heb ik zin in
![]()
houd je van manga? ken je de serie fruits baskets? very lovable
onze poes is krolszo krols! jip en janneke zin dit
![]()
elke keer als ze een hoge toon hoort, gaat dr kont omhoog. dus elke keer als max begint te praten bijv![]()
toenet liet anne een boer en zei: "Pardon!" hoppaaa, kont omhoog
pinq, je moet dierenartsassistente worden!!!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:05 schreef pinquit het volgende:
Ja, ikea Utrecht is open![]()
nee totoro nog niet gekeken, morgenavond wordt m denkoeh daar heb ik zin in
![]()
houd je van manga? ken je de serie fruits baskets? very lovable
onze poes is krolszo krols! jip en janneke zin dit
![]()
elke keer als ze een hoge toon hoort, gaat dr kont omhoog. dus elke keer als max begint te praten bijv![]()
toenet liet anne een boer en zei: "Pardon!" hoppaaa, kont omhoog
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:16 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Het zijn maar anaalkliertjes, hoor![]()
Part of the job!
Ik wil een Hastens, compleet met ruitjes motiefquote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:29 schreef huuphuup het volgende:
ohjaaa dat wil ik ook nog! Een 1.80m breed boxspring beddoe maar zo'n Auping, of n Hästens. (En 10 miljoen op de bank ook graag
)
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:30 schreef RockabeIIa het volgende:
ah dat scheelt weer een kont fohnen
ik heb ooit een reclame gezien voor een auto in samenwerking met Hästens, met van die stoelen met ruitjesmotiefquote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:31 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik wil een Hastens, compleet met ruitjes motief![]()
Wat een heerlijke bedden lijken me dat!
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:33 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ik heb ooit een reclame gezien voor een auto in samenwerking met Hästens, met van die stoelen met ruitjesmotief![]()
Lijkt me geen goeie combi, een Hästens zitting in je auto. Ga je ronkend de snelweg over
Ja Pinq, doe es uitgaan, vent scoren! Vanavond is wel een goeie avond daarvoor
ken jij die dan???quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:34 schreef RockabeIIa het volgende:
ik vind mensen die flessen in konten van dieren steken wel zo akelig!
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:34 schreef chacama het volgende:
heb nog wel een 3-liter fles bubbels staan. Dus ik zal even ontkurken (dan kan ie in dat gat van die ene hond) en inschenken...
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:30 schreef RockabeIIa het volgende:
ah dat scheelt weer een kont fohnen
oooooooh!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:35 schreef pinquit het volgende:
[..]idd, dat is geen goed plan
en uitgaan vanavond.. ben beetje moe en dikgegeten vandaagen skadhd wil niet omdat dr wenkbrauwen eraf zijn
maar ik mag t niet zeggen.
heu, nu ken ik er ook één!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:37 schreef RockabeIIa het volgende:
Ja bix, maar ik weet niet waar der huis woont![]()
ahumquote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:36 schreef Rewimo het volgende:
Gezellig onderwerp weer
* Rewimo blij is dat ze katten heeft
Mijn kater kan geeneens meer krols/geil zijn, zn piemel en ballen zijn erafquote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:37 schreef pinquit het volgende:
het stomme is, het ging eigenlijk over mijn kat.
hahaha nee, ze heeft heeeeele lichte wenkies, en ze kleurt ze altijd in maar ze heeft max naar bed gebracht en nu zit al dat poeder op max zn kussenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:37 schreef huuphuup het volgende:
Hahahahhahaa waarom zijn dr wenkbrouwen eraf? Heeft mn zusje een keer gehad met het aansteken van dr sigaretboven het gasfornuis *woesh* weg wenkbrauw
![]()
Krolse honden zie je niet vaak neequote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:37 schreef pinquit het volgende:
Ik las hem terug en zag dat het niet klopt. Ik zwijg maar even voordat ik het alleen maar erger maak...quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:37 schreef RockabeIIa het volgende:
Ja bix, maar ik weet niet waar der huis woont![]()
[..]
Scheer je weg jijquote:
hahaha en Max heeft morgenochtend een lekker gepoederd hoofdquote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:39 schreef pinquit het volgende:
[..]
hahaha nee, ze heeft heeeeele lichte wenkies, en ze kleurt ze altijd in maar ze heeft max naar bed gebracht en nu zit al dat poeder op max zn kussen
Bix, nu ga je te ver hoorquote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:39 schreef bixister het volgende:
[..]
hihi 'wie heeft ze niet!' zou ik bijna zeggen.
haha die wordt wakker met een extra paar wenkbrauwenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:40 schreef huuphuup het volgende:
[..]
hahaha en Max heeft morgenochtend een lekker gepoederd hoofd
Vreemde manier van naar bed brengen heeft ze danquote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:39 schreef pinquit het volgende:
[..]
hahaha nee, ze heeft heeeeele lichte wenkies, en ze kleurt ze altijd in maar ze heeft max naar bed gebracht en nu zit al dat poeder op max zn kussen
mijnes heeft me vandeweek aan een tetanusprik geholpen. Wist je dat al?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:37 schreef Poppejans het volgende:
[..]
![]()
Dan krijg ik ook altijd een hap, als ik aan haar teckelbilletjes zit !(om daar te kammen)
Dus gelukkig dan maar dat het niet hoeft.
Ik wil wel een glaasje bubbels!
Gaan er nog meer mensen aankomende week naar de huishoudbeurs? Het thema is ook bubbels.
Ik ga maandag met trolley en al, mensen omver rijden
z'n piemel ook?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:38 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Mijn kater kan geeneens meer krols/geil zijn, zn piemel en ballen zijn eraf
gelukkig was ik erbij, anders ging ik nu ook twijfelenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:41 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Vreemde manier van naar bed brengen heeft ze dan
ik weet ook niet hoe het zo ver gekomen is, Pinqquote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:37 schreef pinquit het volgende:
nou k weet nie wat je straks nog allemaal gaat doen maar t kan nog ehquote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:41 schreef Moonah het volgende:
Ga je lekker Snooperd!?
Anyway, trusten dames, het was weer gezellig....
jaja, ook hier spannende zaterdagavonden!
ik weet 't wél, rockabillenkoek!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:42 schreef RockabeIIa het volgende:
ik weet ook niet hoe het zo ver gekomen is, Pinq
Ja ik las het ja, ook bij een ''angst'/schrik'' hap zo te lezen. Die van mij doet dat ook bij een erg onverwachte beweging o.a. Gelukkig maar heel soms hoor, maar puur uit angst.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:41 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
mijnes heeft me vandeweek aan een tetanusprik geholpen. Wist je dat al?
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:41 schreef pinquit het volgende:
[..]
gelukkig was ik erbij, anders ging ik nu ook twijfelen
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:45 schreef RockabeIIa het volgende:
'Peeeeeeeeeeeedddddy kom es! Kom es hiehier knuffel aaie!!!!'
En dat steeds harder
je lijkt wel een tikkeltje anaal gefixeerd, roxis!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:41 schreef RockabeIIa het volgende:
mijnes heeft me vandeweek aan een tetanusprik geholpen. Wist je dat al?
* Fuente veegt de cola van het schermquote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:46 schreef bixister het volgende:
[..]
je lijkt wel een tikkeltje anaal gefixeerd, roxis!
Tnx! Heb toch liever wodka, maar ja, kan niet kieskeurig zijn.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:45 schreef huuphuup het volgende:
Ingrid neem mijn bubbels maar, ik heb sap met spa gekregen![]()
Ik heb al tig jaar honden en het gzd nog nooit meegemaaktquote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:30 schreef Poppejans het volgende:
Gatverdamme! Moet iedere hond dat trouwens wel eens laten doen? Nee toch?
Mijn hond lijkt iig nooit jeuk daar te hebben
Ehhh?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:34 schreef chacama het volgende:
heb nog wel een 3-liter fles bubbels staan. Dus ik zal even ontkurken (dan kan ie in dat gat van die ene hond) en inschenken...
quote:
jah moet je aan Reinhilde vragen of die nog wodka heeftquote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:47 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Tnx! Heb toch liever wodka, maar ja, kan niet kieskeurig zijn.
Dus? Als het maar schoon is toch?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:46 schreef bixister het volgende:
[..]
je lijkt wel een tikkeltje anaal gefixeerd, roxis!
stimmt, maarre gefixeerd is 'blijven hangen' he. en dat lijkt me nou net weer wat minder handig, in deze KONText.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:54 schreef RockabeIIa het volgende:
Dus? Als het maar schoon is toch?
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:57 schreef skadhd het volgende:
Pinquit heeft op de bank geplast! En in dr broek!
Wilde ik even snel tussendoor melden...
Nu is ze de rest maar op de wc aan t doen
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:57 schreef Reinhilde het volgende:
Fotoos huup? Waarvan?Duuuuuh van de vrijgezellen.
![]()
Pinq, vertel eens, wat is je type?
Vicky, tuurlijk mag je in de leer!
Ik ga wel een keer een taart-bak-cursus geven.
Voor het versieren van de taart geef ik graag het woord aan Maneek, die kan dat toch wel echt heel goed!![]()
De roze bubbels zijn jammmmmmie
volgens mij heeft een van ons 2 echt een probleem met billen en konten en ik ben het niet!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:58 schreef bixister het volgende:
[..]
stimmt, maarre gefixeerd is 'blijven hangen' he. en dat lijkt me nou net weer wat minder handig, in deze KONText.
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:57 schreef Reinhilde het volgende:
Uuuuuh....ja, het is die *klik*quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:57 schreef Reinhilde het volgende:
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:14 schreef huuphuup het volgende:
Jaaaaa foto's!!
ingrid wil ook kijkvoer geloof ik
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:33 schreef Reinhilde het volgende:
ooh ja en hij fokt ook wel eens bedenk ik me net![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.i'm so sorry
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus.![]()
quote:Op zondag 15 februari 2009 00:05 schreef huuphuup het volgende:
Hahaha, sja, als we iedereen dan toch laten delen in t kijkvoer![]()
Ik ga lekker slapen.trusten!
quote:Op zondag 15 februari 2009 00:10 schreef Noli. het volgende:
[..]
![]()
Sodekneiter! ......... *sprakeloos* .......
ja joh, weet ik veelquote:Op zondag 15 februari 2009 00:17 schreef pinquit het volgende:
Hey reinhilde wat gezellig, goed idee!!
stappen? haha in het bruisende uitgaansleven van G.
Met Kimsie goed. en met Tyler gaat het de goede kant op. (zie topic)quote:Op zondag 15 februari 2009 00:17 schreef pinquit het volgende:
Ingrid hoest met je kindjes?
Aww Jetty..daar heeft m`n moejse als trimster gewerkt in een donker en grijs verledenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:28 schreef Reinhilde het volgende:
http://www.jetty.nl/prodimages/61.jpg
Dry Foam340gr
droog shampoo. Reinigen zonder water, bijv. ronde de anus na het uitdrukken van de anaalklieren.
quote:Op zondag 15 februari 2009 00:19 schreef Reinhilde het volgende:
[..]
We kunnen ook wel naar mijn vaste stekjes in Soho gaan, maar dat is weer zo ver weg he...
nee niet echt..quote:Op zondag 15 februari 2009 09:42 schreef pinquit het volgende:
kan je niet ergens op inet een gebruiksaanwijzing vinden?
Ook een hart aan de deur gekregen?quote:
had je gisteren moeten zeggen, dat was waarschijnlijk genoeg reden voor ska geweest om tóch naar DH te willenquote:Op zondag 15 februari 2009 10:52 schreef huuphuup het volgende:
Wie heeft er zin om vandaag met mij Den Haag in te gaan op jacht naar een z-broek?![]()
ik moet eraan geloven maar ik ken Den Haag verder niet zo goed. Ik wil eigk naar R'dam maar ik heb nog niet zo'n rottig ov-chip-kreng
doen we mini-meeten
ja nee ik had al helemaal gedachteloos afgerekend enzo toen ik 1 pakje in mn handen geduwt kreeg. En toen dacht ik van heuh? het was best veel boodschappen toch? Mja, net niet veel genoegquote:Op zondag 15 februari 2009 11:06 schreef pinquit het volgende:
whahaha kon je niet nog even een pakje kauwgom erbij doen ofzo
2quote:Op zondag 15 februari 2009 10:55 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ook een hart aan de deur gekregen?
Ik heb ze nog niet geproeft
ohw dan eh, mag ze wel opschietenquote:Op zondag 15 februari 2009 11:21 schreef pinquit het volgende:ik denk dat ze nog slaapt
en we zouden om half 12 naar ikeavaagheid
Frisse neus halen met Jolie?quote:Op zondag 15 februari 2009 12:00 schreef Luchtbel het volgende:
Wil iemand me even oppeppen?
Ik heb zo'n ontzettende off-day. En ik voel me meteen verdrietig en vol zelfhaat en meteen bang om depressief te zijn en te worden. Dat zal allemaal wel niet. Iedereen heeft weleens een kutdag enzo dat weet ik allemaal wel. Maar ik voel me meteen zo afgrijselijk rot dat ik alleen maar helemaal niks meer wil.
Mijn man en ik zijn vandaag precies 7 jaar samenquote:Op zondag 15 februari 2009 11:35 schreef Fuente het volgende:
Goeiesmorgens!
B en ik zijn vandaag pcies 5 jaar samen
Een lekkere lange warme douche?quote:Op zondag 15 februari 2009 12:12 schreef Luchtbel het volgende:
Ik heb overzicht. Ik heb altijd lijstjes. En dat is het probleem ook allemaal niet. Ik voel me op zo'n dag gewoon meteen echt te rot. Meteen aan die zwarte kant van mezelf. Terwijl dat helemaal niet nodig is. Er is geen reden voor. Shop-therapy gaat niet werken, denk ik. Ik zou niet weten wat we nodig hebben.
Misschien dat de winter te lang duurt ja, Livelink. Ik voel me ook letterlijk en figuurlijk koud. Ik probeer maar te denken dat het vast morgen weer beter is en alles. Maar ja het is pas 12 uur vandaag.
Dat snap ik echt niet. Je bent zo'n lekker wijf!quote:Op zondag 15 februari 2009 12:00 schreef Luchtbel het volgende:
Wil iemand me even oppeppen?
Ik heb zo'n ontzettende off-day. En ik voel me meteen verdrietig en vol zelfhaat en meteen bang om depressief te zijn en te worden. Dat zal allemaal wel niet. Iedereen heeft weleens een kutdag enzo dat weet ik allemaal wel. Maar ik voel me meteen zo afgrijselijk rot dat ik alleen maar helemaal niks meer wil.
Hoe kom je daar nou weer bijquote:Op zondag 15 februari 2009 12:15 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Dat snap ik echt niet. Je bent zo'n lekker wijf!
Gefeliciteerdquote:Op zondag 15 februari 2009 12:04 schreef Faja-Lobi het volgende:
[..]
Mijn man en ik zijn vandaag precies 7 jaar samen
yep, ik had net ge-edit. Het sneeuwt en de zon schijnt. Ik denk dat ik straks lekker op teckelwandeling ga met de ipod op.quote:Op zondag 15 februari 2009 12:25 schreef Luchtbel het volgende:
Nee Rocka. Bij jullie wel?
En sorry voor het gezeur. Soms helpt het om het op te schrijven.
Marktplaats op duiken, iemand met een auto en spierballen inschakelen en een gratis zonnebank ophalenquote:Op zondag 15 februari 2009 12:20 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou weer bij![]()
Rare.
En douchen heb ik ook al geprobeerd. Sporten zit er niet in vandaag en daar heb ik eigenlijk de hele week het rotgevoel al mee weggestopt dus misschien moet het maar zo zijn vandaagMaar ik vlieg het liefst vandaag nog naar de zon.
Dat is waarschijnlijk al genoegquote:Op zondag 15 februari 2009 12:29 schreef moussy het volgende:
[..]
Marktplaats op duiken, iemand met een auto en spierballen inschakelen en een gratis zonnebank ophalen
quote:Op zondag 15 februari 2009 12:25 schreef RockabeIIa het volgende:
Ohnee, Fuente! Taalfout!!!![]()
Van harte trouwens nog! En Faja ook!
quote:
Klein ommetjequote:Op zondag 15 februari 2009 12:29 schreef Luchtbel het volgende:
We hebben geen sneeuw en geen zon hier. Teckelwandeling????
heb nog wel een oranje sok voor jequote:Op zondag 15 februari 2009 14:46 schreef moussy het volgende:
Ik wil nu ook een sok voor mn mobiel![]()
Ik ben mn rotzooi uit de keuken aan het trekken en oprumen (oftewel weggooien) Morgen het grofvuil maar bellen
Ik kreeg net een geniale ingeving, ik vond nog een slaapsokje van Cas, andere sok is weg, ff omnaaien, voet er af knippen en dan heb ik een uberkinkyfluffiemobielsok!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |