quote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:14 schreef huuphuup het volgende:
Jaaaaa foto's!!
ingrid wil ook kijkvoer geloof ik
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:33 schreef Reinhilde het volgende:
ooh ja en hij fokt ook wel eens bedenk ik me net![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.i'm so sorry
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus.![]()
quote:Op zondag 15 februari 2009 00:05 schreef huuphuup het volgende:
Hahaha, sja, als we iedereen dan toch laten delen in t kijkvoer![]()
Ik ga lekker slapen.trusten!
quote:Op zondag 15 februari 2009 00:10 schreef Noli. het volgende:
[..]
![]()
Sodekneiter! ......... *sprakeloos* .......
ja joh, weet ik veelquote:Op zondag 15 februari 2009 00:17 schreef pinquit het volgende:
Hey reinhilde wat gezellig, goed idee!!
stappen? haha in het bruisende uitgaansleven van G.
Met Kimsie goed. en met Tyler gaat het de goede kant op. (zie topic)quote:Op zondag 15 februari 2009 00:17 schreef pinquit het volgende:
Ingrid hoest met je kindjes?
Aww Jetty..daar heeft m`n moejse als trimster gewerkt in een donker en grijs verledenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:28 schreef Reinhilde het volgende:
http://www.jetty.nl/prodimages/61.jpg
Dry Foam340gr
droog shampoo. Reinigen zonder water, bijv. ronde de anus na het uitdrukken van de anaalklieren.
quote:Op zondag 15 februari 2009 00:19 schreef Reinhilde het volgende:
[..]
We kunnen ook wel naar mijn vaste stekjes in Soho gaan, maar dat is weer zo ver weg he...
nee niet echt..quote:Op zondag 15 februari 2009 09:42 schreef pinquit het volgende:
kan je niet ergens op inet een gebruiksaanwijzing vinden?
Ook een hart aan de deur gekregen?quote:
had je gisteren moeten zeggen, dat was waarschijnlijk genoeg reden voor ska geweest om tóch naar DH te willenquote:Op zondag 15 februari 2009 10:52 schreef huuphuup het volgende:
Wie heeft er zin om vandaag met mij Den Haag in te gaan op jacht naar een z-broek?![]()
ik moet eraan geloven maar ik ken Den Haag verder niet zo goed. Ik wil eigk naar R'dam maar ik heb nog niet zo'n rottig ov-chip-kreng
doen we mini-meeten
ja nee ik had al helemaal gedachteloos afgerekend enzo toen ik 1 pakje in mn handen geduwt kreeg. En toen dacht ik van heuh? het was best veel boodschappen toch? Mja, net niet veel genoegquote:Op zondag 15 februari 2009 11:06 schreef pinquit het volgende:
whahaha kon je niet nog even een pakje kauwgom erbij doen ofzo
2quote:Op zondag 15 februari 2009 10:55 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ook een hart aan de deur gekregen?
Ik heb ze nog niet geproeft
ohw dan eh, mag ze wel opschietenquote:Op zondag 15 februari 2009 11:21 schreef pinquit het volgende:ik denk dat ze nog slaapt
en we zouden om half 12 naar ikeavaagheid
Frisse neus halen met Jolie?quote:Op zondag 15 februari 2009 12:00 schreef Luchtbel het volgende:
Wil iemand me even oppeppen?
Ik heb zo'n ontzettende off-day. En ik voel me meteen verdrietig en vol zelfhaat en meteen bang om depressief te zijn en te worden. Dat zal allemaal wel niet. Iedereen heeft weleens een kutdag enzo dat weet ik allemaal wel. Maar ik voel me meteen zo afgrijselijk rot dat ik alleen maar helemaal niks meer wil.
Mijn man en ik zijn vandaag precies 7 jaar samenquote:Op zondag 15 februari 2009 11:35 schreef Fuente het volgende:
Goeiesmorgens!
B en ik zijn vandaag pcies 5 jaar samen
Een lekkere lange warme douche?quote:Op zondag 15 februari 2009 12:12 schreef Luchtbel het volgende:
Ik heb overzicht. Ik heb altijd lijstjes. En dat is het probleem ook allemaal niet. Ik voel me op zo'n dag gewoon meteen echt te rot. Meteen aan die zwarte kant van mezelf. Terwijl dat helemaal niet nodig is. Er is geen reden voor. Shop-therapy gaat niet werken, denk ik. Ik zou niet weten wat we nodig hebben.
Misschien dat de winter te lang duurt ja, Livelink. Ik voel me ook letterlijk en figuurlijk koud. Ik probeer maar te denken dat het vast morgen weer beter is en alles. Maar ja het is pas 12 uur vandaag.
Dat snap ik echt niet. Je bent zo'n lekker wijf!quote:Op zondag 15 februari 2009 12:00 schreef Luchtbel het volgende:
Wil iemand me even oppeppen?
Ik heb zo'n ontzettende off-day. En ik voel me meteen verdrietig en vol zelfhaat en meteen bang om depressief te zijn en te worden. Dat zal allemaal wel niet. Iedereen heeft weleens een kutdag enzo dat weet ik allemaal wel. Maar ik voel me meteen zo afgrijselijk rot dat ik alleen maar helemaal niks meer wil.
Hoe kom je daar nou weer bijquote:Op zondag 15 februari 2009 12:15 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Dat snap ik echt niet. Je bent zo'n lekker wijf!
Gefeliciteerdquote:Op zondag 15 februari 2009 12:04 schreef Faja-Lobi het volgende:
[..]
Mijn man en ik zijn vandaag precies 7 jaar samen
yep, ik had net ge-edit. Het sneeuwt en de zon schijnt. Ik denk dat ik straks lekker op teckelwandeling ga met de ipod op.quote:Op zondag 15 februari 2009 12:25 schreef Luchtbel het volgende:
Nee Rocka. Bij jullie wel?
En sorry voor het gezeur. Soms helpt het om het op te schrijven.
Marktplaats op duiken, iemand met een auto en spierballen inschakelen en een gratis zonnebank ophalenquote:Op zondag 15 februari 2009 12:20 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou weer bij![]()
Rare.
En douchen heb ik ook al geprobeerd. Sporten zit er niet in vandaag en daar heb ik eigenlijk de hele week het rotgevoel al mee weggestopt dus misschien moet het maar zo zijn vandaagMaar ik vlieg het liefst vandaag nog naar de zon.
Dat is waarschijnlijk al genoegquote:Op zondag 15 februari 2009 12:29 schreef moussy het volgende:
[..]
Marktplaats op duiken, iemand met een auto en spierballen inschakelen en een gratis zonnebank ophalen
quote:Op zondag 15 februari 2009 12:25 schreef RockabeIIa het volgende:
Ohnee, Fuente! Taalfout!!!![]()
Van harte trouwens nog! En Faja ook!
quote:
Klein ommetjequote:Op zondag 15 februari 2009 12:29 schreef Luchtbel het volgende:
We hebben geen sneeuw en geen zon hier. Teckelwandeling????
heb nog wel een oranje sok voor jequote:Op zondag 15 februari 2009 14:46 schreef moussy het volgende:
Ik wil nu ook een sok voor mn mobiel![]()
Ik ben mn rotzooi uit de keuken aan het trekken en oprumen (oftewel weggooien) Morgen het grofvuil maar bellen
Ik kreeg net een geniale ingeving, ik vond nog een slaapsokje van Cas, andere sok is weg, ff omnaaien, voet er af knippen en dan heb ik een uberkinkyfluffiemobielsok!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |