Frisse neus halen met Jolie?quote:Op zondag 15 februari 2009 12:00 schreef Luchtbel het volgende:
Wil iemand me even oppeppen?
Ik heb zo'n ontzettende off-day. En ik voel me meteen verdrietig en vol zelfhaat en meteen bang om depressief te zijn en te worden. Dat zal allemaal wel niet. Iedereen heeft weleens een kutdag enzo dat weet ik allemaal wel. Maar ik voel me meteen zo afgrijselijk rot dat ik alleen maar helemaal niks meer wil.
Mijn man en ik zijn vandaag precies 7 jaar samenquote:Op zondag 15 februari 2009 11:35 schreef Fuente het volgende:
Goeiesmorgens!
B en ik zijn vandaag pcies 5 jaar samen
Een lekkere lange warme douche?quote:Op zondag 15 februari 2009 12:12 schreef Luchtbel het volgende:
Ik heb overzicht. Ik heb altijd lijstjes. En dat is het probleem ook allemaal niet. Ik voel me op zo'n dag gewoon meteen echt te rot. Meteen aan die zwarte kant van mezelf. Terwijl dat helemaal niet nodig is. Er is geen reden voor. Shop-therapy gaat niet werken, denk ik. Ik zou niet weten wat we nodig hebben.
Misschien dat de winter te lang duurt ja, Livelink. Ik voel me ook letterlijk en figuurlijk koud. Ik probeer maar te denken dat het vast morgen weer beter is en alles. Maar ja het is pas 12 uur vandaag.
Dat snap ik echt niet. Je bent zo'n lekker wijf!quote:Op zondag 15 februari 2009 12:00 schreef Luchtbel het volgende:
Wil iemand me even oppeppen?
Ik heb zo'n ontzettende off-day. En ik voel me meteen verdrietig en vol zelfhaat en meteen bang om depressief te zijn en te worden. Dat zal allemaal wel niet. Iedereen heeft weleens een kutdag enzo dat weet ik allemaal wel. Maar ik voel me meteen zo afgrijselijk rot dat ik alleen maar helemaal niks meer wil.
Hoe kom je daar nou weer bijquote:Op zondag 15 februari 2009 12:15 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Dat snap ik echt niet. Je bent zo'n lekker wijf!
Gefeliciteerdquote:Op zondag 15 februari 2009 12:04 schreef Faja-Lobi het volgende:
[..]
Mijn man en ik zijn vandaag precies 7 jaar samen
yep, ik had net ge-edit. Het sneeuwt en de zon schijnt. Ik denk dat ik straks lekker op teckelwandeling ga met de ipod op.quote:Op zondag 15 februari 2009 12:25 schreef Luchtbel het volgende:
Nee Rocka. Bij jullie wel?
En sorry voor het gezeur. Soms helpt het om het op te schrijven.
Marktplaats op duiken, iemand met een auto en spierballen inschakelen en een gratis zonnebank ophalenquote:Op zondag 15 februari 2009 12:20 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou weer bij![]()
Rare.
En douchen heb ik ook al geprobeerd. Sporten zit er niet in vandaag en daar heb ik eigenlijk de hele week het rotgevoel al mee weggestopt dus misschien moet het maar zo zijn vandaagMaar ik vlieg het liefst vandaag nog naar de zon.
Dat is waarschijnlijk al genoegquote:Op zondag 15 februari 2009 12:29 schreef moussy het volgende:
[..]
Marktplaats op duiken, iemand met een auto en spierballen inschakelen en een gratis zonnebank ophalen
quote:Op zondag 15 februari 2009 12:25 schreef RockabeIIa het volgende:
Ohnee, Fuente! Taalfout!!!![]()
Van harte trouwens nog! En Faja ook!
quote:
Klein ommetjequote:Op zondag 15 februari 2009 12:29 schreef Luchtbel het volgende:
We hebben geen sneeuw en geen zon hier. Teckelwandeling????
heb nog wel een oranje sok voor jequote:Op zondag 15 februari 2009 14:46 schreef moussy het volgende:
Ik wil nu ook een sok voor mn mobiel![]()
Ik ben mn rotzooi uit de keuken aan het trekken en oprumen (oftewel weggooien) Morgen het grofvuil maar bellen
Ik kreeg net een geniale ingeving, ik vond nog een slaapsokje van Cas, andere sok is weg, ff omnaaien, voet er af knippen en dan heb ik een uberkinkyfluffiemobielsok!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |