Krolse honden zie je niet vaak neequote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:37 schreef pinquit het volgende:
het stomme is, het ging eigenlijk over mijn kat.
Ik las hem terug en zag dat het niet klopt. Ik zwijg maar even voordat ik het alleen maar erger maak...quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:37 schreef RockabeIIa het volgende:
Ja bix, maar ik weet niet waar der huis woont![]()
[..]
Scheer je weg jijquote:
hahaha en Max heeft morgenochtend een lekker gepoederd hoofdquote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:39 schreef pinquit het volgende:
[..]
hahaha nee, ze heeft heeeeele lichte wenkies, en ze kleurt ze altijd in maar ze heeft max naar bed gebracht en nu zit al dat poeder op max zn kussen
Bix, nu ga je te ver hoorquote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:39 schreef bixister het volgende:
[..]
hihi 'wie heeft ze niet!' zou ik bijna zeggen.
haha die wordt wakker met een extra paar wenkbrauwenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:40 schreef huuphuup het volgende:
[..]
hahaha en Max heeft morgenochtend een lekker gepoederd hoofd
Vreemde manier van naar bed brengen heeft ze danquote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:39 schreef pinquit het volgende:
[..]
hahaha nee, ze heeft heeeeele lichte wenkies, en ze kleurt ze altijd in maar ze heeft max naar bed gebracht en nu zit al dat poeder op max zn kussen
mijnes heeft me vandeweek aan een tetanusprik geholpen. Wist je dat al?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:37 schreef Poppejans het volgende:
[..]
![]()
Dan krijg ik ook altijd een hap, als ik aan haar teckelbilletjes zit !(om daar te kammen)
Dus gelukkig dan maar dat het niet hoeft.
Ik wil wel een glaasje bubbels!
Gaan er nog meer mensen aankomende week naar de huishoudbeurs? Het thema is ook bubbels.
Ik ga maandag met trolley en al, mensen omver rijden
z'n piemel ook?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:38 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Mijn kater kan geeneens meer krols/geil zijn, zn piemel en ballen zijn eraf
gelukkig was ik erbij, anders ging ik nu ook twijfelenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:41 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Vreemde manier van naar bed brengen heeft ze dan
ik weet ook niet hoe het zo ver gekomen is, Pinqquote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:37 schreef pinquit het volgende:
het stomme is, het ging eigenlijk over mijn kat.
nou k weet nie wat je straks nog allemaal gaat doen maar t kan nog ehquote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:41 schreef Moonah het volgende:
Ga je lekker Snooperd!?
Anyway, trusten dames, het was weer gezellig....
jaja, ook hier spannende zaterdagavonden!
ik weet 't wél, rockabillenkoek!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:42 schreef RockabeIIa het volgende:
ik weet ook niet hoe het zo ver gekomen is, Pinq
Ja ik las het ja, ook bij een ''angst'/schrik'' hap zo te lezen. Die van mij doet dat ook bij een erg onverwachte beweging o.a. Gelukkig maar heel soms hoor, maar puur uit angst.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:41 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
mijnes heeft me vandeweek aan een tetanusprik geholpen. Wist je dat al?
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:41 schreef pinquit het volgende:
[..]
gelukkig was ik erbij, anders ging ik nu ook twijfelen
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:45 schreef RockabeIIa het volgende:
'Peeeeeeeeeeeedddddy kom es! Kom es hiehier knuffel aaie!!!!'
En dat steeds harder
je lijkt wel een tikkeltje anaal gefixeerd, roxis!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:41 schreef RockabeIIa het volgende:
mijnes heeft me vandeweek aan een tetanusprik geholpen. Wist je dat al?
* Fuente veegt de cola van het schermquote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:46 schreef bixister het volgende:
[..]
je lijkt wel een tikkeltje anaal gefixeerd, roxis!
Tnx! Heb toch liever wodka, maar ja, kan niet kieskeurig zijn.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:45 schreef huuphuup het volgende:
Ingrid neem mijn bubbels maar, ik heb sap met spa gekregen![]()
Ik heb al tig jaar honden en het gzd nog nooit meegemaaktquote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:30 schreef Poppejans het volgende:
Gatverdamme! Moet iedere hond dat trouwens wel eens laten doen? Nee toch?
Mijn hond lijkt iig nooit jeuk daar te hebben
Ehhh?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:34 schreef chacama het volgende:
heb nog wel een 3-liter fles bubbels staan. Dus ik zal even ontkurken (dan kan ie in dat gat van die ene hond) en inschenken...
quote:
jah moet je aan Reinhilde vragen of die nog wodka heeftquote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:47 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Tnx! Heb toch liever wodka, maar ja, kan niet kieskeurig zijn.
Dus? Als het maar schoon is toch?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:46 schreef bixister het volgende:
[..]
je lijkt wel een tikkeltje anaal gefixeerd, roxis!
stimmt, maarre gefixeerd is 'blijven hangen' he. en dat lijkt me nou net weer wat minder handig, in deze KONText.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:54 schreef RockabeIIa het volgende:
Dus? Als het maar schoon is toch?
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:57 schreef skadhd het volgende:
Pinquit heeft op de bank geplast! En in dr broek!
Wilde ik even snel tussendoor melden...
Nu is ze de rest maar op de wc aan t doen
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:57 schreef Reinhilde het volgende:
Fotoos huup? Waarvan?Duuuuuh van de vrijgezellen.
![]()
Pinq, vertel eens, wat is je type?
Vicky, tuurlijk mag je in de leer!
Ik ga wel een keer een taart-bak-cursus geven.
Voor het versieren van de taart geef ik graag het woord aan Maneek, die kan dat toch wel echt heel goed!![]()
De roze bubbels zijn jammmmmmie
volgens mij heeft een van ons 2 echt een probleem met billen en konten en ik ben het niet!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:58 schreef bixister het volgende:
[..]
stimmt, maarre gefixeerd is 'blijven hangen' he. en dat lijkt me nou net weer wat minder handig, in deze KONText.
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:57 schreef Reinhilde het volgende:
Uuuuuh....ja, het is die *klik*quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:57 schreef Reinhilde het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |