quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:05 schreef pinquit het volgende:
Ja, ikea Utrecht is open![]()
nee totoro nog niet gekeken, morgenavond wordt m denkoeh daar heb ik zin in
![]()
houd je van manga? ken je de serie fruits baskets? very lovable
onze poes is krolszo krols! jip en janneke zin dit
![]()
elke keer als ze een hoge toon hoort, gaat dr kont omhoog. dus elke keer als max begint te praten bijv![]()
toenet liet anne een boer en zei: "Pardon!" hoppaaa, kont omhoog
pinq, je moet dierenartsassistente worden!!!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:05 schreef pinquit het volgende:
Ja, ikea Utrecht is open![]()
nee totoro nog niet gekeken, morgenavond wordt m denkoeh daar heb ik zin in
![]()
houd je van manga? ken je de serie fruits baskets? very lovable
onze poes is krolszo krols! jip en janneke zin dit
![]()
elke keer als ze een hoge toon hoort, gaat dr kont omhoog. dus elke keer als max begint te praten bijv![]()
toenet liet anne een boer en zei: "Pardon!" hoppaaa, kont omhoog
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:16 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Het zijn maar anaalkliertjes, hoor![]()
Part of the job!
Ik wil een Hastens, compleet met ruitjes motiefquote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:29 schreef huuphuup het volgende:
ohjaaa dat wil ik ook nog! Een 1.80m breed boxspring beddoe maar zo'n Auping, of n Hästens. (En 10 miljoen op de bank ook graag
)
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:30 schreef RockabeIIa het volgende:
ah dat scheelt weer een kont fohnen
ik heb ooit een reclame gezien voor een auto in samenwerking met Hästens, met van die stoelen met ruitjesmotiefquote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:31 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik wil een Hastens, compleet met ruitjes motief![]()
Wat een heerlijke bedden lijken me dat!
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:33 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ik heb ooit een reclame gezien voor een auto in samenwerking met Hästens, met van die stoelen met ruitjesmotief![]()
Lijkt me geen goeie combi, een Hästens zitting in je auto. Ga je ronkend de snelweg over
Ja Pinq, doe es uitgaan, vent scoren! Vanavond is wel een goeie avond daarvoor
ken jij die dan???quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:34 schreef RockabeIIa het volgende:
ik vind mensen die flessen in konten van dieren steken wel zo akelig!
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:34 schreef chacama het volgende:
heb nog wel een 3-liter fles bubbels staan. Dus ik zal even ontkurken (dan kan ie in dat gat van die ene hond) en inschenken...
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:30 schreef RockabeIIa het volgende:
ah dat scheelt weer een kont fohnen
oooooooh!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:35 schreef pinquit het volgende:
[..]idd, dat is geen goed plan
en uitgaan vanavond.. ben beetje moe en dikgegeten vandaagen skadhd wil niet omdat dr wenkbrauwen eraf zijn
maar ik mag t niet zeggen.
heu, nu ken ik er ook één!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:37 schreef RockabeIIa het volgende:
Ja bix, maar ik weet niet waar der huis woont![]()
ahumquote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:36 schreef Rewimo het volgende:
Gezellig onderwerp weer
* Rewimo blij is dat ze katten heeft
Mijn kater kan geeneens meer krols/geil zijn, zn piemel en ballen zijn erafquote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:37 schreef pinquit het volgende:
het stomme is, het ging eigenlijk over mijn kat.
hahaha nee, ze heeft heeeeele lichte wenkies, en ze kleurt ze altijd in maar ze heeft max naar bed gebracht en nu zit al dat poeder op max zn kussenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:37 schreef huuphuup het volgende:
Hahahahhahaa waarom zijn dr wenkbrouwen eraf? Heeft mn zusje een keer gehad met het aansteken van dr sigaretboven het gasfornuis *woesh* weg wenkbrauw
![]()
Krolse honden zie je niet vaak neequote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:37 schreef pinquit het volgende:
Ik las hem terug en zag dat het niet klopt. Ik zwijg maar even voordat ik het alleen maar erger maak...quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:37 schreef RockabeIIa het volgende:
Ja bix, maar ik weet niet waar der huis woont![]()
[..]
Scheer je weg jijquote:
hahaha en Max heeft morgenochtend een lekker gepoederd hoofdquote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:39 schreef pinquit het volgende:
[..]
hahaha nee, ze heeft heeeeele lichte wenkies, en ze kleurt ze altijd in maar ze heeft max naar bed gebracht en nu zit al dat poeder op max zn kussen
Bix, nu ga je te ver hoorquote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:39 schreef bixister het volgende:
[..]
hihi 'wie heeft ze niet!' zou ik bijna zeggen.
haha die wordt wakker met een extra paar wenkbrauwenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:40 schreef huuphuup het volgende:
[..]
hahaha en Max heeft morgenochtend een lekker gepoederd hoofd
Vreemde manier van naar bed brengen heeft ze danquote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:39 schreef pinquit het volgende:
[..]
hahaha nee, ze heeft heeeeele lichte wenkies, en ze kleurt ze altijd in maar ze heeft max naar bed gebracht en nu zit al dat poeder op max zn kussen
mijnes heeft me vandeweek aan een tetanusprik geholpen. Wist je dat al?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:37 schreef Poppejans het volgende:
[..]
![]()
Dan krijg ik ook altijd een hap, als ik aan haar teckelbilletjes zit !(om daar te kammen)
Dus gelukkig dan maar dat het niet hoeft.
Ik wil wel een glaasje bubbels!
Gaan er nog meer mensen aankomende week naar de huishoudbeurs? Het thema is ook bubbels.
Ik ga maandag met trolley en al, mensen omver rijden
z'n piemel ook?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:38 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Mijn kater kan geeneens meer krols/geil zijn, zn piemel en ballen zijn eraf
gelukkig was ik erbij, anders ging ik nu ook twijfelenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:41 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Vreemde manier van naar bed brengen heeft ze dan
ik weet ook niet hoe het zo ver gekomen is, Pinqquote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:37 schreef pinquit het volgende:
nou k weet nie wat je straks nog allemaal gaat doen maar t kan nog ehquote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:41 schreef Moonah het volgende:
Ga je lekker Snooperd!?
Anyway, trusten dames, het was weer gezellig....
jaja, ook hier spannende zaterdagavonden!
ik weet 't wél, rockabillenkoek!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:42 schreef RockabeIIa het volgende:
ik weet ook niet hoe het zo ver gekomen is, Pinq
Ja ik las het ja, ook bij een ''angst'/schrik'' hap zo te lezen. Die van mij doet dat ook bij een erg onverwachte beweging o.a. Gelukkig maar heel soms hoor, maar puur uit angst.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:41 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
mijnes heeft me vandeweek aan een tetanusprik geholpen. Wist je dat al?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |