Gaat het beetje met klussen?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:20 schreef Greys het volgende:
Ja hoi!
Ff teruglezen. Tijdens het X-factor kijken bij zussie
AARGH! *zelfkastijding doet*quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:21 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
ah man, Viev je hebt prosecco fout gespeld en nu is de TT ook fout
Inderdaad! Zit eraan te denken volgend jaar CMD te gaan doen, als ik dan wat vast werk heb de komende tijd kan ik er al wel uitquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jij moet gewoon op kamers, luie donder!
Er is toch een nieuwe serie 90210?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:22 schreef Vivi het volgende:
Ik heb 9020103844858349 op de background.
Ja man, The Fly!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:22 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ie! Wat is dat voor eng vies ding? Een vlieg?
Jawel. De film. De filmposter had ik nog nooit gezienquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:24 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ja man, The Fly!
Die ken je toch wel???
Gezelligquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:25 schreef Laureline het volgende:
Ik zal dus wel gedoemd zijn eeuwig in dit topic rond te hangen....
Dat heb ik ook steeds (of verkleinen)quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:24 schreef Syrena het volgende:
Viviiiiii! Weet jij toevallig hoe je dat automatisch vergroten uit moet op de Acer?!
Ik erger me echt wezenloos, ik raak steeds het muisgedeelte en dan ineens staan m'n letters op 200%.
Hee dat klinkt uitermate bekendquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:25 schreef Laureline het volgende:
Hello slankdames! Ik meld me even af en aan, heb net allemaal lekkers gekocht en 2 flessen wijn (in het vooruitzicht van morgen uitslapen), dus ik ga met mijn meneer Benjamin Button afkijken.![]()
Mijn hele behaalde afslankwinst heb ik er deze week weer vrolijk aangegeten, vanaf morgen dus voor de zoveelste keer op weg naar de 62 kilo. Waarna ik dat als een dolle ga vieren met hapjes en drankjes...Ik zal dus wel gedoemd zijn eeuwig in dit topic rond te hangen....
Ja, natuurlijk.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:27 schreef neen het volgende:
Hadden jullie trouwens vroeger altijd veel regeltjes "thuis"met eten/slapen/stappen en dergelijke
Nog steedsquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:27 schreef neen het volgende:
Hadden jullie trouwens vroeger altijd veel regeltjes "thuis"met eten/slapen/stappen en dergelijke
Ik heb op Tweakers gelezen hoe het uit moest, maar niet opgeslagen. Ik ga het nu uitzoeken, want het is echt bloedirritant. Tot zo *insert wegvliegende superman*quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:27 schreef Vivi het volgende:
[..]
Dat heb ik ook steeds (of verkleinen).
Ik doe steeds CRTL -.
bij mn eigen moeder iets meer dan hier bij mn stiefmaquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:27 schreef neen het volgende:
Nee, want ik ging nooit uitquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:27 schreef neen het volgende:
Mooi! Vooral het jurkje.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:29 schreef SiTuSavais het volgende:
Als sigme er nog is: hoe ging het gesprek?
En ik heb een jurkje en een paar schoenen gekocht in de uitverkoop
Ja, maar wat... echt strikt van... 3 uur thuis, als je ergens blijft eten 3 dagen van tevoren schriftelijk (in 3voud) melden waar, wat en met wiequote:
Die hadden niet zoveel zin bij mijquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:27 schreef neen het volgende:
Leuk! Jurkje doet me denken aan die (rode) oosterse jurkjesquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:29 schreef SiTuSavais het volgende:
Als sigme er nog is: hoe ging het gesprek?
En ik heb een jurkje en een paar schoenen gekocht in de uitverkoop
Mja, die schoentjes zijn eigenlijk een beetje foutquote:
Altijd doorgeven waar je naartoe gaat, op tijd thuis zijn (tijd afspreken, meestal tussen 11 en 1), op tijd aangeven als je ergens anders eet of er iemand mee-eet, op tijd aangeven waar je gaat logeren (en evt toestemming vragen) ... vond het eigenlijk wel vrij normaal, dat gezinsleden elkaar op de hoogte houden waar ze zijn, zodat het niet kan gebeuren dat iemand opeens 'kwijt' isquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:32 schreef neen het volgende:
[..]
Ja, maar wat... echt strikt van... 3 uur thuis, als je ergens blijft eten 3 dagen van tevoren schriftelijk (in 3voud) melden waar, wat en met wie
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:30 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben de Viev en Henkstory aan 't lezen. Wat een verhaalen wat een herkenning
Dat, alleen mocht ik ook wel om 3u thuiskomen, zolang we maar samen naar huis fietsten. Hoewel het heel vaak zo was dat we werden gehaald/gebrachtquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:34 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Altijd doorgeven waar je naartoe gaat, op tijd thuis zijn (tijd afspreken, meestal tussen 11 en 1), op tijd aangeven als je ergens anders eet of er iemand mee-eet, op tijd aangeven waar je gaat logeren (en evt toestemming vragen) ... vond het eigenlijk wel vrij normaal, dat gezinsleden elkaar op de hoogte houden waar ze zijn, zodat het niet kan gebeuren dat iemand opeens 'kwijt' is.
Nee. Meer van:quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:32 schreef neen het volgende:
[..]
Ja, maar wat... echt strikt van... 3 uur thuis, als je ergens blijft eten 3 dagen van tevoren schriftelijk (in 3voud) melden waar, wat en met wie
echt lekker, soort champagne, maar dan eigenlijk lekkerder (vind ik)quote:
was je zo'n regelbreekstertje?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:32 schreef Vivi het volgende:
[..]
Die hadden niet zoveel zin bij mij.
wanneer kom je langs om er 1 te drinken?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:37 schreef progje het volgende:
[..]
echt lekker, soort champagne, maar dan eigenlijk lekkerder (vind ik)
het is wat "zachter" van smaak dan champagne..
De a.h. verkoopt ook een lekkere fles, zit een soort van touwtje om de kurk
Ja, zo is het bij mij ook... best relaxed, dat laatste laat ik nu wel weten altijd omdat ik zelf altijd ongerust ben als mijn zusje het eens doetquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:36 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nee. Meer van:
half 6 eten en als je niet thuis komt even bellen
Eigenlijk wilden ze ook dat ik na het stappen thuis sliep/niet hele nachten wegbleef om te stappen, maar dat werkte in de praktijk niet zo. Wat moet mijn moeder zich zorgen hebben gemaaktIk bleef soms zomaar een dag weg zonder dat iemand wist waar ik was
Ben jij de oudste thuis? (Ouder dan je ouders zelfsquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:34 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Altijd doorgeven waar je naartoe gaat, op tijd thuis zijn (tijd afspreken, meestal tussen 11 en 1), op tijd aangeven als je ergens anders eet of er iemand mee-eet, op tijd aangeven waar je gaat logeren (en evt toestemming vragen) ... vond het eigenlijk wel vrij normaal, dat gezinsleden elkaar op de hoogte houden waar ze zijn, zodat het niet kan gebeuren dat iemand opeens 'kwijt' is.
gisteren:?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:39 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
wanneer kom je langs om er 1 te drinken?
Als mijn mama naar de ouderavond ging wisten de leraren niet wie ik wasquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:38 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
was je zo'n regelbreekstertje?
Ik wel. En ik hoop dat het met mijn kinderen net zo gaat als bij Chicolate thuisquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:40 schreef neen het volgende:
[..]
Ben jij de oudste thuis? (Ouder dan je ouders zelfs?)
Ik kijk naar Gossip Girl, ik ben obsessed door de looks van Serenaquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:39 schreef conleche het volgende:
o das voor het eerst dt ik iets moois hoor bij x factor
Mneer drinkt bijna nooitquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:40 schreef progje het volgende:
[..]
gisteren:?
sorry ben een beetje in een irritante flauwe bui
Maar is u wel een beetje een wijn drinker dan, of lust meneer alleen bier?
Mijn lief is TopGear aan het kijken, maar wat gebeurt er allemaal?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:42 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik kijk naar Gossip Girl, ik ben obsessed door de looks van Serena.
oh baco's daar ben ik 1x zo ernstig dronken van geworden op een bedrijfs-uitje.. heel gênantquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:43 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Mneer drinkt bijna nooitToevallig dit jaar 2 feestje van mn werk waar ik paar biertjes op had en toen mn nichtje overleed paar baco's s avonds.......
Zo erg Viev? Wel goed die 8ten en 9ens.
Gossip Girlquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:44 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Mijn lief is TopGear aan het kijken, maar wat gebeurt er allemaal?Vorige week gingen Blair en Serena elkaar te lijf. Bitchfights
Blair heeft net een deal gesloten met Chuck om een of ander mokkel ten gronde te richten in ruil voor haarzelf! Verder ben ik te gepreoccupeerd met de kleding en de styling om het te volgenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:44 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Mijn lief is TopGear aan het kijken, maar wat gebeurt er allemaal?Vorige week gingen Blair en Serena elkaar te lijf. Bitchfights
Ik ben maar 1 x echt goed dronken geweest maar moest toen nog naar huis fietsen......geen idee hoe ik over de maas gekomen ben met een droog pakquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:44 schreef progje het volgende:
[..]
oh baco's daar ben ik 1x zo ernstig dronken van geworden op een bedrijfs-uitje.. heel gênant
Mental note to self: laat nooit de stagiaires de baco's voor je halen in een tent waar je ze zelf mag mixen
ook mijn avond eindigde mega gênant..quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:46 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ik ben maar 1 x echt goed dronken geweest maar moest toen nog naar huis fietsen......geen idee hoe ik over de maas gekomen ben met een droog pak
Prikt het?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:46 schreef progje het volgende:
volgens mij is mijn gezicht een beetje verbrand onder de zonnebank
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mijn wangen gloeien... en ze waren een beetje rood-achtig zag ik toen ik het masker op ging brengen..quote:
Wat een bitch is het toch ookquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:45 schreef Vivi het volgende:
[..]
Blair heeft net een deal gesloten met Chuck om een of ander mokkel ten gronde te richten in ruil voor haarzelf! Verder ben ik te gepreoccupeerd met de kleding en de styling om het te volgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alsof ik die als Helpdesker deze nog niet ken.........
Het kan zijn dat het maskertje net teveel was voor je huid.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:49 schreef progje het volgende:
[..]
mijn wangen gloeien... en ze waren een beetje rood-achtig zag ik toen ik het masker op ging brengen..
ik snap het niet, want ik was nog best bruin van de vakantie en ik ben maar "braaf" 15 minuten geweest
Ben je in Drenthe?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:56 schreef Greys het volgende:
De internetverbinding in het Drentsche platteland is ook niet alles
Dan is het geen KPNquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:56 schreef Greys het volgende:
De internetverbinding in het Drentsche platteland is ook niet alles
Zeg, klik eens niet op mij!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:42 schreef Syrena het volgende:
HEBBES!
Ga naar Configuratiescherm.
Klik op Printers en Andere Hardware.
Klik op Muis
Ga naar tabje Apparaatinstellingen.
Klik op Instellingen
In het menu links op het plusje naast Aanwijzerverplaatsing klikken.
Tweede van beneden is Pinch, aanklikken, in het rechtervenster het vakje uitvinken, klik op Toepassen.
Fertig!
Het was meer aaien!quote:
OH spannend Suugquote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:01 schreef Sugar het volgende:
Oh, Muis, wij gaan morgen bij een tapasbar eten in de Dommelstraat, dus...
* Sugar fluistert: ik ben dichterbij dan je denkt...
Dat zekerquote:
Hmmm, laat ik daar dan eens een nachtje over gaan daten slapen!quote:
Ik las frituurquote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:06 schreef Vivi het volgende:
Progje: Fruitzuur geeft een milde peeling en als je huid al gevoelig is gaat dat prikken..voortaan beter eerst zonnebanken en dán masker..of neem een kalmerend masker, zoals van avocado of honing.
quote:
heb jij geen spoilerknopquote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:08 schreef neen het volgende:
Ik ben ook helemaal blij nu VVV heeft verloren van de SC![]()
Dinsdag misschien weerjalalalalalal
Je weet de stand en het scoreverloop niet dus het valt nog mee, volgende keer zal ik er wel rekening mee houdenquote:
Als het nou niet doorgaat moet je maar kijken of er bij da verdi nog plek isquote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:07 schreef Sugar het volgende:
[..]
![]()
Maarrrrrr ze moeten nog terugbellen of de reservering wel door kan gaan. En we willen slapen!
Nu niet hoor. Ik hou met moeite de megazak popcorn binnen die ik net heb opgegeten.quote:
Mini fok meet! We willen wel foto's dan!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:10 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Als het nou niet doorgaat moet je maar kijken of er bij da verdi nog plek isdan kunnen we overgooien met de kikkerbilletjes!
Zit je maar te stangen alleen Excelsior boeit mequote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:10 schreef neen het volgende:
[..]
Je weet de stand en het scoreverloop niet dus het valt nog mee, volgende keer zal ik er wel rekening mee houden
Ik vind het erg lekkerquote:
Nee, die ga ik overslaan; ben ik veel te verlegen voorquote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:37 schreef conleche het volgende:
Elisa, kom jij op de meet? Ben heel nieuwsgierig naar jou!!
Dáár geloof ik helemaal niets van.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:14 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, die ga ik overslaan; ben ik veel te verlegen voor
hallo mevrouwtje B jij komt gewoon. Anders klaag ik je aanquote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:14 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Iets in het bijzonder waar je nieuwsgierig naar bent
quote:
Meer: http://nl.wikipedia.org/wiki/Milkquote:Het verhaal is gebaseerd op het leven van Harvey Milk, de eerste verkozen politicus uit Californië die openlijk toegaf homoseksueel te zijn.
Nee hoor, niks in het bijzonder! Gewoon in het algemeen. The total picture zeg maar!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:14 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Komt het doordat het (bijna) allemaal vrouwen zijn?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:14 schreef ElisaB het volgende:
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:42 schreef Syrena het volgende:
HEBBES!
Ga naar Configuratiescherm.
Klik op Printers en Andere Hardware.
Klik op Muis
Ga naar tabje Apparaatinstellingen.
Klik op Instellingen
In het menu links op het plusje naast Aanwijzerverplaatsing klikken.
Tweede van beneden is Pinch, aanklikken, in het rechtervenster het vakje uitvinken, klik op Toepassen.
Fertig!
Ik vond het ook best knap dat ik het gevonden hadquote:
Je kon ook een monteur via KPN kunnen bestellenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:20 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik vond het ook best knap dat ik het gevonden hadde uitleg op Tweakers was in het Engels
![]()
Maar het werkt een stuk fijner nu.
eens even in de gaten houden dan de volgende keer...quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:56 schreef Syrena het volgende:
[..]
Het kan zijn dat het maskertje net teveel was voor je huid.
Ik zat deze week in bad met een masker, dat brandde zo erg dat ik het na 5 minuten eraf moest halen. Knalrood was ik. En het was niet de eerste keer dat ik het gebruikte. Echt raar. En pijnlijk.
thnx! ik was alleen eerst onder de zonnebank geweest en daarna masker..quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:06 schreef Vivi het volgende:
Progje: Fruitzuur geeft een milde peeling en als je huid al gevoelig is gaat dat prikken..voortaan beter eerst zonnebanken en dán masker..of neem een kalmerend masker, zoals van avocado of honing.
Ik heb M-M zelfs nog geen 10 seconden opstaan dus ik stond er ook geen seconde bij stilquote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:25 schreef Syrena het volgende:
Ik heb Ziggo
Ben ik trouwens de enige die niet ervan opkijkt dat Marc-Marie al jaren een pruik opheeft?
Dat zie je toch zo? Ik zie 'm meestal maar 10 seconden ofzo *UIT! ZET HET UIT!* maar dat had ik toch wel gezien
Waarom verlegen? Jammer hoor!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:14 schreef ElisaB het volgende:
[..]
want?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:27 schreef kwakveense het volgende:
jeetje het loopt zeker weer tegen elven?
kwak is klaar met werken en het is hier rustig. Vermoed ik.quote:
Ik ben naar een voorstelling geweest, zat eerste rij, maar heb het niet gezien toen.....quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:25 schreef Syrena het volgende:
Ik heb Ziggo
Ben ik trouwens de enige die niet ervan opkijkt dat Marc-Marie al jaren een pruik opheeft?
Dat zie je toch zo? Ik zie 'm meestal maar 10 seconden ofzo *UIT! ZET HET UIT!* maar dat had ik toch wel gezien
Niemand raakt mijn pc aanquote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:29 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Doet er niet zoveel toe KPN heeft nu een service dat je ook iemand voor je pc kan laten komen
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:32 schreef Syrena het volgende:
[..]
Niemand raakt mijn pc aanAls het stuk is maar ik het zelluf. Of ik maak het nog stukker en koop een nieuwe, maar dat is nog niet voorgekomen *afklopt*
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:30 schreef kwakveense het volgende:
nope, ik zag dingen voorbijkomen over seks en niks aan hebben met een half oog
Dan vind je het vast niet interessant om te horen dat ik met spijkerbroek en kasjmieren trui onder een dekentje zitquote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:30 schreef kwakveense het volgende:
nope, ik zag dingen voorbijkomen over seks en niks aan hebben met een half oog
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelukkig wel Elisaquote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:38 schreef ElisaB het volgende:
Het is echt waar. Ik doe het prima in een groep die me redelijk bekend is, ik doe het prima in een zakelijke setting, maar als het echt om mij als persoon gaat, dan ben ik behoorlijk verlegen
Kan je ook oud mee worden heur
Doe je wel aan een-op-een meets?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:38 schreef ElisaB het volgende:
Het is echt waar. Ik doe het prima in een groep die me redelijk bekend is, ik doe het prima in een zakelijke setting, maar als het echt om mij als persoon gaat, dan ben ik behoorlijk verlegen
Kan je ook oud mee worden heur
Ik woon ook niet in Eindhoven!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:41 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Doe je wel aan een-op-een meets?
Oh, en: volgende keer als ik richting schoonouders ga, wil ik graag een Slank-Eindhovenmeet. Met Sugar, STS en blijkbaar met muis (ik wist niet dat die daar ook woonde?).
Nou ja, dan kom je toch speciaal naar Eindhoven om mij te zien?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:43 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik woon ook niet in Eindhoven!
Ik woon in Helmond
Ook die mensen versta ik nietquote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:43 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik woon in Helmond
Dat vind ik een stúk minder erg!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:41 schreef ColdFeet het volgende:
Doe je wel aan een-op-een meets?
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:43 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik woon in Helmond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
Natuurlijkquote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:45 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nou ja, dan kom je toch speciaal naar Eindhoven om mij te zien?*knippert lief met ogen
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:47 schreef Syrena het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:47 schreef Muis006 het volgende:
[..]GelukkigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
Een pijl doorheensteken met jullie initialenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:46 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat vind ik een stúk minder erg!
Zie hieronder mijn nieuwe aardappel
[ afbeelding ]
Ik ben d'r hassikke blij mee. Nu nog even bedenken hoe ik dat morgen ga evenaren!
Ze was er zelf nogal bijzonder trots op: kijk eens schat, speciaal voor jou uit de aardappelzak gevistquote:
Een pijl doorheen steken en aan een gouden ketting boven het bed hangenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:52 schreef neen het volgende:
Een pijl doorheensteken met jullie initialen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Why does being a librarian make her even hotter?"
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:57 schreef Syrena het volgende:
[..]Serieus Syrena. Jullie twee moeten 's in therapie, ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
HIJ jaquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:03 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Serieus Syrena. Jullie twee moeten 's in therapie, ofzo
Ga zap de neger doen danquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:04 schreef Syrena het volgende:
Mijn wederhelft heeft de TV-tuner van zijn ouders gebietst. We hebben nu 200+ zenders (E! Entertainment!)(En 4 gaypornchannels).
Hij is al een half uur aan het zappen en nog pas halverwege
En weer een illusie armer; je kunt een ander mens niets verbieden, tenzij je die bevoegdheid uit hoofde van je functie of van je rol (of door het geven van geboorte) hebt verkregen.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:57 schreef Syrena het volgende:
Biseksuele ex van mijn vriend. Jonger en slanker dan ik. Zit in zijn MSN-lijst en op zijn Facebook, ondanks mijn uitdrukkelijke verbod om ooit nog contact met haar te hebbenDEAUD!
Oh, ik denk niet dat je insane bent. Maar wat ik zo van je lees: jullie communiceren wel bizar slecht met elkaar. Of interpreteer ik dingen helemaal verkeerd?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:05 schreef Syrena het volgende:
[..]
HIJ jaIk ben al geweest en weer "sane" verklaard
![]()
ElisaB, je bent waarachtig een wijs mens. En een beetje dol, ookquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En weer een illusie armer; je kunt een ander mens niets verbieden, tenzij je die bevoegdheid uit hoofde van je functie of van je rol (of door het geven van geboorte) hebt verkregen.
Accepteer het; het leven wordt er een stuk eenvoudiger van!
Nope. Klopt helemaal.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:16 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oh, ik denk niet dat je insane bent. Maar wat ik zo van je lees: jullie communiceren wel bizar slecht met elkaar. Of interpreteer ik dingen helemaal verkeerd?
Ik ook. Uitgerust het weekend inquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:21 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik ga mn bed eens bezoeken. See ya latttttttttor
Man, de jupiler league is pas net begonnen!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:21 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik ga mn bed eens bezoeken. See ya latttttttttor
Het verbaast me gewoon. Want op fok! zi ik jou als behoorlijk scherp: je tikt leuk leesbaar, herkenbaar, scherp. Je verwoordt dingen goed. Dus verbaast het me dat je dat thuis blijkbaar zo anders doet.quote:
Hey dat doe ik ook. Alleen mn vriend (informatica-student) mag er ook aan komen. En nog een verschil: mn vorige pc heb ik op die manier écht geslooptquote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:32 schreef Syrena het volgende:
[..]
Niemand raakt mijn pc aanAls het stuk is maar ik het zelluf. Of ik maak het nog stukker en koop een nieuwe, maar dat is nog niet voorgekomen *afklopt*
Ja, maar dan hoef ik niemand in de ogen te kijkenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:24 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Het verbaast me gewoon. Want op fok! zi ik jou als behoorlijk scherp: je tikt leuk leesbaar, herkenbaar, scherp. Je verwoordt dingen goed. Dus verbaast het me dat je dat thuis blijkbaar zo anders doet.
Nou ja. Misschien ben ik wat te analytisch aan het doen, ik ken je natuurlijk helemaal niet.
Dat krijg je als je zoveel porno downloadquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:25 schreef Chicolate het volgende:
Geweldig Valentijnskado voor Elisa. Ik vind het echt geniaal.
[..]
Hey dat doe ik ook. Alleen mn vriend (informatica-student) mag er ook aan komen. En nog een verschil: mn vorige pc heb ik op die manier écht gesloopt. En mn huidige gaat ook continue kapot. Ik geloof dat mn hardeschijf dit keer kapot is. Net als de vorige keer. Ik zie een verband
.
Pas maar op, dadelijk wil ie zijn vriendin inruilen voor jou! Volgens mij is ze jouw leeftijd.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:29 schreef P.F het volgende:
Terug van Teeuwen en ik heb zijn bloemen gekregen
Ik kan niet eens downloaden, want het lukt me niet om mn (router)poort open te zettenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:31 schreef neen het volgende:
[..]
Dat krijg je als je zoveel porno download
Mijn vriend sloopt ze door steeds programma's te installeren die z'n pc maar net aankan. En ze eraf te halen. Steeds formatteren en windows opnieuw installeren. Veel downloaden met Bitlord.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:34 schreef neen het volgende:
Maar hoe sloop je een computer danoke... die laptop van mij bevat een scheur omdat ik erop stond maar verder heb ik echt nog nooit problemen gehad met computers
Tja dat vraag ik me ook afquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:34 schreef neen het volgende:
Maar hoe sloop je een computer danoke... die laptop van mij bevat een scheur omdat ik erop stond maar verder heb ik echt nog nooit problemen gehad met computers
En nee, ik heb geen "A-kwaliteit" want ik zit graag voor een dubbeltje op de eerste rij
Maar waarom zou je hem kwetsen, dan? Als je bijvoorbeeld eerlijk bent over een evt verhuizing, in plaats van het onderwerp te vermijden?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:30 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ja, maar dan hoef ik niemand in de ogen te kijken![]()
Ik heb zelfs een assertiviteitstraining gedaan van 3 maanden, waarbij ik 1 van de beteren was (de rest zat nog middenin therapie). Maar ik kan het gewoon echt niet. Ik vind het zo vreselijk om mensen te kwetsen die me na staan, dat ik mezelf liever 'opoffer'. En ze zo soms alsnog kwets.
JAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa je moet hem zien morgen omg! Het is Hunt-verhaallijn-ontplooiing!!!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:39 schreef Greys het volgende:
Muizie, heb je de nieuwe Greys al gezien? Is het wat?
Ik heb hier amper verbinding dus ik geniet er even van zolang het gaat![]()
Vik, ik zit in Drenthe, maar morgen weer in Overijssel om te klussen en dat is maar 10 minuten rijden, we zitten hier precies op de grens!
Uhmz geen idee. Volgens mij 0:00, maar dat weet ik niet helemaal zeker.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:40 schreef P.F het volgende:
Chico, tot wanneer is het betaald parkeren in het stadscentrum?
Toen ik het bouwde was mijn systeem zeer snel (nouja, ik, vriendje bouwde hem dus). Nu, een paar maanden later, ook allang niet meer. Gaat altijd zo met computers, voor je het weet zijn ze out of date. En 5 jaar is wel oud jaquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:42 schreef neen het volgende:
Ik heb een jaar of 5 geleden zelf een computer in elkaar gezet, destijds speelde ik nog best veel computerspelletjes.... een tijdje terug ging ik met een vriend mee naar een computerzaak om voor hem een nieuwe te kopen en toen vertelde ik aan zo'n verkopen stoer dat ik ook best een snelle pc had en hij ging mij bijna uitlachenin my memory heb ik nog steeds een heul snel systeem.
Klootzakken, waarom maken ze niet gewoon een computer die alles aankan voor 10 euro
Hahaha jaquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:44 schreef ColdFeet het volgende:
Ik heb 'm ook al gezien, Muis. Ik moest erg lachen om het 'what's wrong with her?' 'She calls her dad Daddy'.
Niet om het een en ander te stimuleren, maar volgens mij is co wel iets slanker en van tink weet ik niet hoe ze er nu uitziet. Suug heeft wel hele slanke armen en een smal gezichtje als ik de foto nog goed voor me zie.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:41 schreef Sugar het volgende:
Dan niet. Ik ken míjn maten toch?!
Nee, maar ik kijk toch die van PP omdat daar ook Greys-mensen in voorkomen en de verhaallijnen daar ook doorgaan! Maar de subs voor de nieuwe PP aflevering zijn nog niet beschikbaar, dus dat wordt morgen pas.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:45 schreef Greys het volgende:
Ik ga morgenavond kijken Muis en CF! Ben heel benieuwd! Was het nou een dubbele aflevering?
Dat verhuizen is ook niet het kwetsende. Dat is meer iets waarvan ik denk dat het uit kan gaan als we allebei stijfkoppig blijven volhouden niet in de plaats van keuze van de ander te gaan wonen (en dan meer dat ik de stijfkop ga zijn als hij een bepaalde toon gaan aanslaanquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:40 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maar waarom zou je hem kwetsen, dan? Als je bijvoorbeeld eerlijk bent over een evt verhuizing, in plaats van het onderwerp te vermijden?
Ik bedoel dit absoluut niet als kritiek trouwens; ik begrijp het gewoon niet zo goed
Niet echt; er zaten bij PP nog wat fragmentjes Grey's door. Maar zonder McArmy.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:45 schreef Greys het volgende:
Ik ga morgenavond kijken Muis en CF! Ben heel benieuwd! Was het nou een dubbele aflevering?
In Koekange!quote:
Mensch, wat maak jij het jezelf moeilijkquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:46 schreef Syrena het volgende:
[..]
Dat verhuizen is ook niet het kwetsende. Dat is meer iets waarvan ik denk dat het uit kan gaan als we allebei stijfkoppig blijven volhouden niet in de plaats van keuze van de ander te gaan wonen (en dan meer dat ik de stijfkop ga zijn als hij een bepaalde toon gaan aanslaan).
Onder de kwetsende dingen bedoel ik meer dingen als sex aankaarten. Of het gesleep met die eeuwige reisfoto's. En dat hij vindt dat ie helemaal veranderd van zijn reis is teruggekomen, en ik vind dat dat juist helemaal niet zo is. En dan ga ik bedenken wat hij allemaal op mij aan te merken kan hebben. En die lijst eiiiindelooooooosen ook kwetsend. For me
![]()
Dus.
Kan ik PP overslaan als ik daar toch nooit naar kijk? Of mis ik dan belangrijke Greys info?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:46 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Niet echt; er zaten bij PP nog wat fragmentjes Grey's door. Maar zonder McArmy.
5 jaar is gloednieuwquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:44 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Toen ik het bouwde was mijn systeem zeer snel (nouja, ik, vriendje bouwde hem dus). Nu, een paar maanden later, ook allang niet meer. Gaat altijd zo met computers, voor je het weet zijn ze out of date. En 5 jaar is wel oud ja.
Oja, sorry! Dank je!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:47 schreef Chicolate het volgende:
http://www.stadshart-almere.nl/parkeren/?page=auto&subpage=tijd_en_tarief
Voor PF. Vandaag idd tot 0:00
Vier jaar in mei.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:48 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Mensch, wat maak jij het jezelf moeilijk
Hoelang zijn jullie eigenlijk al samen?
Toen had je nog geen dual core, was een hardeschijf van 2GB enorm en gingen geheugenreepjes nog per 64 mb?quote:
Ja, sorry. Het intrigeert me wel! Maar kan m voorstellen dat jij geen zin hebt om alles uit te gaan meten hier.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:48 schreef Syrena het volgende:
En nu ga ik stoppen met geklaag want het geen R&P hier, maar LIF.
Ik heb net een toastje krabsalade afgeslagen
Nee, maar als ik thuis ben moet ik wel mee eten.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:27 schreef neen het volgende:
Ja die termen zeggen me dan weer nietsquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:51 schreef neen het volgende:
[..]
Ik had 64 bit en dual channel geheugen, dat was de bling bling van de computers
Ik lul ontzettend graag over mezelfquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:50 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja, sorry. Het intrigeert me wel! Maar kan m voorstellen dat jij geen zin hebt om alles uit te gaan meten hier.
En ik heb net allemaal blokjes kaas gegeten. Met augurk.
En Greys, ja, je moet ook even PP kijken. Zap je de LA-stukjes gewoon door.
Nee, 64 bit processor... geen besturingssysteem.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:52 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja die termen zeggen me dan weer niets. 64 bit bestuurssysteem? Waarom? Daar heb je toch pas écht iets aan als je minstens 4GB RAM hebt?
Oh, m'n broertje is een weekendje (denk ik) weg en niemand weet waar preciesquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:34 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik ookquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:42 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik kijk naar Gossip Girl, ik ben obsessed door de looks van Serena.
Is hij een weekend naar een website gegaanquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:53 schreef P.F het volgende:
[..]
Oh, m'n broertje is een weekendje (denk ik) weg en niemand weet waar preciesHij noemde wel een website maar die is m'n moeder vergeten..
Pectos? Daar kom ik op uit als ik even google op 13 februari 2009 en LANquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:53 schreef P.F het volgende:
[..]
Oh, m'n broertje is een weekendje (denk ik) weg en niemand weet waar preciesHij noemde wel een website maar die is m'n moeder vergeten..
Val ik even door de mand dat ik eigenlijk niets van computers weetquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:53 schreef neen het volgende:
[..]
Nee, 64 bit processor... geen besturingssysteem.
Waarom? Daarom.
ik is er nogquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:56 schreef P.F het volgende:
Is progje er nog? En chico? `Gaan jullie mee wat drinken dan haal ik jullie op
Ik heb ook een tijdje therapie gehad. Maar ik vond het echt naarquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:53 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik lul ontzettend graag over mezelfDat was zo heerlijk aan therapie. Een uur per twee weken alleen maar over jezelf en je zieleroerselen lullen tegen iemand die er Verstand van heeft en medelevend knikt, geluidjes maakt en vragen stelt
![]()
Nou ja en je kreeg "huiswerk" mee, wat ik nooit deed, na de vraag: En hoe is het gegaan? liep ik alweer leeg met mijn gedachten en bedenkingen en twijfels
Ik snapte het zelf niet meer, ik ben hier aan het laptoppen met een vriend van mequote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:55 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik heb hem gelezen hoor neenen ik snapte het ook nog!
Ik zit in mn pyjama voor mn pc te wachten tot ik op mn kop krijg dat ik nog wakker benquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:56 schreef P.F het volgende:
Is progje er nog? En chico? `Gaan jullie mee wat drinken dan haal ik jullie op
Nee hoor, je hebt ook 64 bits besturingssytemen! Dat weet ik nog... of het afzonderlijk allemaal ook werkt weet ik nietquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:56 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Val ik even door de mand dat ik eigenlijk niets van computers weet. Ik trouwens wel vreselijk ongeduldig, als ik 20 min moet wachten omdat de pc vastloopt, zet ik hem gewoon uit. En dan disk read error etc
. Misschien is het een beetje mn eigen schuld.
Blair? Ik denk aan oud PM Blairquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:57 schreef P.F het volgende:
Die kleren zijn ge-wel-dig. Meestal wil ik Serena zijn maar soms ook BlairEn dan weer Serena
. Stiekem vind ik Blair het tofst maar Serena het leukst.
Almere toch?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:58 schreef P.F het volgende:
[..]
Want je woonde toch ook waar ik woon??
Als ik aan de combinatie "Meisje" en "Liedje" denk dan denk ik aan de Leeuwarder band Luie Hond met het volgende nummer:quote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:00 schreef Chicolate het volgende:
Geweldig liedje als je even geen zin hebt om aan je dieet te denken. En ergens ook wel lief, als je naar de tekst luistert.
Het geeft karakter, zo hier en daar een kreuk Oid
Gossip Girl!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:00 schreef ColdFeet het volgende:
Nee joh neen. Van de nieuwe 90210. Toch?
Hij maakt herrie, zitten 4 fans in ofzo. En dr komt blauw licht uit. Ik zet hem liever wel uitquote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:00 schreef neen het volgende:
Mijn tip is, nooit afsluitenmijn laptop staat altijd op standy en mijn computer staat altijd aan
Shit hee. Ik mis vanallesquote:
Goed dat je het zegt! Ik moet morgen ook weer sporten, zodat ik me 's avonds vol kan proppen bij de Italiaanquote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:03 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Shit hee. Ik mis vanalles
Eigenlijk moet ik naar bed. Want ik heb me voorgenomen om morgen naar bodyshape te gaan. Lekker spierpijn in mijn bips kweken
Ik hoefde maar 1 keertje bijna te huilen. En ik denk al altijd echt heel veel na, en maak de dingen dan erger dan ze zijn. Dus wat dat betreft was het een opluchting, dat de dingen juist niet zo erg waren als ik ze zelf had gemaakt.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:57 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik heb ook een tijdje therapie gehad. Maar ik vond het echt naarIk moest altijd heel hard huilen
En nadenken over dingen waarover ik niet wilde denken.
Afijn: relatietherapie?
Ohquote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:00 schreef progje het volgende:
[..]
Almere toch?
Al zit ik nu bij mijn vriend in Hilversum
Vergeet de medicijnen niet he. Die liggen er nog steeds. Onbesproken...quote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:10 schreef ColdFeet het volgende:
Nja, ik ben er uiteindelijk veel mee opgeschoten (soms helpt het ZOVEEL als een externe professional het eens tegen je zegt, dat effect).
Hij vindt dat hij goed communiceert? We hebben het hier over mister-ik-wis-mijn-history-direct-en-klik-alle-vensters-weg-als-jij-binnenkomt?
Moet hij een schop onder zijn hol hebben? Nou?
Onbegrijpelijk! Ook dat jij dat nog steeds niet gevraagd hebtquote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:11 schreef Syrena het volgende:
[..]
Vergeet de medicijnen niet he. Die liggen er nog steeds. Onbesproken...
Nee hij gaat wandelen of zo??quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:55 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Pectos? Daar kom ik op uit als ik even google op 13 februari 2009 en LAN
Hij wilde me al niet eens vertellen of ie zich wel eens met zichzelf amuseerde. Sommige dingen zijn PRIVE. En toen was hij echt wel kwaad. Duuuuus. Ik heb er wel over gehint tijdens een aflevering van House, toen er eentje lag te creperen en die de wederhelft niet had gezegd bepaalde medicatie te gebruiken. Maar neen.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:15 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk! Ook dat jij dat nog steeds niet gevraagd hebtIk kan met dat soort dingen echt m'n mond niet houden!
yoooquote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:17 schreef Syrena het volgende:
[..]
Hij wilde me al niet eens vertellen of ie zich wel eens met zichzelf amuseerde. Sommige dingen zijn PRIVE. En toen was hij echt wel kwaad. Duuuuus. Ik heb er wel over gehint tijdens een aflevering van House, toen er eentje lag te creperen en die de wederhelft niet had gezegd bepaalde medicatie te gebruiken. Maar neen.
Toen hij op reis was en ik een date had, en ik dat zei hier (zo van OMG wat doe ik nu weer) hing ie binnen 5 minuten aan de telefoon. Verder ontkent ie het.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:16 schreef ColdFeet het volgende:
Huh? heeft hij wel op fok gelezen wat jij over hem schrijft, dan?
speel jiij wel eens met jezelf?quote:
Wat jammer! Blijven jullie tijdens de seks ook van jezelf af?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:17 schreef Syrena het volgende:
[..]
Hij wilde me al niet eens vertellen of ie zich wel eens met zichzelf amuseerde. Sommige dingen zijn PRIVE. En toen was hij echt wel kwaad. Duuuuus. Ik heb er wel over gehint tijdens een aflevering van House, toen er eentje lag te creperen en die de wederhelft niet had gezegd bepaalde medicatie te gebruiken. Maar neen.
Jaquote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:19 schreef Adelante het volgende:
[..]
speel jiij wel eens met jezelf?
In het begin nietquote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:19 schreef P.F het volgende:
[..]
Wat jammer! Blijven jullie tijdens de seks ook van jezelf af?
Echt, ik zou een serie kunnen schrijven over jullie twee, geloof ik. Weet nog niet of het een comedy of een soap moet wordenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:18 schreef Syrena het volgende:
[..]
Toen hij op reis was en ik een date had, en ik dat zei hier (zo van OMG wat doe ik nu weer) hing ie binnen 5 minuten aan de telefoon. Verder ontkent ie het.
Ja!! En hij kan mooi zingen!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:31 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Pas maar op, dadelijk wil ie zijn vriendin inruilen voor jou! Volgens mij is ze jouw leeftijd.
Zonder dollen: was het leuk?
Dat weet ik dus niet. Ik hoop het niet, want als hij het wel zou hebben gelezen en dan nog steeds niks erover heeft gezegd, dan ben je dus heul wel rijp voor een shrink.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:21 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Echt, ik zou een serie kunnen schrijven over jullie twee, geloof ik. Weet nog niet of het een comedy of een soap moet worden
Dus dat hele gedoe met die kloon en de Roaccutane heeft ie waarschijnlijk gelezen, en gewoon NIET gereageerd?![]()
![]()
Gewoon onder een pseudoniem en met andere namenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:23 schreef Syrena het volgende:
[..]
Dat weet ik dus niet. Ik hoop het niet, want als hij het wel zou hebben gelezen en dan nog steeds niks erover heeft gezegd, dan ben je dus heul wel rijp voor een shrink.
Ik roep al jaren dat ik eens een boek ga schrijven, maar ja, het kwetsen he. Dan moet ik eerst wachten tot iedereen die er in voorkomt dood is.
quote:In het Zwitserse Zürich is een 26-jarige zwangere Braziliaanse vrouw zondag mishandeld door een groep extreem-rechtse skinheads. Daarbij liep ze dusdanige verwondingen op dat haar zwangerschap moest worden afgebroken en ze daarbij de tweeling verloor die ze droeg. De benen, armen, rug en buik van de vrouw werden bij de aanval bewerkt met een stiletto. De skinheads kerfden bovendien de afkorting SVP in haar huid. De afkorting staat voor de Schweizeriches Volkspartei, een extreem-rechtse partij. De vrouw ligt momenteel in een ziekenhuis in de stad.
De vrouw, Paula Oliveira, werkt als advocate bij een groot advocatenkantoor in Zürich. Op een station in de stad sprak ze telefonisch in haar moedertaal met haar moeder toen de groep skinheads haar opmerkte, waarop zij de vrouw meesleurden en toesloegen. De Braziliaanse overheid heeft de Zwitserse zaakgelastigde inmiddels om opheldering gevraagd. De Zwitserse politie deed pas een oproep tot getuigen om zich te melden nadat Braziliaanse media uitgebreid aandacht aan de zaak besteedden. Er zijn tot dusver dan ook geen verdachten aangehouden.
Met dank aan laforest en ErwinRommel voor de submit.
Update: Inmiddels blijkt dat de vrouw het hele verhaal heeft verzonnen. Uit onderzoek in het ziekenhuis in Zürich blijkt dat ze helemaal niet zwanger was. De wonden blijken door haarzelf te zijn toegebracht.
bijna 16quote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:26 schreef ColdFeet het volgende:
Hoe oud ben jij eigenlijk, neen?
En syrena, vertel me alsjeblieft dat jullie nog niet aan kinderen toe zijn
Ik wel, hij niet, en ik ook niet met hem. Ik heb nog wel een beeeeetje common sense hoor.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:26 schreef ColdFeet het volgende:
Hoe oud ben jij eigenlijk, neen?
En syrena, vertel me alsjeblieft dat jullie nog niet aan kinderen toe zijn
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:29 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Je was al aan je derde studie toe, toch?
Piepjongquote:
oh ik dacht dat "we" het nog niet 100% zeker wistenquote:
Neen, soms ben je echt grappig!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:19 schreef neen het volgende:
[..]
Ja
en dan hebben we heb ik de grootste lol
Neen! Red mijn valentijn! Ik heb morgen een date maar ik moet een leuk tentje hebben in Amsterdam centrum of een geniaal ideequote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:33 schreef neen het volgende:
HET IS EINDELIJK ZOVER HAPPY VALENTINE'S DAY
JA KUSJE HEquote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:33 schreef neen het volgende:
HET IS EINDELIJK ZOVER HAPPY VALENTINE'S DAY
Het antwoord verschilt per dagquote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:31 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nja, even voor de beeldvorming he
Syrena, heeft het wel een toekomst, jou en deze meneer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |