In de woonkamer/keuken en slaapkamer. Wat ik moet doen met de gang weet ik nog niet..quote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:01 schreef TheaterMaMa het volgende:
toch een andere vloer?
Wat moest er allemaal gebeuren aan de gele crosa!?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:10 schreef Ang3l het volgende:
Kut APK
Moet je ook niet laten doen op vrijdag de 13e
O ja, omdat je "af en toe de sex mist".quote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:28 schreef Nuno_G het volgende:
Ciao Babes, ik ga er vandoor en de stad in, hoeren en sloeren enzo
Bitchquote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja, omdat je "af en toe de sex mist".
Je schokdemper? Eurotje of 300?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:28 schreef Ang3l het volgende:
Een of andere veer rechtsvoor was kapot
JEUH!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:33 schreef Xiance het volgende:
jeeeuuujjj het nieuws van 6 uur!!
oh wacht... tis al 5 over half..![]()
Ja zoiets. Nou, hij had nog een 2e handse, dus 150 zoiets dacht ie.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:33 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Je schokdemper? Eurotje of 300?
quote:
Mhmquote:
huh?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:40 schreef wonderer het volgende:
SFU frustreert me nog steedsKutwijf, die Lisa
Nate's aankopen verketteren en zelf geen cent binnenbrengen.
TV-serie met onprettige personages.quote:
Ik haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat Lisa!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:40 schreef wonderer het volgende:
SFU frustreert me nog steedsKutwijf, die Lisa
Nate's aankopen verketteren en zelf geen cent binnenbrengen.
Ze is zo op en top vrouwquote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat Lisa!
He's a freakquote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:43 schreef wonderer het volgende:
Wheheh, Rainn Wilson als een stagiair
Wij zaten ook al continu hardop te vloeken naar dat wijf. Vre-se-lijk!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:07 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ze is zo op en top vrouwJaloers, achterdochtig, bezitterig, hypocriet... Bleh.
He's Dwightquote:
Oh, daar is iequote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:09 schreef wonderer het volgende:
[..]
He's DwightIk geloof niet dat ik ooit verder gekomen ben dan deze aflevering, maar dat weet ik niet zeker. Soms herken ik weer een stukje. Ik denk dat ik delen gemist heb toen het op TV kwam of zo. Ik mis nog steeds de vrouw die doodging aan een bloedneus...
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:09 schreef wonderer het volgende:
Hee GB, voel je je beter, kon je je hoofd er nu beter bij houden?
Ben me gisteren te buiten gegaan aan brownie cookies dus ik zit vandaag nog wat langer op de fietsquote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:21 schreef Gellarboy het volgende:
[..].
Ja hoor, ging wel. Al ben ik blij dat het weekend is.
How's your life?.
Whehehe.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:22 schreef wonderer het volgende:
Ben me gisteren te buiten gegaan aan brownie cookies dus ik zit vandaag nog wat langer op de fiets
Dat is fijn. Dat beter gaat dan, niet van dat schrijven.quote:Maar ben niet meer zo depressed als gisterAlleen het schrijven gaat niet goed
Ik weet niet zeker of we nog wel gaan. De shoot is verplaatst naat metropolitain Balen. Daar schijnt een meubelzaak te staan die als locatie dient.quote:Veel plezier in Antwerpen vast in ieder geval
Ja, het personage beter leren kennen.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:57 schreef Gellarboy het volgende:
Kun je de vinger niet leggen op wat dat veroorzaakt en het zo verhelpen?
Ik roep maar wat hoor, geen idee hoe het proces is.
Omdat ik onder de lessen van VIB al een kleur had uitgezocht en in de winkel weer ging twijfelen.... Dus het hele kleur arsortiement heb afgelopen...quote:
dat heeft meer met je eigen wispelturigheid te maken hoorquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:50 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Omdat ik onder de lessen van VIB al een kleur had uitgezocht en in de winkel weer ging twijfelen.... Dus het hele kleur arsortiement heb afgelopen...
Ok, nou goed, het is geregeld!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:55 schreef Xiance het volgende:
[..]
dat heeft meer met je eigen wispelturigheid te maken hoor
ook zoiets ja.. dan gaan ze allemaal omlaag staan kijken en vervolgens allemaal lopen emmeren..quote:
Hebben de bewoners tijdens je stages jou dat nooit aangedaan dan?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:57 schreef hierissieweer het volgende:
Mensen zijn raar, gelukkig maar ook, anders werd het zo saai...
Maar 2 uur BZN kijken, ben je suïcidaal?
Ja, daarom juist!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:30 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hebben de bewoners tijdens je stages jou dat nooit aangedaan dan?
de mijne wordt wat geavanceerderquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:28 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nu pas? De hype is al weer voorbij hoor
Oke, laat maarquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:37 schreef Xiance het volgende:
[..]
de mijne wordt wat geavanceerder
niet alleen komt er mythtv op te draaien, maar ook pluto homeautomation
daarnaast wordt het ook een netwerk server waar vandaan onze thin clients gaan booten
ik denk dat ik er maar 10GB geheugen in pomp
Kunnen we je helpen om je personage te leren kennen? Door hier even de ervaringsdeskundige uit te gaan hangen ofzoquote:
Nou ja... als iemand een beetje kan vertellen hoe "je" reageert als je partner door een ongeluk ineens sterft, zou me dat wel helpen denk ik. Ik had eerst dat ze uren in stilte op de bank zitten, maar daar kreeg ik kommentaar op van mijn proeflezer, dat dat niet logisch was. En nu weet ik het ook even niet meer.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:48 schreef Pieter. het volgende:
[..]
Kunnen we je helpen om je personage te leren kennen? Door hier even de ervaringsdeskundige uit te gaan hangen ofzo.
En da's wel heel frappant... Ik heb vandaag alleen maar ruzie gemaakt.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:47 schreef Pieter. het volgende:
Ik heb helemaal niks met vrijdag de 13e.
Maar vanochtend crashte mn laptop en vanmiddag verloor ik mijn 8 GB backup usb stick.
AL mijn werk van de afgelopen maanden ben ik nu kwijt.
Inderdaad! Maar je ook willen afzetten tegen alle goede bedoelingen van iedereen. Een gevoel van: "jullie zeggen allemaal wel dat je weet hoe ik me voel, maar je hebt het zelf niet meegemaakt, dus je kunt het helemaal niet weten".quote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:07 schreef wonderer het volgende:
Yeah, da's wel een goeie... En je daarna realiseren dat die ruzie wel het laatste is dat wil, dat je die persoon nog heel erg nodig hebt en van ze houdt en het daarna extra goed wil maken. Of zo.
Vanuit Arthur schrijven gaat prima, maar de scene wordt gedicteerd (qua actie) door de ander dus daarom zit ik er zo mee Als Arthur alleen zou zijn, zou er geen probleem zijn.
Mooi!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:11 schreef Xiance het volgende:
* Xiance gaat met Pieter. mee
slaap lekker allemaal
The bitch is my one and only Rabia, beste vriendinnetje.quote:
YW!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:13 schreef wonderer het volgende:
Truste jullie, en dank je Pieter, daar kan ik wel wat meeVooral dat egoisme past goed bij wat ik al in gedachten had
Eigenlijk is het heel vreemd dat je proeflezer dat niet logisch vond aangezien iedereen op een eigen manier een trauma verwerkt. Om eerlijk te zijn zou dat best bij Arthur passen. Normaal iemand die totaal niet op z'n mondje gevallen is, maar wanneer er iets heftigs gebeurt waar hij niks van zelf in de hand heeft niet weten wat met de situatie aan te moeten.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nou ja... als iemand een beetje kan vertellen hoe "je" reageert als je partner door een ongeluk ineens sterft, zou me dat wel helpen denk ik. Ik had eerst dat ze uren in stilte op de bank zitten, maar daar kreeg ik kommentaar op van mijn proeflezer, dat dat niet logisch was. En nu weet ik het ook even niet meer.
Het past ook wel bij Arthur (hoewel die zich gewoon klem zou zuipen om het te vergeten), maar niet bij de persoon om wie het gaatquote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:00 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Eigenlijk is het heel vreemd dat je proeflezer dat niet logisch vond aangezien iedereen op een eigen manier een trauma verwerkt. Om eerlijk te zijn zou dat best bij Arthur passen. Normaal iemand die totaal niet op z'n mondje gevallen is, maar wanneer er iets heftigs gebeurt waar hij niks van zelf in de hand heeft niet weten wat met de situatie aan te moeten.
Ooow sorry. Ik dacht dat Arthur iemand ging verliezen... dan heb ik niks gezegdquote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:07 schreef wonderer het volgende:
[..]
Het past ook wel bij Arthur (hoewel die zich gewoon klem zou zuipen om het te vergeten), maar niet bij de persoon om wie het gaat
heb je iets uitgespookt met mike_huntquote:
nein, wieso?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 11:38 schreef samjustme het volgende:
[..]
heb je iets uitgespookt met mike_hunt
plaag je maarquote:
nou zou ik daar volgens mij geen bezwaar tegen hebben hoorquote:Op zaterdag 14 februari 2009 11:45 schreef samjustme het volgende:
[..]
plaag je maar![]()
Ik moet gaan opruimen bfkomt zo
![]()
ja! wat MOET je daar nou mee!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:23 schreef Ang3l het volgende:
WTF?! Ik háááát anonieme kaarten!
[ afbeelding ]
Heb je een valentijnsdate of een date op valentijnsavond?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:29 schreef TheaterMaMa het volgende:
zelfs ik heb een valentijns date vanavond
Oh, wat een mooi handschrift!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:23 schreef Ang3l het volgende:
WTF?! Ik háááát anonieme kaarten!
[ afbeelding ]
Welke?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:36 schreef Xiance het volgende:
ik pak vanavond wel een videootje, lekker startrek kijken
ik heb TNG alle seizoenen, Voyager alle seizoenen, en alle films..quote:
Oh, geen Enterprise?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:52 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik heb TNG alle seizoenen, Voyager alle seizoenen, en alle films..
ik denk dat ik de nacht wel door kom
Ondanks dat de serie gecancled is vond ik 'm op een gegeven moment best goed wordenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:00 schreef Xiance het volgende:
[..]
nee, al twijfel ik wel om die alsnog te gaan kopen
www.mediamonkey.comquote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:54 schreef Vlarp het volgende:
Ik wil trouwens even m'n ongenoegen uiten over iTunes 8. Al geloof ik niet dat het versie gerelateerd is dat het zo'n ongelofelijk bagger programma is. Muziek beheren kun je er niet mee, duplicaten verwijderen moet met de hand, even snel een nieuw mapje met muziek op je ipod zetten gaat niet, sterker nog, het is uberhaupt onbegonnen werk om snel even wat leuke muziek op je ipod te zetten!!
Maar de Genius functie is wel geil
Ik sta nog steeds op de mailing list van Jan (de organisator) dus ik ben al dood gespammed. Maar 't was leuk dus? Beetje leuke mensen? (Niet alleen 16 jarige huppels enzo dusquote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:12 schreef keizerpinguin het volgende:Fijne valentijn allemaal!!!
![]()
Ik ben gister naar de pink geweest in Den bosch!!!
Opvolger van orangerie!
Het was echt kei leuk!!!![]()
Leuker dan Friso en dat zo maar in den bosch!!!
Leuke stap tip voor jullie allen......![]()
www.depink.nl
daar zou ik wel op kunnen reageren, maar doe het niet. Zeg alleen dat mensen niet normaal reageren dus uren in stilte op de bank zitten is meestal geen reactiequote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nou ja... als iemand een beetje kan vertellen hoe "je" reageert als je partner door een ongeluk ineens sterft, zou me dat wel helpen denk ik. Ik had eerst dat ze uren in stilte op de bank zitten, maar daar kreeg ik kommentaar op van mijn proeflezer, dat dat niet logisch was. En nu weet ik het ook even niet meer.
Ook wel wat "jongere" natuurlijk, maar ook van onze leeftijd en wat ouder, goed gemengd!!!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:13 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik sta nog steeds op de mailing list van Jan (de organisator) dus ik ben al dood gespammed. Maar 't was leuk dus? Beetje leuke mensen? (Niet alleen 16 jarige huppels enzo dus)
Ik zal het weer eens in de groep gooien. Z'n feestjes in Dordrecht en Breda waren ook altijd erg leukquote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:16 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
Ook wel wat "jongere" natuurlijk, maar ook van onze leeftijd en wat ouder, goed gemengd!!!
Leuke mensen ook wel uit de hoogte gevallen mensen waaronder ik natuurlijk!![]()
Maar nee het was echt erg gezellig, leuke sfeer goed feestje!!
ik ben halverwege het eerste seizoen afgehaakt..quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:10 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ondanks dat de serie gecancled is vond ik 'm op een gegeven moment best goed worden
Mja, eerst kijken of de Free versie me bevaltquote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:24 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
En de Gold versie is ook wel te 'vinden'.
Seizoen was op 1 aflevering na (met de Borg) ook niet heel boeiend.. pas vanaf met name seizoen 3 wordt het echt leuk.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:27 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik ben halverwege het eerste seizoen afgehaakt..
wellicht kan ik een paar afleveringen downloaden voordat ik het koop
Ik kom net tot de ontdekking dat mijn STVOY seiz5 de verhuizing niet overleeft heeft, echt alles aan gruzzelementen
en op bol.com vind je m dus niet meer!
nouja.. wellicht dat ik m binnenkort nog een keer kan vervangen als ik "geluk" heb
vast wel, maar ik bestel altijd alles bij bol.comquote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:37 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Seizoen was op 1 aflevering na (met de Borg) ook niet heel boeiend.. pas vanaf met name seizoen 3 wordt het echt leuk.
Hmm, maar er is toch meer dan Bol.Com?
http://www.play.com/DVD/D(...)Box-Set/Product.htmlquote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:47 schreef Xiance het volgende:
[..]
vast wel, maar ik bestel altijd alles bij bol.com
ik ben niet zo van de veranderingen haha, ik zou het ook bij gods gratie niet weten.
ohhh liefje, daar heb je een CC voor nodigquote:Op zaterdag 14 februari 2009 16:03 schreef Vlarp het volgende:
[..]
http://www.play.com/DVD/D(...)Box-Set/Product.html
Die heb je toch wel?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 16:11 schreef Xiance het volgende:
[..]
ohhh liefje, daar heb je een CC voor nodig
maar bedankt voor het zoeken
Omdat je dan gewoon overal kunt betalen op internet als het nodig is. En als je naar het buitenland gaat..quote:Op zaterdag 14 februari 2009 16:27 schreef Xiance het volgende:
[..]
nee, wrom?
niet nodig gehad ook nie
wellicht voor de toekomst..quote:Op zaterdag 14 februari 2009 16:28 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Omdat je dan gewoon overal kunt betalen op internet als het nodig is. En als je naar het buitenland gaat..
Erg handig hoor
Oh, nou ja, een CC is wel gevaarlijk, zeker aan het eind van de maandquote:Op zaterdag 14 februari 2009 16:31 schreef Xiance het volgende:
[..]
wellicht voor de toekomst..
ik weet niet of je vandeweek mee hebt gelezen over mijn betoog, waarom ik weer thuis ben gaan wonen..
een CC is voorlopig niet aan de orde
ik shop doorgaans eigenlijk alleen via bol.com en 4launch.nl
en beide doen iDeal
oh ik heb eigenlijk nooit echt last van het einde maand syndroom..quote:Op zaterdag 14 februari 2009 16:36 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Oh, nou ja, een CC is wel gevaarlijk, zeker aan het eind van de maand
Ik de laatste tijd ook niet meer zo, maar soms wil een CC dan wel even uitkomst biedenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 16:38 schreef Xiance het volgende:
[..]
oh ik heb eigenlijk nooit echt last van het einde maand syndroom..
in die zin, dat ik altijd geld van mn spaarrekening kan plukken als het echt moet.
Vandaar dat ik ook nog nooit echt een CC nodig heb gehad.
Een hele hoop.quote:
HOERRRRR!!!!!!!!!!quote:
Anders geef je mij gewoon als valentijnskadootje aan 'm?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:31 schreef keizerpinguin het volgende:
Andere jaren doet mijn mannetje hele romantische en leuke dingen regelen......
Vorig jaar was hij het vergeten zei hij.....![]()
en dit jaar weet ik nog niet wat de smoes is......
DE SLEUR KOMT ER IN........![]()
"Is voor werk!"quote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:00 schreef Ang3l het volgende:
Best beschamend om ij de kassa van de kruivat te staan met demake-up, removers, naggellak en eyeliner
En dan zou ik me minder moeten schamen?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:05 schreef Xiance het volgende:
Ang3l, dan zeg je toch gewoon dat je transgender bent?
Nee, Carnavalquote:
je zou je er zowiezo niet voor moeten schamenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dan zou ik me minder moeten schamen?
Dan vond ik de echte reden gemakkelijker: 'T was voor carnaval.
Ow en nagellak stinkt, dat was ik ff vergeten
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, Carnaval
Dus we hebben nu zwarte nagellak, eyeliner, zwarte en rode schmink, zwarte vleugels, halsband, zwarte en rode hairspray kleuren, veren voor in m;n haar, zwarte handschoenen etc
Ik voel me dan niet op mijn gemak, zoekend tussen de make-upquote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:12 schreef Xiance het volgende:
[..]
je zou je er zowiezo niet voor moeten schamen
quote:
Gaafquote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoiets wordt 't. Maar dan nog met veren in m'n haar.
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dan zou ik me minder moeten schamen?
is dat u.....quote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoiets wordt 't. Maar dan nog met veren in m'n haar.
Dordrecht... was dat die campingdisco? Waarna ik toen nog met jou op survival door de polder ben gegaan?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:20 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik zal het weer eens in de groep gooien. Z'n feestjes in Dordrecht en Breda waren ook altijd erg leuk
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:26 schreef Parleur het volgende:
[..]
Die rare muzieksmaak van je went echt nooit...
Nouja... het is in ieder geval wel een stuk korter geworden.quote:
Okay, okay... je muzieksmaak is uhm... nouja.. alles went op den duur natuurlijk.quote:
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:38 schreef Parleur het volgende:
[..]
Okay, okay... je muzieksmaak is uhm... nouja.. alles went op den duur natuurlijk.
Nou ja, dat contrasteert wel weer mooi op zo'n dagquote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:38 schreef Pieter. het volgende:
En wij hadden ook geen valentijnskaarten in de bus, wel eenrouwkaart
Okay... you win: sorry dat ik je dit jaar geen kaartje heb gestuurd!quote:
Inderdaad... Heb er ook al páágina's van gelezen...quote:Op zaterdag 14 februari 2009 02:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
http://www.fmylife.com/
Dit is zó verslavend.
WAT?!?!?!?!?quote:
Slaande ruzie?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:44 schreef TheaterMaMa het volgende:
mijn date duurde nog geen 90 minuten....
DA'S EEN GOEIE HAHAHAHAHAHAHAHAquote:
dan nog!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:59 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Bedoelde ik iets anders mee mutsje
hoezo een goeie, ik val niet op nerds en hij niet op dikkertjesquote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:58 schreef Xiance het volgende:
[..]
DA'S EEN GOEIE HAHAHAHAHAHAHAHA
![]()
maar erg vervelend voor je natuurlijk, en dat op zo'n romantische dag als vandaag!
hoe kwam het?
met wie was jij?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:59 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Wat was het een heerlijke avond met heerlijke mensen, heerlijk eten en heerlijke drank
waar heb ik dat nou ineens aan te danken?quote:
ik vind het soms gewoon frappant hoevaak mensen dat zeggen ja..quote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:41 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
hoezo een goeie, ik val niet op nerds en hij niet op dikkertjes
maar je lacht om de algemene smoes, je bent mijn type niet?
ik vrees dat ik een stuk minder ervaren ben dan jijquote:Op zondag 15 februari 2009 00:09 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik vind het soms gewoon frappant hoevaak mensen dat zeggen ja..
doen jullie dan nooit "voor onderzoek"
ik heb weinig dates waar het niet mee klikt, mischien niet altijd op liefdessfeer, maar met de meeste jongens heb ik toch altijd wel een of andere vriendschappelijke band opgebouwd door de jaren heen
quote:Op zondag 15 februari 2009 00:09 schreef TheaterMaMa het volgende:
waar heb ik dat nou ineens aan te danken?
ik vrees dat dat dan weer teveel over mij zegt...quote:Op zondag 15 februari 2009 00:11 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik vrees dat ik een stuk minder ervaren ben dan jij
Mee eens, maar organiseer daar dan geen fotoshoot met lampen en snoeren en weet ik veel wat niet allemaal. Die winkelende mensen vonden het ook echt reeeuze interessant allemaal.quote:Op zondag 15 februari 2009 00:16 schreef Xiance het volgende:
GB: wat is daar nou weird aan? zaterdag is toch ook een gewone winkel dag?
ohhh op die manier!quote:Op zondag 15 februari 2009 00:17 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Mee eens, maar organiseer daar dan geen fotoshoot met lampen en snoeren en weet ik veel wat niet allemaal. Die winkelende mensen vonden het ook echt reeeuze interessant allemaal..
Yep. Hij heeft net zijn coming out gehad die ontzettend breed werd uitgemeten in de Belgische media, want het mocht niet van zijn management.quote:
"Ja, ik ken nog een onwijs leuk topic op een internetforum. Niemand luistert er naar elkaar en er wordt ook elke dag de hele dag ruzie gemaakt. Jij moet ook komen!!"quote:Op zondag 15 februari 2009 00:22 schreef Xiance het volgende:
zeg.. je hebt toch wel promotie gemaakt voor dit topic he!!
zo een schatje.. die MOETEN we hier ook hebben!!
het komt goed uit ik kon wel wat genegenheid gebruikenquote:Op zondag 15 februari 2009 00:11 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Euhhhh... Het was gewoon een soort 'hoi', moet je dat ergens aan te danken hebben?.
Sleep tight dan.quote:Op zondag 15 februari 2009 00:24 schreef TheaterMaMa het volgende:
het komt goed uit ik kon wel wat genegenheid gebruiken
dus, dank je voor de nachtzoen,nu kan ik lekker slapen
Hahahaha. Je bent goed op de hoogte meteen.quote:
elke ster heeft een websitequote:Op zondag 15 februari 2009 00:30 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Hahahaha. Je bent goed op de hoogte meteen.
Juist, die is het exact.quote:Op zondag 15 februari 2009 00:32 schreef TheaterMaMa het volgende:
da's die jongen van groeten uit de rimboe, in Belgie noemen ze dat toast kanibaal, dat is die met die vader met die grote snor
Veel meer dan dat draag je ook niet bij, dus welterusten.quote:
We blijven in de Belgische sferen.quote:
quote:Op zondag 15 februari 2009 00:57 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
We blijven in de Belgische sferen..
Oh, ik zie trouwens op die foto ineens ook z'n moeder zitten. Die was er vandaag ook.quote:Op zondag 15 februari 2009 00:32 schreef TheaterMaMa het volgende:
da's die jongen van groeten uit de rimboe, in Belgie noemen ze dat toast kanibaal, dat is die met die vader met die grote snor
[ afbeelding ]
IEDEREEN wil toch graag met mij in bed kruipen!quote:Op zondag 15 februari 2009 12:15 schreef Gellarboy het volgende:
Goeiemorgen!
Waarom jaloers, wonderer?.
zondermeer liefje, zondermeer!quote:Op zondag 15 februari 2009 12:29 schreef Pieter. het volgende:
[..].
Zeg nou zelf: als jij de kans had om tegen mij aan te kruipen,zou je dat doen of niet?
Wie weet maakt het huwelijk wel beterquote:Op zondag 15 februari 2009 12:54 schreef Xiance het volgende:
[..]
ohhh ik duik nooit tussen een goed huwelijk
of juist slechter!quote:Op zondag 15 februari 2009 12:56 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Wie weet maakt het huwelijk wel beter
Je zou niet de eerste zijn die er tussen duikt hoor, doet niet zoveel met het huwelijk.quote:Op zondag 15 februari 2009 12:54 schreef Xiance het volgende:
Dat je je de illusie maakt dat je er tussen kunt komen vind ik al heel watquote:Op zondag 15 februari 2009 12:54 schreef Xiance het volgende:
[..]
Zie je! Ik zei het tochquote:Op zondag 15 februari 2009 13:11 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Je zou niet de eerste zijn die er tussen duikt hoor, doet niet zoveel met het huwelijk..
Prima, dan heb je nog tot juni!quote:Op zondag 15 februari 2009 12:54 schreef Xiance het volgende:
[..]
Ohh! Sex voor het huwelijk mag toch niet!?quote:
quote:Op zondag 15 februari 2009 15:19 schreef TheaterMaMa het volgende:
cdp, of anderen,in welke serie zit er in het openingsfilmpje een bad, met water al dan niet overlopend?
Barf.quote:Op zondag 15 februari 2009 16:00 schreef Pieter. het volgende:
Gelukkig! Het is zoveel dat ik er bijna in verdrink.
Yup. Hij schijnt erg mooi te zijn en Slumdog Millionaire heb ik al 'gereserveerd' voor iemand anders.quote:Op zondag 15 februari 2009 16:05 schreef Pieter. het volgende:
[..]
Winslet en Di Caprio?
Kutfilm lijkt me dat.
Dat je leer je nog wel als je groot bent, sarcasme spotten.quote:
Frank Masmeijerquote:Op zondag 15 februari 2009 15:56 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Eigen bad en douche, natuurlijk!.
ik ken het programma niet, maar het is in ieder geval niet wat ik bedoelquote:Op zondag 15 februari 2009 15:56 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Eigen bad en douche, natuurlijk!.
Dat kan kloppen, want het bestaat ook niet.quote:Op zondag 15 februari 2009 16:13 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik ken het programma niet, maar het is in ieder geval niet wat ik bedoel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |