IEDEREEN wil toch graag met mij in bed kruipen!quote:Op zondag 15 februari 2009 12:15 schreef Gellarboy het volgende:
Goeiemorgen!
Waarom jaloers, wonderer?.
zondermeer liefje, zondermeer!quote:Op zondag 15 februari 2009 12:29 schreef Pieter. het volgende:
[..].
Zeg nou zelf: als jij de kans had om tegen mij aan te kruipen,zou je dat doen of niet?
Wie weet maakt het huwelijk wel beterquote:Op zondag 15 februari 2009 12:54 schreef Xiance het volgende:
[..]
ohhh ik duik nooit tussen een goed huwelijk
of juist slechter!quote:Op zondag 15 februari 2009 12:56 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Wie weet maakt het huwelijk wel beter
Je zou niet de eerste zijn die er tussen duikt hoor, doet niet zoveel met het huwelijk.quote:Op zondag 15 februari 2009 12:54 schreef Xiance het volgende:
Dat je je de illusie maakt dat je er tussen kunt komen vind ik al heel watquote:Op zondag 15 februari 2009 12:54 schreef Xiance het volgende:
[..]
Zie je! Ik zei het tochquote:Op zondag 15 februari 2009 13:11 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Je zou niet de eerste zijn die er tussen duikt hoor, doet niet zoveel met het huwelijk..
Prima, dan heb je nog tot juni!quote:Op zondag 15 februari 2009 12:54 schreef Xiance het volgende:
[..]
Ohh! Sex voor het huwelijk mag toch niet!?quote:
quote:Op zondag 15 februari 2009 15:19 schreef TheaterMaMa het volgende:
cdp, of anderen,in welke serie zit er in het openingsfilmpje een bad, met water al dan niet overlopend?
Barf.quote:Op zondag 15 februari 2009 16:00 schreef Pieter. het volgende:
Gelukkig! Het is zoveel dat ik er bijna in verdrink.
Yup. Hij schijnt erg mooi te zijn en Slumdog Millionaire heb ik al 'gereserveerd' voor iemand anders.quote:Op zondag 15 februari 2009 16:05 schreef Pieter. het volgende:
[..]
Winslet en Di Caprio?
Kutfilm lijkt me dat.
Dat je leer je nog wel als je groot bent, sarcasme spotten.quote:
Frank Masmeijerquote:Op zondag 15 februari 2009 15:56 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Eigen bad en douche, natuurlijk!.
ik ken het programma niet, maar het is in ieder geval niet wat ik bedoelquote:Op zondag 15 februari 2009 15:56 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Eigen bad en douche, natuurlijk!.
Dat kan kloppen, want het bestaat ook niet.quote:Op zondag 15 februari 2009 16:13 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik ken het programma niet, maar het is in ieder geval niet wat ik bedoel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |