ja! wat MOET je daar nou mee!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:23 schreef Ang3l het volgende:
WTF?! Ik háááát anonieme kaarten!
[ afbeelding ]
Heb je een valentijnsdate of een date op valentijnsavond?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:29 schreef TheaterMaMa het volgende:
zelfs ik heb een valentijns date vanavond
Oh, wat een mooi handschrift!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:23 schreef Ang3l het volgende:
WTF?! Ik háááát anonieme kaarten!
[ afbeelding ]
Welke?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:36 schreef Xiance het volgende:
ik pak vanavond wel een videootje, lekker startrek kijken
ik heb TNG alle seizoenen, Voyager alle seizoenen, en alle films..quote:
Oh, geen Enterprise?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:52 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik heb TNG alle seizoenen, Voyager alle seizoenen, en alle films..
ik denk dat ik de nacht wel door kom
Ondanks dat de serie gecancled is vond ik 'm op een gegeven moment best goed wordenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:00 schreef Xiance het volgende:
[..]
nee, al twijfel ik wel om die alsnog te gaan kopen
www.mediamonkey.comquote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:54 schreef Vlarp het volgende:
Ik wil trouwens even m'n ongenoegen uiten over iTunes 8. Al geloof ik niet dat het versie gerelateerd is dat het zo'n ongelofelijk bagger programma is. Muziek beheren kun je er niet mee, duplicaten verwijderen moet met de hand, even snel een nieuw mapje met muziek op je ipod zetten gaat niet, sterker nog, het is uberhaupt onbegonnen werk om snel even wat leuke muziek op je ipod te zetten!!
Maar de Genius functie is wel geil
Ik sta nog steeds op de mailing list van Jan (de organisator) dus ik ben al dood gespammed. Maar 't was leuk dus? Beetje leuke mensen? (Niet alleen 16 jarige huppels enzo dusquote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:12 schreef keizerpinguin het volgende:Fijne valentijn allemaal!!!
![]()
Ik ben gister naar de pink geweest in Den bosch!!!
Opvolger van orangerie!
Het was echt kei leuk!!!![]()
Leuker dan Friso en dat zo maar in den bosch!!!
Leuke stap tip voor jullie allen......![]()
www.depink.nl
daar zou ik wel op kunnen reageren, maar doe het niet. Zeg alleen dat mensen niet normaal reageren dus uren in stilte op de bank zitten is meestal geen reactiequote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nou ja... als iemand een beetje kan vertellen hoe "je" reageert als je partner door een ongeluk ineens sterft, zou me dat wel helpen denk ik. Ik had eerst dat ze uren in stilte op de bank zitten, maar daar kreeg ik kommentaar op van mijn proeflezer, dat dat niet logisch was. En nu weet ik het ook even niet meer.
Ook wel wat "jongere" natuurlijk, maar ook van onze leeftijd en wat ouder, goed gemengd!!!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:13 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik sta nog steeds op de mailing list van Jan (de organisator) dus ik ben al dood gespammed. Maar 't was leuk dus? Beetje leuke mensen? (Niet alleen 16 jarige huppels enzo dus)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |