ja! wat MOET je daar nou mee!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:23 schreef Ang3l het volgende:
WTF?! Ik háááát anonieme kaarten!
[ afbeelding ]
Heb je een valentijnsdate of een date op valentijnsavond?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:29 schreef TheaterMaMa het volgende:
zelfs ik heb een valentijns date vanavond
Oh, wat een mooi handschrift!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:23 schreef Ang3l het volgende:
WTF?! Ik háááát anonieme kaarten!
[ afbeelding ]
Welke?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:36 schreef Xiance het volgende:
ik pak vanavond wel een videootje, lekker startrek kijken
ik heb TNG alle seizoenen, Voyager alle seizoenen, en alle films..quote:
Oh, geen Enterprise?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:52 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik heb TNG alle seizoenen, Voyager alle seizoenen, en alle films..
ik denk dat ik de nacht wel door kom
Ondanks dat de serie gecancled is vond ik 'm op een gegeven moment best goed wordenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:00 schreef Xiance het volgende:
[..]
nee, al twijfel ik wel om die alsnog te gaan kopen
www.mediamonkey.comquote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:54 schreef Vlarp het volgende:
Ik wil trouwens even m'n ongenoegen uiten over iTunes 8. Al geloof ik niet dat het versie gerelateerd is dat het zo'n ongelofelijk bagger programma is. Muziek beheren kun je er niet mee, duplicaten verwijderen moet met de hand, even snel een nieuw mapje met muziek op je ipod zetten gaat niet, sterker nog, het is uberhaupt onbegonnen werk om snel even wat leuke muziek op je ipod te zetten!!
Maar de Genius functie is wel geil
Ik sta nog steeds op de mailing list van Jan (de organisator) dus ik ben al dood gespammed. Maar 't was leuk dus? Beetje leuke mensen? (Niet alleen 16 jarige huppels enzo dusquote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:12 schreef keizerpinguin het volgende:Fijne valentijn allemaal!!!
![]()
Ik ben gister naar de pink geweest in Den bosch!!!
Opvolger van orangerie!
Het was echt kei leuk!!!![]()
Leuker dan Friso en dat zo maar in den bosch!!!
Leuke stap tip voor jullie allen......![]()
www.depink.nl
daar zou ik wel op kunnen reageren, maar doe het niet. Zeg alleen dat mensen niet normaal reageren dus uren in stilte op de bank zitten is meestal geen reactiequote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nou ja... als iemand een beetje kan vertellen hoe "je" reageert als je partner door een ongeluk ineens sterft, zou me dat wel helpen denk ik. Ik had eerst dat ze uren in stilte op de bank zitten, maar daar kreeg ik kommentaar op van mijn proeflezer, dat dat niet logisch was. En nu weet ik het ook even niet meer.
Ook wel wat "jongere" natuurlijk, maar ook van onze leeftijd en wat ouder, goed gemengd!!!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:13 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik sta nog steeds op de mailing list van Jan (de organisator) dus ik ben al dood gespammed. Maar 't was leuk dus? Beetje leuke mensen? (Niet alleen 16 jarige huppels enzo dus)
Ik zal het weer eens in de groep gooien. Z'n feestjes in Dordrecht en Breda waren ook altijd erg leukquote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:16 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
Ook wel wat "jongere" natuurlijk, maar ook van onze leeftijd en wat ouder, goed gemengd!!!
Leuke mensen ook wel uit de hoogte gevallen mensen waaronder ik natuurlijk!![]()
Maar nee het was echt erg gezellig, leuke sfeer goed feestje!!
ik ben halverwege het eerste seizoen afgehaakt..quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:10 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ondanks dat de serie gecancled is vond ik 'm op een gegeven moment best goed worden
Mja, eerst kijken of de Free versie me bevaltquote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:24 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
En de Gold versie is ook wel te 'vinden'.
Seizoen was op 1 aflevering na (met de Borg) ook niet heel boeiend.. pas vanaf met name seizoen 3 wordt het echt leuk.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:27 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik ben halverwege het eerste seizoen afgehaakt..
wellicht kan ik een paar afleveringen downloaden voordat ik het koop
Ik kom net tot de ontdekking dat mijn STVOY seiz5 de verhuizing niet overleeft heeft, echt alles aan gruzzelementen
en op bol.com vind je m dus niet meer!
nouja.. wellicht dat ik m binnenkort nog een keer kan vervangen als ik "geluk" heb
vast wel, maar ik bestel altijd alles bij bol.comquote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:37 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Seizoen was op 1 aflevering na (met de Borg) ook niet heel boeiend.. pas vanaf met name seizoen 3 wordt het echt leuk.
Hmm, maar er is toch meer dan Bol.Com?
http://www.play.com/DVD/D(...)Box-Set/Product.htmlquote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:47 schreef Xiance het volgende:
[..]
vast wel, maar ik bestel altijd alles bij bol.com
ik ben niet zo van de veranderingen haha, ik zou het ook bij gods gratie niet weten.
ohhh liefje, daar heb je een CC voor nodigquote:Op zaterdag 14 februari 2009 16:03 schreef Vlarp het volgende:
[..]
http://www.play.com/DVD/D(...)Box-Set/Product.html
Die heb je toch wel?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 16:11 schreef Xiance het volgende:
[..]
ohhh liefje, daar heb je een CC voor nodig
maar bedankt voor het zoeken
Omdat je dan gewoon overal kunt betalen op internet als het nodig is. En als je naar het buitenland gaat..quote:Op zaterdag 14 februari 2009 16:27 schreef Xiance het volgende:
[..]
nee, wrom?
niet nodig gehad ook nie
wellicht voor de toekomst..quote:Op zaterdag 14 februari 2009 16:28 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Omdat je dan gewoon overal kunt betalen op internet als het nodig is. En als je naar het buitenland gaat..
Erg handig hoor
Oh, nou ja, een CC is wel gevaarlijk, zeker aan het eind van de maandquote:Op zaterdag 14 februari 2009 16:31 schreef Xiance het volgende:
[..]
wellicht voor de toekomst..
ik weet niet of je vandeweek mee hebt gelezen over mijn betoog, waarom ik weer thuis ben gaan wonen..
een CC is voorlopig niet aan de orde
ik shop doorgaans eigenlijk alleen via bol.com en 4launch.nl
en beide doen iDeal
oh ik heb eigenlijk nooit echt last van het einde maand syndroom..quote:Op zaterdag 14 februari 2009 16:36 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Oh, nou ja, een CC is wel gevaarlijk, zeker aan het eind van de maand
Ik de laatste tijd ook niet meer zo, maar soms wil een CC dan wel even uitkomst biedenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 16:38 schreef Xiance het volgende:
[..]
oh ik heb eigenlijk nooit echt last van het einde maand syndroom..
in die zin, dat ik altijd geld van mn spaarrekening kan plukken als het echt moet.
Vandaar dat ik ook nog nooit echt een CC nodig heb gehad.
Een hele hoop.quote:
HOERRRRR!!!!!!!!!!quote:
Anders geef je mij gewoon als valentijnskadootje aan 'm?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:31 schreef keizerpinguin het volgende:
Andere jaren doet mijn mannetje hele romantische en leuke dingen regelen......
Vorig jaar was hij het vergeten zei hij.....![]()
en dit jaar weet ik nog niet wat de smoes is......
DE SLEUR KOMT ER IN........![]()
"Is voor werk!"quote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:00 schreef Ang3l het volgende:
Best beschamend om ij de kassa van de kruivat te staan met demake-up, removers, naggellak en eyeliner
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |