In de woonkamer/keuken en slaapkamer. Wat ik moet doen met de gang weet ik nog niet..quote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:01 schreef TheaterMaMa het volgende:
toch een andere vloer?
Wat moest er allemaal gebeuren aan de gele crosa!?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:10 schreef Ang3l het volgende:
Kut APK
Moet je ook niet laten doen op vrijdag de 13e
O ja, omdat je "af en toe de sex mist".quote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:28 schreef Nuno_G het volgende:
Ciao Babes, ik ga er vandoor en de stad in, hoeren en sloeren enzo
Bitchquote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja, omdat je "af en toe de sex mist".
Je schokdemper? Eurotje of 300?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:28 schreef Ang3l het volgende:
Een of andere veer rechtsvoor was kapot
JEUH!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:33 schreef Xiance het volgende:
jeeeuuujjj het nieuws van 6 uur!!
oh wacht... tis al 5 over half..![]()
Ja zoiets. Nou, hij had nog een 2e handse, dus 150 zoiets dacht ie.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:33 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Je schokdemper? Eurotje of 300?
quote:
Mhmquote:
huh?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:40 schreef wonderer het volgende:
SFU frustreert me nog steedsKutwijf, die Lisa
Nate's aankopen verketteren en zelf geen cent binnenbrengen.
TV-serie met onprettige personages.quote:
Ik haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat Lisa!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:40 schreef wonderer het volgende:
SFU frustreert me nog steedsKutwijf, die Lisa
Nate's aankopen verketteren en zelf geen cent binnenbrengen.
Ze is zo op en top vrouwquote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat Lisa!
He's a freakquote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:43 schreef wonderer het volgende:
Wheheh, Rainn Wilson als een stagiair
Wij zaten ook al continu hardop te vloeken naar dat wijf. Vre-se-lijk!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:07 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ze is zo op en top vrouwJaloers, achterdochtig, bezitterig, hypocriet... Bleh.
He's Dwightquote:
Oh, daar is iequote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:09 schreef wonderer het volgende:
[..]
He's DwightIk geloof niet dat ik ooit verder gekomen ben dan deze aflevering, maar dat weet ik niet zeker. Soms herken ik weer een stukje. Ik denk dat ik delen gemist heb toen het op TV kwam of zo. Ik mis nog steeds de vrouw die doodging aan een bloedneus...
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:09 schreef wonderer het volgende:
Hee GB, voel je je beter, kon je je hoofd er nu beter bij houden?
Ben me gisteren te buiten gegaan aan brownie cookies dus ik zit vandaag nog wat langer op de fietsquote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:21 schreef Gellarboy het volgende:
[..].
Ja hoor, ging wel. Al ben ik blij dat het weekend is.
How's your life?.
Whehehe.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:22 schreef wonderer het volgende:
Ben me gisteren te buiten gegaan aan brownie cookies dus ik zit vandaag nog wat langer op de fiets
Dat is fijn. Dat beter gaat dan, niet van dat schrijven.quote:Maar ben niet meer zo depressed als gisterAlleen het schrijven gaat niet goed
Ik weet niet zeker of we nog wel gaan. De shoot is verplaatst naat metropolitain Balen. Daar schijnt een meubelzaak te staan die als locatie dient.quote:Veel plezier in Antwerpen vast in ieder geval
Ja, het personage beter leren kennen.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:57 schreef Gellarboy het volgende:
Kun je de vinger niet leggen op wat dat veroorzaakt en het zo verhelpen?
Ik roep maar wat hoor, geen idee hoe het proces is.
Omdat ik onder de lessen van VIB al een kleur had uitgezocht en in de winkel weer ging twijfelen.... Dus het hele kleur arsortiement heb afgelopen...quote:
dat heeft meer met je eigen wispelturigheid te maken hoorquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:50 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Omdat ik onder de lessen van VIB al een kleur had uitgezocht en in de winkel weer ging twijfelen.... Dus het hele kleur arsortiement heb afgelopen...
Ok, nou goed, het is geregeld!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:55 schreef Xiance het volgende:
[..]
dat heeft meer met je eigen wispelturigheid te maken hoor
ook zoiets ja.. dan gaan ze allemaal omlaag staan kijken en vervolgens allemaal lopen emmeren..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |