jij ziet er altijd sexy uit, darlingquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:28 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik kan er in 5 minuten ook wel perfect uitzien hoor
Heb ik ookquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:38 schreef Nuno_G het volgende:
en Angel weg met die jogging broek, trek maar sexy ondergoed aan
Me too. En met dansen af en toe. Bij moderne dans kan ik die hiphop broek niet aan want dan doe ik de ander pijn en blijf ik vaak haken met mijn voeten omdat ik dan op blote voeten dans. Niet handigquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:37 schreef Xiance het volgende:
persoonlijk draag ik niet vaak een jogginsbroek, alleen als ik de deur niet meer uit ga (na het douchen dus bijv.)
maar dan "sport" je, daar zijn die dingen voor gemaaktquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Me too. En met dansen af en toe. Bij moderne dans kan ik die hiphop broek niet aan want dan doe ik de ander pijn en blijf ik vaak haken met mijn voeten omdat ik dan op blote voeten dans. Niet handig
Nee WIDM was al afgelopen in Eindhovenquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:42 schreef Weemz het volgende:
Nou lekker dan, als je zo laat klaar bent met werken dat je WIDM mist... Naja, straks maar terugkijken...
En Ang3l, Doe jij Fok!ken en TV kijken tegelijk?
Vind er niks aan. Qua karakter niet (voor zover je dat kan beoordelen in zo'n programma) en qua uiterlijk niet. Eigenwijs boers uitziend irritant driftkopje.quote:
What's new?quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:47 schreef Pieter. het volgende:
*niks meldt
Niks, ik dacht: ik meld het effe.quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
What's new?
*wiebelt op Don;t fear the reaper*
Ik houd daar wel vanquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vind er niks aan. Qua karakter niet (voor zover je dat kan beoordelen in zo'n programma) en qua uiterlijk niet. Eigenwijs boers uitziend irritant driftkopje.
Ja, dan sport ik ja.quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:42 schreef Xiance het volgende:
[..]
maar dan "sport" sport je, daar zijn die dingen voor gemaakt
Nee, maar een mooi gevormde joggingbroek (i.p.v. zo'n sloeberig ding waar de stiek uit is) en dan een beetje laaghangend zodat je het ondergoed ziet op een mooie jongen die dan in de supermarkt naar de bovenste schap reikt waardoor zijn mooie strakke iets gebruinde buik zichtbaar is....quote:maar ik liep dus laatst in de winkel, dan loopt er zo'n dikke bouwvakker voor me, met een joggingsbroek aan, waarin je dus duidelijk EN zn onderbroek EN zn spleet ziet..
NOU DAT vind ik dus HE-LE-MAAL niks!
quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:48 schreef Weemz het volgende:
Hé! Ik moet nog kijken!
Nog gelukt met een hotel?quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:49 schreef Pieter. het volgende:
We gaan komend weekend naarAntwerpen
![]()
Maar dat was niet nieuw..
Zo doe ik dat ook altijd! En dan alleen van de bovenste of onderste schappen je boodschappen doenquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:49 schreef Ang3l het volgende:
op een mooie jongen die dan in de supermarkt naar de bovenste schap reikt waardoor zijn mooie strakke iets gebruinde buik zichtbaar is....
ik vind het stiekum soms, heel soms wel sexy bij de juiste persoonquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb ik ook
Enne, ik kan bij bepaalde jongens een joggingbroek ook sexy vinden.
Je hebt wel verschil in dat soort broeken hoor
Neuh, geloof het niet. Maar als het aan mij ligt dan stappen we op de Groenplaats uit de parkeerkelder het eerste het beste hotel in. Jammergenoeg is dat het Hilton waar we de vorige keer ¤ 160,- mochten aftikken voor 1 nachtjequote:Op donderdag 12 februari 2009 21:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nog gelukt met een hotel?
(Zie je, ik let op)
Me too.quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:51 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik vind het stiekum soms, heel soms wel sexy bij de juiste persoon![]()
Bicha?quote:En nu ga ik even wat drinken op de hoek met een jongen die wil praten, hij heeft veel problemen en ik ben een soort van ... (hoe zeg je dat) .
Ja zo kun je't ook noemenquote:Soms denk ik dat ik niet zo sociaal moet zijn![]()
kus
En dus de dure of juist goedkope merken kopenquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:50 schreef Pieter. het volgende:
Zo doe ik dat ook altijd! En dan alleen van de bovenste of onderste schappen je boodschappen doen.
160.-? is het maar 4 sterren dan?quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:51 schreef Pieter. het volgende:
[..]
Neuh, geloof het niet. Maar als het aan mij ligt dan stappen we op de Groenplaats uit de parkeerkelder het eerste het beste hotel in. Jammergenoeg is dat het Hilton waar we de vorige keer ¤ 160,- mochten aftikken voor 1 nachtje.
Volgens mij hebben wij alleen maar A-merkenquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:52 schreef Weemz het volgende:
[..]
En dus de dure of juist goedkope merken kopen. Huismerk is altijd op ooghoogte.
Kweenie, maar ik vond het een beetje veel voor het weekendtarief. En dan de volgende dag ook nog een vermogen afrekenen voor het parkeren. Maar WEL midden in het centrum!quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:55 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
160.-? is het maar 4 sterren dan?
[spam]quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:56 schreef Pieter. het volgende:
Volgens mij hebben wij alleen maar A-merken. Of het moet van AH Excellent zijn, daar willen we wel een uitzondering voor maken...
Ik had nog een link gepost...quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:51 schreef Pieter. het volgende:
[..]
Neuh, geloof het niet. Maar als het aan mij ligt dan stappen we op de Groenplaats uit de parkeerkelder het eerste het beste hotel in. Jammergenoeg is dat het Hilton waar we de vorige keer ¤ 160,- mochten aftikken voor 1 nachtje.
Ik geloof dat ik dat ik ooit voor dat bedrag een nachtje Doelen Hotel heb gedaan. Het idee was leuk, de uitwerking minder...slapen in een hotel in je eigen stad is domquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:57 schreef Pieter. het volgende:
[..]
Kweenie, maar ik vond het een beetje veel voor het weekendtarief. En dan de volgende dag ook nog een vermogen afrekenen voor het parkeren. Maar WEL midden in het centrum!
quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:54 schreef Xiance het volgende:
ik laat mijn moeder altijd de boodschappen doen
Bij sommige dingen kan het me geen F schelen of het huismerk is, bij anderen wel. Bv bij chocola dus echt wel, en bij cola. Maar bv bij pasta of brood weer niet.quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:56 schreef Pieter. het volgende:
[..]
Volgens mij hebben wij alleen maar A-merken. Of het moet van AH Excellent zijn, daar willen we wel een uitzondering voor maken...
Dat lijkt me nou juist wel heel erg grappigquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:59 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik dat ik ooit voor dat bedrag een nachtje Doelen Hotel heb gedaan. Het idee was leuk, de uitwerking minder...slapen in een hotel in je eigen stad is dom
Artemis, i know! Dank daarvoorquote:
Alleen dat van mij was amper een date te noemenquote:Op donderdag 12 februari 2009 22:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat lijkt me nou juist wel heel erg grappig
Overnachten in bv Berlijn of zo in een hotel is "noodzaak" en in Eindhoven als iemand me dat zou vragen bij een date zou ik juist erg leuk vinden
Ja oke, dan welquote:Op donderdag 12 februari 2009 22:07 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Alleen dat van mij was amper een date te noemenBij het ontbijt ga je jezelf wel afvragen...ga ik hier of toch maar thuis ontbijten?
We hebben laatst een pot No-Name paste weggedonderd omdattie niet te vreten was en al eeuwen in de kast stond. Dan toch maar Nutella!quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bij sommige dingen kan het me geen F schelen of het huismerk is, bij anderen wel. Bv bij chocola dus echt wel, en bij cola. Maar bv bij pasta of brood weer niet.
ze doet ook de was, en ze kookt ook..quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je weet wel hoe je op eigen benen moet staan? Of doet ze ook de was en zo? En koken?
Bij een date ga je niet slapen hoor! Toch? Toch!quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat lijkt me nou juist wel heel erg grappig
Overnachten in bv Berlijn of zo in een hotel is "noodzaak" en in Eindhoven als iemand me dat zou vragen bij een date zou ik juist erg leuk vinden
Terwijl ik juist het omgekeerde wel eens heb! Vooral in de zomer lijkt het me super om van huis lekker naar een hotel in de buurt te wandelen (Amstel!) en dan daar lekker op het terras te ontbijten!quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:07 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Alleen dat van mij was amper een date te noemenBij het ontbijt ga je jezelf wel afvragen...ga ik hier of toch maar thuis ontbijten?
Ik vind slapen 1 van de fijnste dingen die er zijn. Zeker tegen iemand aan. Dus ja, dan ga ik slapenquote:Op donderdag 12 februari 2009 22:10 schreef Pieter. het volgende:
[..]
Bij een date ga je niet slapen hoor! Toch? Toch!.
Ik zou dat heel beschamend vinden. Zeker ook om dat te vertellen tegen ene leuke jongen of zoquote:Op donderdag 12 februari 2009 22:09 schreef Xiance het volgende:
[..]
ze doet ook de was, en ze kookt ook..
Goed zoquote:ik heb tien jaar op mezelf gewoond, dus ik weet prima hoe ik op eigen benen moet staan
Jij zit toch niet regelmatig bij de Jaren hé?quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:11 schreef Pieter. het volgende:
[..]
Terwijl ik juist het omgekeerde wel eens heb! Vooral in de zomer lijkt het me super om van huis lekker naar een hotel in de buurt te wandelen (Amstel!) en dan daar lekker op het terras te ontbijten!
Absoluut met je eens! Maar dat doe ik dan ook elke nacht, lekker slapen. En tegen 'iemand' aanliggen ook, en niet zomaar iemand, maar het liefste en leukste ventje dat ik ken! We hebben ondertussen echt een heel ritueel hoe we gaan liggen. Met gedurende de nacht een aantal andere posities, om de beurt bij elkaar in de armen, lepeltje of gewoon een hand tegen elkaar. Heerlijk is dat!quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind slapen 1 van de fijnste dingen die er zijn. Zeker tegen iemand aan. Dus ja, dan ga ik slapenUiteindelijk.
Ik vind de bediening er te slechtquote:Op donderdag 12 februari 2009 22:15 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Jij zit toch niet regelmatig bij de Jaren hé?
Nee vooral in de zomer zit het er overvol en idd slechte bediening.quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:17 schreef Pieter. het volgende:
[..]
Ik vind de bediening er te slecht.
Liever bij Puccini in de staalstraat een stukje verder.
Hoezo? Zit jij er vaak?
*kijkt jaloers*quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:16 schreef Pieter. het volgende:
[..]
Absoluut met je eens! Maar dat doe ik dan ook elke nacht, lekker slapen. En tegen 'iemand' aanliggen ook, en niet zomaar iemand, maar het liefste en leukste ventje dat ik ken! We hebben ondertussen echt een heel ritueel hoe we gaan liggen. Met gedurende de nacht een aantal andere posities, om de beurt bij elkaar in de armen, lepeltje of gewoon een hand tegen elkaar. Heerlijk is dat!![]()
Vroeger bleef ik in het weekend ook geregeld nog een dagje doorslapen. Lekker de hele zaterdag slapen, heerlijk!
Soms trotseer ik de slechte bediening en ga ik lekker op het terras aan het water zitten. Dat is echt een topplek. De koffie (Illy) is ook super.quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:19 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee vooral in de zomer zit het er overvol en idd slechte bediening.
Ik ben er aan gewend. Eerst moest ik er ook niks van hebben. Veel te warm, klam of zelf nat.quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:21 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik slaap het liefste 'los'
Hebben wij ook niet een keer of wat bij de Jaren gezeten?quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:19 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik uiteindelijk ook. Maar samen beginnen en dan 's ochtends, of tussentijds als je wakker wordt weer, dat vind ik wel fijnquote:Op donderdag 12 februari 2009 22:21 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik slaap het liefste 'los'
Ik kan meestal niet in slaap komen als ik echt helemaal tegen iemand aan ligquote:Op donderdag 12 februari 2009 22:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik uiteindelijk ook. Maar samen beginnen en dan 's ochtends, of tussentijds als je wakker wordt weer, dat vind ik wel fijnMaar tijdens m;'n slaap wrik ik mezelf altijd los omdat ik het benauwend vind of zo, gok ik.
In het weekend gaan we op zaterdag meestal even lunchen of koffie drinken bij DownTown in de Reguliersdwarsstraat. Op en top gaytent, maar erg gezellig. De bediening is er niet super, maar ze kennen ons inmiddels en dat scheelt!quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:19 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ach naast mijn sportschool zit een Coffee Company en in mijn straat de Brandmeester en als ik dus koffie drink is het daar. Ik wil natuurlijk wel handmatig opgeschuimde melk in mijn koffie en niet die prut die apparaten ervan breien. Maar goed, smaken verschillen.quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:22 schreef Pieter. het volgende:
[..]
Soms trotseer ik de slechte bediening en ga ik lekker op het terras aan het water zitten. Dat is echt een topplek. De koffie (Illy) is ook super.
Er schijnt tegenwoordig een bekende van ons te werken, van de zomer maar eens kijken of hij het verschil kan maken. Ook de saladebar boven is erg lekker (voor een biologische saladebar!). Maar ze verkloten het zelf..
Nee ik ben met jullie naar Cuba geweest.quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:23 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hebben wij ook niet een keer of wat bij de Jaren gezeten?
Alsof ze ook nog maar ergens met de hand melk opschuimenquote:Op donderdag 12 februari 2009 22:25 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ach naast mijn sportschool zit een Coffee Company en in mijn straat de Brandmeester en als ik dus koffie drink is het daar. Ik wil natuurlijk wel handmatig opgeschuimde melk in mijn koffie en niet die prut die apparaten ervan breien. Maar goed, smaken verschillen.
En waar hebben we dan op het terras gezeten?quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:26 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee ik ben met jullie naar Cuba geweest.
Het is zo'n tijd terug...ik kan het me gewoon niet meer herinneren.quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:28 schreef Vlarp het volgende:
[..]
En waar hebben we dan op het terras gezeten?
Inderdaad,quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:25 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ach naast mijn sportschool zit een Coffee Company en in mijn straat de Brandmeester en als ik dus koffie drink is het daar. Ik wil natuurlijk wel handmatig opgeschuimde melk in mijn koffie en niet die prut die apparaten ervan breien. Maar goed, smaken verschillen.
De tram reed bijna over het terras heenquote:Op donderdag 12 februari 2009 22:31 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Het is zo'n tijd terug...ik kan het me gewoon niet meer herinneren.
Ooh de Beiaard.quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:32 schreef Vlarp het volgende:
[..]
De tram reed bijna over het terras heen't zit op een kruising.
Ik zat dit weekend trouwens bijna weer bij Loetjequote:Op donderdag 12 februari 2009 22:31 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Het is zo'n tijd terug...ik kan het me gewoon niet meer herinneren.
Give it a rest. Hij's al wegquote:Op donderdag 12 februari 2009 22:35 schreef Cahir het volgende:
Cairon foto?
nee.. gaan vertellen dat je torenhoge schulden hebt omdat je te eigenwijs was om weer bij je ouders te gaan wonen, waardoor je net die ene zaterdag niet met die leuke jongen mee kan gaan, tenzij ie heel begripvol zegt "ik betaal alles wel" ....quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zou dat heel beschamend vinden. Zeker ook om dat te vertellen tegen ene leuke jongen of zoSowwy.
[..]
Goed zo
Je zult wel een goede reden hebben ja. Maar er zal bij mij toch veel moeten gebeuren wil ik weer terug naar pap en mam gaan. Ligt natuurlijk ook aan de relatie met je ouders en de vrijheid die ze je geven.quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:38 schreef Xiance het volgende:
[..]
nee.. gaan vertellen dat je torenhoge schulden hebt omdat je te eigenwijs was om weer bij je ouders te gaan wonen, waardoor je net die ene zaterdag niet met die leuke jongen mee kan gaan, tenzij ie heel begripvol zegt "ik betaal alles wel" ....![]()
nee dank je, laat mij dan maar eventjes thuis wonen tot ik de boel weer op orde heb...
op jezelf wonen is ook niet alles..
In mijn studententijd ben ik daar meer dan eens dronken gewordenquote:
Huh? Nee, katshuis. Kan ook gewoon een nacht hoor, hebben Brad en ik ook gedaan. http://www.katshuis.be/quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:07 schreef Pieter. het volgende:
[..]
Artemis, i know! Dank daarvoor.
Maar daar kun je alleen 2 nachten boeken of last minute.
En ik dacht dat ze vol zaten, maar weet neit precies hoe ik op dat overzichtje moet kijken.
Heeft ie je ooit afgewezen of zo?quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:35 schreef Cahir het volgende:
Cairon foto?
Ik zou het wel weer erg vinden. Ik wil mijn eigen boontjes kunnen doppen, zeker op deze leeftijd. Bij iemand van 30 die bij z'n ouders woont denk ik toch meestal aan van die verstokte sukkelige vrijgezellen. maar er kan natuurlijk altijd iets gebeuren waardoor het de enige uitweg zou zijn.quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:41 schreef Pieter. het volgende:
Ik zou het niet erg vinden om bij mn ouder te wonen, maar ik zou wel voor mezelf (en af en toe voor hen) zorgen.
Bij jou denken toch ook nog steeds dat het een bevlieging is?quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zou het wel weer erg vinden. Ik wil mijn eigen boontjes kunnen doppen, zeker op deze leeftijd. Bij iemand van 30 die bij z'n ouders woont denk ik toch meestal aan van die verstokte sukkelige vrijgezellen. maar er kan natuurlijk altijd iets gebeuren waardoor het de enige uitweg zou zijn.
Plus dat ik me niet mezelf en vrij voel bij m'n ouders. Daardoor alleen zal ik al nooit teruggaan.
Ik gok dat ze die illusie onderhand wel opgegeven hebbenquote:Op donderdag 12 februari 2009 22:45 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Bij jou denken toch ook nog steeds dat het een bevlieging is?
Hmm, heb ik echt niet goed opgelet.quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:40 schreef wonderer het volgende:
[..]
Huh? Nee, katshuis. Kan ook gewoon een nacht hoor, hebben Brad en ik ook gedaan. http://www.katshuis.be/
Maar koek en ei is een heel ander ding?quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik gok dat ze die illusie onderhand wel opgegeven hebben
Ja doei! Dit klinkt echt veel te verstandig hoor!quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:46 schreef Xiance het volgende:
ik doe geen boodschappen en ik doe geen afwas
(mijn moeder kan een vaatwasser krijgen maar die wil ze niet, en k heb een bloedhekel aan de afwas)
Verder doe ik evengoed 'mijn deel' in de huishouding, hoewel ik er stiekum wel eens onderuit kom met het excuus dat voor jezelf beginnen echt heeeeeel zwaar is
Ik heb een sleutel van de voordeur, en mn eigen slaapkamer, privacy genoeg dus.
mijn ouders vragen nooit naar het hoe en waarom, maar als ik iets wil vertellen zijn ze wel geinterreseert.
naarnaast is het enige wat mijn moeder wil dat ik rekening mee hou is het eten, als ik niet thuis eet moet ik dat doorgeven, en dat lijkt me logisch.
Tis als op kamers wonen, maar dan in mn eigen vertrouwde omgeving.
ik heb heel nederland gezien, en in juli ben ik met een burnout (de 5e in 8jr tijd) huiswaards gekeert.
ik denk dat ik het stukken slechter had kunnen treffen!
ik kan nu rustig aan weer opnieuw beginnen zonder het risico te lopen dat ik straks geen dak meer boven mn hoofd heb, omdat ik werkloos thuis zit en dus mijn vaste lasten amper kan betalen.
't is geen hilton, maar wel gewoon goed en schoon enzo. En homovriendelijkquote:Op donderdag 12 februari 2009 22:47 schreef Pieter. het volgende:
[..]
Hmm, heb ik echt niet goed opgelet.
Ik heb ze iig nu net een mail gestuurd! Superplek tegen goede prijs!!
De klant is toch altijd koning?quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:50 schreef wonderer het volgende:
[..]
't is geen hilton, maar wel gewoon goed en schoon enzo. En homovriendelijk
Het hoeft ook geen Hilton te zijn. Als het maar "prima" is. En in het centrum zodat we van de Boots naar huis kunnen kruipenquote:Op donderdag 12 februari 2009 22:50 schreef wonderer het volgende:
[..]
't is geen hilton, maar wel gewoon goed en schoon enzo. En homovriendelijk
Ga jij dat even bij De Jaren uitleggen!quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:52 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
De klant is toch altijd koning?
doe ik ookquote:Op donderdag 12 februari 2009 22:49 schreef Pieter. het volgende:
[..]
Ja doei! Dit klinkt echt veel te verstandig hoor!
Serieus: ik denk dat je hier dan inderdaad wel goed aan doet.
En daar zit ook weer wat in. De liefde van je leven zal je toch echt zo moeten nemen als je bent!quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:55 schreef Xiance het volgende:
nou als die zich daar druk om maakt, dan ben ik m liever kwijt dan rijk.
Er is ook geen passie meer in de horeca. Het is een kwestie geworden van je tijd uit zitten en je hand ophouden.quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:54 schreef Pieter. het volgende:
[..]
Ga jij dat even bij De Jaren uitleggen!.
Oei! De Boots heeft een Black Valentine avond. Als je je Valentine meeneemt, dan mag je gratis naar binnen!quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:53 schreef Pieter. het volgende:
[..]
Het hoeft ook geen Hilton te zijn. Als het maar "prima" is. En in het centrum zodat we van de Boots naar huis kunnen kruipen.
i knowquote:Op donderdag 12 februari 2009 22:57 schreef Pieter. het volgende:
[..]
En daar zit ook weer wat in. De liefde van je leven zal je toch echt zo moeten nemen als je bent!
Dan kom je in de verkeerde winkels, probeer de dille en kamille eens...quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:42 schreef Xiance het volgende:
[..]
maar dan "sport" je, daar zijn die dingen voor gemaakt
maar ik liep dus laatst in de winkel, dan loopt er zo'n dikke bouwvakker voor me, met een joggingsbroek aan, waarin je dus duidelijk EN zn onderbroek EN zn spleet ziet..
NOU DAT vind ik dus HE-LE-MAAL niks!
Ik ben niet anders gewend. Vanaf de andere kant dan dus. In de tijd dat ik in de horeca werkte draaide je op vaste klanten. Al het personeel wist van iedereen wat hij dronk. Op sommige avonden volstond het om, in kroeg waar 150 man stonden, even naar de bar te lopen en te vragen je groepje even wat te drinken te brengen. Als barpersoneel keken we dan wie erbij stonden en brachten het rondje. Dat was ook goed voor de omzet, want als je mensen gaat vragen wat ze willen kunnen ze nee zeggen. EN goed voor de fooi, want het wordt super gewaardeerd.quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:58 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Er is ook geen passie meer in de horeca. Het is een kwestie geworden van je tijd uit zitten en je hand ophouden.
In de Beiaard werkte tot een aantal jaren geleden een grietje die, als ze zag dat ik binnenkwam..er na een paar minuten een 'bolleke' de Konick op mijn tafeltje kwam te staan. Ik hoefde daar niet om te vragen..ze wist was ik dronk.
Jep. Just keeping it on the downlow.quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:47 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Maar koek en ei is een heel ander ding?
Je voelt je als klant dan even 'belangrijk' en dan krijgt de medewerker dankbaarheid in de vorm van fooien. In sommige gevallen is het gemeende interesse, in sommige gevallen is het personeel gewoon professioneel. Het gaat immers om omzet en het gevoel hebben dat je nuttig voelt.quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:01 schreef Pieter. het volgende:
[..]
Ik ben niet anders gewend. Vanaf de andere kant dan dus. In de tijd dat ik in de horeca werkte draaide je op vaste klanten. Al het personeel wist van iedereen wat hij dronk. Op sommige avonden volstond het om, in kroeg waar 150 man stonden, even naar de bar te lopen en te vragen je groepje even wat te drinken te brengen. Als barpersoneel keken we dan wie erbij stonden en brachten het rondje. Dat was ook goed voor de omzet, want als je mensen gaat vragen wat ze willen kunnen ze nee zeggen. EN goed voor de fooi, want het wordt super gewaardeerd.
Nogal he.quote:
en DAT zou ik niet meer kunnen..quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jep. Just keeping it on the downlow.
ik werk in de bedrijfscatering, en daar geld stiekum toch ook wel dezelfde formule hoorquote:Op donderdag 12 februari 2009 23:06 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je voelt je als klant dan even 'belangrijk' en dan krijgt de medewerker dankbaarheid in de vorm van fooien. In sommige gevallen is het gemeende interesse, in sommige gevallen is het personeel gewoon professioneel. Het gaat immers om omzet en het gevoel hebben dat je nuttig voelt.
En in beide gevallen vind ik het goed. Als ze oprecht geïnteresseerd zijn of als ze ze professioneel zijn om het op een goede manier te brengen.quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:06 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je voelt je als klant dan even 'belangrijk' en dan krijgt de medewerker dankbaarheid in de vorm van fooien. In sommige gevallen is het gemeende interesse, in sommige gevallen is het personeel gewoon professioneel. Het gaat immers om omzet en het gevoel hebben dat je nuttig voelt.
Aan het einde van de maand, doe ik mijn intrek in mijn huisje.quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:07 schreef Xiance het volgende:
[..]
en DAT zou ik niet meer kunnen..
mijn moeder en ik delen alles met elkaar, we zijn er ondertussen achter gekomen dat we waardige "vriendinnen" zijn.. en mijn vader geef ik tegenwoordig een knuffel als ik de deur uit loop, en drie zoenen als ik naar bed ga.
nee.. laat mij maar lekker eventjes thuis wonen en genieten van alle luxe, geheel zonder zorgen
but rest assured, voor mn 30ste woon ik op mezelf hoor, dus ik ga niet als sukkelige vrijgezel de dertiger jaren in
da's ondertussen geen probleem meer, maar een leefwijzequote:Op donderdag 12 februari 2009 23:11 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Aan het einde van de maand, doe ik mijn intrek in mijn huisje.
Alleen ben ik achter 1 probleem gekomen... De parkeerplekken zijn nogal eens vol... Minder!
Inderdaad!quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:09 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik werk in de bedrijfscatering, en daar geld stiekum toch ook wel dezelfde formule hoor
maar het is toch zo.. ga bij jezelf eens na hoe je behandeld wil worden als je in een winkel staat?
Ik heb ooit een meisje ontslagen omdat ze met een chaggo porum achter onze balie stond..
mein gotte.. als je je werk niet leuk vind of niet aan kan, zoek dan wat anders!
ik heb respect en vriendelijkheid hoog in het vaandel staan, zowel tijdens als naast mijn werkzaamheden in de horeca.
Ik heb de keuze tussen geen band met mijn oudres of een losse band met mijn ouders en niet in hun gezicht drukken dat ik homo ben.quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:07 schreef Xiance het volgende:
[..]
en DAT zou ik niet meer kunnen..
Je ziet het ook bij luchtvaartpersoneel...bij internationaal vliegen kan het allemaal niet op qua vriendelijkheid, maar als je een binnenlandse vlucht heb dan zie je de chaggie gezichten..Het is meer routine en dus minder aantrekkelijk.quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:09 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik werk in de bedrijfscatering, en daar geld stiekum toch ook wel dezelfde formule hoor
maar het is toch zo.. ga bij jezelf eens na hoe je behandeld wil worden als je in een winkel staat?
Ik heb ooit een meisje ontslagen omdat ze met een chaggo porum achter onze balie stond..
mein gotte.. als je je werk niet leuk vind of niet aan kan, zoek dan wat anders!
ik heb respect en vriendelijkheid hoog in het vaandel staan, zowel tijdens als naast mijn werkzaamheden in de horeca.
Ow, tja ik zal er aan moeten wennen. als dat ding bij de bassecourt is afgebouwd dan zijn daar gelukkig ook weer wat plekken beschikbaar. En anders moet ik even net iets langer lopen. Het wonen in de stad heeft dat nadeel, dat wist ik, nu nog accepterenquote:Op donderdag 12 februari 2009 23:12 schreef Xiance het volgende:
[..]
da's ondertussen geen probleem meer, maar een leefwijze
Ik kan me er niets bij voorstellen, een maand lang mijn moeder niet zien. (al is het dan alleen maar omdat ik dan vreselijk op mijn flikker krijg en haar veel verdriet aan doe)quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb de keuze tussen geen band met mijn oudres of een losse band met mijn ouders en niet in hun gezicht drukken dat ik homo ben.
Ik zie ze dan ook soms wel meer dan een maand niet hoor.
Alsof ik het alleen maar over sex en Britney Spears heb.quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:26 schreef Ang3l het volgende:
Life isn't always about happy things darling.
It isn't always about sex or Britney either
je bent ook zo druk de laatste tijdquote:Op donderdag 12 februari 2009 23:21 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Alsof ik het alleen maar over sex en Britney Spears heb..
Beide heb ik al in geen weken meer genoemd.
Je bent al weken niet meer geweest.quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:21 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
I was kiddingquote:Op donderdag 12 februari 2009 23:21 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Waarom? Vrienden kan ik kiezen, familie niet. Mijn vrienden zijn me heiliger dan mijn familie.quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:22 schreef Xiance het volgende:
mijn moeder en ik hebben elkaar anderhalf jaar nauwelijks gezien/gesproken,
maar zo wil ik het niet! familie is heilig.. en zo zou het eigenlijk overal moeten zijn!
Dat is niet zo vreemd hoor. Ik heb mijn ouders volgens mij sinds Kerst al niet meer gezien. Wel gesproken 2 of 3 keer aan de telefoon. Thats it.quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:12 schreef Ang3l het volgende:
Ik zie ze dan ook soms wel meer dan een maand niet hoor.
Ja dat keek ik ook altijd samen met mam op de bankquote:Op donderdag 12 februari 2009 23:26 schreef hierissieweer het volgende:
Het meeste zou ik wel dit missen aan thuis
De gezellige avonden thuis, heerlijk op de bank ontspannen xfiles kijken.
(al is die tijd al wel zeker 1,5 jaar geleden afgelopen, mijn leven is gewoon te onregelmatig om goed af te kunnen stemmen met het leven van mijn gezinsleden. Ik heb gewoon een totaal ander leven als mijn moeder en broer. En ookal wonen we in een huis komt het regelmatig voor dat ik ze gewoon 3dagen ofzo niet zie)
Welke poken heb je?quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Twestival was leuk. M'n poken is eindelijk goed gebruikt, leuke mensen leren kennen en whoa wat is Spaces n gave locatie!
tsja..quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waarom? Vrienden kan ik kiezen, familie niet. Mijn vrienden zijn me heiliger dan mijn familie.
Bedoel je nu de acceptatie van je moeder wat betreft je homoseksualiteit?quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:22 schreef Xiance het volgende:
"ik kan keizen.. een zoon erbij, of een zoon minder"
Mijn mannetje past altijd goed op me.quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:23 schreef Xiance het volgende:
je bent ook zo druk de laatste tijd
past Pieter. wel goed op je?
Heerlijke tijd, zeker toen het nog vroeger (echt vroeger) op donderdag avond op tv kwam. Was ongeveer net na de dood van mijn vader. Echte heerlijke gezellige familie momenten. Dat mis ik nu wel een beetje.quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat keek ik ook altijd samen met mam op de bank
Ik ben hier om de haverklap. Of moet je 3 uur lang non-stop posten wil het tellen als 'geweest zijn'?quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:23 schreef hierissieweer het volgende:
Je bent al weken niet meer geweest.
Geld moet rollenquote:Op donderdag 12 februari 2009 23:29 schreef TheaterMaMa het volgende:
ja daar zijn we weer, weer een paar miljoen uitgegeven, wat dan weer goed is voor de economie he!
Wat heb je gekocht?quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:29 schreef TheaterMaMa het volgende:
ja daar zijn we weer, weer een paar miljoen uitgegeven, wat dan weer goed is voor de economie he!
Ja.quote:
Mijn topic, ik bepaalde regelsquote:Op donderdag 12 februari 2009 23:30 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ik ben hier om de haverklap. Of moet je 3 uur lang non-stop posten wil het tellen als 'geweest zijn'?
Dat is wel de bedoeling....ik kan er nu weer 3 maanden tegen en kan dus weer terug naar de winterslaapquote:Op donderdag 12 februari 2009 23:30 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ik ben hier om de haverklap. Of moet je 3 uur lang non-stop posten wil het tellen als 'geweest zijn'?
Uhm, je bent mij niet opgevallen, laat ik het zo zeggen...quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:30 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:32 schreef Ang3l het volgende:
Mijn topic, ik bepaalde regels
Je bent er vaak genoeg geweest.
(en ik maak een grapje, voordat ik weer iedereen over me heen krijg)
Shit, en dat was nou net mijn enige doel.quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:32 schreef hierissieweer het volgende:
Uhm, je bent mij niet opgevallen, laat ik het zo zeggen...
quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:33 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
HET IS NIET JOUW TOPIC BLAAAAA BLAAAAA!!.
Nou ben wel dik, maar om mij nu iedereen te noemen, vind ik wel een beetje te ver gaan hoor!quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
(en ik maak een grapje, voordat ik weer iedereen over me heen krijg)
Fucker me ducker!quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:33 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Shit, en dat was nou net mijn enige doel.
Ik hoorde dat dit ooit door DennisMoore is opgericht ofzo, maar daar weet ik het fijne niet van.quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:33 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
HET IS NIET JOUW TOPIC BLAAAAA BLAAAAA!!.
Lief hè, die kinderlijke onschuldquote:Op donderdag 12 februari 2009 23:34 schreef Xiance het volgende:
bovendien woon ik nu veeeel dichter bij mijn oogappeltjes,
en elke dag dat ik ze zie is gewoon een dag dat ik WEER lachend de deur uit ga..
het zijn dan wel niet mn eigen kinderen, maar ze zijn minstens zo belangrijk als ware het wel zo.
morgenvroeg weer oppassen, samen kussengevechten doen, of samen rekenen en lezen enzo.
gister moest ik even huilen ivm ex enzo.. en toen vroeg sara waarom ome jan huilde,
nou, zei ik dus, omdat andre mij niet meer wil zien..
Waarom Sarah heel beteuerd zei "Nou, maar ik ben toch hier!"
GE-WEL-DIG.. alleen daarom ben ik al blij dat ik weer in arnhem woon!
mijn meisjes
quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:35 schreef Pieter. het volgende:
[..]
Ik hoorde dat dit ooit door DennisMoore is opgericht ofzo, maar daar weet ik het fijne niet van.
Wel supergaaf dat hij zulke gave dingen heeft gedaan!
Succes!quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:36 schreef Xiance het volgende:
[..]
![]()
ik ga slapen!
morgen dus oppassen en afspraken met de belastingsdienst enzo.
mijn collega kan, als ik weer zo'n dag heb waarop ik alleen over sara en nora kan praten, niet geloven dat ik zo een hekel aan kleine kinderen hebquote:Op donderdag 12 februari 2009 23:36 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Lief hè, die kinderlijke onschuld
gaat lukkenquote:
vaag, maar goed, ik snap dan ook geen drol van al dat digi gedoequote:Op donderdag 12 februari 2009 23:36 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
www.doyoupoken.com
En Ang3l, ik heb deze:
[ afbeelding ]
Wil je wel over me heen komen dan?quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:33 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Nou ben wel dik, maar om mij nu iedereen te noemen, vind ik wel een beetje te ver gaan hoor!(
)
Uhm. Moeten we doen, maar denk dat ik het deze maand niet haal.quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:37 schreef Xiance het volgende:
[..]
gaat lukken
jij ook liefje, en wanneer gingen we nou naar dille & kamille?
Voodooquote:Op donderdag 12 februari 2009 23:36 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
www.doyoupoken.com
En Ang3l, ik heb deze:
[ afbeelding ]
Uhm, ik ben bottom.quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wil je wel over me heen komen dan?
quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:35 schreef Pieter. het volgende:
[..]
Ik hoorde dat dit ooit door DennisMoore is opgericht ofzo, maar daar weet ik het fijne niet van.
Wel supergaaf dat hij zulke gave dingen heeft gedaan!
Ik krijg hem volgens mij in de bus... (waarom heb ik hem nog niet gehad, abbo houders ktijgen hem toch eerder)quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:37 schreef Gellarboy het volgende:
[ afbeelding ]
Vanaf morgen overal in de winkels!!
[/spam]
Ik heb vanavond met 8 mensen gepoked en 4 waren hem vergeten. Zit je ook al op Twitter?quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Voodoo
Ik wilde er ook een maar bedacht me dat ik niemand kende die er eentje had.
En afgelopen week heb ik nu al van 2 (wow, al 2!) gehoord dat ze er eentje hebben.
Da's al meer dan ik had verwacht
Zijn ze een beetje in opkomst?
Nee da's te nieuw voor opaquote:Op donderdag 12 februari 2009 23:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik heb vanavond met 8 mensen gepoked en 4 waren hem vergeten. Zit je ook al op Twitter?
Mag ik nu ook over je heen komen?quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
And that's why I love you, you sarcastic evil bitch
quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:43 schreef Pieter. het volgende:
[..]
Mag ik nu ook over je heen komen?
een nieuwe autoweg, een woningbouwproject, een industrieterein en een kantorencomplexquote:Op donderdag 12 februari 2009 23:31 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Wat heb je gekocht?
En wat zijn Poken???
I'll join.quote:
Ohja, Twitter. Helemaal vergeten te Twitteren de afgelopen dagen. Damn. Ik heb het ook veel te drukquote:Op donderdag 12 februari 2009 23:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik heb vanavond met 8 mensen gepoked en 4 waren hem vergeten. Zit je ook al op Twitter?
Twitter hebben jeroen en ruud de wild ook. Dat is toch het nieuwe hyves?quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
* hierissieweer knuffelt wonderer*quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:45 schreef wonderer het volgende:
*knuffel nodig heeft en op Brad wacht*
leuk he monopoly!?quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:44 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
een nieuwe autoweg, een woningbouwproject, een industrieterein en een kantorencomplex
poken?
Ik heb 'm al ff niet meer gekeken maar ik kan me ook nog wel herinneren dat ik ff ondersteboven was na dat einde ja.quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:45 schreef wonderer het volgende:
quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:45 schreef wonderer het volgende:
Wat heeft wonderer gezien?quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb 'm al ff niet meer gekeken maar ik kan me ook nog wel herinneren dat ik ff ondersteboven was na dat einde ja.
Teruglezen! Boys dont cry.quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:50 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Wat heeft wonderer gezien?
Schaam je. Hilary Swank!quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:51 schreef Pieter. het volgende:
Teruglezen! Boys dont cry.
Ik ken em niet.
quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:51 schreef Pieter. het volgende:
[..]
Ik ken em niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
Aan terug lezen doe ik niet meer. Maar homo-erotische-context?quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:51 schreef Pieter. het volgende:
[..]
Ik ken em niet.
quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:53 schreef wonderer het volgende:
[..]Getver. Hebbem inderdaad niet gezien. En als ik dit zo lees, ook weinig behoefte aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Is hartstikke mooi hoor.quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:54 schreef Pieter. het volgende:
Getver. Hebbem inderdaad niet gezien. En als ik dit zo lees, ook weinig behoefte aan.
Nee.quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:53 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Aan terug lezen doe ik niet meer. Maar homo-erotische-context?
Koop een plus account bij Gayromeo en je mag deze maand gratis Unter Männern downloaden. Daar heb je je homo erotische context!quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:53 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Jij jankt bij films met een homo-erotische context?quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:53 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Nou sommige zijn wel om te janken hoor!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:00 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Jij jankt bij films met een homo-erotische context?
Nu is de verrassing erafquote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:02 schreef Ang3l het volgende:
Waaaaaaaaaaaaaaahaha, iemand die me om mijn adres vraagt omdat ie zaterdag een bos rozen wil sturen
Niet? Die's voor de prive collectie.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:00 schreef Ang3l het volgende:
Wanneer valt Pieter, CDP & Ang3l te downloaden?
O jaquote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Niet? Die's voor de prive collectie.
Ik haat torrentsquote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:00 schreef Ang3l het volgende:
Dat doe je toch gewoon op gaytorrent?
Dan hoef je niet eens een account te kopen
Ja maar ja, hij had mijn adres nietquote:
Hmmz, moet ik nog even een goede pornonaam bedenken...quote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja
Als ie dan maar niet uitlekt op internet straks!
Ach nuo ja, de voorpret is ook leukquote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja maar ja, hij had mijn adres niet
Naam van je huisdier + straat waar je geboren bent.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:05 schreef Pieter. het volgende:
[..]
Hmmz, moet ik nog even een goede pornonaam bedenken...
quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:53 schreef wonderer het volgende:
[..]waargebeurt verhaal er is ook een mooie docu over, had je die van mij meegekregen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet naar wat men is wordt men beoordeeld, maar naar wat men schijnt
Paul Morris wil de rechten al kopen hoor ik.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:05 schreef Ang3l het volgende:
Als ie dan maar niet uitlekt op internet straks!
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Naam van je huisdier + straat waar je geboren bent.
Zo hoort dat
Ik heb geen huisdierquote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Naam van je huisdier + straat waar je geboren bent.
Zo hoort dat
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:11 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Paul Morris wil de rechten al kopen hoor ik.
Ik ben dan Rex Floraquote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:11 schreef Pieter. het volgende:
[..]
Ik heb geen huisdier. Ohja, Dirk
En ik ben geboren in de schoolstraat.
Nah, dat is het ook niet echt.
Ang3ls' 30 load weekend!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:11 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Paul Morris wil de rechten al kopen hoor ik.
quote:
Nou, die Crack werken we wel openquote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]Ik ben geen Dawson!
Woon niet eens bij en Creek!
kweenie, moet ik even op mijn disk kijken en die is niet aangeslotenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:10 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
waargebeurt verhaal er is ook een mooie docu over, had je die van mij meegekregen?
Dus geen "What's up DOC?"maar "Wat's op Dop?"quote:
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:15 schreef Pieter. het volgende:
Rex Flora
Max Haven
Dirk School
Binnenkort in theaters bij u in de buurt!
doc?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:15 schreef Gellarboy het volgende:
*gurgle*
Same here.quote:
Wanneer is de set klaar?quote:
Ik dacht dat jouw slaapkamer een set was?quote:
Ik vond dit opeens wel toepasselijk:quote:
O jaquote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:22 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik dacht dat jouw slaapkamer een set was?
Komend weekend in Antwerpen!quote:
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik vond dit opeens wel toepasselijk:
I'm already booked, sorry!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:24 schreef Pieter. het volgende:
[..]
Komend weekend in Antwerpen!
Wij nemen licht en geluid me, jullie hoeven alleen je g*** zelf mee te nemen
En Ang3l heeft nog een rood oog van zn vorige cumshot.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:25 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
I'm already booked, sorry!
Daar houd ik je aan!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:28 schreef Pieter. het volgende:
Lekker stel hoor! Nah dan wordt het eerst maar een solo'tje dit weekend. Volgende week te bewonderen op DN
Oh, ik ben helemaal voor! Laten we hem even alle hoeken van het hotel zien voordat we hem in de sleaze van Antwerpen loslaten!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:28 schreef Gellarboy het volgende:
Nou, dan slepen we die Belgische zanger wel mee.
Anders ik wel!quote:
Ik werd vandaag aangesproken door ene erg lekkere gespierde jongen met "mmmmmm damn ur hot as fuck!" waarbij ik dacht Wat moet zo iemand als jij met mij?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:30 schreef Gellarboy het volgende:
Oh God, de DN brigade gaat los.
Dat heb ik dus ook.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik werd vandaag aangesproken door ene erg lekkere gespierde jongen met "mmmmmm damn ur hot as fuck!" waarbij ik dacht Wat moet zo iemand als jij met mij?But hey, I'm not complaining! Bring it on!
Linkje?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:28 schreef Pieter. het volgende:
[..]
En Ang3l heeft nog een rood oog van zn vorige cumshot.
Lekker stel hoor! Nah dan wordt het eerst maar een solo'tje dit weekend. Volgende week te bewonderen op DN
Echt he! WTF?!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook.terwijl in t echt lopen ze je zó voorbij!
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook.terwijl in t echt lopen ze je zó voorbij!
Het is vrijdag de 13equote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:38 schreef Gellarboy het volgende:
Jezus, het is al half een geweest. Tijd voor bedje.
ja ik gooi One Tree Hill aan en ga ook snurken!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:38 schreef Gellarboy het volgende:
Jezus, het is al half een geweest. Tijd voor bedje.
Jaaaaaaa, en morgen ga ik naar de gelijknamige film.quote:
Zijn ze al mee bezigquote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:45 schreef wonderer het volgende:
Remake
Straks gaan ze nightmare on elmstreet ook nog opnieuw verfilmen...
Niet hier.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:45 schreef Pieter. het volgende:
[..]
Die wordt je vast wel doorge-PMd door die 2 bastards!.
Zal wel weer een slap aftreksel worden van het orgineelquote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:42 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Jaaaaaaa, en morgen ga ik naar de gelijknamige film..
Sweet dreams..
Dat verwacht ik wel een keer jaquote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:45 schreef wonderer het volgende:
Remake
Straks gaan ze nightmare on elmstreet ook nog opnieuw verfilmen...
Ja, wij waren er niet hequote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:01 schreef Nuno_G het volgende:
Wat een seriuese gesprekken wee hier gisteravond
Ik ga morgen naar Berlijn, dus hebben D en ik bepaald dat het vandaag Valentijnsdag isquote:
achzoquote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:47 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik ga morgen naar Berlijn, dus hebben D en ik bepaald dat het vandaag Valentijnsdag is
Idd zat weer in de pub tot laaaaatquote:
hehe thnxquote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:59 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Idd zat weer in de pub tot laaaaat![]()
Maar happy valentinesday voor jou vandaag dan
ik eet geen nectarines.quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:50 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dan heeft je nectarine-ervaring toch meer succes gehad..iig één directe reactie.
Nectarine vs Atlanta 1:0
Jerruh..eat that!
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:30 schreef MisterO het volgende:
We hebben nog niks joh, maar het gaat wel lekker ja, doe het lekker rustig aan![]()
Ga je morgen nog wat doen met je menneke?
Laat me raden, hij komt naar Rotterdam?quote:
Hij is al bijna een Rotterdammerquote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:42 schreef MisterO het volgende:
[..]
Laat me raden, hij komt naar Rotterdam?
hehehe, ik ben niet jaloers!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:45 schreef samjustme het volgende:
[..]
Hij is al bijna een Rotterdammer
De enige verassing die ik wil is dat ie hier verschijnt morgenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:06 schreef MisterO het volgende:
[..]
hehe thnx, gaat R je morgen nog verrassen??
Ik hoop dat hij morgen voor je deur staat, zou zeker wel leuk zijnquote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:01 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
De enige verassing die ik wil is dat ie hier verschijnt morgenMaar waarschijnlijk is het de rekening voor verbouwing en aankkop van dingen voor het huis. Wel in ieder geval de helft van de rekening
![]()
ik hou je wel in de gaten!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:32 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dat jij die pulp terug leest.
goedzo, je hebt het te pakken, goed voor jezelf zorgenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:35 schreef Xiance het volgende:
Zo!
het weekend begint goed en vroeg voor mij
inmiddels al lekker gebaddert, gelunched en wezen winkelen!
dat lukt wel (weer) hoorquote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:37 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
goedzo, je hebt het te pakken, goed voor jezelf zorgen
dat is beter dan 55quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:46 schreef TheaterMaMa het volgende:
nog niet 100%, laten we zeggen 85%
nee helaas, dit is allemaal computerwerkquote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:03 schreef Xiance het volgende:
,meryl streep kan verdomd mooi zingen!
nee, dit is allemaal meryl...quote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:06 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
nee helaas, dit is allemaal computerwerk
je hebt gelijk, dit is het enige moment in de film dat je haar echt hoort zingen, maar om nou te zeggen dat het mooi is?quote:
ik vind het mooiquote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:18 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
je hebt gelijk, dit is het enige moment in de film dat je haar echt hoort zingen, maar om nou te zeggen dat het mooi is?
af en toe is het zelfs ronduit vals
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |