Waarom? Vrienden kan ik kiezen, familie niet. Mijn vrienden zijn me heiliger dan mijn familie.quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:22 schreef Xiance het volgende:
mijn moeder en ik hebben elkaar anderhalf jaar nauwelijks gezien/gesproken,
maar zo wil ik het niet! familie is heilig.. en zo zou het eigenlijk overal moeten zijn!
Dat is niet zo vreemd hoor. Ik heb mijn ouders volgens mij sinds Kerst al niet meer gezien. Wel gesproken 2 of 3 keer aan de telefoon. Thats it.quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:12 schreef Ang3l het volgende:
Ik zie ze dan ook soms wel meer dan een maand niet hoor.
Ja dat keek ik ook altijd samen met mam op de bankquote:Op donderdag 12 februari 2009 23:26 schreef hierissieweer het volgende:
Het meeste zou ik wel dit missen aan thuis
De gezellige avonden thuis, heerlijk op de bank ontspannen xfiles kijken.
(al is die tijd al wel zeker 1,5 jaar geleden afgelopen, mijn leven is gewoon te onregelmatig om goed af te kunnen stemmen met het leven van mijn gezinsleden. Ik heb gewoon een totaal ander leven als mijn moeder en broer. En ookal wonen we in een huis komt het regelmatig voor dat ik ze gewoon 3dagen ofzo niet zie)
Welke poken heb je?quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Twestival was leuk. M'n poken is eindelijk goed gebruikt, leuke mensen leren kennen en whoa wat is Spaces n gave locatie!
tsja..quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waarom? Vrienden kan ik kiezen, familie niet. Mijn vrienden zijn me heiliger dan mijn familie.
Bedoel je nu de acceptatie van je moeder wat betreft je homoseksualiteit?quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:22 schreef Xiance het volgende:
"ik kan keizen.. een zoon erbij, of een zoon minder"
Mijn mannetje past altijd goed op me.quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:23 schreef Xiance het volgende:
je bent ook zo druk de laatste tijd
past Pieter. wel goed op je?
Heerlijke tijd, zeker toen het nog vroeger (echt vroeger) op donderdag avond op tv kwam. Was ongeveer net na de dood van mijn vader. Echte heerlijke gezellige familie momenten. Dat mis ik nu wel een beetje.quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat keek ik ook altijd samen met mam op de bank
Ik ben hier om de haverklap. Of moet je 3 uur lang non-stop posten wil het tellen als 'geweest zijn'?quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:23 schreef hierissieweer het volgende:
Je bent al weken niet meer geweest.
Geld moet rollenquote:Op donderdag 12 februari 2009 23:29 schreef TheaterMaMa het volgende:
ja daar zijn we weer, weer een paar miljoen uitgegeven, wat dan weer goed is voor de economie he!
Wat heb je gekocht?quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:29 schreef TheaterMaMa het volgende:
ja daar zijn we weer, weer een paar miljoen uitgegeven, wat dan weer goed is voor de economie he!
Ja.quote:
Mijn topic, ik bepaalde regelsquote:Op donderdag 12 februari 2009 23:30 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ik ben hier om de haverklap. Of moet je 3 uur lang non-stop posten wil het tellen als 'geweest zijn'?
Dat is wel de bedoeling....ik kan er nu weer 3 maanden tegen en kan dus weer terug naar de winterslaapquote:Op donderdag 12 februari 2009 23:30 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ik ben hier om de haverklap. Of moet je 3 uur lang non-stop posten wil het tellen als 'geweest zijn'?
Uhm, je bent mij niet opgevallen, laat ik het zo zeggen...quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:30 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:32 schreef Ang3l het volgende:
Mijn topic, ik bepaalde regels
Je bent er vaak genoeg geweest.
(en ik maak een grapje, voordat ik weer iedereen over me heen krijg)
Shit, en dat was nou net mijn enige doel.quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:32 schreef hierissieweer het volgende:
Uhm, je bent mij niet opgevallen, laat ik het zo zeggen...
quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:33 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
HET IS NIET JOUW TOPIC BLAAAAA BLAAAAA!!.
Nou ben wel dik, maar om mij nu iedereen te noemen, vind ik wel een beetje te ver gaan hoor!quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
(en ik maak een grapje, voordat ik weer iedereen over me heen krijg)
Fucker me ducker!quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:33 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Shit, en dat was nou net mijn enige doel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |