Twitter hebben jeroen en ruud de wild ook. Dat is toch het nieuwe hyves?quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik heb vanavond met 8 mensen gepoked en 4 waren hem vergeten. Zit je ook al op Twitter?
* hierissieweer knuffelt wonderer*quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:45 schreef wonderer het volgende:
*knuffel nodig heeft en op Brad wacht*
leuk he monopoly!?quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:44 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
een nieuwe autoweg, een woningbouwproject, een industrieterein en een kantorencomplex
poken?
Ik heb 'm al ff niet meer gekeken maar ik kan me ook nog wel herinneren dat ik ff ondersteboven was na dat einde ja.quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:45 schreef wonderer het volgende:
quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:45 schreef wonderer het volgende:
Wat heeft wonderer gezien?quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb 'm al ff niet meer gekeken maar ik kan me ook nog wel herinneren dat ik ff ondersteboven was na dat einde ja.
Teruglezen! Boys dont cry.quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:50 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Wat heeft wonderer gezien?
Schaam je. Hilary Swank!quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:51 schreef Pieter. het volgende:
Teruglezen! Boys dont cry.
Ik ken em niet.
quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:51 schreef Pieter. het volgende:
[..]
Ik ken em niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
Aan terug lezen doe ik niet meer. Maar homo-erotische-context?quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:51 schreef Pieter. het volgende:
[..]
Ik ken em niet.
quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:53 schreef wonderer het volgende:
[..]Getver. Hebbem inderdaad niet gezien. En als ik dit zo lees, ook weinig behoefte aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Is hartstikke mooi hoor.quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:54 schreef Pieter. het volgende:
Getver. Hebbem inderdaad niet gezien. En als ik dit zo lees, ook weinig behoefte aan.
Nee.quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:53 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Aan terug lezen doe ik niet meer. Maar homo-erotische-context?
Koop een plus account bij Gayromeo en je mag deze maand gratis Unter Männern downloaden. Daar heb je je homo erotische context!quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:53 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Jij jankt bij films met een homo-erotische context?quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:53 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Nou sommige zijn wel om te janken hoor!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:00 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Jij jankt bij films met een homo-erotische context?
Nu is de verrassing erafquote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:02 schreef Ang3l het volgende:
Waaaaaaaaaaaaaaahaha, iemand die me om mijn adres vraagt omdat ie zaterdag een bos rozen wil sturen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |