En Atlanta is top zeker?quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:41 schreef wonderer het volgende:
Pffft, die nectarine was echt niet te vreten, zeg. *domper*
Nooit geweest...quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:43 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En Atlanta is top zeker?
Dan heeft je nectarine-ervaring toch meer succes gehad..iig één directe reactie.quote:
wil ie niet met ons uit, is hij blind of zoquote:Op donderdag 12 februari 2009 20:42 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nou ja, Vlarp gaat niet mee liet ie net duidelijk merken
quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:50 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
wil ie niet met ons uit, is hij blind of zokan ie een keer opvallen
Hij heeft wel een hond en een rood-witte stok, of is dat tegenwoordig in de mode?quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:50 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
wil ie niet met ons uit, is hij blind of zokan ie een keer opvallen
Da's mode, EI!quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:54 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Hij heeft wel een hond en een rood-witte stok, of is dat tegenwoordig in de mode?
die mode heb ik hier gemist, maar misschien in NL. Maar belangrijker is wat doe jij morgen aanquote:Op donderdag 12 februari 2009 20:54 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Hij heeft wel een hond en een rood-witte stok, of is dat tegenwoordig in de mode?
Pfff...quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:58 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Als we zo gaan beginnen...
Ik ben weg!
Aan? Uit bedoel je!quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:59 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
die mode heb ik hier gemist, maar misschien in NL. Maar belangrijker is wat doe jij morgen aan
En dat houden we graag zo.quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:02 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Het is maar goed dat jullie niet bij mij in de kamer zitten
he ik had het over begin van de avondquote:
Jij zou weg gaanquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:08 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En dat houden we graag zo.
Hmz. Er zijn ook wel avonden waarop ik niet eens meer toe kom aan het aankleden na het douchen hoor.quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:12 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
he ik had het over begin van de avond
wij modenichtjes doen 2 uur over om perfect er uit te zien, om dat na 10 minuten dan weer uit te trekkenquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:15 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Hmz. Er zijn ook wel avonden waarop ik niet eens meer toe kom aan het aankleden na het douchen hoor.
de avonden dat je dan lekker languit op de bank beland, met een blokje kaas, glaasje wijn, en een dvdtje?quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:15 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Hmz. Er zijn ook wel avonden waarop ik niet eens meer toe kom aan het aankleden na het douchen hoor.
LOLquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:20 schreef Xiance het volgende:
[..]
de avonden dat je dan lekker languit op de bank beland, met een blokje kaas, glaasje wijn, en een dvdtje?
joggingbroekquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:21 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
LOL
Dan heb ik meestal toch minstens nog wel een joggingbroek en trui aan of zo...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |