quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:09 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Mijn opa is vanochtend dood gegaan.
in het eerste geval betrefd het namenlijk een geval van verschillende interesse's in het tweede geval echter een tekortkomingquote:Op donderdag 12 februari 2009 19:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je vindt het minder erg dat mensen je posts niet lezen omdat je inhoudelijk totaal niets hebt toe te voegen, ze het onzin vinden of erg oninteressant dan dat mensen je posts niet lezen omdat ze vaak erg onoverzichtelijk zijn maar inhoudelijk misschien wel de moeite waard?
Neuh, helemaal niet zelfs. Maar er speelt een verdrietige backstory.quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:10 schreef wonderer het volgende:
Ow, da's kut... Was je erg close met hem?
Een tekortkoming waar je op zou kunnen letten zodat mensen misschien wle de moeite nemen het te lezen en merken dat het misschien geen verschil in interesse is. Ik vind het altijd ontzettend makkelijk om te zeggen "Dat isnou eenmaal een tekortkoming van me" en er dan verder niets aan te doen.quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:12 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
in het eerste geval betrefd het namenlijk een geval van verschillende interesse's in het tweede geval echter een tekortkoming
dat is precies wat ik bedoelquote:Op donderdag 12 februari 2009 19:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb liever dat mensen mij inhoudelijk leuk vinden en qua vorm iets minder dan dat mensen inhoudelijk van me walgen. Of vinden dat ik niets te vertellen heb.
Ja, dus dan spreek je jezelf toch tegen?quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:16 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dat is precies wat ik bedoel
Gecondoleerdquote:Op donderdag 12 februari 2009 19:09 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Mijn opa is vanochtend dood gegaan.
Da's ook kut. Kusje d'ropquote:Op donderdag 12 februari 2009 19:15 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Neuh, helemaal niet zelfs. Maar er speelt een verdrietige backstory.
kennelijk hebben we dus een meningsverschil wat hier de inhoud of de vorm is, ik vind de vorm, de spelling en gramatica, minder belangrijk dan de inhoud van de boodschapquote:Op donderdag 12 februari 2009 19:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, dus dan spreek je jezelf toch tegen?
Je zegt net zelf dat je kritiek op je inhoud minder erg zou vinden dan kritiek op je vorm!
Kritiek op je inhoud wil zeggen dat ze je inhoudelijk niet zo leuk vinden!
Kritiek op je vorm wil zeggen dat ze de vorm niet fijn vinden om te lezen, maar dan kunnen ze de inhoud nog wel de moeite waard vinden... alleen nemen ze er door de vorm niet de moeite voor! Als je die zou aanpassen hadden mensen misschien al lang iets gelezen over je Festen!
is het hier toch altijdquote:
Haha!quote:
Ik wel. Zeer neukbaar nieuw kapsel.quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:20 schreef Xiance het volgende:
heb je nou mn foto gezien uit het vorrige topic?
nee he
Jawel!quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:20 schreef Xiance het volgende:
[..]
is het hier toch altijd
heb je nou mn foto gezien uit het vorrige topic?
nee he
Maar zodra de vorm zo verschrikkelijk is dat het mensen in de weg staat om bij de inhoud te komen heb je weinig aan de inhoudquote:Op donderdag 12 februari 2009 19:19 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
kennelijk hebben we dus een meningsverschil wat hier de inhoud of de vorm is, ik vind de vorm, de spelling en gramatica, minder belangrijk dan de inhoud van de boodschap
O ja sorry, we zullen wel weer over sex beginnen.quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:18 schreef Pieter. het volgende:
Gezellig zo!
Life isn't always about happy things darling.quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:23 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Haha!. Inderdaad.
Happy things, people!
[ afbeelding ]
5 fout!quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:25 schreef TheaterMaMa het volgende:
Ok, nu ben ik er ook weg van.
Adios.
Dat.Is.Goed.Ang3l, Zullen.We.Gaan.Neuken?quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja sorry, we zullen wel weer over sex beginnen.
Maar dan wel met fatsoenlijke zinsbouw en interpuncties, ok?
Ik heb liever dat mensen me helemaal niet leuk vindenquote:Op donderdag 12 februari 2009 19:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb liever dat mensen mij inhoudelijk leuk vinden en qua vorm iets minder dan dat mensen inhoudelijk van me walgen. Of vinden dat ik niets te vertellen heb.
je weet best wat ik bedoel pieter ik heb het over teksten als deze waar af en toe geen touw aan vast te knopen is omdat ze he lekkere boterham van de hak op de hey wat een leuk liedje springen en alles achter elkaar doorgetypt is maar blijkbaar ben ik de enige die me daar aan kan store en leest de rest de posts van tmm niet omdat ze ze inhoudelijk geen ruk aanvinden als dat is wat hem gelukkig maakt dan geven we dat wel als reden aanquote:
Nou dan heb je je doel bereiktquote:Op donderdag 12 februari 2009 19:30 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik heb liever dat mensen me helemaal niet leuk vinden![]()
Nee want ik heb een vervelend oogje. En dan denk je misschien: Ik neuk je toch niet in je oog?quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:30 schreef Pieter. het volgende:
[..]
Dat.Is.Goed.Ang3l, Zullen.We.Gaan.Neuken?
Dan doe je die maar eerst, en als dan mijn oogje beter is regel ik wel een aparte sessie met mij.quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:35 schreef Pieter. het volgende:
En CDP en MrO mogen ook meedoen!
Wil je me wegjagen hierquote:Op donderdag 12 februari 2009 19:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou dan heb je je doel bereikt
Kun je nu weer gaan dineren of zo
je kent mequote:
Ja ja Lindo, mijn niet zo lief zijn heeft helemaal niets met mijn oog te maken, maar met het feit dat iemand ging zeuren dat men zijn posts niet las en dat ik een mogelijke reden daarvoor gaf (eentje die niet eens vals was in mijn ogen) maar dan ook weer dáárover gaat zitten zeiken.quote:Nou ik ga al hoor en dank zie ik julllie later misschien wel een keer het is trouwens wel makkelijker om gewoon maar door te typen en niet op die tekens te hoeven letten want die zet ik toch meestal fout maar dat kan niet meer als je ze niet gebruikt en angel is niet lief vandaag zouy dat door zijn ontstekeing komen hoop maar dat dat dan snel overgaat en ik heb geen diner vanavond dus kan ik gezellig de hele avond zo door typen leuk he angel van me en een kus
Oeh, da's tof! Kan ie ook een verslag op scholieren.net of hoe heet die site zetten misschien?quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:41 schreef Ang3l het volgende:
Hey Wonderer!
Cadans is door die acteur die ik het boek uitgeleend had voor Nederlands op zijn literatuurlijst gezet en het is goedgekeurd door zijn leraarDus je staat op z'n eindexamenlijst!
En nog beter: Hij heeft hem besproken tijdens zijn mondeling en had er een 9 voor!![]()
Ik heb liever dat iemand hem leent en leest dan koopt en niet leestquote:Op donderdag 12 februari 2009 19:43 schreef Pieter. het volgende:
En boeken moet je niet uitlenen. Ze moeten ze zelf maar kopen!
Ja ik krijg er ook hoofdpijn van zoquote:Op donderdag 12 februari 2009 19:41 schreef Pieter. het volgende:
jongens jongens ik moet wel zeggen dat ik het erg vermoeiend vind om jullie epistels te lezen als er echt helemaal geen enkele interpuntie aan te pas komt en alles zomaar in een zin doorgaat waarom doen jullie dat op deze manier is het topic lezen echt een hele opgave en kun je er op wachten totdat er iemand zegt ik doen niet meer mee en ik ga weg
Damn!
Ja dat scheelt Wonderer weer geld inderdaad.quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:43 schreef Pieter. het volgende:
En boeken moet je niet uitlenen. Ze moeten ze zelf maar kopen!
Ik zal 't eens vragen.quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:43 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oeh, da's tof! Kan ie ook een verslag op scholieren.net of hoe heet die site zetten misschien?
Natuurlijk is geld leuk, maar als ik wilde verdienen, was ik wel echt werk gaan doen. Ik wil gelezen worden, mensen raken met mijn teksten. En dat ik daar ook iets materieels voor terugkrijg is vooral handig om te garanderen dat ik kan blijven publiceren.quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat scheelt Wonderer weer geld inderdaad.
Maar misschien vindt ze 't fijner dat haar teksten de hele wereld overgaan!
Artistiek gezien en zo dan he, niet materialistisch gezien.
Je hebt van die vage kunstenaars en artiesten die er niet voor het geld inzitten
Vre-se-lijk vind ik ze!
Zoals die verzamelde werken van Shakespeare in mijn kast er puur voor de vorm staan?quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:43 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb liever dat iemand hem leent en leest dan koopt en niet leest
Kan ik me heel goed voorstellen. Niet het hoofddoel, wel mooi meegenomen.quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:47 schreef wonderer het volgende:
[..]
Natuurlijk is geld leuk, maar als ik wilde verdienen, was ik wel echt werk gaan doen. Ik wil gelezen worden, mensen raken met mijn teksten. En dat ik daar ook iets materieels voor terugkrijg is vooral handig om te garanderen dat ik kan blijven publiceren.
Yepquote:Op donderdag 12 februari 2009 19:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kan ik me heel goed voorstellen. Niet het hoofddoel, wel mooi meegenomen.
Ik zal hem wel zeggen dat als ie deel 2 wil lezen dat ie'm dan maar moet kopen
Scheelt er weer eentje he!
Sorry, helaas.quote:oh nee,, heb niets over op papier staan, was een van de laatste boeken die ik gelezen heb, en hoefde geen verslag meer te maken....
Maar twas een top boek echt!
Kan dat in die volgorde? Schrijf je't zo dat er geen voorkennis van 1 nodig is om 2 te lezen?quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:50 schreef wonderer het volgende:
[..]
YepEn mensen die deel twee lezen, willen daarna misschien toch ook deel 1 lezen, da's ook leuk
Misschien kun je die arme scholiertjes helpen en er zelf al vast wat op zettenquote:Op donderdag 12 februari 2009 19:43 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oeh, da's tof! Kan ie ook een verslag op scholieren.net of hoe heet die site zetten misschien?
Nee en ja. Ik denk dat je het apart kunt lezen, maar er komen wel (veel) dingen terug van boek een. Maar hopelijk zo verpakt dat iemand die het niet gelezen heeft, het wel kan volgen, alleen zal die er niet alles van begrijpen.quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kan dat in die volgorde? Schrijf je't zo dat er geen voorkennis van 1 nodig is om 2 te lezen?
Ocherm! Dan gaan ze het misschien niet eens meer lezen zo lui als ze zijn!quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:52 schreef Pieter. het volgende:
[..]
Misschien kun je die arme scholiertjes helpen en er zelf al vast wat op zetten.
quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee en ja. Ik denk dat je het apart kunt lezen, maar er komen wel (veel) dingen terug van boek een. Maar hopelijk zo verpakt dat iemand die het niet gelezen heeft, het wel kan volgen, alleen zal die er niet alles van begrijpen.
Maar dat moet ik dus gaan testen, door een proeflezer die het eerste boek niet heeft gelezen te vragenKan er alleen niet zo veel vinden
Is dat niet een beetje... ja. Sneu?quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:52 schreef Pieter. het volgende:
[..]
Weet je wa.... laten we toch maar gaan neuken.quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:52 schreef Pieter. het volgende:
[..]
ik ben er alweer half om halfquote:Op donderdag 12 februari 2009 20:08 schreef wonderer het volgende:
En toen ging het toch nog over seks en was iedereen stil...
zoiets vraag je niet.. da's persoonlijk.quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:30 schreef hierissieweer het volgende:
Net nog even in mijn huisje geweest met mijn broer (op mijn vraag, wat vind je leuker, mijn huisje of jouw kamertje [..]
Heb je al internet aangevraagd of zijn daar de centen even niet voor?quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:30 schreef hierissieweer het volgende:
Net nog even in mijn huisje geweest met mijn broer (op mijn vraag, wat vind je leuker, mijn huisje of jouw kamertje, hij: Mijn kamer...)
Maar mijn huisje is geweldig, ik ben blij als ik er echt in woon... Verlang erna en is super!
gaan wij uit danquote:Op donderdag 12 februari 2009 20:36 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik heb geen idee, moet je Nuno vragen.
Nou ja, Vlarp gaat niet mee liet ie net duidelijk merkenquote:
Al 2 weken geleden ofzo. Internet, bellen en tv via tele2. De nieuwe datum was 23februari voor de oplevering. De vorige 8 maart. Dus dat schiet lekker op!quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:34 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Heb je al internet aangevraagd of zijn daar de centen even niet voor?
En Atlanta is top zeker?quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:41 schreef wonderer het volgende:
Pffft, die nectarine was echt niet te vreten, zeg. *domper*
Nooit geweest...quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:43 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En Atlanta is top zeker?
Dan heeft je nectarine-ervaring toch meer succes gehad..iig één directe reactie.quote:
wil ie niet met ons uit, is hij blind of zoquote:Op donderdag 12 februari 2009 20:42 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nou ja, Vlarp gaat niet mee liet ie net duidelijk merken
quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:50 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
wil ie niet met ons uit, is hij blind of zokan ie een keer opvallen
Hij heeft wel een hond en een rood-witte stok, of is dat tegenwoordig in de mode?quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:50 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
wil ie niet met ons uit, is hij blind of zokan ie een keer opvallen
Da's mode, EI!quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:54 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Hij heeft wel een hond en een rood-witte stok, of is dat tegenwoordig in de mode?
die mode heb ik hier gemist, maar misschien in NL. Maar belangrijker is wat doe jij morgen aanquote:Op donderdag 12 februari 2009 20:54 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Hij heeft wel een hond en een rood-witte stok, of is dat tegenwoordig in de mode?
Pfff...quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:58 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Als we zo gaan beginnen...
Ik ben weg!
Aan? Uit bedoel je!quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:59 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
die mode heb ik hier gemist, maar misschien in NL. Maar belangrijker is wat doe jij morgen aan
En dat houden we graag zo.quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:02 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Het is maar goed dat jullie niet bij mij in de kamer zitten
he ik had het over begin van de avondquote:
Jij zou weg gaanquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:08 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En dat houden we graag zo.
Hmz. Er zijn ook wel avonden waarop ik niet eens meer toe kom aan het aankleden na het douchen hoor.quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:12 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
he ik had het over begin van de avond
wij modenichtjes doen 2 uur over om perfect er uit te zien, om dat na 10 minuten dan weer uit te trekkenquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:15 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Hmz. Er zijn ook wel avonden waarop ik niet eens meer toe kom aan het aankleden na het douchen hoor.
de avonden dat je dan lekker languit op de bank beland, met een blokje kaas, glaasje wijn, en een dvdtje?quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:15 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Hmz. Er zijn ook wel avonden waarop ik niet eens meer toe kom aan het aankleden na het douchen hoor.
LOLquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:20 schreef Xiance het volgende:
[..]
de avonden dat je dan lekker languit op de bank beland, met een blokje kaas, glaasje wijn, en een dvdtje?
joggingbroekquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:21 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
LOL
Dan heb ik meestal toch minstens nog wel een joggingbroek en trui aan of zo...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |