jammer, Twestival wordt leuk!quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:30 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik ben trots op je, maar ik ga vanavond niet naar dat feest hehehe.
IK WIL VERHUIZZEEENNNN
moet dat dan?quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:39 schreef TheaterMaMa het volgende:
niemand die iets zegt hoe mooi Festen er al uit ziet...
Sorry, ik ken Festen niet. Maar vind het wel zielig hoe je hier nu om aandacht vraagt.quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:39 schreef TheaterMaMa het volgende:
niemand die iets zegt hoe mooi Festen er al uit ziet...
Nee. Maar met zo'n oog is zonlicht en lamplicht af en toe erg vervelend, wat dus de hoofdpijn veroorzaakt. Ik zou zoals Wondy een zonnebril opmoetenquote:Op donderdag 12 februari 2009 15:11 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
* nuno geeft een zakdoekje aan![]()
Koppijn ? teveel gedronken gisteren ?
Ik snap 'tquote:Op donderdag 12 februari 2009 16:58 schreef Xiance het volgende:
TMM, ik snap het ook niet helemaal![]()
ik zie mensen op een podium zitten, mischien kun je het verduidelijken?
ik kan me voorstellen dat de valse nichtenbende hier er ook weinig van snapt.
(die hebben zowiezo al een herseninhoud dat niet verder gaat dan een gemiddelde glas alcohol, laat staan dat ze dit snappen)
Zeg Cootje Conservatief... moet toneel altijd op een podium?quote:
dat zei ik niet.. wel op blijven letten he!quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg Cootje Conservatief... moet toneel altijd op een podium?
O, nou dank je welquote:Op donderdag 12 februari 2009 17:06 schreef Xiance het volgende:
[..]
maar jij bent naar mijn mening ook geen valse nicht
het zijn repetitiefoto's van een voorstelling waar ik mee bezig ben maar dat had ik al vaker genoemdquote:Op donderdag 12 februari 2009 16:58 schreef Xiance het volgende:
(die hebben zowiezo al een herseninhoud dat niet verder gaat dan een gemiddelde glas alcohol, laat staan dat ze dit snappen)
Ik wijt het aan je zins- en leestekengebruik dat mensen je posts nooit lezenquote:Op donderdag 12 februari 2009 17:24 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
het zijn repetitiefoto's van een voorstelling waar ik mee bezig ben maar dat had ik al vaker genoemd
dat geloof ik meteenquote:Op donderdag 12 februari 2009 17:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O, nou dank je wel
Ik kan best heul vals zijn hoor
Och, als ik vertel dat atlanta cool is en niemand reageert er op, dan ga ik naderhand er ook niet over lopen zeuren. In dat geval vind ik het aandacht vragen voor iets wat OF niet boeiend wordt gevonden OF iets wat totaal niet duidelijk weergeeft waarom het wordt gepost OF een combi OF misschien nog wel iets anders. Tja, dan kan je van mij een sarcastisch antwoord krijgen, vooral als ik in de mood ervoor benquote:Op donderdag 12 februari 2009 16:58 schreef Xiance het volgende:
maar stiekum zit het je wel dwars als er helemaal niet opgereageerd wordt?quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:57 schreef Jerruh het volgende:
[..]
Och, als ik vertel dat atlanta cool is en niemand reageert er op, dan ga ik naderhand er ook niet over lopen zeuren. In dat geval vind ik het aandacht vragen voor iets wat OF niet boeiend wordt gevonden OF iets wat totaal niet duidelijk weergeeft waarom het wordt gepost OF een combi OF misschien nog wel iets anders. Tja, dan kan je van mij een sarcastisch antwoord krijgen, vooral als ik in de mood ervoor ben.
roken...quote:Op donderdag 12 februari 2009 18:17 schreef hierissieweer het volgende:
ik heb nu vieze sigaretten, het lijkt niet dat ik rook...
Eigenlijk helemaal niet. Als er nie top gereageerd wordt is het blijkbaar iets wat mensen niet willen horen of lezen of op dat moment niet interessant vinden. Beter dan dat ze wel reageren en vragen hoe het was terwijl ze het eigenlijk helemaal niet willen wetenquote:Op donderdag 12 februari 2009 18:15 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
maar stiekum zit het je wel dwars als er helemaal niet opgereageerd wordt?
Zeg, ik gooi het nog op de vorm van je posts dat ze ze niet lezen.quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:40 schreef TheaterMaMa het volgende:
schatje, ik pak jou toch ook niet voortdurend op jou kwetsbare plekken, waar is dit voor nodig?
Hoe was 't?quote:Op donderdag 12 februari 2009 18:40 schreef Jerruh het volgende:
[..]
Eigenlijk helemaal niet. Als er nie top gereageerd wordt is het blijkbaar iets wat mensen niet willen horen of lezen of op dat moment niet interessant vinden. Beter dan dat ze wel reageren en vragen hoe het was terwijl ze het eigenlijk helemaal niet willen weten.
dat had ik minder erg gevondenquote:Op donderdag 12 februari 2009 18:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg, ik gooi het nog op de vorm van je posts dat ze ze niet lezen.
Ik had het ook op de inhoud kunnen gooien maar ik denk ik doe aardig!
quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:00 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dat had ik minder erg gevonden
Hoe was het op je werk?quote:
Op de een of andere manier klinkt dat wel logisch, ja. Kritiek krijgen op iets waar je niks of moeilijk iets aan kan veranderen omdat het gewoon een zwakte is (spelling/interpunctie), kan harder aankomen dan de inhoud, waar je wel een keuze in hebt. Net als iemand die zegt dat je niet zo stom moet lachen op foto's, terwijl dat gewoon de manier is waarop je lacht.quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je vindt het minder erg dat mensen je posts niet lezen omdat je inhoudelijk totaal niets hebt toe te voegen, ze het onzin vinden of erg oninteressant dan dat mensen je posts niet lezen omdat ze vaak erg onoverzichtelijk zijn maar inhoudelijk misschien wel de moeite waard?
quote:
Komt 't?quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:06 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ik had mijn hoofd er niet zo bij.
Learned from the bestquote:
Ik haak af!quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je vindt het minder erg dat mensen je posts niet lezen omdat je inhoudelijk totaal niets hebt toe te voegen, ze het onzin vinden of erg oninteressant dan dat mensen je posts niet lezen omdat ze vaak erg onoverzichtelijk zijn maar inhoudelijk misschien wel de moeite waard?
Ik heb liever dat mensen mij inhoudelijk leuk vinden en qua vorm iets minder dan dat mensen inhoudelijk van me walgen. Of vinden dat ik niets te vertellen heb.quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:08 schreef wonderer het volgende:
[..]
Op de een of andere manier klinkt dat wel logisch, ja. Kritiek krijgen op iets waar je niks of moeilijk iets aan kan veranderen omdat het gewoon een zwakte is (spelling/interpunctie), kan harder aankomen dan de inhoud, waar je wel een keuze in hebt. Net als iemand die zegt dat je niet zo stom moet lachen op foto's, terwijl dat gewoon de manier is waarop je lacht.
Ow, da's kut... Was je erg close met hem?quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:09 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Mijn opa is vanochtend dood gegaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |