quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:09 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Mijn opa is vanochtend dood gegaan.
in het eerste geval betrefd het namenlijk een geval van verschillende interesse's in het tweede geval echter een tekortkomingquote:Op donderdag 12 februari 2009 19:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je vindt het minder erg dat mensen je posts niet lezen omdat je inhoudelijk totaal niets hebt toe te voegen, ze het onzin vinden of erg oninteressant dan dat mensen je posts niet lezen omdat ze vaak erg onoverzichtelijk zijn maar inhoudelijk misschien wel de moeite waard?
Neuh, helemaal niet zelfs. Maar er speelt een verdrietige backstory.quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:10 schreef wonderer het volgende:
Ow, da's kut... Was je erg close met hem?
Een tekortkoming waar je op zou kunnen letten zodat mensen misschien wle de moeite nemen het te lezen en merken dat het misschien geen verschil in interesse is. Ik vind het altijd ontzettend makkelijk om te zeggen "Dat isnou eenmaal een tekortkoming van me" en er dan verder niets aan te doen.quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:12 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
in het eerste geval betrefd het namenlijk een geval van verschillende interesse's in het tweede geval echter een tekortkoming
dat is precies wat ik bedoelquote:Op donderdag 12 februari 2009 19:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb liever dat mensen mij inhoudelijk leuk vinden en qua vorm iets minder dan dat mensen inhoudelijk van me walgen. Of vinden dat ik niets te vertellen heb.
Ja, dus dan spreek je jezelf toch tegen?quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:16 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dat is precies wat ik bedoel
Gecondoleerdquote:Op donderdag 12 februari 2009 19:09 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Mijn opa is vanochtend dood gegaan.
Da's ook kut. Kusje d'ropquote:Op donderdag 12 februari 2009 19:15 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Neuh, helemaal niet zelfs. Maar er speelt een verdrietige backstory.
kennelijk hebben we dus een meningsverschil wat hier de inhoud of de vorm is, ik vind de vorm, de spelling en gramatica, minder belangrijk dan de inhoud van de boodschapquote:Op donderdag 12 februari 2009 19:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, dus dan spreek je jezelf toch tegen?
Je zegt net zelf dat je kritiek op je inhoud minder erg zou vinden dan kritiek op je vorm!
Kritiek op je inhoud wil zeggen dat ze je inhoudelijk niet zo leuk vinden!
Kritiek op je vorm wil zeggen dat ze de vorm niet fijn vinden om te lezen, maar dan kunnen ze de inhoud nog wel de moeite waard vinden... alleen nemen ze er door de vorm niet de moeite voor! Als je die zou aanpassen hadden mensen misschien al lang iets gelezen over je Festen!
is het hier toch altijdquote:
Haha!quote:
Ik wel. Zeer neukbaar nieuw kapsel.quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:20 schreef Xiance het volgende:
heb je nou mn foto gezien uit het vorrige topic?
nee he
Jawel!quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:20 schreef Xiance het volgende:
[..]
is het hier toch altijd
heb je nou mn foto gezien uit het vorrige topic?
nee he
Maar zodra de vorm zo verschrikkelijk is dat het mensen in de weg staat om bij de inhoud te komen heb je weinig aan de inhoudquote:Op donderdag 12 februari 2009 19:19 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
kennelijk hebben we dus een meningsverschil wat hier de inhoud of de vorm is, ik vind de vorm, de spelling en gramatica, minder belangrijk dan de inhoud van de boodschap
O ja sorry, we zullen wel weer over sex beginnen.quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:18 schreef Pieter. het volgende:
Gezellig zo!
Life isn't always about happy things darling.quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:23 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Haha!. Inderdaad.
Happy things, people!
[ afbeelding ]
5 fout!quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:25 schreef TheaterMaMa het volgende:
Ok, nu ben ik er ook weg van.
Adios.
Dat.Is.Goed.Ang3l, Zullen.We.Gaan.Neuken?quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja sorry, we zullen wel weer over sex beginnen.
Maar dan wel met fatsoenlijke zinsbouw en interpuncties, ok?
Ik heb liever dat mensen me helemaal niet leuk vindenquote:Op donderdag 12 februari 2009 19:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb liever dat mensen mij inhoudelijk leuk vinden en qua vorm iets minder dan dat mensen inhoudelijk van me walgen. Of vinden dat ik niets te vertellen heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |