ik eet geen nectarines.quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:50 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dan heeft je nectarine-ervaring toch meer succes gehad..iig één directe reactie.
Nectarine vs Atlanta 1:0
Jerruh..eat that!
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:30 schreef MisterO het volgende:
We hebben nog niks joh, maar het gaat wel lekker ja, doe het lekker rustig aan![]()
Ga je morgen nog wat doen met je menneke?
Laat me raden, hij komt naar Rotterdam?quote:
Hij is al bijna een Rotterdammerquote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:42 schreef MisterO het volgende:
[..]
Laat me raden, hij komt naar Rotterdam?
hehehe, ik ben niet jaloers!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:45 schreef samjustme het volgende:
[..]
Hij is al bijna een Rotterdammer
De enige verassing die ik wil is dat ie hier verschijnt morgenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:06 schreef MisterO het volgende:
[..]
hehe thnx, gaat R je morgen nog verrassen??
Ik hoop dat hij morgen voor je deur staat, zou zeker wel leuk zijnquote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:01 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
De enige verassing die ik wil is dat ie hier verschijnt morgenMaar waarschijnlijk is het de rekening voor verbouwing en aankkop van dingen voor het huis. Wel in ieder geval de helft van de rekening
![]()
ik hou je wel in de gaten!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:32 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dat jij die pulp terug leest.
goedzo, je hebt het te pakken, goed voor jezelf zorgenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:35 schreef Xiance het volgende:
Zo!
het weekend begint goed en vroeg voor mij
inmiddels al lekker gebaddert, gelunched en wezen winkelen!
dat lukt wel (weer) hoorquote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:37 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
goedzo, je hebt het te pakken, goed voor jezelf zorgen
dat is beter dan 55quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:46 schreef TheaterMaMa het volgende:
nog niet 100%, laten we zeggen 85%
nee helaas, dit is allemaal computerwerkquote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:03 schreef Xiance het volgende:
,meryl streep kan verdomd mooi zingen!
nee, dit is allemaal meryl...quote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:06 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
nee helaas, dit is allemaal computerwerk
je hebt gelijk, dit is het enige moment in de film dat je haar echt hoort zingen, maar om nou te zeggen dat het mooi is?quote:
ik vind het mooiquote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:18 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
je hebt gelijk, dit is het enige moment in de film dat je haar echt hoort zingen, maar om nou te zeggen dat het mooi is?
af en toe is het zelfs ronduit vals
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |