Same here.quote:
Wanneer is de set klaar?quote:
Ik dacht dat jouw slaapkamer een set was?quote:
Ik vond dit opeens wel toepasselijk:quote:
O jaquote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:22 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik dacht dat jouw slaapkamer een set was?
Komend weekend in Antwerpen!quote:
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik vond dit opeens wel toepasselijk:
I'm already booked, sorry!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:24 schreef Pieter. het volgende:
[..]
Komend weekend in Antwerpen!
Wij nemen licht en geluid me, jullie hoeven alleen je g*** zelf mee te nemen
En Ang3l heeft nog een rood oog van zn vorige cumshot.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:25 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
I'm already booked, sorry!
Daar houd ik je aan!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:28 schreef Pieter. het volgende:
Lekker stel hoor! Nah dan wordt het eerst maar een solo'tje dit weekend. Volgende week te bewonderen op DN
Oh, ik ben helemaal voor! Laten we hem even alle hoeken van het hotel zien voordat we hem in de sleaze van Antwerpen loslaten!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:28 schreef Gellarboy het volgende:
Nou, dan slepen we die Belgische zanger wel mee.
Anders ik wel!quote:
Ik werd vandaag aangesproken door ene erg lekkere gespierde jongen met "mmmmmm damn ur hot as fuck!" waarbij ik dacht Wat moet zo iemand als jij met mij?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:30 schreef Gellarboy het volgende:
Oh God, de DN brigade gaat los.
Dat heb ik dus ook.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik werd vandaag aangesproken door ene erg lekkere gespierde jongen met "mmmmmm damn ur hot as fuck!" waarbij ik dacht Wat moet zo iemand als jij met mij?But hey, I'm not complaining! Bring it on!
Linkje?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:28 schreef Pieter. het volgende:
[..]
En Ang3l heeft nog een rood oog van zn vorige cumshot.
Lekker stel hoor! Nah dan wordt het eerst maar een solo'tje dit weekend. Volgende week te bewonderen op DN
Echt he! WTF?!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook.terwijl in t echt lopen ze je zó voorbij!
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook.terwijl in t echt lopen ze je zó voorbij!
Het is vrijdag de 13equote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:38 schreef Gellarboy het volgende:
Jezus, het is al half een geweest. Tijd voor bedje.
ja ik gooi One Tree Hill aan en ga ook snurken!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:38 schreef Gellarboy het volgende:
Jezus, het is al half een geweest. Tijd voor bedje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |