jij ziet er altijd sexy uit, darlingquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:28 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik kan er in 5 minuten ook wel perfect uitzien hoor
Heb ik ookquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:38 schreef Nuno_G het volgende:
en Angel weg met die jogging broek, trek maar sexy ondergoed aan
Me too. En met dansen af en toe. Bij moderne dans kan ik die hiphop broek niet aan want dan doe ik de ander pijn en blijf ik vaak haken met mijn voeten omdat ik dan op blote voeten dans. Niet handigquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:37 schreef Xiance het volgende:
persoonlijk draag ik niet vaak een jogginsbroek, alleen als ik de deur niet meer uit ga (na het douchen dus bijv.)
maar dan "sport" je, daar zijn die dingen voor gemaaktquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Me too. En met dansen af en toe. Bij moderne dans kan ik die hiphop broek niet aan want dan doe ik de ander pijn en blijf ik vaak haken met mijn voeten omdat ik dan op blote voeten dans. Niet handig
Nee WIDM was al afgelopen in Eindhovenquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:42 schreef Weemz het volgende:
Nou lekker dan, als je zo laat klaar bent met werken dat je WIDM mist... Naja, straks maar terugkijken...
En Ang3l, Doe jij Fok!ken en TV kijken tegelijk?
Vind er niks aan. Qua karakter niet (voor zover je dat kan beoordelen in zo'n programma) en qua uiterlijk niet. Eigenwijs boers uitziend irritant driftkopje.quote:
What's new?quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:47 schreef Pieter. het volgende:
*niks meldt
Niks, ik dacht: ik meld het effe.quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
What's new?
*wiebelt op Don;t fear the reaper*
Ik houd daar wel vanquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vind er niks aan. Qua karakter niet (voor zover je dat kan beoordelen in zo'n programma) en qua uiterlijk niet. Eigenwijs boers uitziend irritant driftkopje.
Ja, dan sport ik ja.quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:42 schreef Xiance het volgende:
[..]
maar dan "sport" sport je, daar zijn die dingen voor gemaakt
Nee, maar een mooi gevormde joggingbroek (i.p.v. zo'n sloeberig ding waar de stiek uit is) en dan een beetje laaghangend zodat je het ondergoed ziet op een mooie jongen die dan in de supermarkt naar de bovenste schap reikt waardoor zijn mooie strakke iets gebruinde buik zichtbaar is....quote:maar ik liep dus laatst in de winkel, dan loopt er zo'n dikke bouwvakker voor me, met een joggingsbroek aan, waarin je dus duidelijk EN zn onderbroek EN zn spleet ziet..
NOU DAT vind ik dus HE-LE-MAAL niks!
quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:48 schreef Weemz het volgende:
Hé! Ik moet nog kijken!
Nog gelukt met een hotel?quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:49 schreef Pieter. het volgende:
We gaan komend weekend naarAntwerpen
![]()
Maar dat was niet nieuw..
Zo doe ik dat ook altijd! En dan alleen van de bovenste of onderste schappen je boodschappen doenquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:49 schreef Ang3l het volgende:
op een mooie jongen die dan in de supermarkt naar de bovenste schap reikt waardoor zijn mooie strakke iets gebruinde buik zichtbaar is....
ik vind het stiekum soms, heel soms wel sexy bij de juiste persoonquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb ik ook
Enne, ik kan bij bepaalde jongens een joggingbroek ook sexy vinden.
Je hebt wel verschil in dat soort broeken hoor
Neuh, geloof het niet. Maar als het aan mij ligt dan stappen we op de Groenplaats uit de parkeerkelder het eerste het beste hotel in. Jammergenoeg is dat het Hilton waar we de vorige keer ¤ 160,- mochten aftikken voor 1 nachtjequote:Op donderdag 12 februari 2009 21:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nog gelukt met een hotel?
(Zie je, ik let op)
Me too.quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:51 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik vind het stiekum soms, heel soms wel sexy bij de juiste persoon![]()
Bicha?quote:En nu ga ik even wat drinken op de hoek met een jongen die wil praten, hij heeft veel problemen en ik ben een soort van ... (hoe zeg je dat) .
Ja zo kun je't ook noemenquote:Soms denk ik dat ik niet zo sociaal moet zijn![]()
kus
En dus de dure of juist goedkope merken kopenquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:50 schreef Pieter. het volgende:
Zo doe ik dat ook altijd! En dan alleen van de bovenste of onderste schappen je boodschappen doen.
160.-? is het maar 4 sterren dan?quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:51 schreef Pieter. het volgende:
[..]
Neuh, geloof het niet. Maar als het aan mij ligt dan stappen we op de Groenplaats uit de parkeerkelder het eerste het beste hotel in. Jammergenoeg is dat het Hilton waar we de vorige keer ¤ 160,- mochten aftikken voor 1 nachtje.
Volgens mij hebben wij alleen maar A-merkenquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:52 schreef Weemz het volgende:
[..]
En dus de dure of juist goedkope merken kopen. Huismerk is altijd op ooghoogte.
Kweenie, maar ik vond het een beetje veel voor het weekendtarief. En dan de volgende dag ook nog een vermogen afrekenen voor het parkeren. Maar WEL midden in het centrum!quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:55 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
160.-? is het maar 4 sterren dan?
[spam]quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:56 schreef Pieter. het volgende:
Volgens mij hebben wij alleen maar A-merken. Of het moet van AH Excellent zijn, daar willen we wel een uitzondering voor maken...
Ik had nog een link gepost...quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:51 schreef Pieter. het volgende:
[..]
Neuh, geloof het niet. Maar als het aan mij ligt dan stappen we op de Groenplaats uit de parkeerkelder het eerste het beste hotel in. Jammergenoeg is dat het Hilton waar we de vorige keer ¤ 160,- mochten aftikken voor 1 nachtje.
Ik geloof dat ik dat ik ooit voor dat bedrag een nachtje Doelen Hotel heb gedaan. Het idee was leuk, de uitwerking minder...slapen in een hotel in je eigen stad is domquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:57 schreef Pieter. het volgende:
[..]
Kweenie, maar ik vond het een beetje veel voor het weekendtarief. En dan de volgende dag ook nog een vermogen afrekenen voor het parkeren. Maar WEL midden in het centrum!
quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:54 schreef Xiance het volgende:
ik laat mijn moeder altijd de boodschappen doen
Bij sommige dingen kan het me geen F schelen of het huismerk is, bij anderen wel. Bv bij chocola dus echt wel, en bij cola. Maar bv bij pasta of brood weer niet.quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:56 schreef Pieter. het volgende:
[..]
Volgens mij hebben wij alleen maar A-merken. Of het moet van AH Excellent zijn, daar willen we wel een uitzondering voor maken...
Dat lijkt me nou juist wel heel erg grappigquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:59 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik dat ik ooit voor dat bedrag een nachtje Doelen Hotel heb gedaan. Het idee was leuk, de uitwerking minder...slapen in een hotel in je eigen stad is dom
Artemis, i know! Dank daarvoorquote:
Alleen dat van mij was amper een date te noemenquote:Op donderdag 12 februari 2009 22:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat lijkt me nou juist wel heel erg grappig
Overnachten in bv Berlijn of zo in een hotel is "noodzaak" en in Eindhoven als iemand me dat zou vragen bij een date zou ik juist erg leuk vinden
Ja oke, dan welquote:Op donderdag 12 februari 2009 22:07 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Alleen dat van mij was amper een date te noemenBij het ontbijt ga je jezelf wel afvragen...ga ik hier of toch maar thuis ontbijten?
We hebben laatst een pot No-Name paste weggedonderd omdattie niet te vreten was en al eeuwen in de kast stond. Dan toch maar Nutella!quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bij sommige dingen kan het me geen F schelen of het huismerk is, bij anderen wel. Bv bij chocola dus echt wel, en bij cola. Maar bv bij pasta of brood weer niet.
ze doet ook de was, en ze kookt ook..quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je weet wel hoe je op eigen benen moet staan? Of doet ze ook de was en zo? En koken?
Bij een date ga je niet slapen hoor! Toch? Toch!quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat lijkt me nou juist wel heel erg grappig
Overnachten in bv Berlijn of zo in een hotel is "noodzaak" en in Eindhoven als iemand me dat zou vragen bij een date zou ik juist erg leuk vinden
Terwijl ik juist het omgekeerde wel eens heb! Vooral in de zomer lijkt het me super om van huis lekker naar een hotel in de buurt te wandelen (Amstel!) en dan daar lekker op het terras te ontbijten!quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:07 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Alleen dat van mij was amper een date te noemenBij het ontbijt ga je jezelf wel afvragen...ga ik hier of toch maar thuis ontbijten?
Ik vind slapen 1 van de fijnste dingen die er zijn. Zeker tegen iemand aan. Dus ja, dan ga ik slapenquote:Op donderdag 12 februari 2009 22:10 schreef Pieter. het volgende:
[..]
Bij een date ga je niet slapen hoor! Toch? Toch!.
Ik zou dat heel beschamend vinden. Zeker ook om dat te vertellen tegen ene leuke jongen of zoquote:Op donderdag 12 februari 2009 22:09 schreef Xiance het volgende:
[..]
ze doet ook de was, en ze kookt ook..
Goed zoquote:ik heb tien jaar op mezelf gewoond, dus ik weet prima hoe ik op eigen benen moet staan
Jij zit toch niet regelmatig bij de Jaren hé?quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:11 schreef Pieter. het volgende:
[..]
Terwijl ik juist het omgekeerde wel eens heb! Vooral in de zomer lijkt het me super om van huis lekker naar een hotel in de buurt te wandelen (Amstel!) en dan daar lekker op het terras te ontbijten!
Absoluut met je eens! Maar dat doe ik dan ook elke nacht, lekker slapen. En tegen 'iemand' aanliggen ook, en niet zomaar iemand, maar het liefste en leukste ventje dat ik ken! We hebben ondertussen echt een heel ritueel hoe we gaan liggen. Met gedurende de nacht een aantal andere posities, om de beurt bij elkaar in de armen, lepeltje of gewoon een hand tegen elkaar. Heerlijk is dat!quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind slapen 1 van de fijnste dingen die er zijn. Zeker tegen iemand aan. Dus ja, dan ga ik slapenUiteindelijk.
Ik vind de bediening er te slechtquote:Op donderdag 12 februari 2009 22:15 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Jij zit toch niet regelmatig bij de Jaren hé?
Nee vooral in de zomer zit het er overvol en idd slechte bediening.quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:17 schreef Pieter. het volgende:
[..]
Ik vind de bediening er te slecht.
Liever bij Puccini in de staalstraat een stukje verder.
Hoezo? Zit jij er vaak?
*kijkt jaloers*quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:16 schreef Pieter. het volgende:
[..]
Absoluut met je eens! Maar dat doe ik dan ook elke nacht, lekker slapen. En tegen 'iemand' aanliggen ook, en niet zomaar iemand, maar het liefste en leukste ventje dat ik ken! We hebben ondertussen echt een heel ritueel hoe we gaan liggen. Met gedurende de nacht een aantal andere posities, om de beurt bij elkaar in de armen, lepeltje of gewoon een hand tegen elkaar. Heerlijk is dat!![]()
Vroeger bleef ik in het weekend ook geregeld nog een dagje doorslapen. Lekker de hele zaterdag slapen, heerlijk!
Soms trotseer ik de slechte bediening en ga ik lekker op het terras aan het water zitten. Dat is echt een topplek. De koffie (Illy) is ook super.quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:19 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee vooral in de zomer zit het er overvol en idd slechte bediening.
Ik ben er aan gewend. Eerst moest ik er ook niks van hebben. Veel te warm, klam of zelf nat.quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:21 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik slaap het liefste 'los'
Hebben wij ook niet een keer of wat bij de Jaren gezeten?quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:19 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik uiteindelijk ook. Maar samen beginnen en dan 's ochtends, of tussentijds als je wakker wordt weer, dat vind ik wel fijnquote:Op donderdag 12 februari 2009 22:21 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik slaap het liefste 'los'
Ik kan meestal niet in slaap komen als ik echt helemaal tegen iemand aan ligquote:Op donderdag 12 februari 2009 22:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik uiteindelijk ook. Maar samen beginnen en dan 's ochtends, of tussentijds als je wakker wordt weer, dat vind ik wel fijnMaar tijdens m;'n slaap wrik ik mezelf altijd los omdat ik het benauwend vind of zo, gok ik.
In het weekend gaan we op zaterdag meestal even lunchen of koffie drinken bij DownTown in de Reguliersdwarsstraat. Op en top gaytent, maar erg gezellig. De bediening is er niet super, maar ze kennen ons inmiddels en dat scheelt!quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:19 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ach naast mijn sportschool zit een Coffee Company en in mijn straat de Brandmeester en als ik dus koffie drink is het daar. Ik wil natuurlijk wel handmatig opgeschuimde melk in mijn koffie en niet die prut die apparaten ervan breien. Maar goed, smaken verschillen.quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:22 schreef Pieter. het volgende:
[..]
Soms trotseer ik de slechte bediening en ga ik lekker op het terras aan het water zitten. Dat is echt een topplek. De koffie (Illy) is ook super.
Er schijnt tegenwoordig een bekende van ons te werken, van de zomer maar eens kijken of hij het verschil kan maken. Ook de saladebar boven is erg lekker (voor een biologische saladebar!). Maar ze verkloten het zelf..
Nee ik ben met jullie naar Cuba geweest.quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:23 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hebben wij ook niet een keer of wat bij de Jaren gezeten?
Alsof ze ook nog maar ergens met de hand melk opschuimenquote:Op donderdag 12 februari 2009 22:25 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ach naast mijn sportschool zit een Coffee Company en in mijn straat de Brandmeester en als ik dus koffie drink is het daar. Ik wil natuurlijk wel handmatig opgeschuimde melk in mijn koffie en niet die prut die apparaten ervan breien. Maar goed, smaken verschillen.
En waar hebben we dan op het terras gezeten?quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:26 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee ik ben met jullie naar Cuba geweest.
Het is zo'n tijd terug...ik kan het me gewoon niet meer herinneren.quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:28 schreef Vlarp het volgende:
[..]
En waar hebben we dan op het terras gezeten?
Inderdaad,quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:25 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ach naast mijn sportschool zit een Coffee Company en in mijn straat de Brandmeester en als ik dus koffie drink is het daar. Ik wil natuurlijk wel handmatig opgeschuimde melk in mijn koffie en niet die prut die apparaten ervan breien. Maar goed, smaken verschillen.
De tram reed bijna over het terras heenquote:Op donderdag 12 februari 2009 22:31 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Het is zo'n tijd terug...ik kan het me gewoon niet meer herinneren.
Ooh de Beiaard.quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:32 schreef Vlarp het volgende:
[..]
De tram reed bijna over het terras heen't zit op een kruising.
Ik zat dit weekend trouwens bijna weer bij Loetjequote:Op donderdag 12 februari 2009 22:31 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Het is zo'n tijd terug...ik kan het me gewoon niet meer herinneren.
Give it a rest. Hij's al wegquote:Op donderdag 12 februari 2009 22:35 schreef Cahir het volgende:
Cairon foto?
nee.. gaan vertellen dat je torenhoge schulden hebt omdat je te eigenwijs was om weer bij je ouders te gaan wonen, waardoor je net die ene zaterdag niet met die leuke jongen mee kan gaan, tenzij ie heel begripvol zegt "ik betaal alles wel" ....quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zou dat heel beschamend vinden. Zeker ook om dat te vertellen tegen ene leuke jongen of zoSowwy.
[..]
Goed zo
Je zult wel een goede reden hebben ja. Maar er zal bij mij toch veel moeten gebeuren wil ik weer terug naar pap en mam gaan. Ligt natuurlijk ook aan de relatie met je ouders en de vrijheid die ze je geven.quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:38 schreef Xiance het volgende:
[..]
nee.. gaan vertellen dat je torenhoge schulden hebt omdat je te eigenwijs was om weer bij je ouders te gaan wonen, waardoor je net die ene zaterdag niet met die leuke jongen mee kan gaan, tenzij ie heel begripvol zegt "ik betaal alles wel" ....![]()
nee dank je, laat mij dan maar eventjes thuis wonen tot ik de boel weer op orde heb...
op jezelf wonen is ook niet alles..
In mijn studententijd ben ik daar meer dan eens dronken gewordenquote:
Huh? Nee, katshuis. Kan ook gewoon een nacht hoor, hebben Brad en ik ook gedaan. http://www.katshuis.be/quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:07 schreef Pieter. het volgende:
[..]
Artemis, i know! Dank daarvoor.
Maar daar kun je alleen 2 nachten boeken of last minute.
En ik dacht dat ze vol zaten, maar weet neit precies hoe ik op dat overzichtje moet kijken.
Heeft ie je ooit afgewezen of zo?quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:35 schreef Cahir het volgende:
Cairon foto?
Ik zou het wel weer erg vinden. Ik wil mijn eigen boontjes kunnen doppen, zeker op deze leeftijd. Bij iemand van 30 die bij z'n ouders woont denk ik toch meestal aan van die verstokte sukkelige vrijgezellen. maar er kan natuurlijk altijd iets gebeuren waardoor het de enige uitweg zou zijn.quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:41 schreef Pieter. het volgende:
Ik zou het niet erg vinden om bij mn ouder te wonen, maar ik zou wel voor mezelf (en af en toe voor hen) zorgen.
Bij jou denken toch ook nog steeds dat het een bevlieging is?quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zou het wel weer erg vinden. Ik wil mijn eigen boontjes kunnen doppen, zeker op deze leeftijd. Bij iemand van 30 die bij z'n ouders woont denk ik toch meestal aan van die verstokte sukkelige vrijgezellen. maar er kan natuurlijk altijd iets gebeuren waardoor het de enige uitweg zou zijn.
Plus dat ik me niet mezelf en vrij voel bij m'n ouders. Daardoor alleen zal ik al nooit teruggaan.
Ik gok dat ze die illusie onderhand wel opgegeven hebbenquote:Op donderdag 12 februari 2009 22:45 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Bij jou denken toch ook nog steeds dat het een bevlieging is?
Hmm, heb ik echt niet goed opgelet.quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:40 schreef wonderer het volgende:
[..]
Huh? Nee, katshuis. Kan ook gewoon een nacht hoor, hebben Brad en ik ook gedaan. http://www.katshuis.be/
Maar koek en ei is een heel ander ding?quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik gok dat ze die illusie onderhand wel opgegeven hebben
Ja doei! Dit klinkt echt veel te verstandig hoor!quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:46 schreef Xiance het volgende:
ik doe geen boodschappen en ik doe geen afwas
(mijn moeder kan een vaatwasser krijgen maar die wil ze niet, en k heb een bloedhekel aan de afwas)
Verder doe ik evengoed 'mijn deel' in de huishouding, hoewel ik er stiekum wel eens onderuit kom met het excuus dat voor jezelf beginnen echt heeeeeel zwaar is
Ik heb een sleutel van de voordeur, en mn eigen slaapkamer, privacy genoeg dus.
mijn ouders vragen nooit naar het hoe en waarom, maar als ik iets wil vertellen zijn ze wel geinterreseert.
naarnaast is het enige wat mijn moeder wil dat ik rekening mee hou is het eten, als ik niet thuis eet moet ik dat doorgeven, en dat lijkt me logisch.
Tis als op kamers wonen, maar dan in mn eigen vertrouwde omgeving.
ik heb heel nederland gezien, en in juli ben ik met een burnout (de 5e in 8jr tijd) huiswaards gekeert.
ik denk dat ik het stukken slechter had kunnen treffen!
ik kan nu rustig aan weer opnieuw beginnen zonder het risico te lopen dat ik straks geen dak meer boven mn hoofd heb, omdat ik werkloos thuis zit en dus mijn vaste lasten amper kan betalen.
't is geen hilton, maar wel gewoon goed en schoon enzo. En homovriendelijkquote:Op donderdag 12 februari 2009 22:47 schreef Pieter. het volgende:
[..]
Hmm, heb ik echt niet goed opgelet.
Ik heb ze iig nu net een mail gestuurd! Superplek tegen goede prijs!!
De klant is toch altijd koning?quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:50 schreef wonderer het volgende:
[..]
't is geen hilton, maar wel gewoon goed en schoon enzo. En homovriendelijk
Het hoeft ook geen Hilton te zijn. Als het maar "prima" is. En in het centrum zodat we van de Boots naar huis kunnen kruipenquote:Op donderdag 12 februari 2009 22:50 schreef wonderer het volgende:
[..]
't is geen hilton, maar wel gewoon goed en schoon enzo. En homovriendelijk
Ga jij dat even bij De Jaren uitleggen!quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:52 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
De klant is toch altijd koning?
doe ik ookquote:Op donderdag 12 februari 2009 22:49 schreef Pieter. het volgende:
[..]
Ja doei! Dit klinkt echt veel te verstandig hoor!
Serieus: ik denk dat je hier dan inderdaad wel goed aan doet.
En daar zit ook weer wat in. De liefde van je leven zal je toch echt zo moeten nemen als je bent!quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:55 schreef Xiance het volgende:
nou als die zich daar druk om maakt, dan ben ik m liever kwijt dan rijk.
Er is ook geen passie meer in de horeca. Het is een kwestie geworden van je tijd uit zitten en je hand ophouden.quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:54 schreef Pieter. het volgende:
[..]
Ga jij dat even bij De Jaren uitleggen!.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |