met wie was jij?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:59 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Wat was het een heerlijke avond met heerlijke mensen, heerlijk eten en heerlijke drank
waar heb ik dat nou ineens aan te danken?quote:
ik vind het soms gewoon frappant hoevaak mensen dat zeggen ja..quote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:41 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
hoezo een goeie, ik val niet op nerds en hij niet op dikkertjes
maar je lacht om de algemene smoes, je bent mijn type niet?
ik vrees dat ik een stuk minder ervaren ben dan jijquote:Op zondag 15 februari 2009 00:09 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik vind het soms gewoon frappant hoevaak mensen dat zeggen ja..
doen jullie dan nooit "voor onderzoek"
ik heb weinig dates waar het niet mee klikt, mischien niet altijd op liefdessfeer, maar met de meeste jongens heb ik toch altijd wel een of andere vriendschappelijke band opgebouwd door de jaren heen
quote:Op zondag 15 februari 2009 00:09 schreef TheaterMaMa het volgende:
waar heb ik dat nou ineens aan te danken?
ik vrees dat dat dan weer teveel over mij zegt...quote:Op zondag 15 februari 2009 00:11 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik vrees dat ik een stuk minder ervaren ben dan jij
Mee eens, maar organiseer daar dan geen fotoshoot met lampen en snoeren en weet ik veel wat niet allemaal. Die winkelende mensen vonden het ook echt reeeuze interessant allemaal.quote:Op zondag 15 februari 2009 00:16 schreef Xiance het volgende:
GB: wat is daar nou weird aan? zaterdag is toch ook een gewone winkel dag?
ohhh op die manier!quote:Op zondag 15 februari 2009 00:17 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Mee eens, maar organiseer daar dan geen fotoshoot met lampen en snoeren en weet ik veel wat niet allemaal. Die winkelende mensen vonden het ook echt reeeuze interessant allemaal..
Yep. Hij heeft net zijn coming out gehad die ontzettend breed werd uitgemeten in de Belgische media, want het mocht niet van zijn management.quote:
"Ja, ik ken nog een onwijs leuk topic op een internetforum. Niemand luistert er naar elkaar en er wordt ook elke dag de hele dag ruzie gemaakt. Jij moet ook komen!!"quote:Op zondag 15 februari 2009 00:22 schreef Xiance het volgende:
zeg.. je hebt toch wel promotie gemaakt voor dit topic he!!
zo een schatje.. die MOETEN we hier ook hebben!!
het komt goed uit ik kon wel wat genegenheid gebruikenquote:Op zondag 15 februari 2009 00:11 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Euhhhh... Het was gewoon een soort 'hoi', moet je dat ergens aan te danken hebben?.
Sleep tight dan.quote:Op zondag 15 februari 2009 00:24 schreef TheaterMaMa het volgende:
het komt goed uit ik kon wel wat genegenheid gebruiken
dus, dank je voor de nachtzoen,nu kan ik lekker slapen
Hahahaha. Je bent goed op de hoogte meteen.quote:
elke ster heeft een websitequote:Op zondag 15 februari 2009 00:30 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Hahahaha. Je bent goed op de hoogte meteen.
Juist, die is het exact.quote:Op zondag 15 februari 2009 00:32 schreef TheaterMaMa het volgende:
da's die jongen van groeten uit de rimboe, in Belgie noemen ze dat toast kanibaal, dat is die met die vader met die grote snor
Veel meer dan dat draag je ook niet bij, dus welterusten.quote:
We blijven in de Belgische sferen.quote:
quote:Op zondag 15 februari 2009 00:57 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
We blijven in de Belgische sferen..
Oh, ik zie trouwens op die foto ineens ook z'n moeder zitten. Die was er vandaag ook.quote:Op zondag 15 februari 2009 00:32 schreef TheaterMaMa het volgende:
da's die jongen van groeten uit de rimboe, in Belgie noemen ze dat toast kanibaal, dat is die met die vader met die grote snor
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |