Missing, missing, dat ding moet je gewoon vergeten... AvP: Gold heb ik hier ook niet neergezet...quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:47 schreef Darkangle het volgende:
AvsP 2 uitbreiding missing....
Aliens: Colonial Marines - Developer: Gearbox - Publisher: SEGAquote:In development: Marines, zo te zien ontbreekt er nog het een en ander aan dit stukje.
Sega maakt op dit moment een AvsP3.
Ik mis je zinsopbouw en/of context denk ik, want dit is de tweede zinssnede die ik niet kan duiden.quote:Aliens: Colonial Marines is niet van sega maar van Gearbox en is iets compleet anders.
Ik weet niet waar je dit stukje vandaan hebt gecopy paste, maar het klopt feitenlijk van geen kant.
Sega kondigt nieuwe Alien vs Predator-game aanquote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:38 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Missing, missing, dat ding moet je gewoon vergeten... AvP: Gold heb ik hier ook niet neergezet...
[..]
Aliens: Colonial Marines - Developer: Gearbox - Publisher: SEGA
AVP - Developer: Rebellion - Publisher: SEGA
Aliens RPG - Developer: Obsidian - Publisher: SEGA
Geen idee waar je zin heen gaat, maar dit zijn de feiten.
[..]
Ik mis je zinsopbouw en/of context denk ik, want dit is de tweede zinssnede die ik niet kan duiden.
Ik geef slechts aan dat SEGA nu ervoor kiest om zowel Aliens: Colonial Marines als de Aliens RPG in de koelkast te zetten en alle aandacht/al het geld naar AvP wil laten gaan, iets wat zij als publisher kunnen doen als de kwaliteit niet goed genoeg is/er sneller geld te verdienen valt.
quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:36 schreef Skull-splitter het volgende:
Officiele release met teasertrailer
High-Res screenshots
Mass Effect, een RPG gelijk aan een shooter waarin je als Alien aan de muren kan kleven en hoofden af kan bijten? Wowquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:02 schreef fokkerspy het volgende:
Ik weet niet of ik deze game ga kopen. Iets zegt me " nee " teveel film based en anderzijds heb ik zoiets van "mwah..mischien toch maar proberen" Maar het probleem is er zijn al zoveel soortgelijke games zoals mass effect,space siege,risen,
Probeer eerst eens AvPGold of AvP2 (door Monolith en in veel opzichten een completere game dan AvPGold ooit was). De figuren komen uit een film, maar daar houdt de vergelijking ook snel op. De spellen waar jij AvP nu mee vergelijkt zijn iig niet echt direct concurrenten. Denk eerder aan Dead Space, Resident Evil, Bioshock/Systemshock, Undying. Horror, spanning en een flinke scheut actie.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:02 schreef fokkerspy het volgende:
Ik weet niet of ik deze game ga kopen. Iets zegt me " nee " teveel film based en anderzijds heb ik zoiets van "mwah..mischien toch maar proberen" Maar het probleem is er zijn al zoveel soortgelijke games zoals mass effect,space siege,risen,
quote:
Ik opperde onlangs dat Rebellion enkel fatsoenlijke AvP games heeft gemaakt, en dat hun overige games gewoon nooit boven gemiddeld zijn.quote:Op woensdag 13 januari 2010 01:34 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Maak me toch wel zorgen, afgelopen Rebellion games waren zonder twijfel allemaal kut.
Het platform voor echte mannen!quote:
oh my god wat is dat voor lelijke concept art? Ik hoop echt dat die niet in het spel zit.quote:
Jammer genoeg is deze titel volledig verkracht door hem console vriendelijk te maken (althans, van alle beelden tot nu toe... Juist, console beeldenquote:Op woensdag 3 februari 2010 15:56 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Het platform voor echte mannen!
Dat is het nadeel duurt allemaal veels te lang.quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:53 schreef rakotto het volgende:
Wtf is dit, hij blijft zoeken naar een game.
quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:53 schreef rakotto het volgende:
Wtf is dit, hij blijft zoeken naar een game.
Problemen van een gehandicapte demo: matchmaking is slechts een onderdeel, de full-game zal dedicated servers en meer vrijheid geven in de indeling van een server. Net als de 8 player eis voordat je uberhaupt een game kunt beginnen...quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:05 schreef intraxz het volgende:
Jammer dat er weer zo'n walgelijk matchmaking systeem bijzit. Het spel zelf is wel leuk. Ik maak de meeste kills als ik gewoon human ben
Bij AvP'99 en 2 heb je ook nu meer een nostalgie gevoel, en dat je dat nog in je geheugen heb als een super vette game en daarom deze nu al wat mider is. Maar hoe vaker ik de demo nu doe komt het oude avp gevoel toch weer wat terug.quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:30 schreef Skull-splitter het volgende:
Qua gameplay: het is geen AvP '99. Het is geen AvP2. Het is niet beter. Bij veel keuzes heb ik domweg vraagtekens: waarom? Het werkte prima in de voorgangers, waarom aanpassen? Antwoord vindt men in de vorm van consoles vrees ik, en een cloak die bij het minste of geringste al begint te schitteren als een kerstboom heeft bijvoorbeeld ook geen zin.
Dus ik kan in de full game een server uit een lijst met servers aanklikken? Dat zou de game een stuk gebruiksvriendelijker maken.quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:30 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
[..]
Problemen van een gehandicapte demo: matchmaking is slechts een onderdeel, de full-game zal dedicated servers en meer vrijheid geven in de indeling van een server. Net als de 8 player eis voordat je uberhaupt een game kunt beginnen...
Allemaal zodat je de full game koopt, maar hiermee jaag je juist veel mensen weg.
quote:Unprecedented demand for Aliens vs Predator following the release of the cross-platform demo yesterday morning brought to light matchmaking issues resulting in players having to wait to join games, or even not find games at all.
We’re pleased to say later in the day the issue was corrected and a small patch to the PC executable next time you launch it from Steam will have you finding and playing games using Quick Match as it was intended.
While this issue did not affect the Xbox 360, we are with SEGA’s assistance investigating reports of a similar nature on the PlayStation 3 and working flat out on a solution.
The full game features the ability to browse for and create games but for the purposes of simplicity the demo was limited to matchmaking, alongside the ability to set up groups with friends which mitigated yesterday’s issues for many.
We’re really sorry that this issue tainted a day in which we saw many people get hands on with AvP for the first time and we’re hugely gratified by the positive feedback to the game.
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:55 schreef HL_Dog43 het volgende:
ps. Alle lichten uit, headphones op, scherm aan. Oef.
Geloof je dat zelf? Die dedicated servers zijn volgens mij voorbehouden aan de PCquote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:16 schreef intraxz het volgende:
Mooi dat er ook nog consolegames uitkomen met de mogelijkheid om zelf een game te zoeken.
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:32 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Geloof je dat zelf? Die dedicated servers zijn volgens mij voorbehouden aan de PC
Die is nu dus alweer gefixt en binnen een paar tellen zit je in je loading scherm... Wil je een serverbrowser, dan moet je gewoon PC spelen.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:50 schreef intraxz het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik hoef niet perse dedicated servers, zolang ik maar een game kan zoeken met een serverbrowser. Ik wil geen half uur wachten in een of andere matchmaking lobby.
Ulreazj, last survivor of the Nostromo, signing out...quote:Op zaterdag 6 februari 2010 12:47 schreef Ulreazj het volgende:
Vandaag demo eens binnentrekken en kijken hoe het gaat
Daarnaast begint een Alien met al zijn wapens aan boord, en een marine wordt afgescheept met een gecastreerde versie van de Pulserifle (geen grenadelauncher), en de Marine mag zelfs zijn meest kenmerkende wapen aan de andere kant van het level ophalen (al snap ik waarom, ze hebben er een wapen van gemaakt wat een one-shot-kill maakt in elke omstandigheid van een treffer, waar je vroeger lichte shots en zware shots kon doseren, omdat het een losstaand wapen was)quote:[message=33427851,noline]Bulls schreef op zondag 07 februari 2010 @ 23:07[/message]:
Je kan wel van het plafond vallen met Alien, je moet dan naar beneden kijken, en dan springen, maar helaas maak je dan wel lawaai.
"Vroegah" hoefde je alleen je knop los te laten. Als je vanaf een verhoging naar beneden wilde vallen, dan kon dat gewoon, zonder dat je het risico had dat je aan de grond en daarna de muur bleef kleven. Dat werkte, dat werkte goed. Why fix what ain't broken? Antwoord? Consoles.
Nog een voorbeeld: vroegah was de cloak gewoon een transparancy van 90% bij stilstand, 75-80% bij beweging. Je kon er geen kont van zien, behalve als je gewoon oplette. De wapens waren ingedeeld in ranged (auto-decloak) en melee (cloak bleef werken), waarbij alleen de speargun en plasmacaster je een laservisier gaven, voor buitenstaanders zichtbaar als een lichtvlek op respectievelijk speargun en helm, ook bij cloak.
Nu is de cloak een shader effect (eindelijk, maar nog immer niet filmgetrouw/effectief/autobalancing), maar om hem zichtbaarder te maken bij beweging heeft men ervoor gekozen dat je cloak enorm stoort, voor buitenstaanders zichtbaar als electrische randen die over je ganse lichaam lopen, en je even zichtbaar maken als een kerstboom aan krachtstroom.
Daarnaast wordt je bij elke aanval uit je cloak geworpen, heeft men het laservizier niet enkel aan begin en eind zichtbaar gemaakt (dus niet meer slechts de beruchte drie punten), maar van A tot B zichtbaar te maken, en daarnaast OOK nog een kleine donderstorm op je schouder af te laten gaan als je een plasmawapen wilt gebruiken. Hoe nutteloos kun je die cloak maken?
Heb je een linkje naar een review die daar wat over zegt?quote:Op maandag 8 februari 2010 08:26 schreef Skull-splitter het volgende:
Demo is code van nog geen anderhalve maand terug geloof ik, maar veel reviews van de volledige versie reppen wel over een behoorlijk verschil in gameplay tussen demo en full... In de positieve zin
OXM, dus dat is dan ook weer een console variant...quote:Op maandag 8 februari 2010 21:27 schreef intraxz het volgende:
[..]
Heb je een linkje naar een review die daar wat over zegt?
Die was wel extreem cheap... Als ik dat geweten had, had ik de gewone versie gekochtquote:Op donderdag 11 februari 2010 16:54 schreef Tokus het volgende:
eigenlijk verwacht ik niet heel veel van die facehugger in de Hunters edition. die zal wel vrij lame zijn, net als die batarang bij Batman: Arkham Asylum.
quote:Aliens vs Predator is een game gebaseerd op de gelijknamige B-film waarin mariniers stranden in een oorlog tussen Aliens, bekend uit de Aliens filmtrilogie, en Predators, bekend van de Predator filmserie.
Je wou toch niet beweren dat AvP zo'n geweldige film is he? Of dat die ook maar een beetje in de buurt kan komen van de Alien of Predator films? (ja, zelfs niet bij Alien: Resurrection)quote:
Nou... Gezien wat de vorige films opbrachten is 40 miljoen niet echt een geweldig budget, wat er hier en daar ook wel aan af te zien is...quote:
En laat die nou later, na "naar de gelijknamige B-film" als aparte franchise genoemd worden...quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:49 schreef rakotto het volgende:
Ik dacht dat ze het over Aliens hadden en niet AvP.
Marine is altijd de lul zeker in deze mapquote:Op dinsdag 16 februari 2010 06:52 schreef rakotto het volgende:
Ik zuig als Marine, ben middelmatig met de Predator en ben goed met de Aliens als ik het zo mag zeggen.
Zo'n stun attack met de staart en dan een gewone melee attack is ook al genoeg in principequote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:52 schreef Skull-splitter het volgende:
Als marine lukt het me eigenlijk stelselmatig te winnen met enkel pulserifle en af en toe een granaatje(alleen wordt je minstens zo vaak gebumraped door backstabbing aliens met "E"
)
dit is wel een console game hoor. merk je aan de controls, overgeport naar PC later.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:56 schreef Skull-splitter het volgende:
Dunno, ik zit toch te wachten op de PC variant (consolesvoor dit soort spellen, mag ik zeggen met een x360) en die gaat pas de 19e live.
Slettebak, lees dan: ik vind het gewoon kut dat die hoerenconsoles de besturing van de PC aangetast hebben. Maar verder dan de feitelijke betekenis van een zin lezen is kennelijk vrij moeilijk.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:51 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
dit is wel een console game hoor. merk je aan de controls, overgeport naar PC later.
Met mij een klein leger aan spelers van de vorige versies. Maar gelukkig staat mijn mening daarin alleen.quote:
Hey Ulreazj, have you ever been mistaken for a man?quote:
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:42 schreef SoldMayor het volgende:
Zijn er echt mensen die dit gaan kopen![]()
die demo was zo
De gewone is overal gewoon te koop, officieel pas vanaf de 19e.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:22 schreef Tokus het volgende:
damn. dan hoef ik morgen dus nog niet naar de gamestore.
singleplayerquote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:42 schreef SoldMayor het volgende:
die demo was zo
watquote:Op dinsdag 16 februari 2010 18:34 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Hey Ulreazj, have you ever been mistaken for a man?
Ja, want de demo is ook echt de definitieve game, Jij bent zeker zo'n figuur dat na één match de demo al zat wasquote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:42 schreef SoldMayor het volgende:
die demo was zo
ik heb er liever een beestje bij, zodat ik die op m'n Terminator schedel kan monterenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 23:24 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
De gewone is overal gewoon te koop, officieel pas vanaf de 19e.
Dito hier, maar die had ik al een tijdje in de preorder staan. In de winkel zie ik hem niet zo hard gaan, ondanks 4 extra maps. Hopen dat bol hem tijdig levert.quote:Op woensdag 17 februari 2010 11:24 schreef Tokus het volgende:
[..]
ik heb er liever een beestje bij, zodat ik die op m'n Terminator schedel kan monteren
Ga er ook van uit dat de special edition pas vrijdag te krijgen is eerlijk gezegd. Wel naadje dat dit foefje nagenoeg altijd plaatsvindt als je een SE besteld...quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:59 schreef Tokus het volgende:
Mediamarkt en gamestores hadden 'm nog niet. Wel de normale versie.
Check het steam forum je kunt hem al preloaden blijkbaarquote:
Aangezien elk oppervlak anno 2010 gewoon minimaal 3 textures heeft, sta ik er eigenlijk niet echt van te kijken.quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:32 schreef rakotto het volgende:
Het is in Enschede al verkrijgbaar.en 15gb indeed.
Like wtf
Moet grafisch dan wel heel erg sterk zijn, textures etc
Dat is ongeveer 2MB per megapixel als ze geen DXT1 gebruiken, nog steeds een enorme berg textures.quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:34 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Aangezien elk oppervlak anno 2010 gewoon minimaal 3 textures heeft, sta ik er eigenlijk niet echt van te kijken.
Marinequote:Op donderdag 18 februari 2010 21:18 schreef HL_Dog43 het volgende:
Lol de eerste keer dat ik me rotschok was van mijn schaduw
Gamespotquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:10 schreef Markster het volgende:
http://www.gamespot.com/x(...)ingtitle/review.html
5.5, wauw bazengame
Gamespot heeft allang zijn aanzien verlorenquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:10 schreef Markster het volgende:
http://www.gamespot.com/x(...)ingtitle/review.html
5.5, wauw bazengame
Nope, en nog immer niets van Bol.com...quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:03 schreef Tokus het volgende:
en, ligt de Hunter Edition al in de winkels?
Verbreed je blik eensquote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:51 schreef Markster het volgende:
hey, wat weten jullie over gamespot wat ik niet weet
Ik keek daar eigenlijk altijd op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vooral met mijn koptelefoon op en alle lampen uitnamaste
Omkopingen voor goede reviews etcquote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:51 schreef Markster het volgende:
Sinds het Kane & Lynch incident (zoek maar op google) is het het lachertje onder de gamesites gewordenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:51 schreef Markster het volgende:
Don't say I haven't told you so...quote:Op zaterdag 20 februari 2010 17:03 schreef Tokus het volgende:
zoals verwacht valt de hunter edition tegen. geen comic, en de facehugger is veel kleiner dan verwacht. voor een kat is het wel ongeveer het goeie formaat.
over het algemeen doe ik dat ook niet, heb vaak genoeg spellen leuk gevonden die verschillende sites rukvonden.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 18:39 schreef Skull-splitter het volgende:
Niet dat je gamespot niet mag geloven, alle kritiekpunten zitten er wel in, maar niet genoeg om een 5.5 te rechtvaardigen IMO.
Ik bedoel meer dat mensen vaak makkelijk op een enkele review hun keuzes/meningen baseren, en dat is te kort door de bocht.
Precies. Een spel met een goed cijfer kan ook erg slecht zijn. Neem bijvoorbeeld Gears of War 2. Die multiplayer is echt een wanproduct.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 19:03 schreef Markster het volgende:
[..]
over het algemeen doe ik dat ook niet, heb vaak genoeg spellen leuk gevonden die verschillende sites rukvonden.
Een cijfer zegt niet alles, een buggy spel kan ook best leuk zijn, alleen misschien niet de volle mep waard zijn.
En voor sommige spellen heb je geen reviewers nodig (gears3, god of war 3, halo 4, bioshock 2 en mass effect 2 moet ik zowiezo wel hebben, en goed worden ze toch wel)
Dat is inderdaad wel een aardig lijst.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 19:03 schreef Markster het volgende:
[..]
over het algemeen doe ik dat ook niet, heb vaak genoeg spellen leuk gevonden die verschillende sites rukvonden.
Een cijfer zegt niet alles, een buggy spel kan ook best leuk zijn, alleen misschien niet de volle mep waard zijn.
En voor sommige spellen heb je geen reviewers nodig (gears3, god of war 3, halo 4, bioshock 2 en mass effect 2 moet ik zowiezo wel hebben, en goed worden ze toch wel)
ik weet hetquote:Op zaterdag 20 februari 2010 19:10 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel een aardig lijst.
Het is btw sowieso ipv zowiezo (ik weet het , maar toch even zeggen)
Blijkbaar ging je daar wel van uitquote:Op zaterdag 20 februari 2010 19:03 schreef Markster het volgende:
[..]
Voornamelijk onder fans van de oude titelsquote:
ik zei "over het algemeen" In dit geval deed ik het idd welquote:Op zaterdag 20 februari 2010 19:46 schreef Noorseviking het volgende:
[..]
Blijkbaar ging je daar wel van uitals je jouw opmerking terugleest.
Bij sommige spellen heb je geen review nodig zeg je.... misschien niet voor sommige spellen maar bij de grote titels heb je ook grote verwachtingen. In het verleden viel dat vies tegen als je kijkt naar Devil May Cry 2.
AvP is een redelijke "hype". maar bij deze game moet je de verschillende review's tegen elkaar afwegen.
Het is zeker geen game van het niveau Mass Effect 2 maar ook zeker geen drollenbak.
Nu wel, op den voorpagina zelfsquote:Op zaterdag 20 februari 2010 19:50 schreef RickoKun het volgende:
Ik kijk altijd op metacritic.com voor de reviews, heb je alle verschillende sites op een rijtje.
Al zag ik AvP3 er nog niet tussen staan
Zoek het Kane & Lynch debacle eens op.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:51 schreef Markster het volgende:
De User reviews zijn dan wel weer hoog.quote:Op maandag 22 februari 2010 00:17 schreef HL_Dog43 het volgende:
Belachelijk lage cijfers als je het mij vraagt.
Je moet even in je steamdirectory je clientregistry.blob hernoemen naar iets anders, dan Steam opnieuw opstarten, vaak werkt het dan welquote:Op maandag 22 februari 2010 13:59 schreef Houzer het volgende:
GODVR!
Ik heb de PC versie geinstalleerd, ff de singleplayer en multiplayer gedaan afgesloten, om het vervolgens al de hele week niet meer opgestart te krijgen.
Mn Steamaccount zegt alleen dat het spel 100% ready is, ik ram op launch game hij doet ff synq en gaat weer op 100% ready, maar de game starten ho maar
Mmmh volgens mij ligt het aan het feit dat ik directx9 heb.quote:Op maandag 22 februari 2010 14:52 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Je moet even in je steamdirectory je clientregistry.blob hernoemen naar iets anders, dan Steam opnieuw opstarten, vaak werkt het dan wel
Nope, het ligt aan het proces tussen Steam en de local files. Een verify zorgt dat alles weer normaal werkt.quote:Op maandag 22 februari 2010 14:56 schreef Houzer het volgende:
[..]
Mmmh volgens mij ligt het aan het feit dat ik directx9 heb.
Zelfde truc. Rechter muisknop, verify.quote:Op maandag 22 februari 2010 15:58 schreef Dulk het volgende:
ik heb net geprobeerd om de dx11 versie te starten, maar deze crashte naar de desktop terug toen het introfilmpje van het eerste level afgelopen was.
Mee eens, maar de mp maakt het voor mij geweldig goed imo.quote:Op woensdag 24 februari 2010 15:00 schreef Skull-splitter het volgende:
Alien uit, Predator eerste twee missies, Marine de eerste 2 missies.
Marine doet me helaas echt veel te veel denken aan Doom 3: te donker, te weinig zicht, meer schrikeffecten dan werkelijke spanning. Werd misselijk van die alien, en in het laatste level wordt het ineens WEL moeilijk (een hyperactieve achtervolging in een beroerd ontworpen level)
Met acht jaar anticipatie onder fans had dit echt beter gekund en gemoeten IMO. Ik wil het geen flop noemen, daar is het nog net spel genoeg voor, maar wel schandalige mishandeling van een goede franchise...
quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:07 schreef rakotto het volgende:
Dedicated servers komen dmv een patch.
Als je die shit rond de release van CoD: MW2 schreeuwt als unique selling point, dan is het gewoon lachwekkend om je product zonder fatsoenlijke MP ondersteuning op de markt te werpen. Ik kom gemiddeld in potjes met een ping van 600-800. Doe eens grappig...quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:04 schreef MMaRsu het volgende:
Dedicated servers komen nog hoor..
* Skull-splitter kicks MMaRsu in the nadsquote:Op donderdag 25 februari 2010 14:04 schreef MMaRsu het volgende:
MP op 360 is gewoon prima.. Consoles ftw
Ja, alsof die lui alleen daar naar kijken.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:50 schreef psaexorp het volgende:
deze game een 5.5 durfen te geven terwijl je weet dat ik dit soort killmoves inzitten
jaquote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:14 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Ja, alsof die lui alleen daar naar kijken.
Die zijn de eerste paar keer leuk, daarna wordt het alleen irritant... En verliest daardoor zijn meerwaarde. Net zoals AvP-R niet enkel op gore kon blijven drijven.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:50 schreef psaexorp het volgende:
deze game een 5.5 durfen te geven terwijl je weet dat ik dit soort killmoves inzitten
Voordelen: Predator zag er weer wat beter uit (tot zijn masker af ging), energiecentralescenes waren OK, en the bitch got nailed.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:37 schreef rakotto het volgende:
AvP-REr was maar één scene die goed was en de rest van de film was ruk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |