Zo'n stun attack met de staart en dan een gewone melee attack is ook al genoeg in principequote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:52 schreef Skull-splitter het volgende:
Als marine lukt het me eigenlijk stelselmatig te winnen met enkel pulserifle en af en toe een granaatje(alleen wordt je minstens zo vaak gebumraped door backstabbing aliens met "E"
)
dit is wel een console game hoor. merk je aan de controls, overgeport naar PC later.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:56 schreef Skull-splitter het volgende:
Dunno, ik zit toch te wachten op de PC variant (consolesvoor dit soort spellen, mag ik zeggen met een x360) en die gaat pas de 19e live.
Slettebak, lees dan: ik vind het gewoon kut dat die hoerenconsoles de besturing van de PC aangetast hebben. Maar verder dan de feitelijke betekenis van een zin lezen is kennelijk vrij moeilijk.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:51 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
dit is wel een console game hoor. merk je aan de controls, overgeport naar PC later.
Met mij een klein leger aan spelers van de vorige versies. Maar gelukkig staat mijn mening daarin alleen.quote:
Hey Ulreazj, have you ever been mistaken for a man?quote:
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:42 schreef SoldMayor het volgende:
Zijn er echt mensen die dit gaan kopen![]()
die demo was zo
De gewone is overal gewoon te koop, officieel pas vanaf de 19e.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:22 schreef Tokus het volgende:
damn. dan hoef ik morgen dus nog niet naar de gamestore.
singleplayerquote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:42 schreef SoldMayor het volgende:
die demo was zo
watquote:Op dinsdag 16 februari 2010 18:34 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Hey Ulreazj, have you ever been mistaken for a man?
Ja, want de demo is ook echt de definitieve game, Jij bent zeker zo'n figuur dat na één match de demo al zat wasquote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:42 schreef SoldMayor het volgende:
die demo was zo
ik heb er liever een beestje bij, zodat ik die op m'n Terminator schedel kan monterenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 23:24 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
De gewone is overal gewoon te koop, officieel pas vanaf de 19e.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |