Ulreazj, last survivor of the Nostromo, signing out...quote:Op zaterdag 6 februari 2010 12:47 schreef Ulreazj het volgende:
Vandaag demo eens binnentrekken en kijken hoe het gaat
Daarnaast begint een Alien met al zijn wapens aan boord, en een marine wordt afgescheept met een gecastreerde versie van de Pulserifle (geen grenadelauncher), en de Marine mag zelfs zijn meest kenmerkende wapen aan de andere kant van het level ophalen (al snap ik waarom, ze hebben er een wapen van gemaakt wat een one-shot-kill maakt in elke omstandigheid van een treffer, waar je vroeger lichte shots en zware shots kon doseren, omdat het een losstaand wapen was)quote:[message=33427851,noline]Bulls schreef op zondag 07 februari 2010 @ 23:07[/message]:
Je kan wel van het plafond vallen met Alien, je moet dan naar beneden kijken, en dan springen, maar helaas maak je dan wel lawaai.
"Vroegah" hoefde je alleen je knop los te laten. Als je vanaf een verhoging naar beneden wilde vallen, dan kon dat gewoon, zonder dat je het risico had dat je aan de grond en daarna de muur bleef kleven. Dat werkte, dat werkte goed. Why fix what ain't broken? Antwoord? Consoles.
Nog een voorbeeld: vroegah was de cloak gewoon een transparancy van 90% bij stilstand, 75-80% bij beweging. Je kon er geen kont van zien, behalve als je gewoon oplette. De wapens waren ingedeeld in ranged (auto-decloak) en melee (cloak bleef werken), waarbij alleen de speargun en plasmacaster je een laservisier gaven, voor buitenstaanders zichtbaar als een lichtvlek op respectievelijk speargun en helm, ook bij cloak.
Nu is de cloak een shader effect (eindelijk, maar nog immer niet filmgetrouw/effectief/autobalancing), maar om hem zichtbaarder te maken bij beweging heeft men ervoor gekozen dat je cloak enorm stoort, voor buitenstaanders zichtbaar als electrische randen die over je ganse lichaam lopen, en je even zichtbaar maken als een kerstboom aan krachtstroom.
Daarnaast wordt je bij elke aanval uit je cloak geworpen, heeft men het laservizier niet enkel aan begin en eind zichtbaar gemaakt (dus niet meer slechts de beruchte drie punten), maar van A tot B zichtbaar te maken, en daarnaast OOK nog een kleine donderstorm op je schouder af te laten gaan als je een plasmawapen wilt gebruiken. Hoe nutteloos kun je die cloak maken?
Heb je een linkje naar een review die daar wat over zegt?quote:Op maandag 8 februari 2010 08:26 schreef Skull-splitter het volgende:
Demo is code van nog geen anderhalve maand terug geloof ik, maar veel reviews van de volledige versie reppen wel over een behoorlijk verschil in gameplay tussen demo en full... In de positieve zin
OXM, dus dat is dan ook weer een console variant...quote:Op maandag 8 februari 2010 21:27 schreef intraxz het volgende:
[..]
Heb je een linkje naar een review die daar wat over zegt?
Die was wel extreem cheap... Als ik dat geweten had, had ik de gewone versie gekochtquote:Op donderdag 11 februari 2010 16:54 schreef Tokus het volgende:
eigenlijk verwacht ik niet heel veel van die facehugger in de Hunters edition. die zal wel vrij lame zijn, net als die batarang bij Batman: Arkham Asylum.
quote:Aliens vs Predator is een game gebaseerd op de gelijknamige B-film waarin mariniers stranden in een oorlog tussen Aliens, bekend uit de Aliens filmtrilogie, en Predators, bekend van de Predator filmserie.
Je wou toch niet beweren dat AvP zo'n geweldige film is he? Of dat die ook maar een beetje in de buurt kan komen van de Alien of Predator films? (ja, zelfs niet bij Alien: Resurrection)quote:
Nou... Gezien wat de vorige films opbrachten is 40 miljoen niet echt een geweldig budget, wat er hier en daar ook wel aan af te zien is...quote:
En laat die nou later, na "naar de gelijknamige B-film" als aparte franchise genoemd worden...quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:49 schreef rakotto het volgende:
Ik dacht dat ze het over Aliens hadden en niet AvP.
Marine is altijd de lul zeker in deze mapquote:Op dinsdag 16 februari 2010 06:52 schreef rakotto het volgende:
Ik zuig als Marine, ben middelmatig met de Predator en ben goed met de Aliens als ik het zo mag zeggen.
Zo'n stun attack met de staart en dan een gewone melee attack is ook al genoeg in principequote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:52 schreef Skull-splitter het volgende:
Als marine lukt het me eigenlijk stelselmatig te winnen met enkel pulserifle en af en toe een granaatje(alleen wordt je minstens zo vaak gebumraped door backstabbing aliens met "E"
)
dit is wel een console game hoor. merk je aan de controls, overgeport naar PC later.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:56 schreef Skull-splitter het volgende:
Dunno, ik zit toch te wachten op de PC variant (consolesvoor dit soort spellen, mag ik zeggen met een x360) en die gaat pas de 19e live.
Slettebak, lees dan: ik vind het gewoon kut dat die hoerenconsoles de besturing van de PC aangetast hebben. Maar verder dan de feitelijke betekenis van een zin lezen is kennelijk vrij moeilijk.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:51 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
dit is wel een console game hoor. merk je aan de controls, overgeport naar PC later.
Met mij een klein leger aan spelers van de vorige versies. Maar gelukkig staat mijn mening daarin alleen.quote:
Hey Ulreazj, have you ever been mistaken for a man?quote:
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:42 schreef SoldMayor het volgende:
Zijn er echt mensen die dit gaan kopen![]()
die demo was zo
De gewone is overal gewoon te koop, officieel pas vanaf de 19e.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:22 schreef Tokus het volgende:
damn. dan hoef ik morgen dus nog niet naar de gamestore.
singleplayerquote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:42 schreef SoldMayor het volgende:
die demo was zo
watquote:Op dinsdag 16 februari 2010 18:34 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Hey Ulreazj, have you ever been mistaken for a man?
Ja, want de demo is ook echt de definitieve game, Jij bent zeker zo'n figuur dat na één match de demo al zat wasquote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:42 schreef SoldMayor het volgende:
die demo was zo
ik heb er liever een beestje bij, zodat ik die op m'n Terminator schedel kan monterenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 23:24 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
De gewone is overal gewoon te koop, officieel pas vanaf de 19e.
Dito hier, maar die had ik al een tijdje in de preorder staan. In de winkel zie ik hem niet zo hard gaan, ondanks 4 extra maps. Hopen dat bol hem tijdig levert.quote:Op woensdag 17 februari 2010 11:24 schreef Tokus het volgende:
[..]
ik heb er liever een beestje bij, zodat ik die op m'n Terminator schedel kan monteren
Ga er ook van uit dat de special edition pas vrijdag te krijgen is eerlijk gezegd. Wel naadje dat dit foefje nagenoeg altijd plaatsvindt als je een SE besteld...quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:59 schreef Tokus het volgende:
Mediamarkt en gamestores hadden 'm nog niet. Wel de normale versie.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |