Heb je een linkje naar een review die daar wat over zegt?quote:Op maandag 8 februari 2010 08:26 schreef Skull-splitter het volgende:
Demo is code van nog geen anderhalve maand terug geloof ik, maar veel reviews van de volledige versie reppen wel over een behoorlijk verschil in gameplay tussen demo en full... In de positieve zin
OXM, dus dat is dan ook weer een console variant...quote:Op maandag 8 februari 2010 21:27 schreef intraxz het volgende:
[..]
Heb je een linkje naar een review die daar wat over zegt?
Die was wel extreem cheap... Als ik dat geweten had, had ik de gewone versie gekochtquote:Op donderdag 11 februari 2010 16:54 schreef Tokus het volgende:
eigenlijk verwacht ik niet heel veel van die facehugger in de Hunters edition. die zal wel vrij lame zijn, net als die batarang bij Batman: Arkham Asylum.
quote:Aliens vs Predator is een game gebaseerd op de gelijknamige B-film waarin mariniers stranden in een oorlog tussen Aliens, bekend uit de Aliens filmtrilogie, en Predators, bekend van de Predator filmserie.
Je wou toch niet beweren dat AvP zo'n geweldige film is he? Of dat die ook maar een beetje in de buurt kan komen van de Alien of Predator films? (ja, zelfs niet bij Alien: Resurrection)quote:
Nou... Gezien wat de vorige films opbrachten is 40 miljoen niet echt een geweldig budget, wat er hier en daar ook wel aan af te zien is...quote:
En laat die nou later, na "naar de gelijknamige B-film" als aparte franchise genoemd worden...quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:49 schreef rakotto het volgende:
Ik dacht dat ze het over Aliens hadden en niet AvP.
Marine is altijd de lul zeker in deze mapquote:Op dinsdag 16 februari 2010 06:52 schreef rakotto het volgende:
Ik zuig als Marine, ben middelmatig met de Predator en ben goed met de Aliens als ik het zo mag zeggen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |