Omdat ik een verdrijvingsvlak meepak.. Jij komt liever onder de wielen van een vrachtwagen?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:54 schreef wikwakka2 het volgende:
TS houdt zich zelf ook niet aan de verkeersregels.
Dat ga ik vanmiddag eens doen. Antwoord zal ik hier postenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:02 schreef Walter81 het volgende:
Klacht met plaats/tijdstip sturen naar:
Sligro Food Group
Corridor 11
Postbus 47
5460 AA Veghel
info@sligrofoodgroup.nl
Bij samenvoegen van 2 naar 1 rijstrook moet je helemaal doorrijden tot het einde en dan ritsen.
Die vrachtwagenchauffeur mag geen eigen rechter spelen en jou tegenhouden.
Hij is sowieso dubbel in overtreding, want bij het naar links gaan zal hij vast geen richting aangegeven hebben...
Dat heb ik een keer gedaan met een auto van DIT Group, ik wilde voor die gast invoegen en hij ging helemaal uit z'n dak dat ik achteraan moest sluiten. De kanker en tering vlogen me om de oren.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:02 schreef Walter81 het volgende:
Klacht met plaats/tijdstip sturen naar:
Sligro Food Group
Corridor 11
Postbus 47
5460 AA Veghel
info@sligrofoodgroup.nl
Bij samenvoegen van 2 naar 1 rijstrook moet je helemaal doorrijden tot het einde en dan ritsen.
Die vrachtwagenchauffeur mag geen eigen rechter spelen en jou tegenhouden.
Hij is sowieso dubbel in overtreding, want bij het naar links gaan zal hij vast geen richting aangegeven hebben...
Ik ben benieuwd.quote:
Mijn ervaring is dat bedrijven het meestal hoog opnemen als werknemers in bedrijfsauto's de 'goede naam' van het bedrijf aantasten.quote:
Daar zit wat in, het is geen goede reclame natuurlijkquote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:46 schreef 16meter het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat bedrijven het meestal hoog opnemen als werknemers in bedrijfsauto's de 'goede naam' van het bedrijf aantasten.
Chauffeurtje krijgt het zeker te horen.
Auto's voor hem reden wel gewoon normaal, dus dat lijkt me sterk.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:51 schreef theKiD het volgende:
Zou het niet kunnen dat hij voor iets uit week aan de rechterkant van hem? Kweenie hoor. Maar je hoeft toch niet altijd meteen van t meest negatieve uit te gaan?
het zou zomaar kunnen dat die chauffeur zijn auto in kan leveren hoor.....quote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:49 schreef deepart het volgende:
[..]
Daar zit wat in, het is geen goede reclame natuurlijkBen benieuwd of ze terug mailen.
Bedenk dan wel dat een vrachtwagen een stuk breder is.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:53 schreef deepart het volgende:
[..]
Auto's voor hem reden wel gewoon normaal, dus dat lijkt me sterk.
Een konijntje kan ook snel oversteken en pakt meestal maar een auto.. Niet dat t erg is.. maar je kan altijd schrikreactie krijgenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:53 schreef deepart het volgende:
[..]
Auto's voor hem reden wel gewoon normaal, dus dat lijkt me sterk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
9 van de 10 keer is dat omdat ze een gaatje proberen dicht te rijden en het net niet lukt. ja dan moet je remmen.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:58 schreef Vendris het volgende:
[..]
Bedenk dan wel dat een vrachtwagen een stuk breder is.
Overigens vind ik het veel asocialer om net voor een verdrijvingsvlak nog ff een vrachtwagen in te halen die vervolgens vol in de ankers moet vanwege zon idioot die perse nog even voorbij wil.
Dus jij insinueert dat ik niet kan rijden? Er was plaats genoeg, en als ik hem inhaal met een hogere snelheid als dat hij rijd, en vervolgens mij die hogere snelheid voor hem ga rijden, dan hoef je niet te remmen hoorquote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:58 schreef Vendris het volgende:
[..]
Bedenk dan wel dat een vrachtwagen een stuk breder is.
Overigens vind ik het veel asocialer om net voor een verdrijvingsvlak nog ff een vrachtwagen in te halen die vervolgens vol in de ankers moet vanwege zon idioot die perse nog even voorbij wil.
Heb ik gedaan bij connexxion over de klantvriendelijkheid (of beter gezegd het gebrek daaraan) en werdt vandaag gebeld dat de chauffeur is aangesproken dat hij zijn klantvriendelijkheid moest verbeterenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:10 schreef deedeetee het volgende:
Bellen met de baas van deze chaffeur![]()
Die mensen zijn meestal blij te horen wie van hun werknemers zich aso gedraagt op de weg. Dan kunnen ze zo'n figuur op z'n nummer zetten.
Die is dom.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:25 schreef Locusta het volgende:
Toevallig deze week ook een "aanvaring" gehad met een asociale medeweggebruiker.
Ook een mailtje gestuurd naar het bedrijf (had kenteken + bedrijfsnaam opgeschreven) en kreeg tot mijn verassing een serieuze reactie terug. Ze zouden de klacht in behandeling nemen en de betreffende werknemer zou mij terugbellen met excuses.
De volgende dag belde die werknemer inderdaad op, alleen niet met excuses maar met een bedreiging. Hij had nou allemaal problemen op zijn werk en ik had niet mogen mailen, allemaal mijn schuld dusHij wist nu waar ik woonde en wat mijn telefoonnummer was en kwam me wel een keertje "opzoeken"
![]()
Uiteraard meteen verslag gedaan van zijn bedreigingen aan de baas en ik wacht nog op reactie.
Sommige mensen, werkelijk
Post je de reactie ook? Ben wel benieuwdquote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:25 schreef Locusta het volgende:
Toevallig deze week ook een "aanvaring" gehad met een asociale medeweggebruiker.
Ook een mailtje gestuurd naar het bedrijf (had kenteken + bedrijfsnaam opgeschreven) en kreeg tot mijn verassing een serieuze reactie terug. Ze zouden de klacht in behandeling nemen en de betreffende werknemer zou mij terugbellen met excuses.
De volgende dag belde die werknemer inderdaad op, alleen niet met excuses maar met een bedreiging. Hij had nou allemaal problemen op zijn werk en ik had niet mogen mailen, allemaal mijn schuld dusHij wist nu waar ik woonde en wat mijn telefoonnummer was en kwam me wel een keertje "opzoeken"
![]()
Uiteraard meteen verslag gedaan van zijn bedreigingen aan de baas en ik wacht nog op reactie.
Misschien is het wel een Fokkerquote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:23 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Post je de reactie ook? Ben wel benieuwd.
En anders post je hier zijn naam maar.. jij hebt heel Fok achter je staan hoor
Wel reactie posten he! Ben zeer benieuwd!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:25 schreef Locusta het volgende:
![]()
ohja?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:23 schreef Walter81 het volgende:
jij hebt heel Fok achter je staan hoor
Wat bezielt sommige mensen?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:25 schreef Locusta het volgende:
![]()
foto....quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:17 schreef ouderejongere het volgende:
Heel bekend, ik zie dit in mijn stad ook regelmatig, maar dan door bestuurders van vuilniswagens die beide banen tegelijk gebruiken. Probleem is alleen om tijdens het rijden een kenteken op te schrijven, ik kan wel mijn eigen voicemail bellen, maar daar krijg je tegenwoordig ook een prent voor
Dat krijg je dus van je boehoequote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:25 schreef Locusta het volgende:
![]()
Dat vraag ik mij serieus afquote:
Bijna heel fok danquote:
Tot op heden nog niets vernomenquote:Op woensdag 18 februari 2009 11:17 schreef kanaiken het volgende:
TVP voor vervolg van Locusta en Deepart.
je laat je toch niet bedreigen!quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:46 schreef Locusta het volgende:
[..]
Tot op heden nog niets vernomen![]()
Terwijl ze in het begin de klacht serieus oppakten (alle lof!) niets gehoord m.b.t. de afhandeling hiervan.
Ja! En anders kom ik je thuis wel even opzoeken!quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:03 schreef Zero_Empathy het volgende:
[..]
je laat je toch niet bedreigen!![]()
en nou ga je terugmailen/bellen, of anders word ik heul boos en ga je wat beleven!
Uiteraard laat ik mij niet bedreigen, vandaar ook meteen die mail naar zijn werkgever. Ik had alleen verwacht dat ze dit op zouden pikken, maar dat doen ze dus nietquote:Op woensdag 18 februari 2009 20:03 schreef Zero_Empathy het volgende:
je laat je toch niet bedreigen!![]()
quote:en nou ga je terugmailen/bellen, of anders word ik heul boos en ga je wat beleven!
quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:10 schreef Koploperkopper het volgende:
Ja! En anders kom ik je thuis wel even opzoeken!
Wel een bloemetje meenemen danquote:Op woensdag 18 februari 2009 20:10 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Ik moest lachen.quote:
volgens mij nam ze het niet serieus!quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:10 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Nopequote:Op donderdag 19 februari 2009 23:07 schreef Zero_Empathy het volgende:
maarre, nog steeds niks terug?
quote:Beste heer Deepart,
Langs deze weg wil ik onze excuses aanbieden voor het weggedrag van onze chauffeur. Inmiddels hebben we hem hierop aangesproken, uiteraard zonder te vermelden van wie de klacht afkomstig was.
Ik vertrouw erop u zo voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Dat was een behoorlijke tegenvallerquote:
Nou, de baas in mijn verhaal heeft mijn mail doorgestuurd naar de betreffende persoon waar ik dus met naam en toenaam in stond (incl. contactgegevens).quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:14 schreef deepart het volgende:
UPDATE:
Vandaag heb ik een mail ontvangen. Goed dat de chauffeur in kwestie is aangesproken.![]()
Je hebt ook toevallig een Sligro-vrachtwagen zien rijden in Heerlen vandaag?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:22 schreef postmortum het volgende:
hmm mailen deepart was dat in Heerlen toevallig ?
optyfen kutnewbiequote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:24 schreef Larry-Laffer het volgende:
[..]
Je hebt ook toevallig een Sligro-vrachtwagen zien rijden in Heerlen vandaag?.
Mailen heb ik al gedaan, reactie terug staat een aantal posts opwaardsquote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:22 schreef postmortum het volgende:
hmm mailen deepart was dat in Heerlen toevallig ?
En Locusta, heb je al een reactie teruggekregen?quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:46 schreef Locusta het volgende:
[..]
Tot op heden nog niets vernomen![]()
Terwijl ze in het begin de klacht serieus oppakten (alle lof!) niets gehoord m.b.t. de afhandeling hiervan.
ben nu wel erg benieuwd inderdaadquote:Op woensdag 15 april 2009 15:07 schreef Walter81 het volgende:
[..]
En Locusta, heb je al een reactie teruggekregen?
quote:Op woensdag 15 april 2009 15:07 schreef Walter81 het volgende:
En Locusta, heb je al een reactie teruggekregen?
Ik ken ook een voorval waar de naam van de klager gewoon aan de medewerker gegeven is. Het hoeft de baas niet te zijn, maar gewoon een naieve secretaresse die helemaal niet stil staat bij de gevolgen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:04 schreef Locusta het volgende:
[..]
Nou, de baas in mijn verhaal heeft mijn mail doorgestuurd naar de betreffende persoon waar ik dus met naam en toenaam in stond (incl. contactgegevens).
Nou vind ik het niet zo erg dat hij weet wie het was, maar gezien de bedreigingen vind ik dat de baas wel iets voorzichtiger had kunnen zijn met de rest van mijn persoonsgegevens
geweldigquote:Op woensdag 15 april 2009 17:39 schreef blaatertje het volgende:
[..]
Ik ken ook een voorval waar de naam van de klager gewoon aan de medewerker gegeven is. Het hoeft de baas niet te zijn, maar gewoon een naieve secretaresse die helemaal niet stil staat bij de gevolgen.
Alleen die klager had de naam van z'n buurman gebruikt zodat die de woeste medewerker aan de deur had in eerste instantie.Die gast is de halve straat af gegaan om er achter te komen wie het was en heeft een behoorlijke stampei lopen maken.
Wat een idioot inderdaad.quote:Op woensdag 15 april 2009 17:00 schreef Locusta het volgende:
[..]
![]()
Helemaal vergeten!
De persoon in kwestie heeft een officiële waarschuwing en een berisping gekregen van zijn werkgever. Zijn baas was erg geschrokken van het gedrag van deze werknemer en heeft hem er dus ook serieus op aangesproken. Ik had ook verteld dat ik alleen maar een excuses wilde en niets meer dan dat en al helemaal niet dat die persoon in eerste instantie zo zwaar in de problemen zou komen door zo'n "akkefietje". Maar toen hij mij begon te bedreigen was bij mij het mededogen snel verdwenen.
Als hij nou gewoon had gezegd: "He joh, sorry, had je niet gezien" o.i.d., dan was het klaar geweest. Nu vind ik die officiële waarschuwing en berisping niet meer dan terecht. Zo ga je niet met mensen om. Hoe zou zo'n man met klanten om gaan?
quote:Op woensdag 15 april 2009 17:39 schreef blaatertje het volgende:
Ik ken ook een voorval waar de naam van de klager gewoon aan de medewerker gegeven is. Het hoeft de baas niet te zijn, maar gewoon een naieve secretaresse die helemaal niet stil staat bij de gevolgen.
Alleen die klager had de naam van z'n buurman gebruikt zodat die de woeste medewerker aan de deur had in eerste instantie.Die gast is de halve straat af gegaan om er achter te komen wie het was en heeft een behoorlijke stampei lopen maken.
Uiteraardquote:Op woensdag 15 april 2009 18:10 schreef Broekpaling het volgende:
Wat een idioot inderdaad.![]()
Heb je uiteindelijk zijn excuus gekregen?
Wij zijn er toch altijd om je er aan te helpen herinnerenquote:
Nou is zijn excuus wel een door zijn baas opgedrongen excuus, en een opgedrongen excuus = geen excuus. Die persoon heeft zich met zijn eerste reactie al laten kennen (eigenlijk met zijn rijgedrag al), dus dat zal vast een simpele ziel zijn waar je niet veel van hoeft te verwachten.quote:De persoon in kwestie heeft een officiële waarschuwing en een berisping gekregen van zijn werkgever. Zijn baas was erg geschrokken van het gedrag van deze werknemer en heeft hem er dus ook serieus op aangesproken. Ik had ook verteld dat ik alleen maar een excuses wilde en niets meer dan dat en al helemaal niet dat die persoon in eerste instantie zo zwaar in de problemen zou komen door zo'n "akkefietje". Maar toen hij mij begon te bedreigen was bij mij het mededogen snel verdwenen.
Als hij nou gewoon had gezegd: "He joh, sorry, had je niet gezien" o.i.d., dan was het klaar geweest. Nu vind ik die officiële waarschuwing en berisping niet meer dan terecht. Zo ga je niet met mensen om. Hoe zou zo'n man met klanten om gaan?
Ja, want alle slechte chauffeurs zijn simpele zielenquote:Op donderdag 16 april 2009 09:07 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Wij zijn er toch altijd om je er aan te helpen herinneren![]()
[..]
Nou is zijn excuus wel een door zijn baas opgedrongen excuus, en een opgedrongen excuus = geen excuus. Die persoon heeft zich met zijn eerste reactie al laten kennen (eigenlijk met zijn rijgedrag al), dus dat zal vast een simpele ziel zijn waar je niet veel van hoeft te verwachten.
Nja, vaak moet je gewoon blij zijn dat jou verder niks is overkomen met zijn asociale rijgedrag.
Asociale weggebruikers zijn om te beginnen sowieso egoïstisch, want als ze meer met anderen op de weg rekening hielden reden ze wel minder asociaal. En zijn gedrag tov Locusta bevestigt dat alleen maar.quote:Op donderdag 16 april 2009 10:14 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja, want alle slechte chauffeurs zijn simpele zielen
Egoïstisch en simpel zijn 2 verschillende dingen. En de TS is deepart, niet locusta.quote:Op donderdag 16 april 2009 10:23 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Asociale weggebruikers zijn om te beginnen sowieso egoïstisch, want als ze meer met anderen op de weg rekening hielden reden ze wel minder asociaal. En zijn gedrag tov Locusta bevestigt dat alleen maar.
Het eerste duidt vaak op het tweede.quote:Op donderdag 16 april 2009 10:25 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Egoïstisch en simpel zijn 2 verschillende dingen. En de TS is deepart, niet locusta.
Folders van Tempo Team etc. bij ze in de bus doenquote:Op donderdag 16 april 2009 12:45 schreef lighted het volgende:
Valt heel de dag door racen op de parkeerplaats en je muziek op max. volume en dan aan je auto kutten ook onder asociaal rijgedrag?:')
Heb hier achterburen die elke dag als het boven de 14 graden is(het blijven negers) de hele dag met hun auto lopen te kutten en vraag me af wat ik er aan kan doen. En nee ik ga geen banden lek prikken.
Naja helaas werken ze. Daarom doen ze het s'avonds en niet overdag wanneer ik ook op me werk zit. Zit al elke keer te twijfelen om het te melden bij de politie maar heb het idee dat dat ook weinig zal uitmaken. Dan moeten ze direct komen want dan zal je zien dan komen ze en zijn ze weer pleite.quote:Op donderdag 16 april 2009 12:48 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Folders van Tempo Team etc. bij ze in de bus doen
Dus "heel de dag" valt dan ook wel weer mee...quote:Op donderdag 16 april 2009 12:54 schreef lighted het volgende:
[..]
Naja helaas werken ze. Daarom doen ze het s'avonds en niet overdag wanneer ik ook op me werk zit. Zit al elke keer te twijfelen om het te melden bij de politie maar heb het idee dat dat ook weinig zal uitmaken. Dan moeten ze direct komen want dan zal je zien dan komen ze en zijn ze weer pleite.
Wil je dat ik een overzicht plaats ofzo? De hele dag in het weekend en bijna elke avond, doe niet zo bijdehand knulletjequote:Op donderdag 16 april 2009 12:58 schreef WensMeester het volgende:
[..]
Dus "heel de dag" valt dan ook wel weer mee...
't is me wat allemaal he...quote:Op donderdag 16 april 2009 13:04 schreef lighted het volgende:
[..]
Wil je dat ik een overzicht plaats ofzo? De hele dag in het weekend en bijna elke avond, doe niet zo bijdehand knulletje.
Nee.quote:Op donderdag 16 april 2009 13:11 schreef lighted het volgende:
[..]
Heb je ook nog wat zinnigs te melden?:')![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
:' )
![]()
![]()
moeten ze toch zelf weten. je zou eens gewoon netjes kunnen vragen of het wat zachter kan ipv je hier al zeikend op "negers" jezelf als laffe racist te profileren.quote:Op donderdag 16 april 2009 13:04 schreef lighted het volgende:
[..]
Wil je dat ik een overzicht plaats ofzo? De hele dag in het weekend en bijna elke avond, doe niet zo bijdehand knulletje.
Wie zegt dat ik het nog nooit heb gevraagd? Oh sorry, het woord negers is natuurlijk racistisch en dit soort gevalletjes komen natuurlijk meer of evenveel voor bij het blanke rasquote:Op donderdag 16 april 2009 13:15 schreef simmu het volgende:
[..]
moeten ze toch zelf weten. je zou eens gewoon netjes kunnen vragen of het wat zachter kan ipv je hier al zeikend op "negers" jezelf als laffe racist te profileren.
quote:
Je kunt ze vragen of het wat stiller kan?quote:Op donderdag 16 april 2009 12:45 schreef lighted het volgende:
Valt heel de dag door racen op de parkeerplaats en je muziek op max. volume en dan aan je auto kutten ook onder asociaal rijgedrag?:')
Heb hier achterburen die elke dag als het boven de 14 graden is(het blijven negers) de hele dag met hun auto lopen te kutten en vraag me af wat ik er aan kan doen. En nee ik ga geen banden lek prikken.
Lees es beter knul.quote:Op donderdag 16 april 2009 16:13 schreef James1988 het volgende:
[..]
Je kunt ze vragen of het wat stiller kan?
Niet dat ik dat zou durven hoor, maar iemand moet t'zeggen![]()
quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:05 schreef deepart het volgende:
Even een edit ivm mogelijk gare reacties![]()
Was weer een vieze flikker die zijn vrachtwagen naar links gooideEn ik heb het daar al vaker gezien bij anderen..
Ik heb zijn kenteken gegoogled en ik weet wie het is.. Wat zal ik doen.
Melden bij politie / melden bij z'n baasquote:Op donderdag 11 juni 2009 18:05 schreef deepart het volgende:
Even een edit ivm mogelijk gare reacties![]()
Was weer een vieze flikker die zijn vrachtwagen naar links gooideEn ik heb het daar al vaker gezien bij anderen..
Ik heb zijn kenteken gegoogled en ik weet wie het is.. Wat zal ik doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |