Omdat ik een verdrijvingsvlak meepak.. Jij komt liever onder de wielen van een vrachtwagen?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:54 schreef wikwakka2 het volgende:
TS houdt zich zelf ook niet aan de verkeersregels.
Dat ga ik vanmiddag eens doen. Antwoord zal ik hier postenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:02 schreef Walter81 het volgende:
Klacht met plaats/tijdstip sturen naar:
Sligro Food Group
Corridor 11
Postbus 47
5460 AA Veghel
info@sligrofoodgroup.nl
Bij samenvoegen van 2 naar 1 rijstrook moet je helemaal doorrijden tot het einde en dan ritsen.
Die vrachtwagenchauffeur mag geen eigen rechter spelen en jou tegenhouden.
Hij is sowieso dubbel in overtreding, want bij het naar links gaan zal hij vast geen richting aangegeven hebben...
Dat heb ik een keer gedaan met een auto van DIT Group, ik wilde voor die gast invoegen en hij ging helemaal uit z'n dak dat ik achteraan moest sluiten. De kanker en tering vlogen me om de oren.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:02 schreef Walter81 het volgende:
Klacht met plaats/tijdstip sturen naar:
Sligro Food Group
Corridor 11
Postbus 47
5460 AA Veghel
info@sligrofoodgroup.nl
Bij samenvoegen van 2 naar 1 rijstrook moet je helemaal doorrijden tot het einde en dan ritsen.
Die vrachtwagenchauffeur mag geen eigen rechter spelen en jou tegenhouden.
Hij is sowieso dubbel in overtreding, want bij het naar links gaan zal hij vast geen richting aangegeven hebben...
Ik ben benieuwd.quote:
Mijn ervaring is dat bedrijven het meestal hoog opnemen als werknemers in bedrijfsauto's de 'goede naam' van het bedrijf aantasten.quote:
Daar zit wat in, het is geen goede reclame natuurlijkquote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:46 schreef 16meter het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat bedrijven het meestal hoog opnemen als werknemers in bedrijfsauto's de 'goede naam' van het bedrijf aantasten.
Chauffeurtje krijgt het zeker te horen.
Auto's voor hem reden wel gewoon normaal, dus dat lijkt me sterk.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:51 schreef theKiD het volgende:
Zou het niet kunnen dat hij voor iets uit week aan de rechterkant van hem? Kweenie hoor. Maar je hoeft toch niet altijd meteen van t meest negatieve uit te gaan?
het zou zomaar kunnen dat die chauffeur zijn auto in kan leveren hoor.....quote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:49 schreef deepart het volgende:
[..]
Daar zit wat in, het is geen goede reclame natuurlijkBen benieuwd of ze terug mailen.
Bedenk dan wel dat een vrachtwagen een stuk breder is.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:53 schreef deepart het volgende:
[..]
Auto's voor hem reden wel gewoon normaal, dus dat lijkt me sterk.
Een konijntje kan ook snel oversteken en pakt meestal maar een auto.. Niet dat t erg is.. maar je kan altijd schrikreactie krijgenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:53 schreef deepart het volgende:
[..]
Auto's voor hem reden wel gewoon normaal, dus dat lijkt me sterk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
9 van de 10 keer is dat omdat ze een gaatje proberen dicht te rijden en het net niet lukt. ja dan moet je remmen.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:58 schreef Vendris het volgende:
[..]
Bedenk dan wel dat een vrachtwagen een stuk breder is.
Overigens vind ik het veel asocialer om net voor een verdrijvingsvlak nog ff een vrachtwagen in te halen die vervolgens vol in de ankers moet vanwege zon idioot die perse nog even voorbij wil.
Dus jij insinueert dat ik niet kan rijden? Er was plaats genoeg, en als ik hem inhaal met een hogere snelheid als dat hij rijd, en vervolgens mij die hogere snelheid voor hem ga rijden, dan hoef je niet te remmen hoorquote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:58 schreef Vendris het volgende:
[..]
Bedenk dan wel dat een vrachtwagen een stuk breder is.
Overigens vind ik het veel asocialer om net voor een verdrijvingsvlak nog ff een vrachtwagen in te halen die vervolgens vol in de ankers moet vanwege zon idioot die perse nog even voorbij wil.
Heb ik gedaan bij connexxion over de klantvriendelijkheid (of beter gezegd het gebrek daaraan) en werdt vandaag gebeld dat de chauffeur is aangesproken dat hij zijn klantvriendelijkheid moest verbeterenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:10 schreef deedeetee het volgende:
Bellen met de baas van deze chaffeur![]()
Die mensen zijn meestal blij te horen wie van hun werknemers zich aso gedraagt op de weg. Dan kunnen ze zo'n figuur op z'n nummer zetten.
Die is dom.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:25 schreef Locusta het volgende:
Toevallig deze week ook een "aanvaring" gehad met een asociale medeweggebruiker.
Ook een mailtje gestuurd naar het bedrijf (had kenteken + bedrijfsnaam opgeschreven) en kreeg tot mijn verassing een serieuze reactie terug. Ze zouden de klacht in behandeling nemen en de betreffende werknemer zou mij terugbellen met excuses.
De volgende dag belde die werknemer inderdaad op, alleen niet met excuses maar met een bedreiging. Hij had nou allemaal problemen op zijn werk en ik had niet mogen mailen, allemaal mijn schuld dusHij wist nu waar ik woonde en wat mijn telefoonnummer was en kwam me wel een keertje "opzoeken"
![]()
Uiteraard meteen verslag gedaan van zijn bedreigingen aan de baas en ik wacht nog op reactie.
Sommige mensen, werkelijk
Post je de reactie ook? Ben wel benieuwdquote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:25 schreef Locusta het volgende:
Toevallig deze week ook een "aanvaring" gehad met een asociale medeweggebruiker.
Ook een mailtje gestuurd naar het bedrijf (had kenteken + bedrijfsnaam opgeschreven) en kreeg tot mijn verassing een serieuze reactie terug. Ze zouden de klacht in behandeling nemen en de betreffende werknemer zou mij terugbellen met excuses.
De volgende dag belde die werknemer inderdaad op, alleen niet met excuses maar met een bedreiging. Hij had nou allemaal problemen op zijn werk en ik had niet mogen mailen, allemaal mijn schuld dusHij wist nu waar ik woonde en wat mijn telefoonnummer was en kwam me wel een keertje "opzoeken"
![]()
Uiteraard meteen verslag gedaan van zijn bedreigingen aan de baas en ik wacht nog op reactie.
Misschien is het wel een Fokkerquote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:23 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Post je de reactie ook? Ben wel benieuwd.
En anders post je hier zijn naam maar.. jij hebt heel Fok achter je staan hoor
Wel reactie posten he! Ben zeer benieuwd!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:25 schreef Locusta het volgende:
![]()
ohja?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:23 schreef Walter81 het volgende:
jij hebt heel Fok achter je staan hoor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |