Volgens mij zag ik in die film Meki met een zuurstok in zijn hand en Mutant01 vlak daarachter met een flinke tak te zwaaien.quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:00 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Is toch niet meer te redden![]()
Volgens mij begrijp jij het niet helemaal. Daar gaat het juist wel om. Zulke dingen heeft Wilders ook helemaal niet gezegd.quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:13 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Maar daar ging het me ook niet om. Het gaat om het feit hóe hij kritiek levert op de Koran. Als hij dat op zo'n wijze met de Bijbel zou doen zou dat ook niet getolereerd worden.
Dit bedoel ik...quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:14 schreef gelly het volgende:
[..]
Blijf je op dit "wat je zegt ben je zelf" niveau hangen ? Ik zie je enkel goedkeurend reageren op een ander z'n posts, heb je zelf geen mening ofzo .. Of is het allemaal gewoon te moeilijk ?
Je kan het draaien zoals je het wilt, maar het is wel zo, want de islam bestaat pas sinds de 7de eeuw.quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:15 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, dat is indd het meest hilarische wat ik vandaag heb gehoord.
Ik heb de meest wilde geruchten over de Islam zien rondgaan vandaag, maar dit slaat toch wel alles.quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:15 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, dat is indd het meest hilarische wat ik vandaag heb gehoord.
Ik beweer in ieder geval niet dat hij uitspraken heeft gedaan die niet zo zijn.quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:14 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ben jij op de hoogte van zijn uitspraken of niet?
Christenen flippen al als jij het leven in jouw buik wilt beëindigen en plegen aanslagen op abortusklinieken.quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:15 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Wat een onzin. Gingen Christenen ook zo uit hun bol toen er spotprenten van Jezus en consorten gepubliceerd werden? Niet te vergelijken met die Moslims in ieder geval.
quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:15 schreef JohnDope het volgende:
En het meest hilarische van alles is, is dat de islam door de romeinen is uitgevonden, om die lui onder de duim te houden.
Dat vind ik trouwens net zo belachelijk, ik bepaal godverdomme zelf wel of ik een kind wil of niet...quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:18 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Christenen flippen al als jij het leven in jouw buik wilt beëindigen en plegen aanslagen op abortusklinieken.
Ga maar eens naar Mexico en Argentinië, daar waar er heilige relikwieën zijn van maria en jezus en spot daar eens met het christendom als je lef hebt.
Je weet dus niet wat zijn uitspraken zijn, maar je weet wel wat hij niet heeft gezegd.quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:18 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik beweer in ieder geval niet dat hij uitspraken heeft gedaan die niet zo zijn.
En de Ahmaddiya sinds de 19e eeuw, zijn zij nu bedacht door de Britten?quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:16 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Je kan het draaien zoals je het wilt, maar het is wel zo, want de islam bestaat pas sinds de 7de eeuw.
Ik kan moeilijk al zijn uitspraken letterlijk gaan citeren hè?quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:13 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Blijkbaar ben jij niet zo op de hoogte van de uitspraken van Wilders. Wanneer heeft hij gezegd "Alle Moslims het land uit?"
Want de definitie van de Westerse wereld is dat daar buitenlanders mogen zeggen wat ze willen? Hoe groot is die Westerse wereld van jou precies?quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:14 schreef MrX1982 het volgende:
De westerse wereld kent vanaf vandaag één land minder.
Groot-Brittannië.
Hercules was dan Omar r.a. en Xena Zainab bint Djahs, jeweettog.quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:17 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik heb de meest wilde geruchten over de Islam zien rondgaan vandaag, maar dit slaat toch wel alles.
Dat is wel vreemd en al die JIHAD lui dan die maar er oplos rammen en schreeuwen dat wij maar aan hun moeten aanpassen?quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:13 schreef attila_de_hun het volgende:
[..]
Ik niet. Dus iedereen gaat dan al niet meer op. IK ben wel bang van de sfeer van haat en angst die Wilders etc. tracht te creeeren...
Je beweert dat er hem dingen worden toegewezen die hij niet heeft gezegd.quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:18 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik beweer in ieder geval niet dat hij uitspraken heeft gedaan die niet zo zijn.
Niks mis mee.quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:13 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Alleen de criminelen met heel de familie en al.
Waar zeg ik dat ik niet weet wat zijn uitspraken zijn?quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:19 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je weet dus niet wat zijn uitspraken zijn, maar je weet wel wat hij niet heeft gezegd.
Het is dat ik net teveel gegeten heb en dus niet al te hard kan lachen.quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:21 schreef RAVW het volgende:
[..]
Dat is wel vreemd en al die JIHAD lui dan die maar er oplos rammen en schreeuwen dat wij maar aan hun moeten aanpassen?
Maar daar hoor ik je niet over, misschien toch de angst er voor ?
Misschien dat je s nachts een wat meer moet gaan slapen.
Want Wilders is hier een man die het gevaar ziet en dat weet iedereen.
Maar de rest zijn allemaal ANGST hazen ...
IK ben echt tegen elk geloof dan ook en zeker tegen mensen die denken dat ze hier de dienst uit kunnen maken en mijn leven kunnen bepalen...
No way welk recht hebben ze dan meer als ik ... Niets dus laten ze gauw even de TYFUS krijgen allemaal die denken dat ze mij een oor aan kunnen naaien.
Om even hier heen te komen en te vertellen wat ik wel of niet moet doen..
Mee eens, maar er wordt altijd gesuggereerd dat het christendom en judaisme een verlichting heeft gehad, dat is gewoon bullshit, er is helemaal geen verlichting in hoe de extremistische christenen en joden omgaan met ethische kwesties.quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:19 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Dat vind ik trouwens net zo belachelijk, ik bepaal godverdomme zelf wel of ik een kind wil of niet...
Hoe moet ik je ontwijking van de vraag van Trigger dan zien?quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:21 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat ik niet weet wat zijn uitspraken zijn?
In de tijd van Mohammed zaten er geen Romeinen meer in dat gebied.quote:
Cultuur zit in de genen.quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:23 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
In de tijd van Mohammed zaten er geen Romeinen meer in dat gebied.
Wow ik ben het gewoon helemaal met je eens.quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:22 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mee eens, maar er wordt altijd gesuggereerd dat het christendom en judaisme een verlichting heeft gehad, dat is gewoon bullshit, er is helemaal geen verlichting in hoe de extremistische christenen en joden omgaan met ethische kwesties.
Nogal logisch he, er wonen ook veel meer Christenen in Nederland dan Moslims. Enkele decennia geleden woonde hier nog bijna geen Moslims.quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:19 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik kan moeilijk al zijn uitspraken letterlijk gaan citeren hè?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Geert_Wilders#Strafvervolging
Vervang Koran door Bijbel.
"Het voornaamste programmapunt van de Partij voor de Vrijheid is het tegengaan van de verdere islamisering van Nederland. Daarnaast bepleit de partij lagere belastingen en minder overheidsingrijpen. Verder is Wilders van mening dat bepaalde grondrechten tijdelijk of voorgoed moeten worden beperkt ter bescherming van de Nederlandse nationale identiteit en veiligheid. Zo wil de partij artikel 1 van de Grondwet afschaffen en vervangen door een ander artikel waarin de joods-christelijke en humanistische traditie en cultuur van Nederland als dominante cultuur wordt vastgelegd. Tevens wil de partij een verbod op het preken in moskeeën in een andere dan de Nederlandse taal. De standpunten zijn vastgelegd in het op 21 maart 2006 door Wilders bekend gemaakte partijprogramma "Klare Wijn".
Bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Partij_voor_de_Vrijheid#Standpunten
Als het andersom zou zijn, dus Wilders die de verdere Christenasering () wil tegengaan en de Islam als dominante cultuur vast wil leggen zou men het net zo erg vinden als nu.
quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:24 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Wow ik ben het gewoon helemaal met je eens.
EO coryfee Knevel zegt dat die niet in het scheppingsverhaal gelooft.quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:15 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Wat een onzin. Gingen Christenen ook zo uit hun bol toen er spotprenten van Jezus en consorten gepubliceerd werden? Niet te vergelijken met die Moslims in ieder geval.
De westerse wereld is een vrije wereld. Een regering die een knieval doet om de goede vrede te bewaren onder moslims verdient het plakkaat vrije wereld niet meer. Zie voor het bewijs islamitische landen.quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:20 schreef voyeur het volgende:
[..]
Want de definitie van de Westerse wereld is dat daar buitenlanders mogen zeggen wat ze willen? Hoe groot is die Westerse wereld van jou precies?
Je wilt mijn punt echt niet zien hè?quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:24 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Nogal logisch he, er wonen ook veel meer Christenen in Nederland dan Moslims. Enkele decennia geleden woonde hier nog bijna geen Moslims.
En al zijn uitspraken letterlijk citeren hoeft van mij ook niet hoor, in ieder geval geen uitspraken doen die hij niet heeft gedaan.
Natuurlijk ken ik niet al zijn uitspraken, maar ik weet wel Globaal waar zijn partij voor staat. En zo'n uitspraak als Noortje. deed heeft hij gewoon niet gedaan.quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:23 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hoe moet ik je ontwijking van de vraag van Trigger dan zien?
Wat extremisten betreft niet nee, maar je kunt toch moeilijk ontkennen dat over het algemeen Christenen makkelijker met hun religie omgaan?quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:22 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mee eens, maar er wordt altijd gesuggereerd dat het christendom en judaisme een verlichting heeft gehad, dat is gewoon bullshit, er is helemaal geen verlichting in hoe de extremistische christenen en joden omgaan met ethische kwesties.
Ik vind het nogal een kromme vergelijking eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:25 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Je wilt mijn punt echt niet zien hè?
Onzin, decennia geleden was Indonesie van Nederland en dat maakte Nederland op een na grootste moslimland ter wereld voor 4 eeuwen.quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:24 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Nogal logisch he, er wonen ook veel meer Christenen in Nederland dan Moslims. Enkele decennia geleden woonde hier nog bijna geen Moslims.
Letterlijk citeren heeft juist alle nut omdat het persoonlijke interpretaties van eigen persoon diskwalificeert.quote:En al zijn uitspraken letterlijk citeren hoeft van mij ook niet hoor, in ieder geval geen uitspraken doen die hij niet heeft gedaan.
Oost of West?quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:15 schreef JohnDope het volgende:
En het meest hilarische van alles is, is dat de islam door de romeinen is uitgevonden, om die lui onder de duim te houden.
Wellicht is het leuk om je eens in zijn uitspraken te verdiepen, of er in ieder geval naar te kijken. Het is een eye-opener geweest voor heel wat mensen.quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:25 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Natuurlijk ken ik niet al zijn uitspraken, maar ik weet wel Globaal waar zijn partij voor staat. En zo'n uitspraak als Noortje. deed heeft hij gewoon niet gedaan.
de profeet Mohammed was een verkapte Romein..quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:15 schreef JohnDope het volgende:
Daar noem je ook derde wereldlanden waar de civilisatie nog uitgevonden moet worden.quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:18 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Christenen flippen al als jij het leven in jouw buik wilt beëindigen en plegen aanslagen op abortusklinieken.
Ga maar eens naar Mexico en Argentinië, daar waar er heilige relikwieën zijn van maria en jezus en spot daar eens met het christendom als je lef hebt.
Neen en dat heb ik allang toegegeven, het ging me om het feit dat hij (naar mijn mening) belachelijke uitspraken over de Koran en Islamieten heeft gedaan. Als hij dat over de Bijbel en Christenen zou zeggen zou er wél ophef over ontstaan, in tegenstelling tot wat jij beweert. Dat was mijn punt.quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:25 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Natuurlijk ken ik niet al zijn uitspraken, maar ik weet wel Globaal waar zijn partij voor staat. En zo'n uitspraak als Noortje. deed heeft hij gewoon niet gedaan.
Ach, de Christenen hebben geleerd de kritiek te negeren. Ze zijn er doof voor geworden omdat het toch geen zin had. Dat was 40 jaar geleden wel anders. Maar ze staan echt niet opeens open voor de kritiek ofzo, ze gaan gewoon hun eigen gang.quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:26 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Wat extremisten betreft niet nee, maar je kunt toch moeilijk ontkennen dat over het algemeen Christenen makkelijker met hun religie omgaan?
Als jij de algemene Christen kan definiëren. Hoe ziet die eruit? Een mexicaan? Een Spanjaard? Of toch iemand uit de bible belt van Amerika? Wat is de algemene Christen?quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:26 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Wat extremisten betreft niet nee, maar je kunt toch moeilijk ontkennen dat over het algemeen Christenen makkelijker met hun religie omgaan?
Kom kom, de vrije wereld die landen als Saudi-Arabie, Egypte etc steunt omdat er te behalen belangen zijn verdient het zelf niet om in een zin genoemd te worden met het bewaren van de vrede en het te benoemen als de vrije wereld. vrije wereld die dictators helpt miljoenen te onderdrukken en bewapenen, tis maar net welke kant je wilt belichten he.quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:25 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
De westerse wereld is een vrije wereld. Een regering die een knieval doet om de goede vrede te bewaren onder moslims verdient het plakkaat vrije wereld niet meer. Zie voor het bewijs islamitische landen.
Oh, dan ligt het dus aan het land.quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:28 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Daar noem je ook derde wereldlanden waar de civilisatie nog uitgevonden moet worden.
Net zoals Afghanistan, Irak en Somalie bedoel je?quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:28 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Daar noem je ook derde wereldlanden waar de civilisatie nog uitgevonden moet worden.
Wat is dat nou voor retorische vraag, dat ligt aan de Islam natuurlijk!quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:29 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Net zoals Afghanistan, Irak en Somalie bedoel je?
In de VS is het niet veel anders..quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:28 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |