abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65998228
Hij is terug

Geert Wilders terug in Nederland
http://www.telegraaf.nl/b(...)_in_Nederland__.html
pi_65998238
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 20:05 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Afghaanse asielzoekers koppelen aan moslim bendes?
Whats next? De hooligans koppelen aan de nationale protestantse kerk van Engeland omdat ze een enzelfde nationaliteit hebben? Jezus
sorry ik bedoel Wilders
Ik vind het trouwens raar dat die hooligans in Engeland zo rustig blijven.. Houden ze het buiten de media of smeden ze een ouderwets plan?
"Mensen die tegen Israėl zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  donderdag 12 februari 2009 @ 20:05:51 #153
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_65998239
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 20:01 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Ik hoorde ze anders niet toen tientallen moslims en joden geweerd werden wegens hun extreme opvatting. Ik hoorde ze ook niet toen meer dan duizend moslims ´preventieven detentie´ kregen in GB. Sterker nog, dat kreeg complimenten van diverse mensen.

En nu van schande spreken? Omdat het toevallig een TweedeKamerlid is? Hypocriet.
Weer zo'n stompzinnige vergelijking. Wilders is een gekozen volksvertegenwoordiger die nooit is veroordeeld waarvoor ze hem in het VK weigeren: haatzaaien. Die joden en moslims waar jij het over hebt zijn daar niet mee te vergelijken.

En natuurlijk kan het verwijt van 'hypocriet' niet ontbreken
pi_65998268
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 19:51 schreef gelly het volgende:
Laat JohnDope lekker z'n rommel posten en reageer er niet op. Dan is ie ook zo weer weg
Ja, jouw bijdragen zijn pas hoogstaand, in elke post komt wel het woord debiel, gek en nog wel een aantal onkiese termen aan het adres van mensen die jouw superieure mening delen.
pi_65998270
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 20:04 schreef Smart_ass het volgende:

[..]

Ik zeg toch niet voor niets "iets in die trant".
Ja ze zullen wel aankomen met prive aangelegenheid blabla, er gaat in ieder geval niets van gezegd worden denk ik.
pi_65998276
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 20:03 schreef Omnifacer het volgende:

[..]

Dat zeker. Elke politicus zou dat doen denk ik
ZEG NU WORDT HET OOK NIET MEER LEUK, WE WORDEN HET STEEDS MEER EN MEEER EENS, DALIJK REALISEREN WE DAT WE WILDERS NIET EENS NODIG HEBBEN OM ONZE GESCHILLEN EN VERSCHILLEN OP TE LOSSEN, DE ANGST DAT JE VOOR ME HEBT, WAT DOE JE? !
pi_65998285
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 20:05 schreef Omnifacer het volgende:

[..]

Weer zo'n stompzinnige vergelijking. Wilders is een gekozen volksvertegenwoordiger die nooit is veroordeeld waarvoor ze hem in het VK weigeren: haatzaaien. Die joden en moslims waar jij het over hebt zijn daar niet mee te vergelijken.

En natuurlijk kan het verwijt van 'hypocriet' niet ontbreken
Nee, want al die personen in Gitmo zijn wel veroordeeld.

Holy CRAP.
Allah Al Watan Al Malik
pi_65998308
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 20:01 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Ik hoorde ze anders niet toen tientallen moslims en joden geweerd werden wegens hun extreme opvatting. Ik hoorde ze ook niet toen meer dan duizend moslims ´preventieven detentie´ kregen in GB. Sterker nog, dat kreeg complimenten van diverse mensen.

En nu van schande spreken? Omdat het toevallig een TweedeKamerlid is? Hypocriet.
Ik vind het nogal hypocriet dat iemand geweigerd wordt omdat hij toevallig kritiek heeft op de Koran. Zoals een van die Britse politici al zei, als Wilders kritiek had gehad op de bijbel was er niets aan de hand geweest.
pi_65998316
geert heeft zijn publiciteit weer ruimschoots gepakt

de media
pi_65998318
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 20:05 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Ik vind het ook raar dat die hooligans in Engeland zo rustig blijven.. Houden ze het buiten de media of smeden ze een plan?

Overigens kennen die hooligans die bedreigingen van Lord Achmed niet over de kant laten gaan, want anders neemt niemand ze meer serieus.
Hooligans in VK rustig? Je weet niet waar je het over hebt.

Lord Achmed mag wmb keihard aangepakt worden met de zwaarste britse straffen, wedden dat jij dat niet wilt voor Wilders?
  donderdag 12 februari 2009 @ 20:07:50 #161
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_65998319
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 20:06 schreef Triggershot het volgende:

[..]

ZEG NU WORDT HET OOK NIET MEER LEUK, WE WORDEN HET STEEDS MEER EN MEEER EENS, DALIJK REALISEREN WE DAT WE WILDERS NIET EENS NODIG HEBBEN OM ONZE GESCHILLEN EN VERSCHILLEN OP TE LOSSEN, DE ANGST DAT JE VOOR ME HEBT, WAT DOE JE? !
Ow sorry
pi_65998333
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 20:05 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Afghaanse asielzoekers koppelen aan moslim bendes?
Whats next? De hooligans koppelen aan de nationale protestantse kerk van Engeland omdat ze een enzelfde nationaliteit hebben? Jezus
sorry ik bedoel Wilders
Een neger die uit Afghanistan komt?
Okay....
pi_65998343
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 20:07 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Hooligans in VK rustig? Je weet niet waar je het over hebt.

Lord Achmed mag wmb keihard aangepakt worden met de zwaarste britse straffen, wedden dat jij dat niet wilt voor Wilders?
Wilders heeft zoveel vrienden, iedereen die Wilders wat aan doet heeft een groot probleem met de machtigste mensen der aarde.
"Mensen die tegen Israėl zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_65998344
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 20:04 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Integendeel juist.
Maak Lieberman de machtigste man van Israėl en hij jaagt binnen een jaar de hele wereld tegen het harnas in. Echt goed voor Israėl man .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_65998348
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 20:07 schreef Smart_ass het volgende:

[..]

Ik vind het nogal hypocriet dat iemand geweigerd wordt omdat hij toevallig kritiek heeft op de Koran. Zoals een van die Britse politici al zei, als Wilders kritiek had gehad op de bijbel was er niets aan de hand geweest.
Nee, hij zaait haat. Dat heeft met kritiek niets van doen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_65998379
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 20:06 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Ja, jouw bijdragen zijn pas hoogstaand, in elke post komt wel het woord debiel, gek en nog wel een aantal onkiese termen aan het adres van mensen die jouw superieure mening delen.
Mensen die niet dezelfde mening hebben als Gelly zijn ook superdom
pi_65998392
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 20:08 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]

Een neger die uit Afghanistan komt?
Okay....
Heb je beschrijving van je eigen link gelezen my dear?
  donderdag 12 februari 2009 @ 20:09:58 #168
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_65998405
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 20:08 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Daar is hij in Nederland niet voor veroordeeld.

En trouwens: hoe doe je dat precies, haatzaaien? Is er een bepaald kruid dat je in de grond kunt doen ofzo? Of misschien iets in het drinkwater?
  donderdag 12 februari 2009 @ 20:10:25 #169
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_65998422
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 19:43 schreef JohnDope het volgende:
Het blijft overigens wel een paradox; Wilders mag niet in Engeland zeggen dat Moslims gevaarlijk zijn, omdat Moslims dan wel weer eens gevaarlijk kunnen gaan doen.
sttttttttt dat mag je niet zeggen......
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_65998423
quote:

[..]

Nee, ik weet zeker dat ze gelijk heeft, als het over de bijbel ging hadden ze echt niet zo moeilijk gedaan.
pi_65998430
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 20:08 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Wilders heeft zoveel vrienden, iedereen die Wilders wat doet heeft een groot probleem met de machtigste mensen der aarde.
Daarom wordt hij ook achtervolgt en getapt door de AIVD, langzamerhand krijgen meerdere mensen door dat hij buitenlandse doelen dient.
pi_65998436
quote:

[..]

Mwah, ik vind niet dat je dat zomaar kunt stellen. Als Wilders op de manier hoe hij 'kritiek' heeft op de Koran, kritiek zou hebben op de Bijbel zou er precies hetzelfde zijn gebeurd denk ik. Zo van 'alle Christenen het land uit want de Bijbel is niet in overeenstemming met de grondwet'. No way dat dat getolereerd zou worden.
pi_65998454
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 20:09 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Heb je beschrijving van je eigen link gelezen my dear?
Nee, zal ik misschien eens moeten doen
pi_65998457
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 20:09 schreef Omnifacer het volgende:

[..]

Daar is hij in Nederland niet voor veroordeeld.

En trouwens: hoe doe je dat precies, haatzaaien? Is er een bepaald kruid dat je in de grond kunt doen ofzo? Of misschien iets in het drinkwater?
Kijk in de wet, bekijk de jurisprudentie, en leer dan hoe je haat kan zaaien. Of maak er net als ik een onderzoeksnotitie over, ben je wel ff mee bezig hoor.
Allah Al Watan Al Malik
pi_65998475
quote:

[..]

Het enige dat Wilders doet, is terug slaan.

Iedereen is doods bang voor de moslims, en Wilders is diegene die de strijd met die holbewoners durft aan te gaan.
En mensen zijn kuddedieren, dus als er iemand laat zien dat die niet bang is voor die holbewoners, dan volgen er veel meer en dan gaat het terecht uit de klauwen lopen.
pi_65998479
quote:

[..]

Daar is hij niet voor veroordeeld. Blijkbaar verschillen de meningen daar nogal over he.
pi_65998482
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 20:10 schreef Noortje. het volgende:

[..]

Mwah, ik vind niet dat je dat zomaar kunt stellen. Als Wilders op de manier hoe hij 'kritiek' heeft op de Koran, kritiek zou hebben op de Bijbel zou er precies hetzelfde zijn gebeurd denk ik. Zo van 'alle Christenen het land uit want de Bijbel is niet in overeenstemming met de grondwet'. No way dat dat getolereerd zou worden.
Probeer het eens met de joden, werkelijk, all hell will break loose.

trouwens : Hoi Britney fan

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-02-2009 20:12:29 ]
pi_65998498
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 20:10 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]

Nee, ik weet zeker dat ze gelijk heeft, als het over de bijbel ging hadden ze echt niet zo moeilijk gedaan.
Lul niet zo dom, doorgaans krijg je al dreigtelefoontjes van Christenen als je Madonna heet.
Allah Al Watan Al Malik
pi_65998499
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 20:11 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]

Nee, zal ik misschien eens moeten doen
pi_65998505
quote:

[..]

Als hij de bijbel een facistisch boek zou noemen en op zou roepen om dat te verscheuren, dan zou Wilders veel harder worden aangepakt dan nu het geval is.
Zeker in Engeland.
pi_65998510
quote:

[..]

Hij heeft dan ook nooit gezegd ALLE moslims het land uit.
pi_65998524
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 20:12 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]

Alleen de criminelen met heel de familie en al.
pi_65998534
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 20:11 schreef Smart_ass het volgende:

[..]

Daar is hij niet voor veroordeeld. Blijkbaar verschillen de meningen daar nogal over he.
Er lopen ook heel veel niet veroordeelde moordenaars rond.
Allah Al Watan Al Malik
pi_65998542
quote:

[..]

Blijkbaar ben jij niet zo op de hoogte van de uitspraken van Wilders. Wanneer heeft hij gezegd "Alle Moslims het land uit?"
pi_65998545
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 20:11 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Het enige dat Wilders doet, is terug slaan.

Iedereen is doods bang voor de moslims, en Wilders is diegene die de strijd met die holbewoners durven aan te gaan.

Ik niet. Dus iedereen gaat dan al niet meer op. IK ben wel bang van de sfeer van haat en angst die Wilders etc. tracht te creeeren...
pi_65998558
quote:

[..]

Maar daar ging het me ook niet om. Het gaat om het feit hóe hij kritiek levert op de Koran. Als hij dat op zo'n wijze met de Bijbel zou doen zou dat ook niet getolereerd worden.
pi_65998560
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 20:12 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Lul niet zo dom, doorgaans krijg je al dreigtelefoontjes van Christenen als je Madonna heet.
Christenen beginnen zich ook weer aardig snel beledigd te voelen ja daar heb je gelijk in.
Maar ze kregen het toch niet voor elkaar om Madonna niet te laten optreden. (met dat kruis)
pi_65998569
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 20:13 schreef attila_de_hun het volgende:

[..]

Ik niet. Dus iedereen gaat dan al niet meer op. IK ben wel bang van de sfeer van haat en angst die Wilders etc. tracht te creeeren...
Wedden dat jij ook bang bent voor moslims.
  donderdag 12 februari 2009 @ 20:14:09 #189
92279 N.icka
Windforce 11
pi_65998572
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 20:12 schreef snowgoon het volgende:

[..]

Als hij de bijbel een facistisch boek zou noemen en op zou roepen om dat te verscheuren, dan zou Wilders veel harder worden aangepakt dan nu het geval is.
Zeker in Engeland.
Ow Vertel eens?
pi_65998575
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 20:13 schreef Smart_ass het volgende:

[..]

Blijkbaar ben jij niet zo op de hoogte van de uitspraken van Wilders. Wanneer heeft hij gezegd "Alle Moslims het land uit?"
Ben jij op de hoogte van zijn uitspraken of niet?
pi_65998577
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 20:09 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]

Mensen die niet dezelfde mening hebben als Gelly zijn ook superdom
Blijf je op dit "wat je zegt ben je zelf" niveau hangen ? Ik zie je enkel goedkeurend reageren op een ander z'n posts, heb je zelf geen mening ofzo .. Of is het allemaal gewoon te moeilijk ?
  donderdag 12 februari 2009 @ 20:14:24 #192
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_65998581
quote:

[..]

HIJ zaait geen haat, hij levert kritiek. Dat haten komt van de kant van de islam die totaal geen kritiek kan verdragen en reageert met haat.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_65998586
quote:

[..]

Nee, hij zij VEEL moslims het land uit (letterlijk), daarnaast stelde hij dat moslims er niet meer in mogen (ergo selectie aan de grens, jij bent moslims - dus niet welkom) en moskeeėn mogen niet gebouwd worden etc.
Allah Al Watan Al Malik
pi_65998591
De westerse wereld kent vanaf vandaag één land minder.

Groot-Brittanniė .
pi_65998608
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 20:12 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Wat een onzin. Gingen Christenen ook zo uit hun bol toen er spotprenten van Jezus en consorten gepubliceerd werden? Niet te vergelijken met die Moslims in ieder geval.
pi_65998611
En het meest hilarische van alles is, is dat de islam door de romeinen is uitgevonden, om die lui onder de duim te houden.
  donderdag 12 februari 2009 @ 20:15:23 #197
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_65998619
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 20:11 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Kijk in de wet, bekijk de jurisprudentie, en leer dan hoe je haat kan zaaien. Of maak er net als ik een onderzoeksnotitie over, ben je wel ff mee bezig hoor.
Hij is er toch niet veroordeeld, of wel?
quote:
Er lopen ook heel veel niet veroordeelde moordenaars rond.

Ik wilde hier eerst serieus op reageren
pi_65998627
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 20:13 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]

Christenen beginnen zich ook weer aardig snel beledigd te voelen ja daar heb je gelijk in.
Maar ze kregen het toch niet voor elkaar om Madonna niet te laten optreden. (met dat kruis)
Nee, dat zou wat zijn zeg. Een artistieke expressie welke niet gericht is op de Christenen als persoon, in tegenstelling tot Wilders z'n gehuil - wat wel op de persoon is.
Allah Al Watan Al Malik
pi_65998635
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 20:15 schreef JohnDope het volgende:
En het meest hilarische van alles is, is dat de Islam door de romeinen is uitgevonden, om die lui onder de duim te houden.
Je hebt gelijk, dat is indd het meest hilarische wat ik vandaag heb gehoord.
pi_65998645
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 20:15 schreef Smart_ass het volgende:

[..]

Wat een onzin. Gingen Christenen ook zo uit hun bol toen er spotprenten van Jezus en consorten gepubliceerd werden? Niet te vergelijken met die Moslims in ieder geval.
Hele bommeldingen en dreigingen zijn je ontgaan bij een optreden van Madonna bijvoorbeeld?
Allah Al Watan Al Malik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')